Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Secretaresses in Noord-Brabant

Secretaresse in Noord-Brabant nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Uden (Noord-Brabant)
Van Heertum Administratie is een dienstverlenende organisatie met als product: * transcriberen van interviews * ondersteuning voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden. * ondersteuning van uw bedrijf op boekhoudkundig en administratief gebied, volledig afgestemd op uw wensen. * Van Heertum Administratie is inzetbaar voor zowel kleinere opdrachten als ook voor grotere projecten. * Van Heertum Administratie werkt op locatie bij haar opdrachtgevers, zodat u uw administratie geen dag hoeft te missen of ze neemt de administratie mee naar kantoor en werkt het daar verder voor u uit. Voor nadere informatie kunt u uiteraard geheel vrijblijvend contact met mij opnemen via het online contactformulier of bel voor een persoonlijk gesprek direct op nummer: 06-222 55 989

Bladel (Noord-Brabant)
Verlenen van flexibele inzetbare secretariële, administratieve, telefonische, verkoopondersteuning (telesales) in de ruimste zin van het woord. Ondersteuning wordt verleend zowel structureel, incidenteel als projectmatig waarbij kwaliteit, klantgerichtheid en commercieel resultaat als belangrijke uitgangspunten worden gehanteerd. Specialisatie secretarieel: notuleren, transcriptie van geluidsbestanden op het medisch/specialistische vlak zoals Expert Input Meetings, symposia, congressen, Phase I,II en II trials en het (her)structureren van secretariaten. Specialisatie sales/telefoon: telefonische acquisitie, het genereren van kwalitatieve verkoopafspraken, marktonderzoek, omzetverhoging, leadgeneratie, databasebeheer, bereikbaarheidservice, customer service.

Steenbergen (Noord-Brabant)
Notuleerservice Dictum verzorgt voor overheden, semi-overheden, bedrijven en particulieren de verslaglegging/notulering van vergaderingen en bijeenkomsten. Wij maken verslagen van allerlei soorten vergaderingen. Ook werken we geluidsbestanden uit tot verslagen. Ons werkgebied beslaat geheel Nederland en Vlaanderen. Nadat u contact met ons heeft gelegd, kunnen wij in principe binnen enkele dagen op uw verzoek inspelen. Ons bureau is flexibel, accuraat, kwaliteitsgericht en snel. Dienstverlening gebeurt tegen een voor u betaalbare prijs. Notuleerservice Dictum stelt zijn verslagen op in modern Nederlandse teksten die helder en duidelijk zijn. De wijze van verslaglegging bepaalt u zelf. Klik op verslagvormen voor de mogelijkheden die wij u kunnen bieden.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Bij PerfecType kunt u terecht voor het professioneel laten transcriberen van diverse audio-/videobestanden (zakelijk, psychologisch, commercieel, medisch, juridisch, focusgroepen, vergaderingen, online meetings, et cetera). Geluidsopnames kunnen zowel woordelijk als letterlijk getranscribeerd worden. Er is geen limiet aan het aantal aanwezige sprekers of de duur van het bestand. Indien gewenst, kunt u uw bestand geanonimiseerd laten transcriberen. Persoonsgegevens worden anoniem in het bestand verwerkt, waardoor niets uit het transcript herleidbaar is tot de aanwezige personen/organisatie(s). U ontvangt uw bestand binnen maximaal vijf werkdagen. Indien u het bestand met spoed wenst te ontvangen, is het mogelijk om deze al binnen 24-48 uur te ontvangen.

Rosmalen (Noord-Brabant)
Als zelfstandig ondernemer ben ik beschikbaar voor bedrijven, instellingen en iedereen die voor korte of langere tijd de hulp van een kundige, hardwerkende secretaresse nodig heeft. Ik heb minimale inwerktijd nodig en zorg voor maximale kwaliteit. Ik ben goed in organiseren, het oppakken van projecten, agendabeheer, notuleren, uitzoekwerk, corrigeren en/of opstellen van teksten. Alle voorkomende secretaressewerkzaamheden pak ik vlot op en de knelpunten die er zijn worden snel opgelost. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in de volgende functies; secretaresse Human Resources, directiesecretaresse en afdelingssecretaresse. Ook ben ik flexibel in mijn werkzame uren per week en ik ben beschikbaar voor zowel korte als langere projecten.

Nieuwendijk (Noord-Brabant)
Boogaard Secretariële Diensten voert alle voorkomende secretariële taken uit. Denk hierbij aan taken als correspondentie en mailings, uitwerken van digitale bandopnamen, databasebeheer, het organiseren en notuleren van bijeenkomsten en nog veel meer.. Met deze activiteiten kunnen wij u op secretarieel gebied optimaal ondersteunen, zodat u zich volledig kunt richten op uw kernactiviteit. Boogaard Secretariële Diensten houdt rekening met de huidige economische omstandigheden, en biedt secretariële diensten aan vanuit de gedachte waarde voor een lage prijs. Wij houden er rekening mee dat ook u het zwaar hebt. Onze kernwaarden zijn betrouwbaarheid, ondersteunend, betrokkenheid en kwaliteitsbewustzijn.

Tilburg (Noord-Brabant)
Een aantal voorbeelden van de diensten van Backing Business: - vervanging van uw secretaresse tijdens ziekte, vakantie, zwangerschapsverlof - extra ondersteuning tijdens drukke perioden - notuleren van uw vergaderingen - voorbereiding en uitwerking van uw presentaties - organisatie van bedrijfsuitjes, congressen of andere bijeenkomsten - begeleiding van verhuizingen - opstarten van een onderneming - inrichten en verbeteren van bedrijfsprocessen - begeleiding en/of ondersteuning van projecten - opzetten en inrichten van facilitaire processen - begeleiding van communicatie uitingen - onderzoeken van (juridische) vraagstukken - sparringpartner voor al uw ideeën - gegevensbestanden samenstellen en bijhouden

Tilburg (Noord-Brabant)
HS Management Support biedt een compleet pakket professionele interim ondersteuning op het gebied van officemanagement en is inzetbaar bij : - Ondercapaciteit - Organisatie van secretariaten (analyseren werkprocessen en/of coaching) - Scholing in secretariële vaardigheden (workshop) - Tijdelijke projecten en/of invulling bij ziekteverlof - (Her)inrichting van secretariaten - Korte en lange termijn projecten - Organisatie van evenementen - E-assistant (ondersteuning op afstand) - Notuleerservice Specialisaties - (Directie) secretaresse - Projectsecretaresse - Management Assistente - Secretaresse P&O - Bestuurssecretariaat - Organisatie van grote en kleine evenementen - Officemanager - Notulist

Heesch (Noord-Brabant)
Ambtelijk secretariaat voor ondernemingsraden: Secretariële en beleidsmatige ondersteuning (w.o. plannen van afspraken, voorbereiden vergaderingen, notuleren, archiveren, bijhouden van website) Het geven van feedback en het coachen van de leden van de Ondernemingsraad Het redigeren en publiceren van jaarverslagen het bevorderen in algemene zin van een professionele en efficiënt werkende Raad het bewaken van de voortgang van het overleg, procedures en processen participeren in het overleg van het dagelijks bestuur het bewaken van gemaakte afspraken beleidsvoorbereidende ondersteuning aan de ondernemingsraad. informatiebron voor (nieuwe) OR-leden en bestuurder op gebied van wet- en regelgeving

Kaatsheuvel (Noord-Brabant)
Top Secretariaatsservice Maria van Dun biedt aan allround secretariële dienstverlening van hoge kwaliteit, met snelheid en flexibele inzet voor wat betreft werktijden. Ruime ervaring in notuleren van met name commissievergaderingen binnen gemeenten, OR-vegaderingen, directievergaderingen en verslaglegging bij rampen(oefeningen) binnen gemeentelijke beleidsteams. Ervaring als ondersteuner bij groot gemeentelijk project. Goed bekend met besluitvormingstrajecten binnen gemeenten. Goede kennis mondeling en schriftelijk van de Duitse en Engelse taal. Nu, maart 2011, 2-daags Tibet-weekend volledig ter hand genomen. Meer informatie via www.topsecretariaat.nl of 06-83672122. Met vriendelijke groet, Maria van Dun

Schijndel (Noord-Brabant)
New Mentality houdt zich bezig met: - Secretariaat services - bemiddeling tussen gast gezinnen in Nederland en au pairs uit de Filipijnen. - kennis met MS office pakket, - spreekt Nederlands, Engels en Filippijns - vertaling van Nederlandse teksten naar Engels en anders om - veel ervaring in internationale omgeving - begrijpt het verschil tussen de oosterse en westerse mensen -heel veel ervaring in het organiseren van bijeenkomsten en wat er omheen hang. -heel veel ervaring in organiseren van reizen ( incl. visa aanvraag, vluchten, hotel accommodaties, vervoer en andere activiteiten). - ervaring in projectmatig opdrachten - gastvrij - in staat om klanten/mensen te binden

Langenboom (Noord-Brabant)
Buro Papilio is freelance beschikbaar voor Management Support in de breedste zin van het woord. Voor grote of kleine bedrijven die kampen met een tijdelijk capaciteitsvraagstuk door ziekte, zwangerschapsverlof, vakantieperiode of piekmomenten door extra projecten, biedt Buro Papilio u de helpende hand voor werkzaamheden als Officemanager, PA of managementondersteuner. Of het nu gaat om een korte invulling of juist een langdurige ondersteuning: Buro Papilio pakt aan en lost het op! Is het binnen uw organisatie (bijna) 5 voor 12? Neem dan contact op voor een vrijblijvende kennismaking waarin we samen kunnen bepalen hoe, waar en wanneer Buro Papilio ook uw onderneming kan ontzorgen.

Mierlo (Noord-Brabant)
Als privé-secretaresse op afstand zorg ik ervoor dat jij als zelfstandig ondernemer, onafhankelijke professional of freelance interimmer je tijd maximaal vrij hebt voor de dingen die je graag doet en waarmee jij je geld verdient. Met als uiteindelijk resultaat een hogere eigen declarabiliteit en dus meer omzet! Hoe? Door secretariële of administratieve werkzaamheden op een goedkopere en efficiëntere manier voor jou uit te voeren. Zo kun jij maximaal tijd besteden aan het leveren van toegevoegde waarde voor je klanten. En dat doe ik op afroep, op afstand en op vertrouwen! Dus geen verplichtingen, geen investeringen en geen problemen! Zie ook: www.bogersbusinesssupport.nl

Woudrichem (Noord-Brabant)
Monique biedt als freelancer secretariële en administratieve ondersteuning aan uiteenlopende organisaties. Bijvoorbeeld: bouwbedrijven, tennispark, gemeenten, stichtingen en verenigingen. De ondersteuning loopt uiteen van het bijhouden van de (project)administratie tot het opzetten/ voeren van een secretariaat, maar ook het notuleren van vergaderingen. Organiseren en regelen zitten Monique in het bloed. Men zou haar kunnen omschrijven als zelfstandig, initiatiefrijk, systematisch, perfectionistisch en collegiaal. Zij heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vind klant- en servicegerichtheid bijzonder belangrijk.

Tilburg (Noord-Brabant)
Tijdens hectische periodes, zwangerschapsverlof, vakantieperiodes of groei is het ideaal om mijn assistentie op freelancebasis in te schakelen. Dit kan op projectbasis of ad hoc. De werkzaamheden worden, in overleg met u, aangepast aan uw specifieke wensen en/of eisen. Waar u aan kunt denken: - Het plannen, organiseren, bijwonen, notuleren en nazorg van vergaderingen. - (Uitvoerende) Marketing & Communictie werkzaamheden - Agendabeheer (eventueel op afstand) - Relatiebeheer - Postverweking en archivering - Financiele administratie - Organiseren van zakenreisen - Organiseren van beurzen en evenementen

Steensel (Noord-Brabant)
Wij zijn een klein administratiekantoor, voornamelijk werkzaam in de regio Eindhoven en De Kempen. Onze sleutelwoorden zijn: betrokken, persoonlijk en betaalbaar. We verwerken de administratie, doen de BTW-aangiftes, verzorgen de jaarrekening en de aangifte inkomstenbelasting. Wij hebben veel ervaring met de begeleiding van startende ondernemers en kunnen u ook andere administratieve en secretariële werkzaamheden uit handen nemen. We hanteren een vast uurtarief van 40 euro exclusief 21% btw. Neem eens vrijblijvend contact met ons op via 06-22201639. Wij staan altijd voor u klaar, ook buiten kantoortijden!

Berkel-Enschot (Noord-Brabant)
VOOR ENKELE UREN... OF VELE JAREN! Kiest u voor Sepa Secretarieel, dan kiest u voor continuïteit, flexibiliteit en kwaliteit. Ik werk op afstand, maar opvallend dichtbij de klanten. Heeft uw vereniging of stichting een wisselend bestuur en heeft u behoefte aan een vast secretariaat? Ook dan ben ik de oplossing waar u naar zoekt. Correspondentie Uitwerken offertes Debiteurenbeheer Versturen informatie pakketten Klantcontact onderhouden Mailings verzorgen en nabellen Nieuwsbrieven Planning Secretariaat verenigingen Tekstverwerking Redigeren van teksten

Vught (Noord-Brabant)
Mijn bedrijf bestaat sinds 2001 en heeft zich in aanvang voornamelijk beziggehouden met adm/secr. werkzaamheden op kantoor. De laatste jaren heb ik me vooral toegelegd op het notuleren van vergaderingen bij gemeenten. Ik ben gespecialiseerd in het maken van woordelijke verslagen en transcripties, maar ook andere vormen van verslaglegging komen regelmatig voor. Verder heb ik ruim dertig jaar ervaring als secretaresse op allerlei niveau. De laatste jaren bestond dit vooral uit agendabeheer, telefonisch klantencontact en alle voorkomende secr.werkzaamheden.

Boekel (Noord-Brabant)
U kunt metAstrid inschakelen voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden, wanneer * uw secretaresse tijdelijk niet beschikbaar is door zwangerschapsverlof, ziekte of vakantie * u (voorlopig) geen secretaresse aan wilt nemen, maar wel secretariële werkzaamheden heeft * uw huidige secretariaat een piek heeft in de werkzaamheden, extra projecten of achterstanden * u interviews, brieven, gespreksverslagen etc. wilt laten uitwerken. Zie hiervoor ook Uitwerkservice.nl Deze werkzaamheden kunnen op de door u gewenste locatie uitgevoerd worden.

Best (Noord-Brabant)
Nieuwsbrieven, webteksten, artikelen, advertorials en interviews; PrimaScript schrijft en herschrijft teksten in duidelijke taal. Teksten die uw boodschap helder overbrengen en altijd to the point, toegankelijk en toegespitst zijn op uw doelgroep. De lezer boeien tot de allerlaatste letter, dat is wat telt. Ook voor vertalingen Frans bent u bij PrimaScript aan het juiste adres. Met het uitstekende taalgevoel en de uitgebreide kennis van de Franse taal en cultuur van PrimaScript raken uw teksten de juiste snaar. Kortom, prima teksten.

Waalre (Noord-Brabant)
Organizo biedt een organizing service. Voorbeelden waarvoor u kunt Organizo inhuren: - Het opzetten of verbeteren van uw office- en/of personeelsadministratie - Het opschonen en reorganiseren van uw werkplek - Het opzetten of verbeteren van uw archief - Structuur aanbrengen in uw computerbestand - Als u tijdelijk secretariële ondersteuning nodig heeft, bv in geval van ziekte van uw secretaresse - Als u tijdelijk extra secretariële werkzaamheden heeft, bv het opzetten van een handboek, of andere tijdelijke extra werkzaamheden

Helmond (Noord-Brabant)
Heeft u wel eens handen tekort en/of te weinig tijd? Wellicht kunt u werkzaamheden uitbesteden aan Tekst Company. U kunt bij Tekst Company terecht voor o.a.: * Copywriting * Transcripties * Invoer en onderhoud van klant- & relatiegegevens * Verrijking van klant- & relatiegegevens * Response management * Data Entry (numeriek & alfa-numeriek) * Datacleaning * Ledenadministratie * Telefonische werkzaamheden * Tekstverwerking en -opmaak Voor een vrijblijvende passende offerte kunt u altijd contact opnemen!

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Op 1 september 2000 ben ik als freelance secretaresse gestart en heb in de afgelopen 10 jaar verschillende werkzaamheden verricht op het gebied van secretariele en administratieve ondersteuning. Sinds 2009 ben ik aangesloten bij Clip & Klaar waardoor ik grotere opdrachten kan aannemen en continuiteit gewaarborgd is. Sinds 2010 organiseer ik samen met Els Roest een UNIEKE Training Vergadertechniek met Notuleerservice, tijdens het eigen reguliere overleg. De tarieven wisselen door de verschillende werkzaamheden.

Almkerk (Noord-Brabant)
Bedrijf is met name gespecialiseerd in verslaglegging van politieke vergaderingen, zoals raadsvergaderingen en commissievergaderingen. Ook veel ervaring in: *Het notuleren van vergaderingen, zoals ledenvergaderingen van verenigingen van eigenaren, bestuursvergaderingen, e.d. *Uitwerken van gespreksverslagen aan de hand van geluidopnames. *Administratieve ondersteuning en facturering bij kleine ondernemingen. Continuïteit van de werkzaamheden is gegarandeerd.

Heesch (Noord-Brabant)
Briljant! is een jong en dynamisch bedrijf dat actief is als veelzijdig dienstverlener. Doelstelling van Briljant! is het ondersteunen van bedrijven en particulieren in hun dagelijkse werkzaamheden zodat ze zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten. De drijvende kracht achter Briljant! is Mascha Hondong. Na haar opleiding Directiesecretaresse/Managementassistente bij Schoevers Opleidingen heeft zij ruime ervaring opgedaan in het bedrijfsleven.

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024