Henrike! ontzorgt en ondersteunt gemeenten op het vlak van administratieve en secretariële werkzaamheden. Als allround assistent haalt Henrike! alle randzaken van projectleiders, bestuurders en managers uit handen, zodat zij zich kunnen focussen op hun de hoofdactiviteiten.
Taken die Henrike! uit handen neemt zijn o.a. het overzicht houden en coördineren van overleggen, notuleren, opstellen en redigeren van B&W adviezen, raadsmemo’s en startnotities, organiseren van bijeenkomsten, complex agendabeheer, afhandelen van e-mail en nog veel meer. Henrike! werkt volledig digitaal, tijd- en plaatsonafhankelijk. Deze ondersteuning kan zowel projectmatig als ad hoc zijn, bijv. bij piekdrukte of ziekte.
Met twintig jaar werkervaring in functies in de horeca, bedrijfsleven en overheid, gecombineerd met het moederschap van vier kinderen haalt u met Henrike Offerman de perfecte ontzorger voor uw project of structurele ondersteuning binnen.
Goudeerlijk, betrouwbaar en loyaal, gevoel voor humor en een harde werker, maar vooral een kei in plannen, regelen en organiseren!
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?