Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Secretaresses in Gelderland

Secretaresse in Gelderland nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Nijkerk (Gelderland)
Assistant4U ziet graag een tevreden klant, die zich kan richten op zijn/haar kerntaken. Als Professional Office Organizers brengen wij structuur aan in tijd, taken en ruimte met als doel een betere kwaliteit van werken. Hoe dan? Van opgeruimd bureau tot blijvende gedragsverandering, door: 1. Structureren 2. Organiseren 3. Vastleggen 4. Onderhouden Resultaat: - minder werkdruk en stress, beter timemanagement - toegankelijke informatie en hanteerbare archieven - meer efficiënte werkgewoonten door het structeren van workflowprocessen - effectieve verwerking van informatiestromen, zoals e-mail - het indelen van werkzaamheden, overzicht, structureren van informatie - betere samenwerking! Bel voor meer informatie: 06 - 54 92 79 57

Garderen (Gelderland)
Monique Appels: geboren 1964, secretaresse sinds 1985 - freelancer sinds 2010, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en in bezit van VAR Opleiding: Directiesecretaresse (Instituut Schoevers) Notuleren (Instituut Schoevers) NIMA Marketing-A Ervaring: Typiste/Receptioniste Afdelingssecretaresse Directiesecretaresse/Office manager Waarom kiezen voor secretaresse Monique: Professionele rot in het vak dus accuraat, proactief, discreet en met uitstekende communicatieve eigenschappen. Ruime praktijkervaring waardoor weinig inwerktijd nodig is. Flexibel inzetbaar en in bezit van de modernste communicatiemiddelen. Afspraak: Secretaresse Monique werkt in de regio Veluwe of vanuit huis. Afspraak maken kan op (06) 54395797 of per e-mail

Nijmegen (Gelderland)
Click to edit position descriptionWitteveen Werkt voor u! Heeft u ook wel eens het gevoel dat u niet toekomt aan de zaken die echt belangrijk zijn voor uw organisatie? Administratie, 'eventjes iets uitzoeken', het invoeren van data.....het zijn klussen die 'stiekem' veel tijd in beslag nemen. Zou het niet heerlijk zijn als u deze klussen kan uitbesteden aan een betrouwbare professional? Witteveen Werkt neemt u deze klussen graag uit handen zodat u zich volledig kunt concentreren op de zaken die echt belangrijk zijn. Witteveen Werkt voor u! Betrouwbaar, nauwkeurig en snel! Slechts enkele voorbeelden van wat Witteveen Werkt voor u kan doen: * Administratieve ondersteuning * Agendabeheer * Eventmanagement * Verslaglegging vergaderingen * Websitebeheer

Ede (Gelderland)
Ik ben je virtual assistant (VA), als jij dat wilt. Ik ondersteun je op afstand en pak alle randzaken op waar jij geen tijd voor hebt, of geen zin in hebt. Zo zorg ik ervoor dat jij je kan focussen op je werk. Heerlijk toch? Als ondernemer (of startende ondernemer) komt er veel op je af. Niet alleen de verkoop en uitvoering van je dienst of product, maar ook veel randzaken. Aan deze zaken kun je veel tijd kwijt zijn, waardoor je minder tijd en focus overhoudt voor je eigenlijke werk. Ik help je graag met het structureren en organiseren van jouw zaken. Denk bijvoorbeeld aan het beheer van je website, nieuwsbrieven, social media, administratieve handelingen, klantcontact, voorbereiden beurzen of presentaties, agenda- en email beheer.

Arnhem (Gelderland)
HRH office support verricht voor u graag de volgende werkzaamheden: * managementondersteuning: opstellen correspondentie, plannen van afspraken, agendabeheer, ontvangen en te woord staan van klanten en relaties, organiseren en notuleren vergaderingen en bijeenkomsten; * projectondersteuning: bewaken van acties, voortgang, planning en deadlines, verzamelen en bijhouden van gegevens, signaleren van knelpunten; * organisatie evenementen, zakenreizen, relatiedagen, personeelsfeesten e.d. * verkoop- /marketingondersteuning: opstellen van offertes, bevestigingen en facturatie, mailen en nabellen prospects; * Ook voor het opzetten, begeleiden en reorganiseren van secretariaten kunt u HRH office support inschakelen.

Harderwijk (Gelderland)
De Tijdfabriek maakt tijd... Voor u! De Tijdfabriek is er voor ondernemers, in het bijzonder ZP-ers, die kansen zien en die met beide handen aanpakken. Ondernemers die van aanpakken weten, die goed werk willen leveren en die willen groeien. Maar op een gegeven moment kan deze groei een belemmering worden. Als u niet meer de kwaliteit kunt leveren die uw klanten van uw gewend zijn. Als u eigenlijk geen tijd heeft voor leuke nieuwe klanten en opdrachten. Geef taken uit handen voordat deze groei u in de weg gaat zitten. De Tijdfabriek is uw eigen PA/secretaresse zodat u zich op uw core-business kunt richten. Voor een paar uur in de week of maand. Afgestemd op uw behoeften. Tot snel!

Nijmegen (Gelderland)
Adminion VOF is een klein, veelzijdig en ambitieus kantoor, waar u terecht kunt voor alle zaken die direct te maken hebben met een onderneming. Of u nu werkt als ZZPer, als eigen ondernemer met personeel of voor uw werkgever zaken moet regelen, Adminion kan al uw vragen en wensen aan. Telefoonservice (antwoordservice met uw bedrijfsnaam, een telefoniste op afstand), administratievoering en belastingzaken, brede administratieve en secretariële ondersteuning. Bij ons staat de klant altijd voorop. Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantoren die deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar niet onder lijden

Duiven (Gelderland)
Het Service Bureau Verenigingen Nederland SBVN B.V. is sedert het jaar 2000 actief en in de afgelopen 20 jaar zijn diverse opdrachten afgerond, die allen van zeer uiteenlopende aard waren. Het SBVN wordt gekenmerkt door veelzijdigheid, waardoor alle facetten van een opdracht compleet kunnen worden uitgevoerd. Secretariële werkzaamheden zijn daarin een vast onderdeel geweest, met name voor non-profit organisaties. Voorbereiding van vergaderingen, notuleren van (grote) vergaderingen en de uitvoering c.q. het in uitvoering wegzetten van de besluiten behoort tot de standaard werkzaamheden. Het SBVN heeft veel kennis en ervaring met verenigingen en een flexibele instelling.

Apeldoorn (Gelderland)
Al een aantal jaren ben ik -na mijn opleiding bij Hogeschool Schoevers- werkzaam als secretaresse/managementassistent. Notuleren behoort in mijn baan tot een van mijn hoofdtaken. Ik houd ervan een helder en leesbaar verslag af te leveren. Een die je niet ongelezen in de kast opbergt, maar die uitnodigt om gelezen te worden. De afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan met het notuleren van o.a.: - bestuurs- en ledenvergaderingen; - MT-overleggen bij de overheid; - overleggen binnen het bedrijfsleven. Kortom: heeft u iemand nodig die plezier heeft in haar taken én natuurlijk goed werk aflevert, dan heeft u aan mij de juiste persoon!

Beuningen (Gelderland)
Na een jarenlange ervaring als directie-secretaresse besloot ik iets heel anders te gaan doen, een catering. Maar al snel merkte ik, dat ik m.n. het notuleren van vergaderingen erg mis. Ik heb altijd gewerkt in de (geestelijke) gezondheidszorg/onderwijs en ik heb ervaring met bestuurlijke overleggen, maar ook met cliënt-/patiëntbesprekingen. Ik ben enorm nieuwsigerig en vind het leuk om bij bedrijven en instellingen 'in de keuken' te kijken, maar vertrouwelijkheid staat bij mij voorop. Natuulijk pas ik mezelf en mijn verslagen heel makkelijk aan aan wat vanuit een organisatie gevraagd wordt. Kortom: ik ben erg benieuwd naar uw opdracht!

Wijchen (Gelderland)
Karin Maree van Context geeft juridisch en tekstueel advies. Karin heeft een universitaire juridische opleiding voltooid en heeft jarenlang ervaring opgedaan als bedrijfsjurist, secretaris en adviseur bij diverse organisaties. Context legt overeenkomsten, algemene voorwaarden, teksten en notulen duidelijk en tijdig vast en voorkomt op die manier conflicten. Kernwaarden zijn betrokkenheid, duidelijkheid en vertrouwen. Voordelen van de werkwijze van Context: preventief (door in een vroegtijdig stadium afspraken op een juiste manier vast te leggen) kostenbesparend betrokken snel inzetbaar op basis van opdracht

Bruchem (Gelderland)
Allround online ondersteuning op gebied van secretariaatswerk en management assistentie, communicatiewerkzaamheden of evenementenorganisatie. Ik neem graag werk uit handen en regel alle ondersteunende bedrijfsactiviteiten tot in detail. Voorbeelden van werkzaamheden zijn o.a. notuleren (op locatie), agendabeheer en afspraken maken, correspondentie, maken van nieuwsbrieven of schrijven van persberichten, organiseren van netwerkbijeenkomsten, teksten redigeren of uittypen, bijhouden van leden- of adressenbestanden of verzorgen van mailingen, klantenservice en online telefonie, maar ook websitebeheer in diverse programma's.

Culemborg (Gelderland)
Hermeion is een bureau voor organisatieontwikkeling en HR-advies. Hermeion is gevestigd in Culemborg en ondersteunt organisaties en medewerkers bij het realiseren van hun eigen koers. Wij richten ons op mbo-, hbo- en universitair geschoolde professionals en managers. Hermeion is aktief op de volgende terreinen: - organisatieadvies; - interim management; - persoonsgerichte en managementtraining; - individuele en team coaching; - werving & selectie en - outplacement. In het kader van opdrachten werken wij desgewenst met de inzet van assessmentinstrumenten w.o. de Myers Briggs Type Indicator (MBTI).

Uddel (Gelderland)
Met Effect ben ik actief als tekstschrijver, trainer en trouwambtenaar. Ik schrijf bij voorkeur over onderwerpen die binnen mijn vakgebied liggen, omdat ik juist dan een meerwaarde kan bieden als tekstschrijver. Als trainer ligt mijn expertise bij trainingen op het gebied van communicatie (al dan niet in combinatie met gedragsprofielen, DISC), persoonlijke effectiviteit, selectiegesprekken, personeelsbeleid et cetera. Bekwaam in trainingen gericht op de Nederlandse taal. In mindere mate maar met evenveel enthousiasme houd ik me bezig met werkzaamheden als redigeren, notuleren en het schrijven van toespraken.

Culemborg (Gelderland)
Mijn werkzaamheden: Secretariaatswerkzaamheden. Opstellen, vormgeven en redigeren van bijvoorbeeld offertes, rapporten, handboeken en brochures. Projectondersteuning, zoals opzetten en bewaken van de planning, coördinatie en voortgangsrapportage. Notuleren. Organiseren van congressen, evenementen, cursussen en examens. Advies en realisatie automatisering: zoals tools (laten) ontwikkelen in Word en Excel. Naast bovenstaande werkzaamheden heb ik mij in de afgelopen jaren gespecialiseerd in het opzetten en bijhouden van VCA, ISO en OHSAS-systemen. Zie ook mijn website www.otterlooofficeworks.nl

Velp (Gelderland)
PROAS biedt ondersteuning op secretarieel/administratief gebied, proofread, tekstredactie en (eind)redactionele projecten, de organisatie van uw bedrijfsevenement. PROAS beschikt over gedegen kennis door jarenlange ervaring. Wij werken doelgericht, kwaliteitsbewust, enthousiast en flexibel, waarbij professionaliteit en efficiency hoog in het vaandel staan. Uw opdrachten worden discreet en integer uitgevoerd. PROAS biedt u een oplossing de invulling van een specifiek project op interim basis. Geïnteresseerd? Graag informeren wij u in een persoonlijk gesprek. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Haaften (Gelderland)
Tijdens hectische periodes, zwangerschapsverlof, vakantieperiodes of op het moment dat uw secretariaat toe is aan een (re)organisatie, biedt BLeSS Secretary Services de ondersteuning die op dat moment zo belangrijk is binnen uw organisatie. Dit kan zowel op projectbasis als ad hoc. De werkzaamheden worden, in overleg met u, aangepast aan uw specifieke wensen en/of eisen. Kwaliteit, integriteit, loyaliteit, passie, gedrevenheid en enthousiasme zijn de kernbegrippen voor BLeSS Secretary Services. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van BLeSS Secretary Services, neem dan contact met ons op.

Zevenaar (Gelderland)
BRUG communicatie is een jong bedrijf met een schat aan ervaring op secretarieel en communicatiegebied. BRUG communicatie is zeer veelzijdig en heeft een groot netwerk van specialisten op grafisch gebied. BRUG communicatie voor al uw wensen op communicatie en secretarieel gebied! En verder: BRUG communicatie verzorgt het maken en bewaken van uw huisstijl. BRUG communicatie verzorgt uw public relations en mediaplanning. BRUG communicatie onderhoudt uw contacten met drukkerijen, uitgeverijen en media. BRUG communicatie hoort graag uw overige wensen!

Beek (Gelderland)
ATM is een secretaressebureau dat administratieve en secretariële ondersteuning biedt aan kleine en grote(re) ondernemingen, scholengemeenschappen en particulieren. Ontstaan uit een jarenlange ervaring als directiesecretaresse en bekend met alle facetten van het secretaressevak. Daaronder vlat uiteraard een uitgebreide kennis van computerprogramma's zoals Word, Excel en Powerpoint. Daaraan toegevoegd een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. ATM bschikt over een VAR-verklaring, inschrijving Kamer van Koophandel en Belastingdienst.

Apeldoorn (Gelderland)
Secretaresse Ondersteuning is een flexibele organisatie in Apeldoorn die u veel werk uit handen kan nemen. Doelstelling is om, als zelfstandige secretaresse, ondernemers en verenigingen breed te ondersteunen en daarbij kwalitatief bij te dragen aan de organisatie. Dit levert u tijd op die u kunt investeren in uw onderneming of vereniging. De tariefstelling is per uur en de inzet is flexibel, dus u bent vrij om Secretaresse Ondersteuning in te zetten voor kleine administratieve klussen, maar ook om u in projecten te ondersteunen voor een wat langere tijd.

Druten (Gelderland)
Studentenklusjes.nl is een nieuw initiatief in het land van Maas en Waal. Maas en Waalse studenten en scholieren staan te trappelen om bij u klusjes te doen in en rondom het huis waar u maar niet aan toe komt. Ons doel is om beide partijen te helpen. Wij willen particulieren meer vrije tijd bieden, zodat zij meer tijd hebben voor leuke dingen. Daarom bemiddelen wij in studenten en scholieren die graag het werk van u overnemen en zo een extra centje bij kunnen verdienen naast hun school of studie. Tevens kunnen ze op deze manier werkervaring opdoen.

Emst (Gelderland)
2SupportYou biedt secretarieel administratieve dienstverlening aan ondernemers, verenigingen, particulieren en studenten. Bijvoorbeeld: Uitwerken van correspondentie, klaarmaken en verzenden van mailings, postverwerking, projectondersteuning, inboeken van facturen, BTW-aangifte, inbinden van verslagen en nog veel meer. Het is altijd goed om even contact op te nemen om te kijken wat er allemaal mogelijk is. We hebben ook een eigen transcriptieservice. Meer informatie hierover is te vinden op http://www.transcriptieservice.nl

Duiven (Gelderland)
In 2005 ben ik afgestudeerd aan het ITV te Utrecht als vertaler Engels. Sindsdien heb ik een aantal boeken vertaald en heb ik technische en algemene vertalingen gemaakt voor het ingenieursbureau waarbij ik werkzaam was als managementassistente. Sinds 1 januari jl. werk ik fulltime als vertaler vanuit mijn vertaalbureau 'Unique Translations'. Ik werk vanuit het standpunt dat een vertaling gericht moet zijn op de doelgroep (voor wie is de tekst bestemd?) en het gebruiksdoel (wat wil een opdrachtgever ermee doen of bereiken?).

Nijmegen (Gelderland)
Adminion is een klein maar ambitieus bedrijf, waar je terecht kunt voor telefoonservice(antwoordservice met uw bedrijfsnaam,een telefoniste op afstand) en voor al uw admininistatie- en belastingzaken. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid voor brede administratieve ondersteuning. Bij ons staat de klant altijd voorop.Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantorendie deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar zeker niet onder lijden.

Heukelum (Gelderland)
IRIS Belastingconsultancy, uw belastingconsulent speciaal voor particulieren, ZZP'ers en starters. Werkzaamheden: Verzorgen van inkomstenbelasting voor particulieren en kleine ondernemers, aanvragen/wijzigen van huur-, zorg- en kinderopvangtoeslag, kindgebonden budget, omzetbelasting, M-biljet bij emigratie of immigratie, F-aangifte bij overlijden, bezwaarschriften opstellen, startersadvies, advies met betrekking tot het opzetten en bijhouden van administratie en verstrekken van alle overige fiscale adviezen.

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024