Bent u op zoek naar secretariële en/of administratieve ondersteuning, tijdelijk of op oproepbasis? Ik heb een brede ervaring op het gebied van secretariële ondersteuning en office management.
Mijn diensten bestaan o.a. uit
notuleren
uitwerken van verslagen en rapporten
verzorgen van correspondentie (brieven, offertes)
opstellen en verzorgen van mailings (digitaal én per post)
relatiebeheer (klantcontacten; bijwerken relatiebestand)
archiveren
organisatie vergaderingen
organisatie bijeenkomsten/evenementen, zoals symposia, beursdeelname of bedrijfsfeest,
het bijhouden van de dagelijkse administratie, zoals boekhoudkundige taken (inboeken van debiteuren, krediteuren, bank en kasmutaties; het opstellen van de BTW aangiften m.b.v. boekhoudprogramma).
Verzorgen van de facturatie.
Doordat ik mijn diensten op freelance-basis aanbied, heeft u het voordeel van
een grote mate van flexibiliteit van inzetbaarheid,
rechtstreeks contact, korte lijnen,
op basis van een overeenkomst tot opdracht (géén arbeidscontract)
géén werkgeverskosten,
100% discretie en betrouwbaarheid
ook inzetbaar buiten kantooruren,
bij u op locatie of digitaal op afstand
tarief afhankelijk van opdracht, marktconform en onderhandelbaar
Met plezier stel ik mij nader voor in een persoonlijk gesprek.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?