Secretaresse nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Easy Trainingen & Opleidingen
Trainingen in persoonlijke ontwikkeling, communicatie,commerciële vaardigheden, leiderschap, P&O, secretarieel en Nederlandse Taal. Onze trainers zijn praktisch, resultaatgericht, persoonlijk en enthousiast. Ze hebben zelf ervaring opgedaan op deze vakgebieden of zijn daarin nog steeds werkzaam, waardoor veel gebruik wordt gemaakt van voorbeelden uit de eigen praktijk.
Er worden diverse werkvormen toegepast . De training kenmerken zich door een interactieve, informele setting, waarin ruimte is voor humor, reflectie, persoonlijke aandacht en kritiek. Van de deelnemers wordt een actieve houding gevraagd, waardoor interactie ontstaat in de groep. Deelnemers kunnen direct met de theorie aan de slag in hun eigen praktijk.
Bij PerfecType kunt u terecht voor het professioneel laten transcriberen van diverse audio-/videobestanden (zakelijk, psychologisch, commercieel, medisch, juridisch, focusgroepen, vergaderingen, online meetings, et cetera).
Geluidsopnames kunnen zowel woordelijk als letterlijk getranscribeerd worden. Er is geen limiet aan het aantal aanwezige sprekers of de duur van het bestand. Indien gewenst, kunt u uw bestand geanonimiseerd laten transcriberen. Persoonsgegevens worden anoniem in het bestand verwerkt, waardoor niets uit het transcript herleidbaar is tot de aanwezige personen/organisatie(s).
U ontvangt uw bestand binnen maximaal vijf werkdagen. Indien u het bestand met spoed wenst te ontvangen, is het mogelijk om deze al binnen 24-48 uur te ontvangen.
Wie ben ik in een notendop? Mijn naam is Lisa van Rooijen, ik houd ontzettend van leren, en heb dan ook een hoop studies achter de rug. Daarnaast heb ik een hart voor reizen en de wereld ontdekken. Momenteel werk ik als freelancer op verschillende gebieden, voornamelijk in de zorg en op secretarieel gebied.
Relevant voor hier, is dat ik gespecialiseerd ben in academisch Engels en Nederlands, en dat ik dan ook in beide talen foutloos transcribeer.
Door mijn opleidingen heb ik veel ervaring van het geven, transcriberen en analyseren van interviews. Door mijn werkervaring binnen het transcriberen en vertalen, heb ik deze ervaring nog verder uitgebreid.
Wat persoonlijke interesses: Milieu, duurzaamheid, voeding, permacultuur, reizen, DIY.
Kwaliteit door passie
Je kunt nog zulke mooie plannen smeden, iemand moet het uitvoeren. Secretary Solutions levert professionele secretaressediensten, zo breed als jij nodig hebt. We voeren je externe secretariaat, plannen je afspraken, houden contact met je gesprekspartners, zorgen voor professionele presentaties en brengen alle betrokken partijen voor jouw vergadering bij elkaar. We bieden kwaliteit door passie. Een van Hesters favoriete bezigheden is notuleren. Het scheelt je enorm veel energie als je niet zelf moet meeschrijven tijdens een vergadering. Energie die je beter aan de ontwikkeling van je bedrijf kunt besteden. Wil je meer weten over wie we zijn en wat we je kunnen bieden? Neem contact met ons op en je bent heel wat tijd rijker.
Onder een goede secretariële ondersteuning wordt verstaan iemand die breed inzetbaar en zelfstartend is. Iemand die in no time een verlengstuk van de organisatie is en alles regelt op een onzichtbare manier. Van het wegwerken van achterstanden tot het optimaliseren van bestuurssecretariaten.
Allround assistentie biedend. Een ondersteuner pur sang!
Door de vele jaren ervaring, opgedaan in de profit en non-profit sector, MKB maar ook internationale organisaties, zie ik het telkens weer als een uitdaging de spilfunctie in te nemen. Natuurlijk, door mijn hands-on mentaliteit vergezeld van humor en een dienstverlenende attitude, lijkt het vanzelfsprekend dat ik vanaf mijn jongste jaren, met veel plezier, ervoor kies secretaresse te zijn!.
Het Notuleercentrum is hét kennis- en expertisecentrum op het gebied van notuleren in Nederland.
Het Notuleercentrum zet ruim 100 notulisten in en heeft een landelijke dekking. Veel opdrachtgevers maken gebruik van de diensten van Het Notuleercentrum BV vanwege de grote capaciteit aan notulisten of vanwege de moeilijkheidsgraad van de te notuleren bijeenkomsten.
Het Notuleercentrum heeft een zakelijke relatie met haar opdrachtgevers, waarbinnen het persoonlijke contact een belangrijke rol speelt bij de onderlinge communicatie. Door op een doordachte wijze gebruik te maken van (internet-)technologie worden bedrijfsprocessen steeds verder gestroomlijnd waardoor ook in de toekomst een goede prijs-/prestatieverhouding gewaarborgd blijft.
Geachte opdrachtgever,
Omdat ik in het buitenland (Argentina) woon, kan ik u vanzelfsprekend niet van dienst zijn bij opdrachten tot het notuleren van vergaderingen in Nederland. Ik ontvang graag opdrachten tot het uitwerken van concepten etc. Daarnaast verricht ik correctie- en vertaalwerk (Nederlands, Engels). Ik vind het uitdagend om teksten te corrigeren op taal/stijlfouten. Ik ben accuraat.
In 1986 was ik Secretaresse van het Jaar. Gedurende ruim 25 jaar heb ik gewerkt in het bedrijfsleven in Nederland. In 2004 ben ik tezamen met mijn echtgenoot verhuisd naar Argentina, een geweldig land om in te leven. Via de moderne communicatiemiddelen staan wij in contact met de andere delen van de wereld.
Ik zie uw opdracht graag tegemoet!
Na mijn wo-studie Toegepaste Taalkunde een afwisselende en gevarieerde loopbaan; van onder andere baliemedewerker en managementassistent bij de Rabobankorganisatie, docent Nederlands en directiesecretaresse bij Cibap vakcollege voor verbeelding, officemanager/eindredacteur bij Veurinc, directie-assistent bij de Zwolse theaters naar mijn eigen bedrijf: Willeke de Boer Tekstcorrectie & Office Support.
Ik help u uit de brand als u (tijdelijk) omhoog zit op het gebied van: tekstcorrectie en eindredactie, projectondersteuning, planning, notuleren en secretarieel werk. Ik bied ondersteuning vanuit huis én op locatie.
Specialismen: notuleren, officemanagement, project- en beleidsondersteuning, correctie en eindredactie teksten
Ik ben je virtual assistant (VA), als jij dat wilt. Ik ondersteun je op afstand en pak alle randzaken op waar jij geen tijd voor hebt, of geen zin in hebt. Zo zorg ik ervoor dat jij je kan focussen op je werk. Heerlijk toch?
Als ondernemer (of startende ondernemer) komt er veel op je af. Niet alleen de verkoop en uitvoering van je dienst of product, maar ook veel randzaken. Aan deze zaken kun je veel tijd kwijt zijn, waardoor je minder tijd en focus overhoudt voor je eigenlijke werk.
Ik help je graag met het structureren en organiseren van jouw zaken. Denk bijvoorbeeld aan het beheer van je website, nieuwsbrieven, social media, administratieve handelingen, klantcontact, voorbereiden beurzen of presentaties, agenda- en email beheer.
Als zelfstandig ondernemer ben ik beschikbaar voor bedrijven, instellingen en iedereen die voor korte of langere tijd de hulp van een kundige, hardwerkende secretaresse nodig heeft. Ik heb minimale inwerktijd nodig en zorg voor maximale kwaliteit.
Ik ben goed in organiseren, het oppakken van projecten, agendabeheer, notuleren, uitzoekwerk, corrigeren en/of opstellen van teksten. Alle voorkomende secretaressewerkzaamheden pak ik vlot op en de knelpunten die er zijn worden snel opgelost. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in de volgende functies; secretaresse Human Resources, directiesecretaresse en afdelingssecretaresse.
Ook ben ik flexibel in mijn werkzame uren per week en ik ben beschikbaar voor zowel korte als langere projecten.
Sinds 1998 verricht ik werkzaamheden op allerlei secretarieel gebied. De laatste jaren heb ik mij meer toegelegd op het typen van wiskundige formules en het verzorgen van de layout. Het betreft (veelal technische) rapporten, verslagen en cursussen die in de huisstijl van de klant gezet moeten worden.
Sinds 2009 ben ik gecertificeerd schrijftolk. Een schrijftolk is een doventolk voor dove/slechthorende mensen die geen gebarentaal kennen. Met behulp van een veyboard kan op spreeksnelheid getypt worden. De dove/slechthorende klant kan dan op de aangesloten laptop meelezen wat er gezegd wordt.
Deze werkwijze kan uiteraard ook gebruikt worden bij het typen van interviews/transcripties.
Met vriendelijke groet,
Marja Timmermans
Ervaren, accuraat, internationaal.
Duits - Engels - Frans
Secretariële dienstverlening en office management ondersteuning voor bedrijven en instellingen. Ondersteuning op secretarieel en administratief gebied, om ondernemers te helpen bij de positieve ontwikkeling van hun bedrijf, vereniging, klein en middelgroot adviesbureau, advocatenkantoor, (semi-) overheid of stichting enz.
Per opdracht of regelmatig per week, alles is bespreekbaar. Vanuit eigen kantoor en ook op locatie bij opdrachtgever. Alle moderne apparatuur èn software aanwezig, grote deskundigheid in alle MS Office software, diverse boekhoudpakketten, websitebeheer, digitale Nieuwsbrieven/e-letters.
Actueel - veel gevraagd: professionele digitale nieuwsbrieven!.
Ms. Personal staat voor servicegerichte dienstverlening. Uw eigen persoonlijk assistent, die volledig dienstbaar is aan u.
Doelgericht, gestructureerd en efficiënt, zo gaat Ms. Personal te werk, waarbij zij uw wensen en belangen als ook de kwaliteit nooit uit het oog zal verliezen.
Ms. Personal is er voor zowel particuliere als zakelijke relaties.
Specialties:
Vakkundig in administratieve en secretariële dienstverlening. Ervaren in (juridisch)adviseren, ondersteunen en bemiddelen met name op het gebied van onroerend goed. Ervaring in het opzetten en ontwerpen van eenvoudige websites, Microsoft Office Pakket en diverse relatiebeheer systemen. Opvoeden en trainen van honden.
Sterk in organisatie, planning en communicatie.
Invite Office en Event Support biedt ondersteuning aan bedrijven op het gebied van secretariaat, office management, projecten en evenementen. Heeft u ondersteuning nodig voor een project of heeft u bij extreme drukte of ter overbrugging van een vakantie of zwangerschapsverlof extra assistentie nodig, dan kan Invite Office en Event Support een oplossing voor u bieden. Op deze manier maakt u gebruik van een extra kracht, echter zit u niet voor een vaste periode gebonden aan extra personeel.
De dienstverlening van Invite beperkt zich niet tot het tijdelijk overnemen van de werkzaamheden op het secretariaat, maar kan ook worden gebruikt voor het opzetten van een secretariaat of structuur aanbrengen op een bestaand secretariaat.
Ik ben een PA en PMO-er in hart en nieren die leergierig, creatief, representatief, eerlijk en verantwoordelijk is en ervan houdt zaken meteen aan te pakken. Ik ben een sociaal en proactief persoon, die zowel uitstekend in teamverband als zelfstandig kan werken. In mijn werk zie ik geen problemen, maar uitdagingen en oplossingen!
De laatste jaren heb ik bewezen dat ik operationeel heel sterk ben, zelfstandig projecten kan voeren, mij flexibel kan opstellen in een dynamische omgeving en een spin in het web ben.
Mijn kracht zit in:
het organiseren, plannen en coördineren van zaken, zoals events, etc.;
het versterken van reputatiemanagement en de dialoog met doelgroepen en stakeholders aangaan via Social Media.
HRH office support verricht voor u graag de volgende werkzaamheden:
* managementondersteuning: opstellen correspondentie, plannen van afspraken, agendabeheer, ontvangen en te woord staan van klanten en relaties, organiseren en notuleren vergaderingen en bijeenkomsten;
* projectondersteuning: bewaken van acties, voortgang, planning en deadlines, verzamelen en bijhouden van gegevens, signaleren van knelpunten;
* organisatie evenementen, zakenreizen, relatiedagen, personeelsfeesten e.d.
* verkoop- /marketingondersteuning: opstellen van offertes, bevestigingen en facturatie, mailen en nabellen prospects;
* Ook voor het opzetten, begeleiden en reorganiseren van secretariaten kunt u HRH office support inschakelen.
Boogaard Secretariële Diensten voert alle voorkomende secretariële taken uit. Denk hierbij aan taken als correspondentie en mailings, uitwerken van digitale bandopnamen, databasebeheer, het organiseren en notuleren van bijeenkomsten en nog veel meer..
Met deze activiteiten kunnen wij u op secretarieel gebied optimaal ondersteunen, zodat u zich volledig kunt richten op uw kernactiviteit.
Boogaard Secretariële Diensten houdt rekening met de huidige economische omstandigheden, en biedt secretariële diensten aan vanuit de gedachte waarde voor een lage prijs. Wij houden er rekening mee dat ook u het zwaar hebt.
Onze kernwaarden zijn betrouwbaarheid, ondersteunend, betrokkenheid en kwaliteitsbewustzijn.
U wilt een eigen website, maar u heeft geen zin in ingewikkelde informatie en onbegrijpelijke termen? Of heeft u al een website, maar bent u nog niet helemaal tevreden?
Professionele design of hobby website. Wat uw wensen ook zijn, WebSign4u kan u helpen.
Er zijn allerlei mogelijkheden. En niks is ons te gek. Vertel ons uw wensen en samen maken we de mooiste websites.
Heeft u net een bedrijf opgestart? Dan heeft u waarschijnlijk een logo en huisstijl nodig. Ook daarvoor bent u op het goede adres bij WebSign4u.
Komen er niet voldoende klanten op uw website? Promotiemateriaal behoort ook tot één van de mogelijkheden bij WebSign4u.
Kortom, bij WebSign4u moet u zijn. Wij durven buiten de lijntjes te kleuren.
Een aantal voorbeelden van de diensten van Backing Business:
- vervanging van uw secretaresse tijdens ziekte, vakantie, zwangerschapsverlof
- extra ondersteuning tijdens drukke perioden
- notuleren van uw vergaderingen
- voorbereiding en uitwerking van uw presentaties
- organisatie van bedrijfsuitjes, congressen of andere bijeenkomsten
- begeleiding van verhuizingen
- opstarten van een onderneming
- inrichten en verbeteren van bedrijfsprocessen
- begeleiding en/of ondersteuning van projecten
- opzetten en inrichten van facilitaire processen
- begeleiding van communicatie uitingen
- onderzoeken van (juridische) vraagstukken
- sparringpartner voor al uw ideeën
- gegevensbestanden samenstellen en bijhouden
Op zoek naar een (interim) secretaresse/assistente? Is jouw eigen assistente (tijdelijk) niet beschikbaar) Of heb je als drukke ondernemer iemand nodig voor een paar uur in de week om je te helpen met:
- het op orde brengen van de agenda?
- het op orde brengen van de mailbox?
- reizen boeken?
- evenementen organiseren?
- office support
- secretariële/administratieve klussen?
Dan zou jij meer tijd hebben voor je core business, de strategie van je bedrijf, het ontwikkelen van je product. En nog belangrijker: voor jezelf!
Ik help je hiermee en dat kan ik (ook) op afstand als Virtueel Assistente. Meer info? Stuur me een privebricht of mail naar vamilee@hotmail.com.
Heb je chaos? Ik heb orde
HS Management Support biedt een compleet pakket professionele interim ondersteuning op het gebied van officemanagement en is inzetbaar bij :
- Ondercapaciteit
- Organisatie van secretariaten (analyseren werkprocessen en/of coaching)
- Scholing in secretariële vaardigheden (workshop)
- Tijdelijke projecten en/of invulling bij ziekteverlof
- (Her)inrichting van secretariaten
- Korte en lange termijn projecten
- Organisatie van evenementen
- E-assistant (ondersteuning op afstand)
- Notuleerservice
Specialisaties
- (Directie) secretaresse
- Projectsecretaresse
- Management Assistente
- Secretaresse P&O
- Bestuurssecretariaat
- Organisatie van grote en kleine evenementen
- Officemanager
- Notulist
Ambtelijk secretariaat voor ondernemingsraden:
Secretariële en beleidsmatige ondersteuning (w.o. plannen van afspraken, voorbereiden vergaderingen, notuleren, archiveren, bijhouden van website)
Het geven van feedback en het coachen van de leden van de Ondernemingsraad
Het redigeren en publiceren van jaarverslagen
het bevorderen in algemene zin van een professionele en efficiënt werkende Raad
het bewaken van de voortgang van het overleg, procedures en processen
participeren in het overleg van het dagelijks bestuur
het bewaken van gemaakte afspraken
beleidsvoorbereidende ondersteuning aan de ondernemingsraad.
informatiebron voor (nieuwe) OR-leden en bestuurder op gebied van wet- en regelgeving
Bent u op zoek naar iemand die uw administratieve en/of secretariële werkzaamheden uit handen kan nemen? Dan bent u bij mij aan het juiste adres!
Houkes Business Services (HBS) verleent sinds 2007 professionele ondersteuning aan tal van bedrijven en organisaties. HBS biedt een grote mate van flexibiliteit t.a.v. de invulling van uren en de duur van de overeenkomst. HBS kan werkzaamheden verrichten op locatie, maar ook vanuit kantoor HBS.
Voor meer informatie kunt u mij bereiken op telefoonnummer 06 22 44 70 02, via e-mail
tanja@houkesbs.nl of kijk op www.houkesbs.nl.
Houkes Business Services kan uw partner zijn of worden voor vervanging bij ziekte, piektijden,
tijdelijke vacatures, projecten, etc.
Dutycalls biedt zakelijkedienstverling op gebied van o.a.
Business office services & support, coaching & advies en Business events.
14 jaar ervaring in office support in zowel zakelijke diensteverlening als non- profit organinsaties, breed inzetbaar voor diverse administratieve en management ondersteunende opdrachten.
Tevens Biedt Duty Calls coaching & advies in diverse disciplines op gebied van bv. persoonlijke effectiviteit, multiculturele & maatschappelijk gerelateerde aspecten, jongeren coaching en intituieve coaching in de talen Nederlands , Engels, Spaans, Papiaments en Italiaans.
De sessies worden gegeven via Skype! dus veilig thuis in uw eigen omgeving.
Bel of mail voor een afspraak!
Top Secretariaatsservice Maria van Dun biedt aan allround secretariële dienstverlening van hoge kwaliteit, met snelheid en flexibele inzet voor wat betreft werktijden. Ruime ervaring in notuleren van met name commissievergaderingen binnen gemeenten, OR-vegaderingen, directievergaderingen en verslaglegging bij rampen(oefeningen) binnen gemeentelijke beleidsteams. Ervaring als ondersteuner bij groot gemeentelijk project. Goed bekend met besluitvormingstrajecten binnen gemeenten. Goede kennis mondeling en schriftelijk van de Duitse en Engelse taal. Nu, maart 2011, 2-daags Tibet-weekend volledig ter hand genomen. Meer informatie via www.topsecretariaat.nl of 06-83672122. Met vriendelijke groet, Maria van Dun