Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Secretaresses in Haarlem

Secretaresse in Haarlem nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Vraag nu gratis offertes aan »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Haarlem (Noord-Holland)
Ik ben sinds 2007 freelance directiesecretaresse. Ik ervaar dit als een enorm leuke uitdaging om elke keer weer een toevoeging en goede vervanging te zijn voor de onderneming waarvoor ik werkzaam ben. Mijn specialiteit is dan ook dat ik mij ontzettend snel kan aanpassen aan de situatie waarin ik mij bevind en dit met heel veel plezier doe. Doordat ik een Friezin ben heb ik een nuchtere instelling en dit resulteert zich in het feit dat ik erg stressbestendig ben en altijd enthousiast. Ik heb jarenlang als PA/sales secretaresse gewerkt en heb dus een commerciële achtergrond. Maar ik heb ook gemerkt (door mijn werkervaring bijvoorbeeld bij Menzis zorgverz.) dat ik werken bij een non-profit organisatie ook erg interessant vind. Ik heb geen personeel in dienst.

Haarlem (Noord-Holland)
Sterrenzaken verzorgt tegen een voordelig tarief de complete boekhouding en salarisadministratie van kleine tot middelgrote bedrijven en zzp'ers, inclusief btw-aangifte en aangifte inkomstenbelasting. Daarnaast ben ik flexibel inzetbaar voor interim administratieve ondersteuning, bijvoorbeeld tijdens ziekte of verlof van eigen personeel. Voor een uurtje of gedurende langere tijd, eenmalig of regelmatig, op locatie of vanuit mijn eigen kantoor.

Haarlem (Noord-Holland)
Taakomschrijving: Beheer agenda, notuleren van vergaderingen, afhandelen van correspondentie, bedienen van telefooncentrale, zorg dragen voor een goede communicatielijn tussen de klant, medewerkers en beide directeuren, archiveren, beheer van urenregistratie, beheer van het relatie beheersysteem, verwerken van ziek- en herstelmeldingen, het schrijven van handleidingen, een bijdrage leveren aan een prettige werksfeer.

Haarlem (Noord-Holland)
mw officemanagent verleent ondersteunende diensten op het gebied van secretariaat, administratie en projectbegeleiding. Met mijn expertise draag ik zorg voor het soepel verlopen van werkprocessen. Door het organiseren en coordineren van administratieve en secretariele werkzaamheden functioneert uw backoffice optimaal.

Haarlem (Noord-Holland)
Ik bied secretariele ondersteuning aan op allerlei soorten niveau's en binnen zowel grote dan wel kleine bedrijven, nationaal of internationaal. Daarnaast ben ik ook een ervaren notuliste die notulen maakt van diverse uiteenlopende vergaderingen.

Haarlem (Noord-Holland)
Ik zorg als Organisator, Personal of Management Assistant voor helderheid op de werkvloer en in directiekamers. Met heldere communicatiestijlen, begrijpelijke teksten en het stroomlijnen van administratieve processen.

Haarlem (Noord-Holland)
FacSimile Transcripties ondersteunt u op eenvoudige wijze bij het snel en accuraat uitwerken van interviews, notulen, verslagen, diagnoses en andere zaken die schriftelijk moeten worden vastgelegd.

Haarlem (Noord-Holland)
Notuleren van vergaderingen.

Haarlem (Noord-Holland)




Haarlem (Noord-Holland)

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049
Bank: Triodos Bank
IBAN: NL54 TRIO 0198 3084 85
BTW-nr: NL8226.06.148.B01

© Offerti 2009-2018