Secretaresse in Utrecht nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Ruime ervaring als (directie) secretaresse, office manager, account manager, project/ programma coördinator. Ervaring met het opstarten van bedrijven op commercieel en administratief gebied.
Gedreven persoonlijkheid, creatief, organisatorisch sterk, initiatiefrijk, humor, accuraat, flexibel, commercieel.
Adequaat Office Support zorgt ervoor dat u kunt excelleren op het eigen vakgebied. Ik ben flexibel, efficiënt, discreet, zelfstandig en communicatief sterk op alle niveaus.
Ruim 24 jaar ervaring in managementondersteunende functies combineer ik met passie voor het directiesecretaressevak.
Tekstbureau De Tekstverwerkster is een startende eenmanszaak, bemand door een vrouw. Per 1 januari 2011 ingeschreven bij de KvK.
Reeds 15 jaar werkzaam als secretaresse met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, pro-actief, accurate werkwijze en een zeer hoge typ snelheid (> 360 apm).
Goed bekend met het terrein van pensioenen en de sociale zekerheid in Nederland. Werk van uit het cliëntenperspectief in de sociale zekerheid.
Geef vaardigheidstrainingen aan groepen vrijwilligers, zoals vergadertechniek, communicatie, beleidsbeïnvloeding, samenwerken en gesprekstechniek.
I for Support kan worden ingeschakeld voor ondersteuning bij allerlei (kleine) administratieve en ondersteunende projecten.
Bijvoorbeeld het verzorgen van mailings, bijhouden van de administratie, notuleren en daarnaast het bieden van ondersteuning bij de organisatie van evenementen.
Ik heb acht jaar als ad interim Office Manager en PA gewerkt voor Randstad en ben sinds twee jaar zelfstandig aan het werken.
Voor mijn eigen bedrijf schrijf ik journalistieke producties. Daar valt ook onder het schrijven van teksten, notuleren, uitwerken van interviews etc.
STIPT telefoonservice. Een professionele oplossing voor het beantwoorden van uw telefoon. Onze vaste telefonistes doen dit vriendelijk correct en met kennis van zaken. De beller zal niet door hebben dat zij niet bij u op kantoor zitten en zo hoort dat ook.
Uw HR budget te klein voor een HR professional? Geen probleem. Met de HR Back Up, heeft u altijd een volledige HR team tot uw beschikking, 24 uur per dag, 7 dagen per week!
Altijd uw HR op professioneel niveau, zonder inhuur van dure HR professionals!
Werk nu al sinds 1999 als communicatietrainer, maar doe nog steeds secretariële klussen tussendoor. Heb 10 jaar als directiesecretaresse gewerkt voor diverse organisaties in Amsterdam. Specialisatie: Nederlands en organiseren.
Bij Regel jij het maar kunt u terecht voor opdrachten die te maken hebben met het uitwerken van offertes, verslagen, adresbestanden, marketingacties en alle overige werkzaamheden die vanuit huis te verrichten zijn.
Inique4U is de specialist op het gebied van backoffice, office management en secretariële tijdelijke ondersteuning.
Inique4U in een notendop: flexibel, vernieuwend, creatief, daadkrachtig en betaalbaar.
Lantana Marketingservices houdt zich bezig met 2 takken van sport:
-Opzetten, uitvoeren en rapporteren van marktonderzoek
-Notuleren van vergaderingen, secretariële en organisatorische werkzaamheden
Freelance secretaresse voor invulling van tijdelijke ondersteuning. Denk hierbij aan (directie)secretaresse, managementassistent, office manager, PA, back office, front office, projectondersteuning
Ook onder hectische omstandigheden weet ik mijn prioriteiten te stellen. Ik ben een zelfstandig werker en houd van duidelijkheid. Mijn sterke kanten zijn: accuraat, zorgvuldig en dienstverlenend.
Ik ben een ervaren secretaresse met veel notuleerervaring. Daarnaast ben ik beschikbaar als freelance secretaresse voor al uw tijdelijke opdrachten of voor de duur van een bepaald project.
SupportMyOffice is een secretariaatsservice, gespecialiseerd in het maken van transcripties. Onze transcribenten werken uw opname binnen 24 uur uit voor slechts €1,60 per minuut opname.
Werkzaam als freelance notulist sinds 2006 naast een baan in loondienst als directiesecretaresse. Naast notuleerservice kan ik ook correctie- en redigeerwerk leveren.
Ik heb ruim 7 jaar als secreteresse voor een registeraccountant gewerkt. Daarna ben ik nog bijna 3 jaar werkzaam geweest als projectsecretaresse ik de wegenbouw.
Senior support professional die breed inzetbaar is op het gebied van Facility Management, Office Management en in de ondersteuning van C Suite-level managers.
Het ondersteunen van ondernemingen en organisaties op het gebied van projectmanagement, secretariële en ondersteunende werkzaamheden en office management.