Tip Top Organized herstructureert en organiseert waar nodig. Dat kan op de werkplek, in de administratie (budgetcoaching) of de leefomgeving zijn. Het resultaat: ruimte, tijd en rust.
De klanten zijn bedrijven, ZZP'ers en particulieren.
Is het onoverzichtelijk en "chaos" in de (financiële) administratie of ruimte(s) zoals bijv. werkplek of leefomgeving?
TipTop Organized begeleidt, maar pakt ook zelfstandig of samen een klus aan.
Werkgebieden:
- Administratie (her)structureren en/ of (tijdelijk) beheren.
- Budgetcoaching.
- Advies en begeleiding bij het (her)structureren/ inrichten van woon/ werkomgeving en werkprocessen.
- Werkplekorganisatie.
- Volledige organisatie van evenementen, bijeenkomsten, zakenreizen, teambuildings etc.
- Projectleider voor in/externe bedrijfsverbouwingen en verhuisprojecten.
Secretariële ondersteuning
- Management en secretariële ondersteuning verlenen
- Optreden als aanspreekpunt.
- Een secretariaat herstructureren
- de managementassistent aansturen.
- Secretariële werkzaamheden verrichten voor leidinggevende en directeuren.
- Werkprocedures en gegevensstromen beheren.
- Voorraadbeheer kantoorartikelen en PSU, bestellingen verwerken en betalingen bewaken.
- Archief herstructureren, opschonen en beheren.
- Opstellen van de dagelijkse en jaarplanning van de inspecteur.
Op zoek naar een goede en betaalbare secretaresse?