Secretaresse in Drenthe nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
U verwacht van uw managementassistent?
Organiseren, coördineren, bewaken en uitvoeren
Organisatie van kleine en grote projecten/evenementen
Coördineren van werkzaamheden in de backoffice
Bewaken van informatiestromen en het netwerk van de manager
Senioriteit, daadkracht en resultaatfocus in dagelijkse uitvoering van de werkzaamheden.
U vindt uw managementassistent?
In de persoon van Rosalie Kartner, freelance managementassistent en officemanager.
De interim-ondersteuner die met een korte uitleg pro-actief aan de slag gaat en binnen korte tijd de afdeling managed.
Waarin onderscheid Rosalie zich van andere ondersteuners?
Ik ben zelf manager geweest, wat maakt dat:
ik begrijp dat u geen tijd wilt verliezen met inwerken en uitleggen.
Die heb ik ook niet nodig. Ik vind snel mijn eigen weg zonder inwerktijd
ik begrijp dat u niet overal om moet vragen, maar gefaciliteerd wilt worden. Ik ben uw ogen en oren en zorg d...
Eenmanszaak gericht op virtuele ondersteuning.
Wilt u zich kunnen richten op uw eigenlijke werkzaamheden en niet druk hoeven maken over secretariele taken, dan kan ik u helpen.
Als Virtual Assistent (V.A.) ben ik op mijn best! Denk hierbij aan:
- (Project)administratie op orde brengen / uitvoeren ( o.a. versturen facturen, opzetten archief)
- Secretariële ondersteuning
- Ik structureer uw bedrijfsprocessen zodat werkzaamheden effectiever uitgevoerd kunnen worden
- Ik zet effectieve en overzichtelijke archiefsystemen op
- Social Media Management (oa. opzetten/ bijhouden social media, bijhouden website)
- Ik verzorg effectieve brainstormsessies en kan dit ook coördineren voor anderen. De beste oplossing zit al in jezelf.
- Evenementen organiseren en zorgen voor een zorgeloos en geslaagd event.
- Adviseur / rechterhand van de manager
- Personal Assistant
Voor een ervaren en gedegen secretariaat bent u bij M. Vlasv...
Ik ben beschikbaar als freelance secretaresse; vanuit deze functie denk ik mee, ben proactief en zorg dat op het werk geregeld wordt wat geregeld moet worden. Mijn houding is klantgericht, ik werk hard en ben trots op het resultaat wat aan het einde van de dag te zien is.
Als notulist ben ik onafhankelijk, (voor zover mogelijk) goed voorbereid, objectief. Ik neem alle essentiële zaken in de notulen op en niet de onnodige bijzaken. Met mijn visie maak ik heldere en goed leesbare notulen en zie waar het tijdens de vergadering om gaat.
Ik ...
kan goed plannen en organiseren
kan goed structuur aanbrengen
heb als kerneigenschappen: kwaliteit, creativiteit en doortastendheid
vind het fijn met anderen samen te werken, en ben zelfstandig
ben daadkrachtig en leergierig
durf verantwoordelijkheid te nemen
kan goed luisteren
ben integer
ben snel inzetbaar
schep orde in chaos
Door als freelancer bij verschillende opdrachtgevers ingezet te worden, kan ik mijn kennis en ervaring optimaal inzetten.
Bent u op zoek naar een freelance Projectondersteuner, PMO-er, Planner, Werkvoorbereider,Teammanager/Leidinggevende of secretariële ondersteuning met jaren ervaring in het vak, maak dan een afspraak met mij.
Voor meer informatie over mijn bedrijf Hendriks Project Support verwijs ik u door naar mijn website.
Graag bespreek ik de mogelijkheden persoonlijk met u door.
Bel: 06 16 66 76 86.
Werkgebied: Alle provincies behalve Zeeland en Limburg
Bloeks administratieve en secretariële dienstverlening is opgericht in 2007 en gevestigd in Gieten. Bloeks kan u van dienst zijn als uw bedrijf in een situatie komt waarbij administratieve en/of secretariële ondersteuning nodig is. Aarzel niet om contact op te nemen met Bloeks wanneer een vaste arbeidskracht in uw bedrijf een tijdje komt te vervallen, u een drukke periode heeft of starter bent. Wanneer u Bloeks inschakelt bent u gegarandeerd van flexibiliteit, betrokkenheid en kwaliteit!
Als je er zelf geen woorden voor hebt... dan help ik je graag. Ik schrijf allerlei soorten teksten, variërend van one-liners, gedichten, speeches tot zakelijke teksten en alles wat daar tussen zit.
Wil je je levensverhaal op papier, of je hebt een methode uitgedacht en je bent niet zo vlot met de pen, dan kan ik je hierbij van dienst zijn. Jij levert de informatie aan en ik schrijf de tekst voor je.
Daarnaast corrigeer ik ook teksten.
1 telefoonnummer, 1 loket... Altijd bereikbaar en betrouwbare ondersteuning voor al uw vragen en diensten.
De missie van Back Office MKB is het ontzorgen van het MKB.
Wij ondersteunen u bij:
- de uitvoering van uw administratieve taken
- uw professionele telefonische bereikbaarheid
- het opbouwen van uw netwerk middels onze
netwerkorganisatie
- het behalen van inkoopvoordeel voor het MKB
Sinds een jaar werk ik als freelance secretaresse/PA. Ik heb een schat aan ervaring als (directie)secretaresse, managementassistent, hoofd secretariaat en juridisch secretaresse in verschillende branches (vooral zorg, advocatuur, onderwijs en overheid).
Mijn Nederlands is vanzelfsprekend goed, mijn Engels is uitstekend, Duits is goed. Verder heb ik veel ervaring met het uittypen van dictaten (digitaal en analoog).
Mijn specialisme is het redigeren van teksten. Bij het redigeren zijn mijn uitgangspunten: de doelgroep, de boodschap, de opbouw en natuurlijk correct taalgebruik.
Deze specialisatie heb ik in de loop van de tijd verdiept. Zo heb ik begin 2013 een opleiding voor schrijven van webteksten en reclame afgerond.
Live light office support / vitaliteitscoach. Een combinatie van twee functies, Een jarenlange ervaring als managementassistent / directiesecretaresse / rechterhand / doener / hands on / snel en accuraat / snel van begrip / heeft aan half woord genoeg /
Secretariële ondersteuning
Lay-out technisch aanpassen van websites, documenten en bestanden
Huisstijl
Uitwerken van teksten (aan de hand van geluidsopname)
Het geven van trainingen kantoorautomatisering en secretariële trainingen