Door AB-SERVICES in te huren bent u verzekerd van een betrouwbare, professionele en gemotiveerde medewerkster terwijl u niet hoeft te investeren in kantoorruimte, meubilair en apparatuur. Ik heb op mijn eigen kantoor de beschikking over alle noodzakelijke middelen om de gevraagde werkzaamheden uit te voeren.
* Tekstverwerking;
Uitwerken van geschreven stukken zoals notulen, rapporten, brieven (vanaf concept), maar ook contracten en andere diensten. Tevens kunt u diverse audiobestanden woordelijk laten uitwerken.
* Ledenadministratie, klantenbestand opzetten en/of bijhouden.
* Waarneming kantoor tijdens uw afwezigheid.
* Productie-assistentie;
Productionele taken zoals bespreken locaties, verzorgen callsheets en draaiboeken, assistentie tijdens een draaidag of evenementen...
* Mailing;
Wilt u een bijvoorbeeld een nieuwsbrief versturen per post of email, geen probleem, AB-SERVICES regelt het voor u. Daarnaast kunnen wij u ook helpen met het verwerken van bijvoorbeeld enquêtes.
* Opzetten van filesystemen;
Kijkt u geregeld naar een kast met veel ordners en losse papieren, maar weet u niet waar u moet beginnen. Ook hier zal AB-SERVICES u uit de brand helpen.
* Organiseren van bijeenkomsten
Een vergadering op locatie of een bedrijfsuitje wordt door
AB-SERVICES voor u verzorgd.
* Organiseren van feesten
AB-SERVICES helpt u bij het uitwerken van uw ideeën; van planning en uitnodiging naar een onvergetelijk feest!
Indien gewenst verschaf ik u een geheimhoudingsverklaring.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?