Van 2007-2010 heb ik bij Woningcorporatie Ymere in Almere gewerkt en daar gedegen praktijkervaring opgedaan.
Mijn taak bestond uit uiteenlopende secretariële werkzaamheden, zoals het opstellen van processtukken, huurcontracten, algemene correspondentie en agendabeheer.
Met alle facetten betreffende kantoorwerk ben ik bekend, inclusief het behandelen van vertrouwelijke stukken.
Momenteel ben ik op zoek naar werk, dat ik thuis op de PC kan doen. Dit vanwege het feit, dat ik met mijn gezin in Thailand verblijf. Ik ben tot 30 uur per week beschikbaar, met de extra opmerking, dat gezien het tijdsverschil tussen Thailand en Nederland, indien gewenst, ik buiten kantoortijd stukken kan verwerken en prepareren voor aanvang van de volgende dag.
Uiteraard beschik ik over een typediploma en een goede beheersing van de Nederlandse taal. Ik ben flexibel en kan goed met werkdruk omgaan.
Mocht u na het lezen van deze brief geïnteresseerd zijn, kan ik u desgewenst mijn volledige CV en referentiebrief van mijn laatste werkgever doen toekomen.
Ik ben telefonisch bereikbaar voor verdere toelichting, maar tegenwoordig bestaat ook de mogelijkheid tot een online beeldconversatie, mocht u dit willen.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?