Na bijna 18 jaar werkervaring als secretaresse, waarvan ongeveer 12 jaar als directie-secretaresse, is Ingrid ter Beek-van der Linden in september 2011 voor zichzelf begonnen en voor ongeveer 8 - 24 uur per week in de regio Ede/Arnhem/Amersfoort en een deel van de regio Utrecht freelance inzetbaar via Need1secretary.
Ingrid heeft ervaring met ondersteuning van Raden van Bestuur en directies van diverse bedrijven.
Eigenschappen die bij haar horen, zijn o.a.: accuraat, verantwoordelijk, flexibel en meedenkend. Relaties en collegas vanuit vorige werkgevers typeren haar als vrolijk, vriendelijk en behulpzaam.
Zij kan als (directie)secretaresse/personal assistant ingezet worden voor de volgende werkzaamheden:
- agendabeheer;
- zelfstandig afhandelen van correspondentie;
- redigeren van presentaties, offertes e.d.;
- uitwerken van teksten;
- verzorgen van mailings;
- notuleren van diverse bijeenkomsten;
- P&O-werkzaamheden (bijv. plaatsen vacatures, contact met sollicitanten, opstellen contracten);
- plannen van reizen;
- organiseren van evenementen;
- opzetten van een secretariaat.
Heeft u alleen af en toe iemand nodig om belangrijke vergaderingen te notuleren, dan is zij daarvoor ook beschikbaar.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?