Uitstekende en professionele secretaresse met speciale aandacht voor de vormgeving van documenten of bestanden die aan derden worden gestuurd of getoond (brieven, presentaties, brochures, flyers, internet/e-mail).
Met ruim 18 jaar ervaring op het gebied van administratieve en secretariële ondersteuning, management assistentie en office management, kunt u met een gerust hart uw secretariële werkzaamheden aan mij overlaten. Op structurele basis, of incidenteel bij piekbelasting binnen uw onderneming bijvoorbeeld. Vertrouwelijkheid, kwaliteit en accuratesse staan daarbij centraal.
Alle werkzaamheden worden normaliter op afstand uitgevoerd, maar in onderling overleg kan in de regio Eindhoven Tilburg Breda ook worden gekozen voor dienstverlening op locatie.
Alle taken kunnen in het Nederlands of Engels worden uitgevoerd. Een greep uit de werkzaamheden die ik graag voor u verzorg:
- Correspondentie: brieven, rapporten en notities
- Tekstverwerken en het redigeren van documenten
- Uitwerken van op band ingesproken verslagen
- Databases bijwerken
- Presentaties maken of uitwerken (powerpoint)
- Marketing- of klantenacties en mailings opzetten/begeleiden
- Vertalingen verzorgen NE-EN, EN-NE
- Website opzetten en bijhouden (uiterlijk en inhoud)
- Vormgeven van brochures, flyers, etc. (t.b.v. drukker of publicatie in pdf formaat)
- Het voeren van uw gehele externe secretariaat
Werkzaamheden worden zowel uitgevoerd op uurbasis (waarbij facturering geschiedt op basis van een door u getekende urenverantwoording) als tegen een vooraf bepaalde vaste prijs (vastgelegd in een getekende offerte).
Neemt u s.v.p. contact met mij op via e-mail: ik beantwoord uw aanvraag binnen dag om deze in overleg met u uit te werken.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?