Secretaresse in Zoetermeer nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
HCRM B.V.
HCRM Group is een zelfstandig en onafhankelijk organisatieadviesbureau voor human resource management, financieel management, training & coaching, interim- & crisismanagement & werving en selectie.
De HCRM Group bestaat uit HCRM Consultancy, PZ-Online, FA-Online, Secretariaat-Online.
Online
Online dienstverlening heeft de toekomst. Samen met uw accountant, financieel, salaris en of HRM-adviseur over dezelfde bedrijfsapplicaties en gegevens kunnen beschikken leidt tot een efficiënte samenwerking. De online informatiesystemen van de HCRM Group zijn altijd (7*24 uur) beschikbaar en overal (uw werk, thuis en onderweg.
De HCRM Group stimuleert met haar online dienstverlening een nieuwe manier van efficiënt en doelmatig werken. Dat flexibiliseert uw onderneming door snelle toegankelijke gegevens en transparante ondersteuning.
HCRM Group Consultancy
Expertise
Vanuit een jarenlange expertise adviseren, organise...
EdgarField is hét coöperatieve netwerk dat zich volledig richt op het duurzaam verbinden van opdrachtgervers en freelancers. Met acht vestigingen en vertegenwoordiging van alle vakgebieden staan wij hiermee landelijk op de kaart.
Voor freelancers
Samenwerken met EdgarField betekent toegang tot een omvangrijk netwerk. Dit netwerk voorziet freelancers in opdrachten die aansluiten bij hun capaciteiten en kwaliteiten. EdgarField is ook dé organisatie waar freelancers optimaal van inkoopvoordelen genieten en zichzelf verder kunnen ontwikkelen.
Voor bedrijven
EdgarField voorziet in ervaren freelancers in alle vakgebieden. Voor organisaties houdt zij rekening met mogelijke risicos op dit gebied. Fiscale zaken zijn op orde en door onze werkwijze blijft de opgedane kennis aan het einde van de opdracht binnen het bedrijf.
Voor alle vakgebieden één aanspreekpunt, wat zorgt voor efficiënte inkoop ...
Smith Training Support en Events is opgericht op 1 februari 2007 en is ook nu nog volop actief als ZZP op de arbeidsmarkt.
De Trainingen zijn gericht op het geven van handige truukjes tijdens het werk bij de programma's Word, Excel en Powerpoint aan met met name secretaressen. Ook prima geschikt voor en een ieder die meer wil weten van deze programma's en het zich eigen willen maken.
Op het gebied van support ben ik in te huren voor alle en meest voorkomende secretariële ondersteuning. Met mijn kennis en ervaring ben ik direct inzetbaar en maak mij in enkele dagen de materie eigen.
Evenementen organiseren is mijn passie. Evenementen van 1 dag tot meerdere dagen. Daarnaast is mijn eigen evenement, het organiseren van verkoopexposities voor (startende) professionele kunstenaars.
De drie aspecten kunnen zowel los van elkaar als in één project gedaan worden.
Heeft u een geschikte opdracht voor mij...
Na ruim 20 jaar met veel plezier en toewijding als juridisch secretaresse werkzaam te zijn geweest binnen de advocatuur ben ik in 2012 mijn eigen onderneming gestart, De AdvocatenSecretaresse, gericht op het verlenen van ondersteunende freelance secretariële diensten aan de advocatuur. Mijn werkzaamheden verricht ik op locatie alsmede vanuit mijn thuiskantoor te Zoetermeer.
Mijn specifieke kennis en ervaring op juridisch gebied hebben geleid tot de keuze mijn dienstverlening met name te richten op de advocatuur. Ik ben tijdelijk inzetbaar bij bijvoorbeeld ziekte, zwangerschap, vakantie van een secretaresse, of versterking van het secretariaat tijdens een drukke periode. Bent u een eenmanskantoor gestart en u wilt geen vast personeel in dienst, dan is een freelance secretaresse wellicht voor u de oplossing. Alleen de gewerkte uren worden in rekening gebracht.
Hostess & Management Services een eenmanszaak die zich specifiek richt op "tijdelijke" freelance opdrachten op het gebied van management ondersteuning, back & front office activiteiten en gastvrouw op beurzen en/of evenementen.
Hostess & Management Services kenmerkt zich door haar jarenlange ervaring (19 jaar), kennis met diverse branches, plannen/organiseren, communicatieve vaardigheden, vakbekwaamheid, professionaliteit, aanpassingsvermogen, doelgericht, creativiteit, fllexibel, servicegericht, accuraat, continuiteit, discretie en eerlijkheid.
Kortom... "Ontzorgen is het sleutelwoord" en succesfactor bij Hostess & Management Services.
U bent bij mij aan het juiste adres voor de ambtelijke ondersteuning van uw ondernemingsraad, cliëntenraad of klachtencommissie. Deze ondersteuning bestaat uit secretariaatswerkzaamheden, advisering en coaching. Ook voor tijdelijke ondersteuning van een secretariaat of notuleerservice bent u bij mij aan het goede adres.
U haalt met mij 25 jaar kennis en ervaring in huis. Mijn affiniteit ligt bij zorg en onderwijs, maar ook in andere branches ben ik goed inzetbaar.
Wilt u uw formulieren standaardiseren? Ook daarvoor kunt u een beroep doen op mijn bedrijf.
Breng eens een bezoek aan mijn website.
Island Transcriptions is in 2010 opgericht. Na ruim 13 jaar ervaring als customer service mederwerker in het internationale bedrijfsleven, heb ik besloten om mijn eigen bedrijf te starten. Mijn service bestaat uit generale transcripties voor ondernemingen en particulieren die additionele bijstand behoeven voor speciale projecten. Kwaliteit en resultaat staan bij Island Transcriptions op de eerste plaats. Ik bereken op basis van een zeer redelijk uurtarief. Bij grotere projecten (meer dan 5 uur) is een vooraf vastgesteld geruceerd tarief overeen te komen.
Opleidingen:
Secretaresse opleiding Schoevers, diploma 1990
LOI opleiding juridisch secretaresse, diploma 1992
LOI opleiding Europees secretaresse, certificaat 1993
Werkervaring:
Juridisch secretaresse bij een werkgeversorganisatie
Bestuurssecretaresse bij een vakbond
Ik ben nu zzp-er en werk vanuit huis. Ik heb veel ervaring in het uitwerken van teksten/concepten zowel schriftelijk als ingesproken.
Ik heb een uitstekende kennis van de Nederlandse taal, werk nauwkeurig, snel en efficient.
Administratieve dienst op afstand voor tijdrovende klussen en (medische)transcriptie (NL). Ik heb in Nederland jarenlang gewerkt als (medisch)secretaresse en ben in 2012 verhuisd naar Noorwegen. Sinds 11-2012 werk ik in de thuiszorg maar mis het werk als secretaresse/typiste nog steeds.
ExtraHands is gevestigd in Noorwegen en werkt dus alleen op afstand. Neem contact op via de mail voor telefoon- en adresgegevens.
Assistant@Work richt zich op de ZZP'er en kleine MKB om de secretariële, administratieve en vooral commerciële activiteiten over te nemen, zodat zij zich volledig op hun eigen hoofdactiviteiten kunnen richten.