Na ruim 8 jaar op verschillende niveaus ervaring te hebben opgedaan als secretaresse bij diverse internationale ondernemingen, heb ik in 2006 besloten mijn ervaring op interim basis te gaan benutten. Ik heb mij ontwikkeld als een directiesecretaresse pur sang. Ik ben een bevlogen assistente die het als haar doel ziet ervoor te zorgen dat haar manager succesvol kan zijn in zijn/haar werkzaamheden. Dit houdt in dat ik mij niet beperk tot een strikte taakomschrijving, maar ook andere taken op mij neem zolang dit ten goede komt van mijn manager. Door mijn ervaring bij zowel nationaal- als internationaal opererende, private- en beursgenoteerde bedrijven en bij verschillende afdelingen (Directie, juridische zaken, personeelszaken, financiële zaken) heb ik goed inzicht in vrijwel alle bedrijfsprocessen en ben daardoor breed inzetbaar. In juni 2008 heb ik de opleiding tot Professional Organizer afgerond. In de komende jaren wil ik mij voornamelijk als professional organizer specialiseren, zowel voor zakelijke als particuliere clienten.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?