Na vele jaren ervaring als (project) secretaresse, officemanager, werkplekbegeleider en ICT medewerker, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik in januari 2012 begonnen als interim management ondersteuner.
Brede ICT kennis gecombineerd met leidinggevende capaciteiten en ruime secretariële kennis. Trainingsvaardigheden heb ik opgedaan door het geven van nieuwe medewerkertrainingen in mijn functie als werkplekbegeleider, daarnaast ben ik ook betrokken geweest bij diverse implementaties van nieuwe softwarepakketten, werkwijzen en procedures.
Enkele persoonlijke eigenschappen:
Enthousiast
Accuraat
Breed inzetbaar
Gestructureerd
Oplossings- en resultaatgericht
De volgende werkzaamheden voer ik voor u uit:
Kennisoverdracht/implementatie van nieuwe werkwijzes en/of procedures
Inwerken secretariële medewerkers
Opzetten secretariaatshandboek (vastleggen werkwijzes en procedures)
Schrijven van gebruikerskaarten
Beheer van automatisering
Facilitaire zaken
Herstructureren/Opzetten secretariaat
Notuleren
Opschonen relatiebeheer
Ontdubbelen mailingbestanden
Plannen en organiseren (bijv. bijeenkomsten)
Verzorgen van mailings
Agendabeheer
Archivering
Correspondentie
Algemene secretariële ondersteuning
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?