Home > Bedrijvengids > Secretaresse > Zuid-Holland > Annemonike Mustert Management Ondersteuning en Adv

Annemonike Mustert Management Ondersteuning en Adv

Voorschoten (Zuid-Holland) - vakgebied Secretarieel
Management Ondersteuning & - advies; Projectondersteuning, PA, Office Management, Marketing & PR, Organsiatie van Evenementen.

Werkervaring
Juli 1998 -heden Uitvoeren van freelance management advies en ondersteunings opdrachten; marketing- en PR projecten en organisatie van evenementen bij profit en non-profitorganisaties alswel belangenorganisaties..
- Zware functie type Officemanagement en Personal Assistant (PA) functies
- Management advies opdrachten
- Management ondersteuning, project begeleiding en coördinatie
- Coordinatie en uitvoering van Facilitair Management
- Selectie en werving van personeel
- Project-coordinator ( oa. van een Private Equity Fund)
- Organisatie van evenementen
- Marketing en PR projecten.
- fotografie opdrachten (www.annemonikemustert.nl),

Enkele voorbeelden van verrichtte opdrachten:
- Vanuit de belangenorganisatie het organiseren van eerste deelname aan KvK startersdag van alle AA-accountants kantoren/leden
- Rechterhand van Directeur van een Private equity fund: gehele organisatorische opzet, project coördinatie en secretariaat incl. Faciltair management
- Directie Secretaresse / PA van een partner bij verschillende internationale organisaties
- Rechterhand van Voorzitter van een grote belangenorganisatie in de farmacie.
- Organiseren van een landeling marketing event voor een branchvereniging

Opdrachtgevers Non profit organisaties zoals semi-overheid; branch organisaties
Profit organisaties: Multi-nationals; internationale consultancy & accountancy firms; Equity Funds, Retailorganisaties; Familie bedrijven.

September 1997 - Bureaumanager KPMG Internationaal Management Consulting.
Juni 1998 - secretaris van het Management Team
- coördinatie en uitvoering van de interne processen en de back office
(o.a. offerte, facturering, planning, productiviteit, management rapportage, budgettering, werving & selectie van de interne staf)
- Facilitaire ondersteuning en coördinatie voor medewerkers
- interne externe communicatie / PR
- Selectie en werving van Personeel
- Personeel Management
- ondersteunen van de markt en marketing activiteiten.
- bewaking en beheersing van het kwaliteits systeem.
- organiseren van activiteiten / evenementen / bijeenkomsten.

Augustus 1996 - Sabbathical periode (o.a. lange reis door Zuid-Afrika) en het uitvoeren van freelance
Augustus 1997 advies en ondersteuning vanuit eigen onderneming (zie boven genoemd).

Augustus 1984 - Projectleider / Senior Organisatie adviseur ABN Bank / ABN AMRO Bank te Amsterdam
Juli 1996

Augustus 1984 - Senior Systeem Analist / Projectleider: afdeling Organisatie & Systeemontwikkeling
Mei 1987 Computer Centrum van de Algemene Bank Nederland (ABN Bank) te Amstelveen.

Oktober 1982 - Organisatie adviseur / Consultant. Price Waterhouse Associates (Management
Juli 1984 Consulting) te Den Haag

Augustus 1981 - Stage H.E.A.O.- van Dien & Co. te Amsterdam Management Consultant kantoor
Juli 1982
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?
Gratis offertes aanvragen »

Bedrijfsgegevens
Annemonike Mustert Management Ondersteuning en Adv
Vakgebied: Secretarieel

Adres
Gustav Mahlerlaan 22
2253 EB Voorschoten (Zuid-Holland)

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024