Bent u op zoek naar iemand die uw dagelijkse werk eenvoudiger, minder stressvol, of gewoon efficiënter maakt, denk dan aan LOS. De kennis en expertise van LOS zijn breed en uiteenlopend. Het zwaartepunt ligt bij managementassistentie, met ervaring binnen het vastgoed, de markt van de arbeidsbemiddeling, het onderwijs en de kunst- en cultuursector.
Ondernemend en met gevoel voor humor. Het zijn twee van mijn belangrijke kenmerken. Ik hou van het ondersteunende vak. Ik neem graag werk uit handen, ik kom de klus klaren en dan het liefst binnen een organisatie met korte lijnen, waar mensen direct en helder communiceren.
De onderstaande activiteiten zijn een selectie van de werkzaamheden die ik voor u kan uitvoeren:
Secretariële werkzaamheden zoals:
- ondersteuning op het gebied van correspondentie, mailverkeer, agendabeheer, ontvangst bezoek.
- voorbereiden, organiseren en notuleren van overleggen (MT, Raad van Bestuur, Raad van Toezicht);
- organiseren van zowel in- als externe bijeenkomsten van A tot Z;
- regelen van facilitaire zaken zoals schoonmaak, onderhoud pand, lunches, maar ook de boodschappen;
HR werkzaamheden zoals:
- aanspreekpunt voor medewerkers voor allerlei HR-vragen, arbeidsvoorwaarden of persoonlijke vragen;
- het opstarten van wervingsprocedures, het houden van sollicitatie- en arbeidsvoorwaardelijke gesprekken;
- opstarten van jaargesprekken, opstellen van opleidings- en ontwikkelplannen;
- monitoren van ziekteverzuim; optreden als contactpersoon voor bedrijfsarts/arbodienst.
Beheerwerkzaamheden op het gebied van vastgoed zoals:
- beheer van het pand/vastgoedportefeuille;
- contactpersoon huurder(s) voor allerlei zaken zoals onderhoud;
- organiseren van bezichtigingen;
- opstellen van huurovereenkomsten en alles wat daar verder bij komt kijken.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?