Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Secretaresses bedrijvengids

Secretaresse nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Na ruim 20 jaar met veel plezier en toewijding als juridisch secretaresse werkzaam te zijn geweest binnen de advocatuur ben ik in 2012 mijn eigen onderneming gestart, De AdvocatenSecretaresse, gericht op het verlenen van ondersteunende freelance secretariële diensten aan de advocatuur. Mijn werkzaamheden verricht ik op locatie alsmede vanuit mijn thuiskantoor te Zoetermeer. Mijn specifieke kennis en ervaring op juridisch gebied hebben geleid tot de keuze mijn dienstverlening met name te richten op de advocatuur. Ik ben tijdelijk inzetbaar bij bijvoorbeeld ziekte, zwangerschap, vakantie van een secretaresse, of versterking van het secretariaat tijdens een drukke periode. Bent u een eenmanskantoor gestart en u wilt geen vast personeel in dienst, dan is een freelance secretaresse wellicht voor u de oplossing. Alleen de gewerkte uren worden in rekening gebracht.

Den Haag (Zuid-Holland)
SJ Office Support is de secretariele en administratieve ondersteuner voor iedere MKBer en ZZPer. SJ Office Support biedt u verschillende diensten welke zowel op afstand als op uw werklokatie kunnen worden verricht. Zijn er werkzaamheden welke u definitief uit wilt besteden, is er sprake van piekbelasting, onderbezetting, (langdurig)ziekteverzuim of zwangerschapsverlof binnen uw secretariaat? Misschien heeft u geen secretariaat of ander administratief personeel in dienst? SJ Office Support heeft voor u de juiste oplossing! Het inhuren van SJ Office Support biedt u grote voordelen: - geen loonkosten - u betaalt enkel de gewerkte uren - geen werkgeversrisico (bijv. doorbetaling bij ziekte) - geen extra kosten voor weekend-, avond- of spoed opdrachten - u hoeft geen werkplek te faciliteren - door uitbesteding kunt u zich richten op uw core business

Aalsmeer (Noord-Holland)
EBSD is een secretariaatsservicebureau met een zeer ruime ervaring in het notuleren van (vertrouwelijke) vergaderingen van o.a. Raden van Bestuur/Toezicht/Commissarissen, gemeenteraden, ondernemingsraden (o.a. 25 jaar als ambtelijk secretaris), Verenigingen van Eigenaren, etc. Daarnaast bent u ook aan het juiste adres voor het organiseren van bijeenkomsten, het coachen en begeleiden van uw administratief medewerkers, het opzetten of reorganiseren van uw secretariaat en alle werkzaamheden die bij het voeren van een secretariaat horen. Ook voor vertalingen, het uitwerken van digitale geluidsbestanden e.d. kunt u bij ons terecht. Ons motto is: u vraagt en wij kijken op welke manier wij u het beste en op de meest efficiente wijze van dienst kunnen zijn. Hoewel EBSD in principe een eenmanszaak is, kunnen wij putten uit een breed scala aan freelance medewerkers.

Vlissingen (Zeeland)
Secretariële, PR en P&O advisering en ondersteuning, zoals: Plannen, organiseren en begeleiden van diverse projecten of zakelijke & privé-events. Aanbrengen van structuur in uw secretariaat, structuur in operationele processen, informatiestromen, werkzaamheden en taakverdeling. Notuleren van vergaderingen. Het schrijven van diverse bedrijfsuitingen, zoals brochures, uitnodigingen etc. indien gewenst wordt de coördinatie en de drukwerkbegeleiding ook door B3S ter hand genomen. Het schrijven van persberichten, de organisatie van een persbijeenkomst en het onderhouden van perscontacten. Het aanpassen of vernieuwen van uw huisstijl, de begeleiding en de implementatie ervan in uw bedrijf. Bijwerken van data- / adressen- en tekstbestanden. Werving en selectie personeel. Ondersteuning bij Personeelszaken. Correspondentie.

Purmerend (Noord-Holland)
Professioneel directiesecretaresse, PA, managementassistente, officemanager, notulist en transcribent. Secretariële/administratieve ondersteuning op hoog niveau t.b.v. directie en management, Board, leden Raad van Bestuur, College van Bestuur, Raad van Toezicht, burgemeester & wethouders, commissies, raden, OR, etc. Brede ervaring in zeer diverse branches; profit en non-profit. Ruime kennis van Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Groupwise, Sharepoint, One Note, Lotus Notes, Visio en Internet. Uitstekende kennis van het Nederlands, goede kennis van het Engels en Duits en matige kennis van het Frans. Spaans op beginnersniveau. Trefwoorden: enthousiast, gemotiveerd, professioneel, zelfstandig, doortastend, communicatief, flexibel, stressbestendig, integer, proactief en voorzien van een goed humeur. Referenties en uitgebreid cv beschikbaar.

Den Haag (Zuid-Holland)
Secretariaat Service Haaglanden houdt zich bezig met allerlei werkzaamheden in de diverse branches. De werkzaamheden zijn heel divers en uiteenlopend. Elke uit te voeren activiteit wordt zorgvuldig afgestemd op uw specifieke situatie. Om enig inzicht te geven in de mogelijkheden volgt hieronder een overzicht van onze dienstverlening. verzorgen van correspondentie (offertes/facturen/mailings) uitwerken van diverse overzichten (schema’s) samenstellen van een adressenbestand invoeren en beheren van adressenbestanden opstellen en verzenden van agenda’s en vergaderstukken notuleren van diverse overlegvormen beheren van een besluiten- en actielijst postbehandeling en archivering voorbereiden, organiseren en coördineren van projectmatige activiteiten inrichten en opzetten van een secretariaat reorganisatie van een secretariaat

Leusden (Utrecht)
Secretary in Projects: De professional die ervoor zorgt dat uw werk doorgaat! Jozefien Valk heeft ruim 20 jaar ervaring als directiesecretaresse/office manager in diverse grote organisaties. Zij is een professional in haar vakgebied en heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Projectmatig werken is op haar lijf geschreven. Kernwoorden om haar te typeren: daadkrachtig, positief, wilskracht, betrouwbaar, ondernemend en flexibel. Als ZZP'er werkt Jozefien Valk onder de naam Secretary in Projects en heeft zich gespecialiseerd in managementondersteuning voor MKB, multinationals en non-profitorganisaties. Secretary in Projects kan u helpen als het gaat om: - vervanging bij ziekte, zwangerschapsverlof, vakantie - voeren van projectsecretariaat (Prince 2 Foundation) - opzetten of reorganiseren van een secretariaat. - coaching/begeleiding

Hellevoetsluis (Zuid-Holland)
Virtual Office Support Diverse ondersteunende taken op afstand, op secretarieel en administratief gebied, maar ook assistentie bij (s)CRM, projecten, uitwerken van offertes en contracten, Wordpress websitebeheer, eBooks, nieuwsbrieven, online research, klanttevredenheidsenquêtes, evenementenorganisatie, uitwerken van presentaties, etc. Webinar Support Allround support bij organisatie webinars, waaronder aanmaken paginas, webinar marketing support, planning en coördinatie, moderatorfunctie, opnemen en basisbewerking webinar, follow-up, etc. eLearning Support Diverse ondersteunende taken, zoals conceptteksten en online trainingsomgeving uitwerken, Social Media Marketing Support, Product Launch Support, organisatie van & ondersteuning bij pitchwebinars & online trainingen, vragen van deelnemers beantwoorden tijdens hun studie, etc.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Secuur! Een eenmanszaak dat zich richt op particulieren en bedrijven die, in welke vorm dan ook, problemen ondervinden met het voeren van administratie. Daarnaast kunnen bedrijven ook op projectbasis gebruik maken van de secretariële, administratieve en boekhoudkundige diensten van Secuur! Zowel op locatie, als in mijn eigen kantoor kunnen de werkzaamheden worden uitgevoerd. Ik ondersteun particulieren in hun huishoudadministratie. ZZP-ers en andere kleine bedrijven die verplicht zijn een boekhouding te voeren zijn vaak niet geïnteresseerd in deze administratieve rompslomp en willen vooral doen waar ze goed in zijn. Ik neem de gehele administratie uit handen. Nog steeds zijn er Verenigingen van Eigenaren waarvan de administratie nauwelijks wordt gevoerd. Zowel administratief, als bouwkundig bied ik deze V.v.E.s de complete diensten.

Tiel (Gelderland)
Bureau Ingrid Bakhuis is in 1998 opgericht. Het bureau is gespecialiseerd in het notuleren van vergaderingen en het schrijven en redigeren van teksten. Verslag Vergaderingen worden stenografisch genotuleerd. Het verslag bevat een gestructureerde weergave van hetgeen is besproken in het door u gewenste detailniveau, met de conclusies, besluiten en actiepunten (voor zover van toepassing). Tekst Uw teksten ondergaan een check op spelling en grammatica, interpunctie, een juist gebruik van spreekwoorden en gezegdes, een juist gebruik van voorzetsels, begrijpelijkheid, logica in opbouw en structuur, eenheid in stijl en gebruik van vaktermen, etc. Op basis van de informatie die u verstrekt, stelt Ingrid Bakhuis uw tekst op in een sfeer en stijl die bij u past. Begrijpelijk en toegankelijk. meer weten? http://ingridbakhuis.nl

Langeweg (Noord-Brabant)
Support2Business is uw flexibele schil op het gebied van dienstverlening. In het bedrijfsleven wordt bezuinigd. Ondersteunende functies verdwijnen en worden vervangen door pc en tablets. Hierdoor is er weinig tijd om processen te analyseren, plannen te evalueren en gesprekken uit te werken. Support2Business wil voor bedrijven en instellingen de vraagbaak zijn, de steun en toeverlaat, degene die de puntjes op de i zet. Als flexibele schil kan Support@business het verschil maken en zorg dragen voor managers en bedrijfsprocessen zonder verplichtingen tot langdurige kosten. Bent u op zoek naar financieel advies, secretariële ondersteuning of heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw evenement? Dan zit u op het juiste adres. Support2Business is de oplossing. Vanaf onze eigen locatie of bij u op kantoor zetten wij de puntjes op de i.

Heemskerk (Noord-Holland)
Tijd voor een nieuwe uitdaging dus net begonnen als freelancer. Wat neem ik mee? Meer dan 23 jaar administratieve ervaring in allerlei vakgebieden. Van datatypiste tot officemanager en van klantenadviseur KCC tot receptioniste. De laatste drie jaar heb ik wat opleidingen gevolgd als copywriter , schrijven voor het web/seo en redigeren van teksten. Uw "paperwork problems" zijn mijn uitdaging. Kwaliteit, service en eerlijkheid staan hoog in het vaandel. Wat kan ik voor u betekenen? Al uw administratieve rompslomp neem ik u graag uit handen. Gegevens invoeren, telefonisch contact met klanten, chatten, het kan allemaal. Een mooie nieuwsbrief voor uw personeel? Een blog of E-zine nodig? Tekst voor uw webpagina? Of wilt u uw tekst gecorrigeerd hebben? Ook daarvoor bent u bij Pauline Paperwork Solutions aan het goede adres.

Hoogland (Utrecht)
Notuleer- en tekstbureau De Jongvrouw uit Hoogland houdt zich bezig met notuleren en tekstcorrectie. Wij leveren u een ervaren notulist op HBO-niveau die dankzij haar ervaring en goede voorbereiding vergaderingen over vrijwel elk onderwerp, voor bedrijfsleven, (semi-) overheid en not-for-profit organisaties kan notuleren. U krijgt een objectief verslag in onberispelijk Nederlands, waarin de essentie van de vergadering, de argumenten, besluiten en actiepunten duidelijk zijn vastgelegd. Verslagvormen: – besluitenlijst – samenvattend verslag – woordelijk verslag/transcriptie – verslag van een congres of seminar NIEUW! De Jongvrouw kan ook als social notulist verslag doen tijdens uw event, workshop of seminar via relevante, informatieve en originele live tweets. Voor meer interactie en een groter bereik.

Amersfoort (Utrecht)
Een mens is steeds in beweging, een bedrijf ook. Soms leidt dit tot conflicterende belangen. Veranderingen in de persoonlijke situatie of binnen het bedrijf kunnen veel stress veroorzaken. Werknemers die langdurig onder stress staan vormen een bedreiging voor de continuïteit van uw onderneming. Naast persoonlijk productiviteitsverlies kan al snel een spiraal van negativiteit op de werkvloer ontstaan. Als deze toon eenmaal is gezet is het lastig (maar met deskundige begeleiding niet onmogelijk) om het tij te keren. Pasadera biedt kortdurende individuele coachingstrajecten aan. Doel is de werknemer meer inzicht in zichzelf, in beperkende overtuigingen en wensen en dromen te geven, waardoor deze een nieuwe impuls aan de carrière kan geven. Specialiteit: - Rouw- en verliesbegeleiding - Stressmanagement - Verandermanagement

Uurtarief: EUR 25 Agendamanagement Emailverkeer Travelmanagement (tickets, hotel, restaurant; ook voor groepen) Het uitwerken van verslagen (by paper, digitaal, dictafoon) Organiseren van uitjes zowel binnen- als buitenland. Organiseren van meetings Digitaal archiveren Document- en archiefbeheer Telefoonafhandeling, opvolging en anticiperen Zorgvuldig, accuraat, organisatietalent, discretie op hoog vaandel. Orde scheppen in een ongestructureerde omgeving. Serviceverlenende attitude. Vrolijk. Eventueel werk op afstand. Mogelijkheid om mijn CV op te vragen. Opleiding/ studie: 2009/2010 Zelfstudie Basis Prince2 2005 Fresh-up cursus Engels 2003 Lotus Notes Prisma 2002 Update cursus Office 2000 pakket 1997 Management MKB 1988 HBO Schoevers Secretaresse Opleiding 1986 Cursus MS Office 1986 HAVO

Kaatsheuvel (Noord-Brabant)
SB10 management support biedt professioneel maatwerk op freelance basis (VAR row). SB10 management support is hierbij gericht op het midden- en kleinbedrijf, non-profit organisaties en verenigingen en stichtingen. Gaat het om: notuleren van vergaderingen uitwerken en redigeren van teksten in uw huisstijl vormgeving en opmaak van uw drukwerk schrijven van doelgroepgerichte teksten organiseren van vergaderingen/bijeenkomsten onderhouden van uw website Samen met u zoekt SB10 management support naar een passende, betaalbare en waar mogelijk online oplossing, zodat u zich weer kunt richten op uw kernactiviteiten. SB10 management support onderscheidt zich van andere managementondersteuners door een persoonlijke aanpak en een extra aanbod van diensten op het terrein van communicatie en grafische vormgeving.

De Meern (Utrecht)
Deksels en Meer Projectondersteuning is een veelzijdig bedrijf dat handen biedt waar u deze te kort komt. Visie: projecten met zorg en aandacht (kwaliteit) afronden zodat het dekseltje er goed en stevig op past. Projecten in beheer: - organiseren van deelname aan vakbeurzen - projectleiding nationale en internationale beroepenwestrijden voor de installatietechnische branche - schrijven nieuwsbrieven, tevens: gehele begeleiding vormgeving- en drukproces - organiseren zakelijke congressen / bijeenkomsten - notuleren en uitwerken vergaderingen - uitwerken interviews - projectbeheer en schrijven handboeken (secretariaten en afdelingen) - uitwerken rapporten Naar gelang de behoefte kunnen projecten geheel of gedeeltelijk aangenomen worden. Grotere projecten kunnen in samenwerking met partners uitgevoerd worden.

Lith (Noord-Brabant)
Ervaren directiesecretaresse binnen verschillende (commerciële) organisaties. Tevens ervaring als officemanager in een meer ambtelijke organisatie. Sinds medio 2008 werkzaam als zelfstandig ondernemer op het gebied van officemanagement en management support. Ruime ervaring in het notuleren van de meest uiteenlopende vergaderingen. Denk aan: gemeenteraadsvergaderingen, bestuursvergaderingen, ledenvergaderingen, visitaties, commissies, overlegvergaderingen OR etc. Specialismen - officemanagement - ondersteuning directie en management - notulist - administratieve ondersteuning - agendabeheer - boeken van uw zakenreizen en hotels - correspondentie - data entry - evenementen support - facturatie en boekhouding - organiseren van beurzen en evenementen - uitwerken van transscripties - projectondersteuning

De Lutte (Overijssel)
Als je ondernemer bent ben je graag bezig met waar je goed in bent. Je hebt bewust gekozen om van je passie je werk te maken! Om ervoor te zorgen dat jij kunt doen waar je met hart en ziel voor gekozen hebt, help ik je graag je droom te realiseren. Dat doe ik door de basis van je bedrijf optimaal in te richten zodat alle bijkomende zaken jouw talenten ondersteunen en zelfs helpen groeien. Ik ben virtueel assistent, ook wel VA genoemd. Een VA zet haar specialisatie in voor ondernemers en fungeert als sparringpartner, assistente, procesbewaker, organisator, planner en aanspreekpunt. Zo hou jij tijd over voor je bedrijf en de dingen waar jij goed in bent! Hands On Virtual Support is gespecialiseerd in notuleren en biedt secretariële ondersteuning aan ondernemers en aan ondernemingsraden als ambtelijk secretaris.

Nijkerk (Gelderland)
Life Organizer biedt dienstverlening op het gebied van life coaching, hr en organisatie. Life coaching is voor iedereen die graag iets wil veranderen of verbeteren in het leven. Dit kan zowel privé als zakelijk zijn. Het stelt je in staat om gelukkiger te leven en je eigen keuzes te maken. Voor bedrijven is Life Organizer naast coaching ook inzetbaar voor HR opdrachten. Dit kan bijvoorbeeld gaan om (tijdelijke) vervanging van de personeelsfunctie of specifieke HR projecten/opdrachten. Voor zowel bedrijven als particulieren is Life Organizer ten slotte inzetbaar voor opdrachten op het gebied van organisatie. Het gaat dan om opdrachten met een organiserend, coördinerend of ondersteunend karakter. Meer informatie is te vinden op www.lifeorganizer.nl. Een kennismakingsgesprek is altijd kosteloos en vrijblijvend.

Maarssen (Utrecht)
Hee! Ik ben Fabiënne Huitema, 25 jaar oud en woonachtig in Maarssen. Sinds 2023 notuleer ik vast voor een VvE beheerder en daar komen zo'n 80 vergaderingen uit voort. Daarnaast werk ik als bid- en tender medewerker en schrijf ik onder andere aanbestedingen. Nu hoor ik je denken; heeft zij nog tijd over? Het antwoord is ja! Voor de VvE vergaderingen ben ik een relatief korte periode in het jaar bezet (feb-april), hiernaast heb ik nog tijd over om andere vergaderingen te notuleren. Nu is notuleren niet de enigste service die ik aan bied, door mijn ervaring in de aanbestedingswereld, schrijf ik teksten, kan ik reviewen en helpen met de brainstorm voor een EMVI plan... ga zo maar door. Waar kan ik jou mee helpen? Aarzel niet om contact op te nemen om eens te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen!

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ruim 20 jaar heb ik in het bedrijfsleven (o.a. Unilever) gewerkt in leidinggevende functies. Sinds begin 2009 geef ik als zelfstandig ondernemer trainingen in het bedrijfsleven en coach ik mensen bij hun individuele ontwikkeling. Mijn kracht ligt met name in persoonlijke ontwikkeling, (verbindende) communicatie en effectief leiderschap. Waar het naar mijn idee om gaat is waar u behoefte aan heeft. Wilt u graag ondersteuning, duidelijkheid, contact, vertrouwen, eenheid en harmonie (in uw bedrijf)? Of heeft u behoefte aan inspiratie, helderheid, leren en groeien, authenticiteit, kennis, respect en verbinding? In dat geval kan ik u helpen die behoeften te vervullen. Wanneer u één of meerdere behoeften herkent wil ik graag met u in contact komen om te bespreken op welke wijze ik aan de invulling kan bijdragen.

Hoevelaken (Gelderland)
Vakgebied: - Directiesecretaresse (ook wel: management assistente, personal assistant etc.) - Projectassistente (Prince2 gecertificeerd) - Ambtelijk secretaris (Ondernemingsraad, Medezeggenschapsraad) - Zeer goede notuliste met veel ervaring op elk niveau (bestuur, directie, management, etc.) - Adviseren ten aanzien van (her)inrichten secretariaat - Bekend met juridisch werk - Bekend in de zorgsector - Bekend met Office 2003, 2007, 2010 Ik ben: - Contactueel sterk (kan goed communiceren op diverse niveaus) - Maatschappelijk betrokken (hart voor de zaak) - Stressbestendig - Hands-on mentaliteit - Geen 9-5 type - Kan goed plannen/organiseren/prioriteiten stellen - Integer (gewend om met vertrouwelijke gegevens om te gaan) - Creatief (in de oplossingssfeer) - Eerlijk - Een hele snelle werker...

Leiden (Zuid-Holland)
Fait Accompli opent op professionele én persoonlijke wijze een brug tussen de Nederlandse en Franse markt. Fait Accompli wordt geleid door een native-speaker Frans die reeds 34 jaar levens- en werkervaring heeft opgedaan binnen de Nederlandse samenleving. Haar Franse achtergrond biedt een meerwaarde voor een optimale communicatie en werkrelatie tussen Franse en Nederlandse bedrijven. Fait Accompli biedt de volgende diensten aan: - Tekst- en brievenvertaling en/of correcties (NL-FR en v.v., EN-FR en v.v., EN-NL en v.v.) - Logistieke ondersteuning van congressen en evenementen - Contactbemiddeling tussen Franse en Nederlandse bedrijven (correspondentie, telefoon en e-mail) - Advies betreffende culturele verschillen en handelsrelaties tussen Nederland en Frankrijk - Begeleiding van internationale delegaties.

Amsterdam (Noord-Holland)
Als all round secretaresse werk ik voor kleine zelfstandigen. Verzorg de facturering, boek de in- en uitgaande posten in (bank/kas), doe BTW aangiften en zorg dat het geheel netjes en compleet is voor de accountant. Ik heb ruime en diverse ervaring als (directie)secretaresse en ben veelzijdig. O.a. ervaring opgedaan bij de Volkskrant (affiniteit met media en gezondheidszorg). Ik ben 10 jaar zelfstandig geweest in de film, tv, videobranche als regieassistente en producer. Vanzelfsprekend beheers ik de gangbare computerprogramma's. Ik ben flexibel, oproepbaar, voor tijdelijke en regelmatig terugkomende werkzaamheden. Goed gevoel voor organiseren en automatiseren. Kan goed plannen. Beheers de Engelse taal uitstekend. Ik zoek partime werk c.q. opdrachtgevers op secretarieel en adminsitratief gebied in Amsterdam.

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025