Secretaresse nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Met ingang van 1 januari 2022 combineer ik notuleren met het geven van juridisch advies.
Ik heb ruime ervaring met het notuleren in de zakelijke dienstverlening, voor directies en aandeelhouders van nationale en internationale (top)bedrijven. Ik ben van huis uit 2-talig, en spreek en schrijf Nederlands net zo makkelijk als Engels. Verder heb ik 25 jaar in de advocatuur gewerkt, waarvan 15 jaar zelf als advocaat, en ben als geen ander bekend met juridische, bestuurlijke, financiële, beleidsmatige en fiscale processen.
Bij de notulen lever ik desgewenst een actielijst en besluitenlijst, naar keus in een standaardopmaak of uw eigen opmaak. Mijn tarief is € 42,00 excl. BTW per uur, voor woordelijke, uitgebreide en samenvattende verslagen. Per vergaderuur komt dat neer op 4 à 5 keer het tarief: tussen de € 168,00 en € 210,00 per vergaderuur, excl. BTW.
Mocht u vragen hebben, bel/mail/app gerust. Ik zie u...
Met een goede HBO Schoevers Officemanagement-opleiding op zak, heb ik tot 2005 gewerkt als secretaresse bij diverse opdrachtgevers. Daar heb ik veel ervaring opgedaan als secretaresse en managementassistente, maar ook inspiratie opgedaan om in 2005 ondernemer te worden. De afgelopen vijf jaar heb ik mij ontwikkeld tot een veelzijdige en enthousiaste ondernemer, waarbij mijn secretariele kunsten altijd van pas zijn gekomen. Daarnaast heb ik de fijne kneepjes van sales en relatiebeheer opgedaan die ik in mijn bedrijven fulltime toepas.
Waarom bied ik mij aan als freelance secretaresse? Twee redenen. De eerste is dat ook ik merk dat de recessie ervoor zorgt dat de krenten in de pap afnemen. Die krenten in de pap wil ik graag bijverdienen met freelance werk. De tweede reden is dat ik denk dat ik niet alleen voor mijn eigen bedrijven, maar ook voor andere bedrijven waardevol ben, zeker gezien mijn brede kennis van allerlei (secretariele)...
ECS, bureau voor secretariële diensten is 10 jaar geleden opgericht door Elise Comes en Marion van den Biezenbos, die daarvoor reeds vele jaren in loondienst samen een secretariaat vormden.
ECS houdt zich bezig met het (op uurbasis) voeren van externe secretariaten voor o.a. diverse ondernemers- en huisartsenverenigingen alsmede het secretarieel ondersteunen van ZZP-ers. Denk hierbij aan het redigeren van teksten / rapportages en het verzorgen van de facturering.
Ook het uitwerken van digitale bandopnamen is een structurele activiteit voor bijvoorbeeld het RIVM en een grote leasemaatschappij.
Alle werkzaamheden worden door Elise en Marion zelf uitgevoerd, er wordt geen gebruik gemaakt van externe ingehuurde krachten. Zij staan garant voor kwaliteit, flexibiliteit en persoonlijke betrokkenheid.
Ons uurtarief is afhankelijk van de aard van de werkzaamheden en de afspraken die gemaakt worden bij structurele ondersteuning ...
Go HR Consultancy adviseert, ondersteunt en coacht het MKB op het gebied van Human Resources en is tevens inzetbaar als interim HR professional.
Go HR consultancy biedt structurele HR ondersteuning voor een vast aantal uren, bijvoorbeeld een halve dag per week, bij u op locatie.
Bij langdurige afwezigheid of ziekte van uw HR verantwoordelijke kan Go HR consultancy deze taken tijdelijk overnemen.
Op projectbasis kan Go HR consultancy u ondersteunen. Denk hierbij aan onderwerpen als werving & selectie, opstellen/wijzigen van ziekteverzuimbeleid, opstellen van een personeelshandboek, organisatiecultuuronderzoek, ontslagzaken en reorganisaties.
Kenmerken van de werkwijze van Go HR consultancy zijn:
* open en directe communicatielijnen
* praktisch, pragmatische aanpak, heldere visie en resultaatgericht
* aandacht voor het proces tussen mens en organisatie
Go HR consultancy is tevens beschikbaar voor management suppor...
FAVEO Executive Services is opgericht in 2009 door Hester Pruiksma. Zij heeft een jarenlange, brede ervaring opgebouwd als management assistente bij diverse grote bedrijven en is dan ook de drijvende kracht achter dit eenmansbedrijf. FAVEO Executive Services biedt diensten aan op het gebied van management- en projectondersteuning. Een beknopt overzicht van een aantal van deze diensten :
Management-/secretariële ondersteuning bij projecten of tijdelijke vervanging (i.g.v. verlof) van een vaste medewerker.
Opzetten en inrichten van een nieuw secretariaat
Vergaderingen: notuleren (in de Nederlandse maar ook Engelse taal), regelen van de locatie van vergadering, voorbereiding en navolging van mogelijke actiepunten
Organisatie van evenementen, congressen en symposia
Tekstverwerking (bijv. afhandelen correspondentie, maken van een presentatie)
Opzet eenvoudige web site.
Voor meer informatie kunt u terechtn op de web sit...
Felua Office Management specialiseert zich in alle vormen van secretariële ondersteuning. Leuk dat u interesse toont!
Als zelfstandige en in het bezit van een VAR-verklaring ondersteun ik (midden)management en directie. Van incidentele tot structurele opdrachten. Op afstand of op locatie. Alles is bespreekbaar.
De diensten die hieronder staan worden uitgebreid omschreven op de website. Ervaring wijst uit dat kortlopende opdrachten enorm in trek zijn. Daar richt Felua Office Management zich op. De website geeft u veel informatie, is modern ingericht en zorgt voor snelle effectieve communicatie. Geen onnodig e-mailverkeer, dat is waar ik voor sta.
HR
Facturatie
Cv correctie
Tekstcorrectie
PR Marketing
Agendabeheer
Websitebeheer
Kantoorinrichting
Presentaties maken
Organiseren zakenreizen
Organiseren evenementen
Vergader- en notuleerservice
Coaching receptie/secretariaat (twee dagen)
Bolwerk Management Support is een onderneming die flexibele management- en office support levert aan bedrijven, ondernemers, stichtingen en verenigingen.
Heeft u een drukke periode? Gaat uw secretaresse met vakantie? Gaat uw assistente met zwangerschapsverlof? U heeft/wilt geen eigen secretaresse maar u heeft periodiek wel ondersteuning nodig?
Het pakket aan diensten van Bolwerk Management Support is breed, denk aan werkzaamheden als:
- organisatorische en administratieve ondersteuning
- office management
- organisatie van bijeenkomsten
- voorbereiden en notuleren van vergaderingen
- bijwerken van databases
- uitwerken van geluidsopnamen
- facturering en debiteurenbewaking
- mailings en uitnodigingen (plus evt. responsverwerking en follow-up)
- correspondentie, rapporten, nieuwsbrieven etc.
- planning van uw (technisch) personeel
U kunt ons bereiken op
M 06 537 490 71
E info@bm-support.nl
W www.bm-support.nl
De Notulant is gespecialiseerd in de verslaglegging van vergaderingen, bijeenkomsten en studiedagen op een breed terrein. De Notulant werkt veel voor de overheid - provinciaal en lokaal - en voor profit- en non-profit organisaties.
Eind 2002 is De Notulant gestart (voorheen Tempelaars Notuleer Service), naast het werken in loondienst als parttime secretaresse. Sinds januari 2008 ben ik fulltime met De Notulant bezig, gezien de groei die mijn bedrijfje meemaakte in de loop der jaren. Inmiddels beschikt De Notulant over een aantal freelancers waarvan dankbaar gebruik gemaakt wordt, zodat de continuïteit van dienstverlening naar de klanten toe kan worden geoptimaliseerd. Aan deze freelancers worden hoge eisen gesteld zodat de kwaliteit van dienstverlening wordt gewaarborgd. Bij vergaderingen wordt zoveel mogelijk dezelfde notulist ingezet. In de praktijk blijkt dit bijna altijd mogelijk.
Kiezen voor De Notulant is kiezen voor k...
Goed notuleren is een vak. In de verslagen van een vergadering of een overleg worden alle belangrijke zaken en afspraken vastgelegd. Ze zijn dan ook uitermate geschikt als naslagwerk om de gemaakte afspraken in de gaten te houden. Het maken van zulke verslagen is een secuur werk en kost veel tijd. Tijd die niet altijd in een organisatie vrijgemaakt kan worden.
Onze ervaren notulisten werken door het gehele land. Zij zijn in staat om zich snel te kunnen verplaatsen in uw bedrijf, hierdoor hoeft u niet bang te zijn dat belangrijke punten tijdens een vergadering worden gemist. Wanneer zij het verslag afhebben, wordt het nogmaals gecontroleerd door een van onze correctoren. Zo bent u ervan verzekerd dat u een foutloos verslag ontvangt.
De notulisten kunnen uw bijeenkomst of vergadering op verschillende manieren uitwerken. Wij kunnen de vergaderingen zowel op locatie als digitaal bijwonen en zorgen vervolgens voor een uitstekend versla...
Key2Support!
Secretariële ondersteuning in de ruimste zin des woords!
- Van agendamanagement en telefoonbeantwoording tot transcriptie en uitwerken van geluidsmateriaal en hand geschreven teksten in het Nederlands, Frans en Engels.
- Van het beheren van het adressenbestand tot het verzorgen van mailingen.
- Van het plannen, organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen tot het coördineren en maken van presentaties en rapportages.
- Van het coördineren en bewaken van projectplannen tot het voorbereiden, opstellen of controleren van overeenkomsten.
- Van het plannen, organiseren en voorbereiden van nationale en internationale reizen, vergaderingen en klantbezoeken tot het organiseren van bijeenkomsten.
Wie haalt U met mij in huis?
Mensen die mij kennen typeren mij als energiek en gemotiveerd, klantgericht, consciëntieus en integer. Goed is niet goed genoeg, het kan altijd beter kenmerkt mijn werk...
Anouk Secretariaat Online is een bureau voor secretariële ondersteuning, zoals het notuleren van besprekingen, vergaderingen, seminars, conferenties en hoorzittingen.
Anouk Secretariaat Online heeft jarenlange notuleerervaring voor bedrijven, de overheid en non-profitorganisaties waaronder:
- Woning- en utiliteitsbouw (bouwdirecties en aannemers)
- Commerciële zorgaanbieders/leveranciers (Wmo en AWBZ gerelateerd (directies, management-teams en projecten)
- Scholen en overkoepelende organisaties in basis- en voortgezet onderwijs (besturen, mede-zeggenschapsraden en commissies)
- Gemeenten en Provincies
- Ziekenhuizen, verpleeg- en verzorgingshuizen (raden van bestuur, directies, managementteams en commissies)
- Woningbouwcorporaties als ook overkoepelende en/of samenwerkende organisaties in de volkshuisvestingsector
- Verenigingen en stichtingen
Voor meer informatie en contact: www.anouksecretariaat.nl
Na jarenlange ervaring op secretarieel gebied, werk ik sinds 2001 zelfstandig. Hoogwaardig ondersteuning bieden op het gebied van office, management & project support. Het inspireert mij om te ervaren dat de juiste helpende hand te bieden, leidt tot klinkende resultaten voor mijn opdrachtgever. Daarnaast bied ik diensten aan als het organiseren van congressen & bijeenkomsten, het uitwerken van transcripties in het Nederlands en Engels en ben ik inzetbaar voor het opzetten van een nieuw secretariaat of het herstructureren van een secretariaat.
Woorden die mij typeren: slagvaardig, stressbestendig, oplossingsgerichtheid, zelfstandigheid, initiatiefrijk, accuraat, flexibel, loyaal & teamspeler.
De functies die ik tot nu toe heb vervuld als freelancer zijn zeer veelzijdig en door het feit dat ik bij zoveel verschillende bedrijven tijdelijk heb gewerkt ben ik gemakkelijk inzetbaar en vind snel mijn weg in een functie.
SterKâ Interim is gespecialiseerd in secretariële ondersteuning, marketing en communicatie.
Persoonlijk profiel:
Een gedreven, enthousiaste en positieve teamspeler met succes, samenspel en resultaat als uitgangswaarden. Onafhankelijk, accuraat, analytisch en snel schakelend tussen diverse niveaus. Vanuit verantwoordelijkheid, doelen en gelijkwaardigheid, optimaal presteren. Met oog voor de maatschappij tot de beste resultaten voor de interne en externe klant te komen. Communicatief zeer vaardig en professioneel contact met de gehele DMU/stakeholders.
Persoonlijke doelstellingen:
Het verder ontwikkelen van mijn vaardigheden op het gebied van alle mogelijke soorten van communicatie en een duidelijke bijdrage leveren aan de organisatie doelen. Daarnaast vind ik het belangrijk om bij de mensen om mij heen, bij de organisatie en bij mijzelf groei te realiseren vanuit kracht, gedrevenheid en resultaten.
Bent u op zoek naar een betrouwbare en ervaren PA die u alle noodzakelijke ondersteuning biedt om uw bedrijfsvoering op peil te houden en tevens kan fungeren als uw sparringpartner? Een leidinggevende directiesecretaresse om uw secretariaat te professionaliseren? Of wellicht heeft u behoefte aan een consultant die de werkprocessen op uw secretariaat in kaart brengt en voorstellen doet voor verbetering?
Mijn naam is Danielle de Klerk, ik heb veel werkervaring opgedaan, zowel in internationale bedrijven als in (semi)overheidsinstellingen en ben een sprankelende persoonlijkheid die veel waarde hecht aan betrouwbaarheid, integriteit en betrokkenheid in mijn werk en de opdrachtgevende organisatie.
PA Plus Consultancy biedt u daarmee net dat beetje extra!
Als u snel de perfecte kandidaat nodig heeft die plezier in het werk en prestatie hoog in het vaandel heeft staan, neemt u dan contact met mij op.
WFS Officemanagement staat voor betrouwbare ervaren flexibel in te zetten management ondersteuning. Door jarenlange ervaring in het vakgebied is inwerktijd niet of nauwelijks nodig.
WFS Officemanagement kan voorzien in tijdelijke behoefte aan een officemanager, personal assistant, management assistent, HRM-, facilitair- of administratief- medewerker. Inzet is mogelijk vanaf enkele uren tot langere periodes. Geheel naar de behoefte en wensen van de opdrachtgever.
WFS Officemanagement biedt als zelfstandig opererende ervaren management ondersteuner op concurrerende wijze diensten aan met een helder uurtarief.
WFS Officemanagement werkt samen met andere zelfstandig werkende management ondersteuners van hoog niveau. Door van elkaars diensten gebruik te maken blijft continuïteit gewaarborgd.
Informatie bij Floris Schrier +31 (0) 36 8200294 of stuur een email naar floris@wfsofficemanagement.nl
Ik ben beschikbaar als freelance secretaresse; vanuit deze functie denk ik mee, ben proactief en zorg dat op het werk geregeld wordt wat geregeld moet worden. Mijn houding is klantgericht, ik werk hard en ben trots op het resultaat wat aan het einde van de dag te zien is.
Als notulist ben ik onafhankelijk, (voor zover mogelijk) goed voorbereid, objectief. Ik neem alle essentiële zaken in de notulen op en niet de onnodige bijzaken. Met mijn visie maak ik heldere en goed leesbare notulen en zie waar het tijdens de vergadering om gaat.
Ik ...
kan goed plannen en organiseren
kan goed structuur aanbrengen
heb als kerneigenschappen: kwaliteit, creativiteit en doortastendheid
vind het fijn met anderen samen te werken, en ben zelfstandig
ben daadkrachtig en leergierig
durf verantwoordelijkheid te nemen
kan goed luisteren
ben integer
ben snel inzetbaar
schep orde in chaos
SECRETARESSE * ASSISTENT* ADMINISTRATIE*GASTVROUW*
Ik ben een ervaren (virtuele) secretaresse werkzaam in de ondersteuning van directie en projecten.
Nu mijn kinderen ouder zijn, kan ik naast mijn contract een aantal uur aan de slag als freelancer.
Heeft u een 'to do' lijstje waar u zelf niet aan toe komt en die u graag zou willen uitbesteden, neem dan gerust contact op. Dit is al mogelijk voor een paar uur of meer uren per week. (ook in de avond en weekend beschikbaar)
Voorbeelden van werkzaamheden:
* complex agendabeheer
* afspraken inplannen
* e-mailbeheer/-beantwoording
* correspondentie
* uittypen van teksten
* kopieerklussen
* presentaties voorbereiden
* administratieve werkzaamheden
* up-to-date houden klantenbestand
*receptie werkzaamheden
*gastvrouw
Ik heb ruim 15 jaar ervaring in secretariële en administratieve ondersteuning.
Uw rechterhand is met zwangerschapsverlof, langdurig ziek of om wat voor reden tijdelijk niet inzetbaar, dus is het voor de hand liggend dat u contact opneemt met het uitzendbureau.
Maar, het inhuren van een kracht is duur en brengt veel verplichtingen met zich mee.
JM-Projects heeft de oplossing voor u: het inhuren van een freelancer!
Nauwelijks verplichting en u betaalt per uur.
Als (directie/project)secretaresse / office manager heb ik enige jaren ervaring ben ik opzoek naar een baan met diversiteit aan werkzaamheden en eventueel de mogelijkheid om te groeien. Zelf ben ik stressbestending, leergierig, kan zowel zelfstandig als in een team werken, flexibel, hart voor de zaak, hardwerkend en heb totaal geen 9-17 uur mentaliteit. Tevens ben ik graag betrokken bij de projecten die mij zowel intern als extern worden aangeboden, zodat ik zoveel mogelijk werk uit handen kan halen.
Als Coach en Professional Organizer breng ik orde aan in huis én hoofd. Ik ga uit van de kracht van de persoon zelf. Door de juiste vragen te stellen en dit duidelijk terug te koppelen kan ik iemand inzicht geven in zijn/haar leven. Samen werken we aan het persoonlijke proces wat iemand weer in de goede richting brengt.
Ook thuis of op het werk kan de structuur kwijt zijn waardoor je geen overzicht meer hebt. Dit geeft onrust en onvrede. Samen beginnen we aan de klus om orde op zaken te stellen. Ik geef je de juiste motivatie en tips om vervolgens zelf stappen te zetten en overzicht te houden.
Je kunt mij inschakelen bij:
Opruimen huis/werkplek
Archiveren administratie
Organisatorische begeleiding bij scheiding, ziekte, burn-out, verhuizing, solliciteren, rouwverwerking (life-change-events)
Doorbreken van patronen
Motiveren en stimuleren om het beste uit jezelf te halen
Secretariële ondersteuning voor bedrijven, kleine ondernemers en ZZP'ers.
Flex Office Support stemt haar ondersteuning af op Uw wens. Dit kan zijn voor projecten op locatie, ondersteuning op afstand in abonnement vorm of eenmalige opdrachten.
Als ZZP'er of kleine ondernemer heeft u geen fulltime ondersteuning nodig, terwijl een aantal uur per maand ideaal zou zijn. Komt u handen tekort terwijl er nodig een offerte of een belastingaangifte de deur uit moet? Wij helpen u graag!
Er zijn 2 mogelijkheden:
1. U kunt kiezen voor onze Support on Demand. Er ontstaat een pakket van diensten op maat, welke maandelijks zullen worden uitgevoerd. U kunt hierbij tevens kiezen voor Office Online, zodat u overal inzicht heeft in uw dossiers.
2. U heeft niet direct behoefte aan Support met een bepaalde regelmaat. Hiervoor is het mogelijk afspraken te maken op basis van gewerkte uren.
*** GEWERKT TOT 2013 ***
ABS is een snelgroeiend fullservice secretariaatbureau dat sinds 2007 gevestigd is in Oisterwijk.
Het uitgebreide dienstenportfolio van ABS omvat de verzorging van alle in- en uitgaande telefonie, waaronder telefoonservice, helpdeskfuncties, marktonderzoeken en acquisitie, en het voeren van volledige administraties en alle aanverwante secretariële diensten.
Mijn functie als Secretaresse/receptioniste voer ik al een tijdje met veel plezier uit. Mijn werkzaamheden zijn voornamelijk agendabeheer, telefoneren en correspondentie. Ook werk ik veel met dataverwerkingen in Excel.
Ik heb mijn diploma Secretaresse sinds 2009. Tevens heb ik mijn diploma Grafisch vormgever op zak sinds 2011.
Ik heb ruime ervaring met het office 2003, 2007 én 2010 pakket. Ik heb veel verstand van mediavormgeving, agendabeheer, notuleren & correspondentie.
Notuleerservice NotuLimburg
NotuLimburg verzorgt op professionele wijze de verslaglegging van uw vergaderingen. Tijdens de vergadering maakt de notulist aantekeningen met behulp van de laptop en neemt de vergadering op (tenzij anders is overeengekomen). Binnen 5 werkdagen na de vergadering wordt het uitgewerkte verslag in het gewenste format aan de opdrachtgever verstrekt.
Elian Stassen-Dritty is oprichter van NotuLimburg. Zij heeft meer dan 35 jaar ervaring in ondersteunende en secretariële werkzaamheden en notuleren. In 2008 heeft zij Maurits Secretariaat en Ondersteunende Diensten en NotuLimburg opgericht. Elian streeft naar langdurige samenwerkingen met opdrachtgevers. Met enkele opdrachtgevers werkt zij al sinds de oprichting samen.
Ook buiten kantooruren staat Elian voor u klaar.
Tevens beschikbaar voor transcriptie-werkzaamheden (zeer veel ervaring).
Monique Ruesink heeft meer dan 15 jaar ervaring in het bedrijfsleven. Ze heeft ervaring op het gebied van human resources (werving & selectie en personeelsmanagement) en als managementondersteuner (op alle niveaus). In 2006 heeft ze Ruesink Business Support opgericht.
Inzetbaar op opdrachten op het gebied van:
Personeelsmanagement
Werving & selectie
Coaching medewerkers
Office management
Notuleerservice
PR & Marketing
Optimalisatie website
Gewerkt in de branches:
Energie
Weg- en waterbouw
Techniek/WTB
Makelaardij/Vastgoed
Zakelijke dienstverlening
Advies & Consultancy
Contact Center & Fulfillment (logistiek)
Arbeidsbemiddeling
Detailhandel
Overheid
Zorg en welzijn
Onderwijs
Sterke punten:
Communicatief vaardig
Initiatiefnemer
Organisatorisch sterk
Breed inzetbaar
Netwerk van freelancers
Ze is onmisbaar; uw secretaresse! En dan toch, vakantie, zwangerschap, ziekte of een andere baan, u mist plotseling uw rechterhand binnen uw organisatie.
Op zon moment heeft u niets harder(s) nodig dan een secretaresse en waar vindt u juist die secretaresse, die de zaken tijdelijk waar kan nemen, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over inwerken en ervaring juist, u heeft het antwoord zelf al gegeven; ik heb Harders nodig!
HardersSecretarieel biedt u allround secretariële ondersteuning, kan u van dienst zijn bij het opstarten en herstructureren van secretariaten en organiseert en coördineert uw projecten en evenementen.
Voor nadere informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek kunt u contact opnemen met HardersSecretarieel via 06-53730844 of via info@hardersnodig.nl.
U heeft niets harder(s) nodig dan HardersSecretarieel.