Een indicatie van de werkzaamheden welke ik voor u kan verzorgen:
Verwerken van formulieren, dossiers en overeenkomsten.
Verwerken en verzorgen van correspondentie en e-mails.
Opstellen van contracten en schrijven van voorstellen, evenementplannen, etc.
Ondersteuning bij het opstellen adresbestanden o.a. t.b.v. acquisitie en mailings.
Regelen, aanvragen en opzeggen van diverse diensten en aangelegenheden.
Coördineren van werkzaamheden (door derden).
Bijhouden van uw website en verzorgen van relatiegeschenken.
Ordenen en verwerken van uw administratie.
Opstellen, aanvragen en nabellen van offertes.
Factureren en verwerken van diensten en declaraties .
Uitvoeren van betalingen en bijhouden ontvangen betalingen, versturen van herinneringen.
Administratie aanlever klaar maken voor de boekhouder.
Verzorgen van hotelreserveringen, regelen van vervoer en boeken van tickets.
Plannen en organiseren van vergaderingen, lezingen en bijeenkomsten.
Plannen, organiseren en begeleiden van diverse projecten of zakelijke & privé events.
Aanbrengen van structuur in administratie, structuur en operationele processen,
informatiestromen, werkzaamheden en taakverdeling.
Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Leonne Hartman
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?