Secretaresse in Zuid-Holland nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Op zoek naar een (interim) secretaresse/assistente? Is jouw eigen assistente (tijdelijk) niet beschikbaar) Of heb je als drukke ondernemer iemand nodig voor een paar uur in de week om je te helpen met:
- het op orde brengen van de agenda?
- het op orde brengen van de mailbox?
- reizen boeken?
- evenementen organiseren?
- office support
- secretariële/administratieve klussen?
Dan zou jij meer tijd hebben voor je core business, de strategie van je bedrijf, het ontwikkelen van je product. En nog belangrijker: voor jezelf!
Ik help je hiermee en dat kan ik (ook) op afstand als Virtueel Assistente. Meer info? Stuur me een privebricht of mail naar vamilee@hotmail.com.
Heb je chaos? Ik heb orde
Bent u op zoek naar iemand die uw administratieve en/of secretariële werkzaamheden uit handen kan nemen? Dan bent u bij mij aan het juiste adres!
Houkes Business Services (HBS) verleent sinds 2007 professionele ondersteuning aan tal van bedrijven en organisaties. HBS biedt een grote mate van flexibiliteit t.a.v. de invulling van uren en de duur van de overeenkomst. HBS kan werkzaamheden verrichten op locatie, maar ook vanuit kantoor HBS.
Voor meer informatie kunt u mij bereiken op telefoonnummer 06 22 44 70 02, via e-mail
tanja@houkesbs.nl of kijk op www.houkesbs.nl.
Houkes Business Services kan uw partner zijn of worden voor vervanging bij ziekte, piektijden,
tijdelijke vacatures, projecten, etc.
Dutycalls biedt zakelijkedienstverling op gebied van o.a.
Business office services & support, coaching & advies en Business events.
14 jaar ervaring in office support in zowel zakelijke diensteverlening als non- profit organinsaties, breed inzetbaar voor diverse administratieve en management ondersteunende opdrachten.
Tevens Biedt Duty Calls coaching & advies in diverse disciplines op gebied van bv. persoonlijke effectiviteit, multiculturele & maatschappelijk gerelateerde aspecten, jongeren coaching en intituieve coaching in de talen Nederlands , Engels, Spaans, Papiaments en Italiaans.
De sessies worden gegeven via Skype! dus veilig thuis in uw eigen omgeving.
Bel of mail voor een afspraak!
Vertrouwen en persoonlijke betrokkenheid, dat zijn de uitgangspunten van Uw Secretaresse. Wij zorgen ervoor dat u zich als ondernemer kunt richten op uw core business. Dat doen we met passie en een duidelijk doel; u zoveel mogelijk ontzorgen. Of het nu gaat om secretariële werkzaamheden of privézaken; wij regelen, organiseren en coördineren voor u, we denken graag met u mee. Bij u op locatie, of vanuit ons eigen kantoor.
Al vanaf een paar uur per week kunt u Uw Secretaresse inschakelen als secretaresse of personal assistant. Ook voor de afhandeling van uw financiële administratie bent u bij Uw Secretaresse aan het juiste adres. Kortom, Uw Secretaresse is uw volledige back-office op afstand.
Bent u op zoek naar tijdelijke professionele ondersteuning
of bent u op zoek naar een organisatie talent, dan bent u
bij kimcoomans aan het juiste adres.
kimcoomans biedt op freelance basis voor u de oplossing.
kimcoomans staat voor u klaar om projectmatig, in
deeltijd en/of tijdelijk ondersteunende werkzaamheden
van u over te nemen.
kimcoomans stelt u in staat om u volledig te concentreren
op uw eigen werk: de hoofdzaken, hoofdlijnen en
inhoudelijke aspecten. Het uitvoerende werk, de
afhandeling van gemaakte afspraken, de belangrijke
details, zaken die eens goed uitgezocht moeten worden,
regelwerk en overlopende secretariële taken kunt u uit
handen geven aan kimcoomans.
Wij zijn een klein ervaren team, die er is voor degene die ons nodig heeft. Wij zijn er om uw secretariaat aan te vullen en werken uit op onze eigen locatie. U heeft geen zorg over een werkplek of sociale lasten. U krijgt een wachtwoord en inlogcode om in te kunnen loggen op onze ftp-site zodat u veilig en snel uw uitgewerkte bestanden binnen kunt halen. Er wordt niet gewerkt met uurtarieven bij het uitwerken van bestanden maar met een tarief op getypt woord. Op de factuur wordt alles uitgesplitst vermeld zodat het voor u makkelijk te controleren valt. Wij werken snel en efficiënt.
Door ons in te schakelen kunt u meer tijd en energie steken in zaken waar u zelf goed in bent, net als wij.
Coeur Vaillante is gespecialiseerd in het ondersteunen van startende initiatieven/bedrijven.
Het adviseren op gebied van secretariaten, administraties en archieven.
PA werkzaamheden voor CEO's nationaal en internationaal.
Organiseren van evenementen zoals bedrijfsevenementen, jubilea, teambuilding dagen. Geven van workshops/trainingen in kantoor vakken en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.
Buiten de eigen hier boven beschreven expertise opgebouwd in 33 jaar ook in staat door middel van een breed netwerk directe oplossingen te bieden op vragen en het inhuren van extra handen of te wel veel mogelijkheden vanuit 1 aanspreekpunt.
Hostess & Management Services een eenmanszaak die zich specifiek richt op "tijdelijke" freelance opdrachten op het gebied van management ondersteuning, back & front office activiteiten en gastvrouw op beurzen en/of evenementen.
Hostess & Management Services kenmerkt zich door haar jarenlange ervaring (19 jaar), kennis met diverse branches, plannen/organiseren, communicatieve vaardigheden, vakbekwaamheid, professionaliteit, aanpassingsvermogen, doelgericht, creativiteit, fllexibel, servicegericht, accuraat, continuiteit, discretie en eerlijkheid.
Kortom... "Ontzorgen is het sleutelwoord" en succesfactor bij Hostess & Management Services.
12 jaar ervaring als jurist op directiesecretariaat, bedrijfsjurist en advocaat. Nu bied ik als ZZP juridische en secretariele ondersteuning: opdrachten kunnen variëren van het organiseren en notuleren van vergaderingen, het creëren (dan wel handhaven) van orde en overzicht, opzetten van archiefstructuren en het maken van procesbeschrijvingen tot het maken van bijv. (aandeelhouders)overeenkomsten, corporate governance documentatie, procuratieregelingen, voeren van incassoprocedures en assisteren bij aanbestedingsprocedures. Maar ook de gebruikelijke secretariele taken kunnen worden uitgevoerd: correspondentie en telefoon en ontvangen van klanten.
Virtual en personal assistant.
Een flexibele en effectieve manier van werken is om werkzaamheden te delegeren naar een Virtual of Personal Assistent. Het biedt grote en kleine organisaties de kans om expertise in te schakelen waar en wanneer dat nodig is.
Het is het geheim achter de succesvolle ondernemer. Want een VA of PA is de oplossing voor een grote werkdruk en een overvolle agenda. Achter de schermen wordt alles voor u tot in de puntjes geregeld.
Stipt Office Support is gespecialiseerd in marketing / communicatie en financiële dienstverlening.
Op een vrijblijvende afspraak laten wij onze mogelijkheden graag zien.
4-Assistance offers a series of secretary services for you on your location or in my fully equipped office in The Hague.
My strength is to quickly analyse primary company processes, information flows, efficiency. With more than 20 years of experience in office support I am happy to share my knowledge with you.
I can be the translator of your requirements for third party companies like telco's, network service providers or (mobile) internet providors.
Specialties: Flexible availability, Experience in working with very confidential information, Broad interest in Graphical Industries, Sports Industries, Automotive and Internet.
't Bijkantoor.nl is in 2005 opgericht, nadat ik 5 jaar werkzaam was geweest als freelance secretaresse en notulist. Daraan voorafgaand ben ik 25 jaar directiesecretaresse geweest.
't Bijkantoor.nl levert een professionele notulist, die het verslag tijdens de vergadering in de laptop zet en daarbij een eigen geluidsopname maakt. Het resultaat wordt binnen 3 dagen via de mail aangeleverd. De reiskosten worden berekend op basis van openbaar vervoer à 0,28 euro per km vv. De verslagen kunnen zowel beknopt op onderwerp, op spreker, uitgebreid op spreker en woordelijk worden opgesteld. Het format wordt met de opdrachtgever afgestemd.
U bent bij mij aan het juiste adres voor de ambtelijke ondersteuning van uw ondernemingsraad, cliëntenraad of klachtencommissie. Deze ondersteuning bestaat uit secretariaatswerkzaamheden, advisering en coaching. Ook voor tijdelijke ondersteuning van een secretariaat of notuleerservice bent u bij mij aan het goede adres.
U haalt met mij 25 jaar kennis en ervaring in huis. Mijn affiniteit ligt bij zorg en onderwijs, maar ook in andere branches ben ik goed inzetbaar.
Wilt u uw formulieren standaardiseren? Ook daarvoor kunt u een beroep doen op mijn bedrijf.
Breng eens een bezoek aan mijn website.
Bims Bouwcomfort is een ervaren bouwbedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige dakkapellen, aanbouwen, kozijnen en veranda's. Wij bieden maatwerkoplossingen die de waarde en het comfort van uw woning verhogen. Met aandacht voor detail en kwaliteit zorgen wij voor duurzame en stijlvolle uitbreidingen die aansluiten bij de stijl en wensen van onze klanten. Ons team van vakmensen begeleidt u van advies tot realisatie, met een sterke focus op klanttevredenheid en hoogwaardige afwerking. Kies voor Bims Bouwcomfort en ervaar de voordelen van vakmanschap en persoonlijke service in elk project.
Na 25 jaar als verpleegkundige te hebben gewerkt, nu gekozen om freelance mijn hart te gaan volgen.
Ik ben stemacteur geworden, maar omdat daar geen volledig maandsalaris mee te verdienen is, heb ik besloten om mijn (medische) kennis, creativiteit en grammaticale gevoeligheid te gebruiken als (medisch) notulist en (medisch) tekstschrijver. Inmiddels een aantal opdrachten gedaan via Notulerend Nederland, voor grote organisaties zoals RIVM, Trimbos, huisartsenposten en Van Herk Groep.
Zoekt u iemand die perfectionistisch, flexibel en creatief is, dan bent u bij mij aan het goede adres!
Sinds 1986 gewerkt, eerst als typiste, daarna als secretaresse en projectassistent. Daarna gewerkt als manager in de reiswereld. Gestopt vanwege kinderen en weer begonnen, maar dan nu voor mijzelf.
Ik beschik over een uitstekende typevaardigheid, goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal, goed gevoel voor lay-out. Verder beheers ik diverse computerprogramma's zoals Word, Excel en Trados.
Ik heb in juli 2013 een opleiding Vertaler Engels aan de Hogeschool West-Nederland afgerond en ik werk dit moment voor 15 uur per week als vertaler bij een vertaalbureau in Rotterdam.
Sinds 2002 groeiend in het vakgebied als Secretaresse, na afronding van mijn Schoevers opleiding.
Door tijdelijke opdrachten binnen diverse bedrijfsonderdelen is mijn kennis ruim en ben ik makkelijk inzetbaar. Een inwerkperiode wordt hierdoor ruim verkort.
Mijn sterke kanten liggen in het plannen en organiseren.
Mijn minder sterke kant ligt in dat ik erg precies en gedreven ben in mijn werk, als ik hierin 'doordraaf' dan kan ik ongeduldig worden omdat ik resultaat wil zien.
Wat anderen over mij zeggen: accuraat, spontaan, geen 9-5 instelling, communicatief vaardig
Naast het ondersteunen van projecten verzorgt Best Choice ook het notuleren van vergaderingen. Best Choice heeft ervaring met het notuleren van allerlei soorten vergadering. Van commissievergaderingen tot Algemene Ledenvergadering tot 200 personen. Van VVE-vergaderingen tot bewonersbijeenkomsten.
De berekende kosten zijn per vergaderuur. Dit is inclusief de uitwerking. Het verslag wordt maximaal binnen vier dagen digitaal naar de opdrachtgever verstuurd en de bandopname wordt drie maanden bewaard en kan uiteraard digitaal of op een USB-stick worden verstuurd.
Ik ben eigenares van een boekhoudkantoor en verzorg de administratie van eenmanszaken en kleine ondernemingen. Ik ben in bezit van: Praktijkdiploma Basiskennis Boekhouden, behaald in 2006. Getuigschrift Houder Administratiekantoor, Bedrijfswetgeving, behaald in 2011.
Tevens verricht ik secretarieel werk, want hiervoor ben ik 15 jaar medisch secretaresse geweest en heb met name veel interviews uitgewerkt cq uitgetypt in verband met psychologische onderzoeken aan de Erasmus Universiteit Rotterdam,medische faculteit.
NB. Tevens ben ik aloevera-consulente.
Island Transcriptions is in 2010 opgericht. Na ruim 13 jaar ervaring als customer service mederwerker in het internationale bedrijfsleven, heb ik besloten om mijn eigen bedrijf te starten. Mijn service bestaat uit generale transcripties voor ondernemingen en particulieren die additionele bijstand behoeven voor speciale projecten. Kwaliteit en resultaat staan bij Island Transcriptions op de eerste plaats. Ik bereken op basis van een zeer redelijk uurtarief. Bij grotere projecten (meer dan 5 uur) is een vooraf vastgesteld geruceerd tarief overeen te komen.
Na jarenlange ervaring in de communicatiebranche ben ik werkzaam als Freelance communicatie adviseur en Projectmanager in communicatie.
Bedrijven, maar ook communicatiebureaus kunnen mij inschakelen voor communicatie advies en voor het uitvoeren van projecten van A tot Z.
Daarnaast is het ook mogelijk om teksten voor bijvoorbeeld rapporten of websites te laten schrijven, redigeren of corrigeren.
Tot slot kan ik ingeschakeld worden voor mystery shopping om te onderzoeken of bedrijven of instellingen overkomen zoals de bedoeling is.
Avoise wordt sinds 2011 gedreven door Angela Vogt en biedt ondersteuning bij alle voorkomende secretariële werkzaamheden, op locatie.
Angela heeft sinds 1998 ruime ervaring opgedaan als directie secretaresse en daarna als office manager bij een communicatie adviesbureau. Daar ondersteunde ze de financieel directeur, maar werd daarnaast ingezet bij diverse communicatieprojecten op het gebied van organiseren en uitvoeren van diverse zakelijke bijeenkomsten, maar ook het notuleren van bewonersbijeenkomsten, projectvergaderingen.
Sinds jaren verlenen wij ondersteuning met betrekking tot bedrijfsadministraties, waaronder het uitvoeren van transcripties. Wij kunnen u transcripties bieden tegen zeer concurrerende tarieven.
Al onze transcriptie medewerkers zijn HBO of WO geschoold en werken uitsluitend in hun moedertaal en zijn bekend met de in uw branche gebruikelijke terminologie. Na uitwerking wordt het document gecontroleerd door een andere collega om zeker te zijn dat uw transcriptie volledig conform het originele geluidsfragment wordt opgeleverd.
Freestyle-NMO is opgericht op 3 november 2009.
Als zeer ervaren directiesecretaresse en notulist ben ik vorig jaar
als freelance notulist en management ondersteuning begonnen. Ik heb in diverse bedrijven gewerkt, commerciële bedrijven, overheid, ziekenhuis, zorginstelling.
Ik heb de laatste jaren gewerkt in non-profit bedrijven en m.n. de
gezondheidszorg. Voel me thuis in een spilfunctie en heb ruime ervaring met notuleren, ook op bestuursniveau.
Spreek de vreemde talen goed en ben bekend met de medische terminologie.
Zeer ervaren professional op het gebied van secretariële ondersteuning. Meer dan 20 jaar ervaring als secretaresse, management assistente en/of programma-assistent bij zeer diverse bedrijven.
Bedrijfsactiviteiten:
1. secretariële ondersteuning op afstand;
2. tekstcorrectie van o.a. rapporten, scripties, verslagen, website;
3. digitaliseren van uw (hand)geschreven teksten;
4. typen van transcripties;
5. opmaak van documenten conform huisstijl;
6. dataverwerking (Excel).
In het bezit van een VAR-WUO.