InterimDesk

Delfzijl (Groningen) - vakgebied Secretarieel
InterimDesk is in 2006 opgericht om secretariële ondersteuning bereikbaar te maken voor iedereen. Bij diverse organisaties waar ik heb gewerkt, was er regelmatig behoefte aan flexibele uitbreiding van het personeel, maar iemand die even snel kan bijspringen was niet eenvoudig te vinden. Ook zag ik soms particulieren worstelen met de steeds groter wordende stapel papierwerk en administratieve verplichtingen. Hoogste tijd voor InterimDesk!

Ik ben Sandy van der Werf en ben gespecialiseerd in officemanagement en secretariële ondersteuning aan bedrijven en particulieren die (tijdelijk) advies en begeleiding nodig hebben. In drukke periodes, na een ingrijpende gebeurtenis, bij de start of herinrichting van een secretariaat en bij vervanging tijdens ziekte of verlof, biedt dit een uitkomst.

Door diverse vakopleidingen in de richting van ICT, officemanagement en financiën en bijna 20 jaar ervaring in managementondersteunende functies is mijn dienstverlening van hoog niveau.

Ik beschik over een netwerk van vakgenoten en diverse andere deskundigen, waarmee de secretariële service kan worden uitgebreid.

De werkzaamheden kunnen zowel op locatie als vanuit mijn kantoor te Delfzijl worden verricht.

Voor méér informatie kunt u contact opnemen via email of telefoon.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?
Gratis offertes aanvragen »

Bedrijfsgegevens
InterimDesk
Vakgebied: Secretarieel

Adres
Piet Heinstraat 23
9934 HJ Delfzijl (Groningen)

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025