Secretaresse in Zuid-Holland nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Na jaren als directiesecretaresse gewerkt te hebben, ben ik bij een secretariaatsbureau gaan werken. Na een aantal jaar ben ik begonnen als zelfstandig secretaresse. Ik werk voor diverse zelfstandigen, grotere bedrijven, overheidsinstellingen en verenigingen. Hiervoor verzorg ik ofwel het gehele secretariaat, werk ik rapporten uit, tik transcripties, notuleer vergaderingen en werk de notulen uit.
Ik heb jarenlange ervaring op het bestuurs- en algemeen secretariaat van een bank waar mijn laatste functie personal assistant van de voorzitter van de raad van bestuur was. In die hoedanigheid heb ik de overige secretaresses van het algemeen secretariaat aangestuurd.
Momenteel werk ik overwegend vanuit huis; management ondersteuning van kortdurende projecten, notuleerwerk en transcripties.
Wij zijn een allround secretariaatservicebureau. Wij zetten onze expertise in om ook uw organisatie de meest optimale secretariële ondersteuning te bieden. In overleg kunnen op verzoek van de opdrachtgever ook andere taken worden overgenomen, dat wil zeggen alles wat u van een goede management assistente mag verwachten. Kortom, een "Manus van Alles" en rechterhand op HBO/WO- niveau.
Ruime ervaring in het voeren van administratieve/boekhoudkundige dienstverlening voor bedrijven in het midden- en kleinbedrijf.
Het periodiek voeren van de administratieve handelingen: faktureren, correspondentie, kas/bank/debiteuren- en crediteurenadministratie.
Alsmede ondersteuning bieden daar waar men zoveel mogelijk zelf wil verwerken maar hulp nodig heeft bij de opzet.
Na ruim 20 jaar ervaring te hebben opgedaan als administratief/secretarieel medewerker ben ik sinds kort freelance voor mezelf begonnen. Ik ben inzetbaar voor alle mogelijk secretariele en administratieve werkzaamheden.
Verder heb ik ervaring met congresorganisatie, complex agendabeheer, notuleren m.b.v. opname, transcripties etc. Kortom ik ben breed inzetbaar.
Shardy Notuleerservice, de naam zegt het al, houdt zich voornamelijk bezig met het notuleren van allerlei soorten vergaderingen zowel in de profit als non-profit sector. Daarnaast verzorgt Shardy voor een aantal bedrijven de (basis) boekhouding en BTW-aangiftes. Shardy kan ook parttime ingezet worden voor secretariele werkzaamheden.
BINNENKORT NIEUWE WEBSITE!
Vanaf 1 maart 2010 heb ik besloten freelance administratieve/secretariele handelingen te gaan verrichten.
Ik leg hierbij de nadruk op tekst schrijven en verwerken. In mijn carriere is gebleken dat vooral op dit punt mijn kracht ligt.
Omdat ik met plezier notuleer, schrijf, verwerk en typ hebt u nu iemand voor u die u het werk goed en graag uit handen neemt!
Secretariële managementondersteuning. U heeft vast van die taken die u maar vooruit schuift omdat u daar geen tijd voor heeft. Ik kan u helpen! Bijvoorbeeld met agendabeheer, mailbeheer, notuleren, bonnetjes verwerken, facturen verwerken, strategisch meedenken, organiseren van evenementen (groot en klein), nieuwsbrieven maken, website bijhouden, etc.
Er komt een tijd dan wil je minder pap, maar meer krenten! Mijn kennis en kwaliteiten inzetten om jouw kennis en kwaliteiten tot bloei te kunnen brengen. Op een gelijkwaardig niveau met hetzelfde doel voor ogen. Jouw zaken, mijn zaken, Miranda's Business!
Als virtual assistant ben ik jouw sidekick voor online tools, administratie en communicatie.
Tijdelijk, flexibel office management van hoge kwaliteit. Alleen op het moment dat hier binnen uw organisatie behoefte aan is. Voor extra ondersteuning op piekmomenten; voor interim opdrachten tijdens vakantie, verlof of vacatures. Het notuleren van vergaderingen, redigeren van tekst, versturen van mailings, organiseren bijeenkomsten en evenementen etc.
Ik heb veel administratief werk verricht in mijn arbeidsverleden. Ik heb criminologie gestudeerd in Amerika en heb 18 jaar in Nederland gewoond. Graag help ik u uit de nood. Ik kan goed en snel typen, werk graag deadline gericht en zorg altijd dat het werk af komt. Wilt u mij die kans geven, neem dan contact met mij op.
Met vriendelijke groet,
Amber
Ans Verhoek werkt onder deze naam al ruim 12 jaar als freelancer op hoog niveau als secretaris, onafhankelijk notulist, secretaresse voor besturen en Raden van Toezicht, interim directiesecretaresse/management assistente, Executive Assistant, PA of project secretaresse. Zij is betrouwbaar, representatief, integer, voortvarend, duidelijk en succesvol.
Zeer ervaren PA/(directie)secretaresse, sinds 2000 werkzaam als zzp'er/freelancer bij zeer uiteenlopende organisaties, zowel overheid als bedrijfsleven. Inzetbaar voor 32-40 uur per week, in de regio Rotterdam/Dordrecht/Gorinchem/Breda en eventueel in Leiden en omgeving.
CV en uitgebreide referentielijst wordt op verzoek per e-mail toegestuurd.
Sinds 1994 heb ik als zelfstandige veel verschillende bedrijven en organisaties bijgestaan met onder meer de voorbereiding en het notuleren van vergaderingen, projectmanagement en uiteraard alle benodigde secretariele ondersteuning.
Talen:
Nederlands, Engels: uitstekend in woord en geschrift
Frans,Duits: goed in woord en geschrift.
Secretary@Home betekent het op afstand uitwerken van digitaal ingesproken opnames zoals, juridische stukken, interviews een vergadering enz. Binnen de vooraf met u afgesproken termijn ontvangt u de uitwerking per mail retour. Indien u wenst dat het document direct wordt uitgewerkt in uw huisstijl/sjabloon dan is dat uiteraard mogelijk.
Interim Management Assisitance in de breedste zin van het woord. Van Office Management, secretaressevervanging, management assistent, personal assistent, HR adviseur/medewerker, opzetten administratie cq secretariaat.
Flexibel, efficiënt, hands-on, pro-actief, communicatief, zelfstandig en zelfstartend en graag de spin in het web.
Organisatie (internationale) beursdeelname.
Relatie evenementen.
Open huis dagen.
Onderhouden van content op uw website, spellingscontrole, checken op de werking en fouten.
Het verzorgen van uw (digitale) nieuwsbrief en eventueel de verspreiding daarvan.
Het schrijven van pers/ nieuwsberichten en aanleveren aan de media.
Wij verzorgen al uw secretariële, financiële en vertaaldiensten. Als ZZP'er en ondersteund door het IT-bedrijf S.C.S.S. kunnen wij u op verschillende gebieden tot dienst zijn. Zo verzorgen wij onder andere transcripties, redigeeropdrachten, vertaalwerk. Voor het complete pakket verwijzen wij u naar onze site: www.ajuda-sfv.nl.
Adequaat Interim management support/office management voor max. 32 uur per week door hiaten in uw bezetting als gevolg van bijv. sabbaticals, personeelsstop, zwangerschaps- en/of ouderschapsverlof, (langdurige) afwezigheid bij ziekte, etc.
Betrouwbaar, snel, flexibel, veelzijdig, gedegen, efficient, collegiaal, harde werker.
Na het VWO heb ik de secretaresseopleiding gedaan en daarna meer dan 25 jaar ervaring opgedaan in internationale bedrijven in functies op executive niveau. Notuleren en transcripties maken kan ik heel goed. Ik vind het ook superleuk om te doen. Notuleren kan helaas alleen in de avonduren, transcripties elk uur van de dag.
TvD - Office Management Support is een bedrijfsondersteunend bureau gespecialiseerd in secretariele werkzaamheden.
Hieronder kunt u verstaan:
- Het uitwerken van diverse bestanden in office (word, excel e.d.)
- Plannen van vergaderingen
- Organiseren van (bedrijfs)uitjes
- Diverse andere secretariele werkzaamheden
Ondernemer, gespecialiseerd in communicatie, schrijven, redigeren, notuleren. Zeer brede interesse.
Naast Getikt! nog vier andere bedrijven en daardoor zeer veel ervaring opgedaan met bedrijfsleven, overheid en non-profit organisaties.
In 22 jaar nog nooit een afspraak niet nagekomen; zeer hoge klanttevredenheid.
Ik help particulieren met hun administratie en zorg ervoor dat ze weer overzicht hebben in hun inkomsten en uitgaven.
Daarnaast ben ik als freelancer op projectbasis ruim inzetbaar, dankzij mijn jarenlange ervaring als secretaresse en communicatiemedewerker, voor diverse kantoorfuncties (zie vakgebieden).
ISA OfficeSupport ondersteunt haar relaties niet alleen op het secretariële vlak, maar ook op het gebied van werving en selectie. Indien u kiest voor ISA Office Support kiest u niet alleen voor kwaliteit en een concurrende tariefstelling, maar zeker ook voor Integriteit, Servicegerichtheid en Accuratesse.
Sinds 2005 is Secretarion actief in secretariaatsservice, uitzenden, detacheren en werving en selectie van project management ondersteunend personeel. Onze opdrachtgevers zitten van Utrecht tot de Maasvlakte en Moerdijk. Voor meer informatie verzoeken wij u onze website te bezoeken; www.secretarion.nl