U kunt bij SaBo Management Support terecht voor andere onderstaande diensten:
- Advies op maat: hoe kan uw secretariaat/receptie efficiënter opereren
- Advies op maat: opzetten en implementeren van het secretariaat voor nieuwe vestigingen of afdelingen
- Facilities / Office Management, onder andere opzetten en uitvoeren wagenparkbeheer, IT- en ICT zaken, beheer facilitaire diensten zoals beveiliging, catering en schoonmaak
- Beheren van agendas en time management
- Verzorgen van uw bedrijfscorrespondentie o.a. mailings, offertes, nieuwsbrieven, etc.
- Organiseren van zakenreizen, zodat u zonder zorgen op reis kunt
- Organiseren van evenementen, bijeenkomsten, vergaderingen, beurzen, diners, bedrijfsuitjes of relatiedagen, etc., inclusief budgetbeheer
- Notuleren tijdens vergaderingen, het opstellen van een verslag met een besluit- en actielijst en de termijnagenda
- Data entry
- Facturatie en boekhouding
- Het redigeren van teksten en presentaties
- Hostess
- Maken van doelmatige presentaties in PowerPoint
- SaBo Management support kan uw medewerkers begeleiden in de werkzaamheden of deze op tijdelijke basis zelf uitvoeren
- SaBo Management Support kan bemiddelen bij het vinden van geschikte cursussen/trainingen
- Met u nog nader af te stemmen diensten..
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?