Secretaresse in Ede nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Na bijna 18 jaar werkervaring als secretaresse, waarvan ongeveer 12 jaar als directie-secretaresse, is Ingrid ter Beek-van der Linden in september 2011 voor zichzelf begonnen en voor ongeveer 8 - 24 uur per week in de regio Ede/Arnhem/Amersfoort en een deel van de regio Utrecht freelance inzetbaar via Need1secretary.
Ingrid heeft ervaring met ondersteuning van Raden van Bestuur en directies van diverse bedrijven.
Eigenschappen die bij haar horen, zijn o.a.: accuraat, verantwoordelijk, flexibel en meedenkend. Relaties en collegas vanuit vorige werkgevers typeren haar als vrolijk, vriendelijk en behulpzaam.
Zij kan als (directie)secretaresse/personal assistant ingezet worden voor de volgende werkzaamheden:
- agendabeheer;
- zelfstandig afhandelen van correspondentie;
- redigeren van presentaties, offertes e.d.;
- uitwerken van teksten;
- verzorgen van mailings;
- notuleren van diverse bijeenkomsten;
- P&O-werkzaamheden (b...
Met ruim 20 jaar ervaring in management ondersteunende functies ben ik in 2010 gestart met BRUIS Brunekreef Interim Support. BRUIS biedt op interim basis tijdelijke vervanging van support medewerkers of uitbreiding van een (project)secretariaat.
Mijn vakkennis heb ik opgedaan bij diverse organisaties waar binnen ik op verschillende niveaus (zowel nationaal als internationaal) heb gewerkt.
Functies op interim basis:
- Personal Assistant
- Directiesecretaresse
- Office Manager
- Managementassistent
- Projectassistent
Werkzaamheden:
- Secretariële en organisatorische werkzaamheden
- Projectondersteuning
- Organisatie van events, beurzen en vergaderingen
- HR ondersteuning
- Coordinatie van ISO-trajecten
- Advies/begeleiding opzetten c.q. optimaliseren secretariaat
- Losse opdrachten:
* het notuleren van vergaderingen
* organiseren van zakenreizen
* uitwerken/redigeren van rapporten
* maken v...
Ik ben je virtual assistant (VA), als jij dat wilt. Ik ondersteun je op afstand en pak alle randzaken op waar jij geen tijd voor hebt, of geen zin in hebt. Zo zorg ik ervoor dat jij je kan focussen op je werk. Heerlijk toch?
Als ondernemer (of startende ondernemer) komt er veel op je af. Niet alleen de verkoop en uitvoering van je dienst of product, maar ook veel randzaken. Aan deze zaken kun je veel tijd kwijt zijn, waardoor je minder tijd en focus overhoudt voor je eigenlijke werk.
Ik help je graag met het structureren en organiseren van jouw zaken. Denk bijvoorbeeld aan het beheer van je website, nieuwsbrieven, social media, administratieve handelingen, klantcontact, voorbereiden beurzen of presentaties, agenda- en email beheer.