Home > Bedrijvengids > Secretaresse > Zuid-Holland > HCRM Group / Secretariaat-Online

HCRM Group / Secretariaat-Online

Zoetermeer (Zuid-Holland) - vakgebied Secretarieel
HCRM B.V.
HCRM Group is een zelfstandig en onafhankelijk organisatieadviesbureau voor human resource management, financieel management, training & coaching, interim- & crisismanagement & werving en selectie.
De HCRM Group bestaat uit HCRM Consultancy, PZ-Online, FA-Online, Secretariaat-Online.

Online
Online dienstverlening heeft de toekomst. Samen met uw accountant, financieel, salaris en of HRM-adviseur over dezelfde bedrijfsapplicaties en gegevens kunnen beschikken leidt tot een efficiënte samenwerking. De online informatiesystemen van de HCRM Group zijn altijd (7*24 uur) beschikbaar en overal (uw werk, thuis en onderweg.
De HCRM Group stimuleert met haar online dienstverlening een nieuwe manier van efficiënt en doelmatig werken. Dat flexibiliseert uw onderneming door snelle toegankelijke gegevens en transparante ondersteuning.

HCRM Group Consultancy
Expertise
Vanuit een jarenlange expertise adviseren, organiseren en implementeren wij human resource oplossingen, bedrijfsvoeringsverbeteringen en realiseren we samen met onze klant de gewenste veranderingen. Veranderingen in gedrag en samenwerking, maar ook in efficiency en prestaties. De vraag, op welke wijze het HRM-beleid bijdraagt aan het realiseren van de door u gewenste verandering, staat hierbij vaak centraal.
Passie
We onderscheiden ons in passie en onze gedrevenheid om de beste oplossing voor uw vraagstuk te bedenken en vooral te laten werken. Maatwerk is ons uitgangspunt.
Pragmatisch advies en afgesproken resultaten
Onze adviseurs zijn pragmatisch en geven een helder en bovenal toepasbaar advies. Aansluitend gaan we ons advies omzetten in het met u afgesproken resultaat. Dat is ook de drive van onze partners, consultants, (interim) managers, coaches, mediators en trainers. Zij hebben na jarenlang ervaring in hun branche te hebben opgedaan gekozen voor een bureau waar ondernemerschap, vakbekwaamheid, betrokkenheid en ontwikkeling voorop staan.

Secretariaat-Online
Secretariaat-Online ondersteunt u in allerlei kantoorwerkzaamheden van eenvoudig typewerk tot en met het uitwerken van complete boekwerken tot volledig officemanagement. Secretariaat-Online gebruikt zeer professionele apparatuur en werkt in partnerschap met haar cliënten. Natuurlijk is ook Secretariaat-Online voor u parttime inzetbaar, maar fulltime beschikbaar. Mogelijkheden zijn:
a. Officemanagement
b. Alle secretariële hand- en spandiensten
c. Verrichten van confidentiële opdrachten
d. Organiseren van symposia/congressen, boeken van reizen, etc.
e. Opstellen van bedrijfspresentaties en nieuwsbrieven
f. Verkoopondersteuning en het verzamelen van bedrijfsgerichte informatie
g. Uitwerken van rapporten, volgens concept of aantekeningen
h. Verzorgen van mailings voortvloeiend uit secretariële ondersteuning
i. Telefoonopvang, mogelijkheid tot eigen telefoonnummer
j. E-mail verwerken (lezen en beantwoorden)
k. Website bijhouden
l. CRM Software voor (gedeelde) agenda, relatiebeheer, e-mail, sms-en, digitaal archiveren, mailingen, urenregistratie, financiële administratie, synchronisatie PDA, etc. Eigen inlogaccount per klant/medewerker. Geen server nodig en automatische externe back-up

PZ-Online:
dé personeelszaken voor het MKB
PZ-Online is dé professionele PZ-afdeling voor het MKB. Mede door onze expertise, de efficiënte en doelmatig (geautomatiseerde) bedrijfsprocessen zijn onze PZ Services tientallen procenten goedkoper dan wanneer u dezelfde dienstverlening in eigen huis realiseert. Daarnaast kunnen wij een hogere kwaliteit garanderen. De combinatie van lage kosten en hoge kwaliteit betekent minder uitval en minder kosten voor de MKB-ondernemer op het gebied van Personeelszaken.

FA-Online
dé oplossing voor uw financiële administratie
FA-Online is niet alleen dé professionele administrateur voor het MKB. Mede door onze expertise, de efficiënte en doelmatig (geautomatiseerde) financiële processen zijn onze Services tientallen procenten goedkoper dan wanneer u dezelfde dienstverlening in eigen huis realiseert. Daarnaast kunnen wij een hogere kwaliteit garanderen.
De combinatie van lage kosten en hoge kwaliteit betekent minder uitval en minder kosten voor de MKB-ondernemer op het gebied van de financiële bedrijfsvoering en administratie.
U beschikt over een persoonlijke administrateur, die parttime inzetbaar is, maar fulltime beschikbaar. FA-Online is betrokken bij de ondernemer.

Betrouwbaarheid en zorgvuldigheid zijn de kernwaarden van FA-Online. FA-Online zorgt voor een resultaatgerichte bedrijfsvoering door maandelijkse financiële rapportages: uw financiële administratie is elke maand up-to-date.
Uw persoonlijke FA-Online administrateur bereidt uw jaarstukken tijdig voor en stemt deze af met u en uw accountant. Een belangrijk voordeel van onze aanpak en kwaliteit betekent voor de ondernemer een verlaging van de accountantskosten.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?
Gratis offertes aanvragen »

Bedrijfsgegevens
HCRM Group / Secretariaat-Online
Vakgebied: Secretarieel

Adres
Promenade 313
2711 BT Zoetermeer (Zuid-Holland)

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024