JM Diensten & Werken is een jong bedrijfje (januari 2011), maar met een schat aan ervaring in het geven van ondersteuning op kantoor, vooral in de juridische en dienstverlenende sector.
Het gaat hier dan om de functies van receptioniste/telefoniste, (juridisch) secretaresse, directiesecretaresse, managementassistente en office manager.
Als secretaresse heb ik alle voorkomende werkzaamheden uitgevoerd die onder deze functie vallen, maar ook als managementassistente en office manager heb ik jarenlang gefunctioneerd. In de advocatuur ben ik nog steeds werkzaam als secretaresse, dus de juridische terminologieën zijn mij niet vreemd.
In de functie van office manager heb ik ook de taken vervuld die horen bij personeelszaken, administratie en facilitaire diensten.
Met andere woorden: een allround duizendpoot staat tot uw beschikking.
Uw werkzaamheden kunnen door mij worden overgenomen voor een dag, enkele dagen per week of een langere periode. Denk bijvoorbeeld aan de vakantietijd, ziekte, zwangerschapsverlof of een overbruggingsperiode tussen 2 contracten van uw eigen personeel. Dit gebeurt op uw eigen bedrijf.
Ook is natuurlijk mogelijk om bepaalde werkzaamheden aan mij uit te besteden zodat ik die werkzaamheden thuis kan uitvoeren. Denk hierbij aan het uitwerken van verslagen of notulen, het opzetten of actualiseren van uw klantenbestand, het opzetten of actualiseren van uw mailingbestand, het verzorgen van uw mailing, het maken van een PowerPoint presentatie, het inbinden van naslagwerken in ringbanden, etc.
Neem vrijblijvend contact met mij op. Een persoonlijk gesprek kan zeer verhelderend werken om te bezien of ik voor u (tijdelijk) taken kan overnemen tegen een redelijk uurtarief.