Biedt: jarenlange ervaring als organisatorische en administratieve steunpilaar voor bevlogen creatieve managers. Ik heb een vlotte pen, ben goed in het treffen van de juiste toon, werk vanzelfsprekend binnen deadlines en budgetten en heb een uitstekend netwerk.
In te huren voor: kortlopende projectondersteuning (secretarieel, organisatorisch), opzetten en stroomlijnen van de administratieve organisatie van bedrijven, organiseren van conferenties, seminars, trainingen, festivals, exposities, incentive reizen e.d.
Wat doe ik echt graag:
- werken met | voor creatieve managers
- buiten de gebaande paden gaan- samenwerken op basis van gunnen en stimuleren
- mensen helpen te excelleren- mooi schrijven (in Nederlands en Engels)
- een uitstekende gastvrouw zijn
- leuk leven!!
Ik ben bedreven in:
- a-z project management (met name echte regelklussen in creatieve sectoren)
- opzetten administratieve organisaties
- organiseren seminars, conferenties, exposities, trainingen, incentivereizen
- notuleren en bewaken van opvolging actiepunten
- complex agenda beheer
- boeken van zakenreizen
- het treffen van de juiste toon
- werken binnen deadlines en budgetten- netwerken
Werkervaring
directiesecretaresse
11/2009 - heden Talpa Producties BV, Laren
Secretariële ondersteuning van de creatief directeur en de zakelijk directeur van het TV-productiebedrijf van John de Mol.
persoonlijk assistent
01/2009 - 10-2009 E.V.A. Media BV, Almere
Directie- en persoonlijke ondersteuning van de algemeen directeur van het TV-productiebedrijf van Paul de Leeuw
coördinator eindexamenexpositie
12/2006 - 5/2007 (extracurriculair) Fotoacademie Amsterdam
Organisator en coördinator van de eindexamenexpositie voor 35 (hypernerveuze) fotografen:
- sponsorwerving
- samenstellen perslijsten en coördineren publiciteit
- begeleiding van beoordelingsdagen
- organisatie openings- en examenfeest
In 2007 heb ik Johanna leren kennen als motor achter onze examenexpositie van de Fotoacademie Amsterdam. Als vrijwilliger heeft zij al het regelwerk verzet voor ons fotografen, die aan het zwoegen waren met het halen van de eindstreep. Zij is een harde werker, die alles voor je regelt, aan alle details denkt en ongevraagd creatieve ideeën inbrengt. Zij weet je op een zachte, maar effectieve manier achter je broek te zitten. Daardoor is onze eindexamenexpositie zeer geslaagd, met zelfs veel aandacht in de pers (kranten, verslag op AT5). Alle opvolgende eindexamenklassen gebruiken nu Hanneke's format, locatie, draaiboek en hebben al haar ideeën integraal overgenomen. Dit omdat het een superformat is gebleken. March 28, 2010
Top qualities: Great Results , Personable , On Time
(aanbeveling van Liesbeth Dingemans, zij leerde Johanna kennen als organisator van de eindexamenexpositie in 2007)
executive personal assistant
12/2003 - 11/2008 Gouden Gids BV en World Directories, Amsterdam
Werkzaam als executive PA op verschillende afdelingen: HR, Finance, Strategy, Sales
"Ik leerde Johanna in 2003 kennen, toen ze de PA van de HR directeur van Gouden Gids was. Met haar energie en resultaatgericht optreden bewees ze al snel haar waarde waarna ze door de jaren heen met succes heeft gefunctioneerd als PA van diverse directieleden. Ze is een krachtige, krachtdadige en intelligente persoon die haar taken met succes uitvoert. Hoe meer, des te beter! Daarnaast heeft ze ook nog eens een brede culturele bagage die haar waarde als teamlid nog vergroot. August 6, 2009
(aanbeveling door Roger Leenders , Quality Manager , Gouden Gids BV, hij werkte als collega met Johanna bij Gouden Gids BV)
Werkzaam als PA van de COO van World Directories (de toenmalige holding), in deze functie was ik verantwoordelijk voor:
- executive en persoonlijke ondersteuning (in het Engels) van een Australische vrouw die als expat in Nederland was (5 MD's rapporteerden rechtsteeks aan haar en zij was eindverantwoordelijk voor 80 % van de omzet van alle dochterbedrijven)
- begeleiding van de opzet van een kantoor voor 25 expats en hun ondersteuning
- organiseren en begeleiden van off site conferenties en trainingen voor management teams uit 5 Europese landen, en van strategic reviews in Luxemburg voor de Engelse investeerders e.d.
- coördineren van een team van 5 PA's
Johanna was a very loyal and supportive personal assistant to myself whilst working as COO, based in The Netherlands for 2.5 years. She was at all times very responsive to my needs, both as an expat settling into my personal life in Amsterdam, and at a professional level. This role was a very demanding role given the travel and commitments involved across 4 countries and at all times she operated as a highly committed Personal Assistant to myself as COO. August 15, 2008
(recommendation by Lyndell Johnston , COO , Truvo, who managed Johanna at World Directories (now Truvo Corporate)
office manager
1/2002 - 10/2003 The Write Company, Amsterdam
Office management in ruime zin, ook traffic en financiële administratie
bureaucoördinator
12/2000 - 12/2001 Theaterwerk NL, Amsterdam Verantwoordelijk voor:
- het directie- en bestuurssecretariaat
- aansturen van systeembeheer
- de personeelsadministratie
- de kasboekhouding
- alle facilitaire en organisatorische zaken die nodig zijn om de tent te laten draaien
management assistent
1/2000 - 12/2000 NUON, Baarn
Management assistent op de afdeling concerncommunicatie en de afdeling HRM
personal assistant
8/1999 - 12/1999 CBE Group, Amsterdam
Personal assistant van 2 managing partners, tevens aansturing van het secretariaat
office manager
6/1996 - 7/1999 Maurits Binger Film Instituut, Amsterdam
Office manager bij 2e fase HBO-opleiding voor filmmakers:
- managementondersteuning van de CEO
- organiseren van reizen en verblijf voor buitenlandse gastdocenten
- organiseren en begeleiden van stagereizen naar internationale filmfestivals (Cannes, Rotterdam) voor groepen van 20 studenten
directie-assistent
6/1995 - 6/1996 Koninklijk Concertgebouworkest, Amsterdam
Ondersteuning van de artistiek directeur en van de manager planning en productie
directiesecretaresse
3/1993 - 6/1995 Joh. Enschedé Amsterdam, Amsterdam Ondersteuning van de algemeen directeur
(directie)secretaresse
1/1991 - 3/1993 Diverse bedrijven, Amsterdam e.o.
Via uitzendbureaus bij verschillende bedrijven o.a. Joh. Enschedé Amsterdam, SmithKline Beecham, Pieter van den Busken Advertising, Hoogovens Aluminium, Circon - Organisatie- en Trainingsontwikkeling
1/1990 - 12/1990 (secretaresseopleiding), Amsterdam
Opleiding tot secretaresse bij NIBO (Nederlands Instituut voor Bedrijfsgerichte Opleidingen in Amsterdam
productieassistent/ begeleider figuratie (freelance)
2/1989 - 11/1989 Topaz Pictures, Amsterdam
Productieassistentie, lokatiebeheer en begeleider/ organisator van figuratie bij KRO TV-serie De Brug
assistent van de opnameleider (freelance)
10/1988 - 12/1988 Cinevideogroep, Almere
Assistentie bij de totstandkoming van de openingsshow van VTM (1e Vlaamse commerciële TV-station)
productiesecretaresse (freelance)
4/1988 - 10/1988 Joop van den Ende Produkties, Aalsmeer, Ondersteuning van de producenten van het programma Haal het Doek maar op (show rondom de uitreiking van de Nederlandse Theaterprijzen)
productieassistentie en -leiding (freelance)
8/1986 - 4/1988 Diverse Instellingen, diverse plaatsen
Diverse freelance opdrachten voor omroepen, film- tv-producenten, Holland Festival, Lak Theater enz.
Academie voor Beeldende Kunsten, Den Haag (1985 -1986)
Academie voor Lichamelijke Opvoeding, Den Haag, ZH (1975 - 1978)
Extra-curriculair
- 8/2006 - heden Hospice Veerhuis, vrijwilliger
- 12/2006 - 5/2007 Fotoacademie Amsterdam, organisator en coördinator van de eindexamenexpositie voor 35 fotografen
- 1/1993 - 12/1996 Stichting Snowfolly Foundation, secretaris
Referenties
Ms. Lyndell Johnston lyndell.johnston@gmail.com
Dhr. Hans Kwa hanskwa@gmail.com Dhr. Stef Collignon stefcollignon@orange.nl
Aanvullende-informatie
Het ondersteunen, grond onder de voeten geven, en kunnen 'sparren' met bevlogen creatieve managers is een specialiteit waarvan ik met enig zelfvertrouwen kan zeggen dat die mij eigen is.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?