GoldFinger Office & Account Management bestaat sinds 2009 en is opgericht door Brigitte van Rijn. GoldFinger is gespecialiseerd in secretariële dienstverlening.
GoldFinger richt zich op kleine zelfstandigen en MKB. Voor beide doelgroepen hebben wij een "dienstenpakket". Zo kunt u als kleine zelfstandige gebruik maken van onze secretaresse op afstand. Op ons kantoor verzorgen wij voor u o.a. uw administratie, correspondentie, facturatie, agendabeheer e.d.
- Office Management/Secretaresse: het op orde brengen van uw administratieve zaken, het adviseren hierin, het uitwerken van contracten & correspondentie: aan GoldFinger kunt u al uw secretariële zaken overlaten.
- Notuleerservice: het notuleren van vergaderingen of het uitwerken van uw dictaten.
- Account Management: het aanvullen van uw CRM systeem met uw contacten en het benaderen van potentiële klanten, verzenden van mailings e.d.
Wij hopen dat u een goede indruk heeft gekregen van onze mogelijkheden. Wilt u meer weten? Op onze site vindt u uitgebreide informatie (www.goldfinger-support.nl).
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?