Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten bedrijvengids

Typist nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Vraag nu gratis offertes aan »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Amsterdam (Noord-Holland)
Biedt: jarenlange ervaring als organisatorische en administratieve steunpilaar voor bevlogen creatieve managers. Ik heb een vlotte pen, ben goed in het treffen van de juiste toon, werk vanzelfsprekend binnen deadlines en budgetten en heb een uitstekend netwerk. In te huren voor: kortlopende projectondersteuning (secretarieel, organisatorisch), opzetten en stroomlijnen van de administratieve organisatie van bedrijven, organiseren van conferenties, seminars, trainingen, festivals, exposities, incentive reizen e.d. Wat doe ik echt graag: - werken met | voor creatieve managers - buiten de gebaande paden gaan- samenwerken op basis van gunnen en stimuleren - mensen helpen te excelleren- mooi schrijven (in Nederlands en Engels) - een uitstekende gastvrouw zijn - leuk leven!! Ik ben bedreven in: - a-z project management (met name echte regelklussen in creatieve sectoren) - opzetten administratieve organisaties - organiseren s...

Gorinchem (Zuid-Holland)
CURRICULUM VITAE Persoonlijke gegevens Naam Agnes R. Coenradi-Verhoef Adres Prof. Mr. P.S. Gerbrandypad 4 Postcode en woonplaats 4207 NW Gorinchem Telefoon thuis / mobiel 0183-62 99 18 / 06 - 15 15 44 37 E-mail agnes.verhoef@ziggo.nl Nationaliteit Nederlandse Burg. Staat weduwe Geboortedatum en -plaats 30 oktober 1956, Utrecht Rijbewijs ja Opleidingen & cursussen 2016 (2e helft) Medisch Secretaresse 2014 Life coach 2006 Preventiemedewerker 2003 Personeelsmedewerker en administrateur 2003 Excel 2000 1997 HBO Maatschappelijk werk en dienstverlening 1986 Middenstandsopleiding 1976 HBO Schoevers, directiesecretaresse 1975 Havo diploma Werkervaring Sept. 2010 juni 2015 Advocatenkantoor (3 advocaten) Capelle aan den IJssel (3 dagen per week) Functie: juridisch secretaresse Beantwoorden va...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
HCRM B.V. HCRM Group is een zelfstandig en onafhankelijk organisatieadviesbureau voor human resource management, financieel management, training & coaching, interim- & crisismanagement & werving en selectie. De HCRM Group bestaat uit HCRM Consultancy, PZ-Online, FA-Online, Secretariaat-Online. Online Online dienstverlening heeft de toekomst. Samen met uw accountant, financieel, salaris en of HRM-adviseur over dezelfde bedrijfsapplicaties en gegevens kunnen beschikken leidt tot een efficiënte samenwerking. De online informatiesystemen van de HCRM Group zijn altijd (7*24 uur) beschikbaar en overal (uw werk, thuis en onderweg. De HCRM Group stimuleert met haar online dienstverlening een nieuwe manier van efficiënt en doelmatig werken. Dat flexibiliseert uw onderneming door snelle toegankelijke gegevens en transparante ondersteuning. HCRM Group Consultancy Expertise Vanuit een jarenlange expertise adviseren, organise...

Nijmegen (Gelderland)
De gedachte achter Time2Assist:?? ? Het is mijn passie om iedere ondernemer zodanig te ondersteunen, dat hij of zij zich slechts hoeft bezig te houden met datgene waar zijn of haar passie ligt. Ik ben van mening dat ondersteuning geen luxe is, maar een MUST voor ondernemers die bezig willen zijn met ondernemen. Professionele ondersteuning ontlast, ontzorgt en draagt bij aan goed ondernemerschap. Door de inzet van mijn kennis en ervaring draag ik op mijn manier bij aan een onmisbare combinatie voor sterk ondernemerschap.??? Secretariële ondersteuning door een Virtuele Assistentwat heb ik daaraan?? (Wat kan ik voor jou betekenen?)?? ? Je houdt meer tijd over de kernactiviteiten van je bedrijf, zoals: strategie, visie, (omzet-) groei en continuïteit.? ? Je bespaart kosten op o.a.: arbeidsloon, ziekte, verlof, sociale premies, onkostenvergoedingen?en ingerichte werkplek.? ? Jouw bedrijf blijft bereikbaar, ook als...

Waddinxveen (Zuid-Holland)
Werkervaring Directie assistent via Adecco uitzendbureau 12-2008 - heden ABN AMRO N.V., Gouda. (32 uur) Telefoon beantwoorden, in en uitgaande post verzorgen, correspondentie, klanten ontvangen, personeelsplanning beheren, notuleren, presentaties uitwerken, voorraadbeheer, auditcontrole, archiveren, organisatie van klantevenementen, nieuwjaarsreceptie e.d., administratieve ondersteuning van de senior accountmanagers, agendabeheer van de accountmanagers, kantoor en clusterdirecteur Office assistent 3/2008 12/2008 Boere Machinefabriek BV, Waddinxveen. (full-time) Telefoon beantwoorden (engels, duits en frans), contact onderhouden met internationale afnemers, facturatie, orders begeleiden en administratief verwerken, (internationale) transporten regelen, archiveren, ziek en betermeldingen, personeelsadvertenties maken, boeken van reizen, voorraadbeheer, correspondentie verzorgen (ook engels), offertes maken, in- en uitgaande...

Voorschoten (Zuid-Holland)
Management Ondersteuning & - advies; Projectondersteuning, PA, Office Management, Marketing & PR, Organsiatie van Evenementen. Werkervaring Juli 1998 -heden Uitvoeren van freelance management advies en ondersteunings opdrachten; marketing- en PR projecten en organisatie van evenementen bij profit en non-profitorganisaties alswel belangenorganisaties.. - Zware functie type Officemanagement en Personal Assistant (PA) functies - Management advies opdrachten - Management ondersteuning, project begeleiding en coördinatie - Coordinatie en uitvoering van Facilitair Management - Selectie en werving van personeel - Project-coordinator ( oa. van een Private Equity Fund) - Organisatie van evenementen - Marketing en PR projecten. - fotografie opdrachten (www.annemonikemustert.nl), Enkele voorbeelden van verrichtte opdrachten: - Vanuit de belangenorganisatie het organiseren van eerste deelname aan KvK startersdag van alle A...

Amsterdam (Noord-Holland)
Wie met mij samenwerkt kan er blindelings vanuit gaan dat alles goed geregeld wordt. Dát is mijn belangrijkste drive, daar haal ik plezier uit ! Om dit te bereiken ga ik altijd doortastend en gestructureerd te werk, waarbij loyaliteit en verantwoordelijkheid vanzelfsprekend is. Ik werk graag hard en serieus, maar kan niet zonder humor. Zelfstandig of als onderdeel van een team, op afstand (virtueel) of op locatie. Door mijn brede interesses en verschillende dingen die ik in mijn leven heb ondernomen, communiceer ik makkelijk en spontaan met verschillende partijen en op alle niveaus. Wat kan ik voor je betekenen? In het kort: tijd voor jou vrijmaken, zodat jij de focus kan houden op jouw kernactiviteiten en de zaken waarmee je het liefst bezig bent. Wat kan ik allemaal voor je doen? * allerlei regel-dingen, * agendabeheer, * ondersteunende werkzaamheden voor een persoon of een project, * office management tak...

Den Haag (Zuid-Holland)
Maasland Office Support neemt u organisatorische, secretariële én projectondersteunende taken uit handen. Op structurele of incidentele basis, voor korte of langere termijn, op uw locatie of in haar eigen kantoor: u zegt het maar! Wanneer moet u contact opnemen met Maasland Office Support? Maasland Office Support kan u van dienst zijn in uiteenlopende situaties. Meest voor de hand liggende is vervanging van uw vaste ondersteuner wanneer deze afwezig is vanwege vakantie, ziekte of zwangerschapsverlof, maar ik kan veel meer voor u betekenen! Wellicht heeft u tijdelijk (extra) ondersteuning nodig bij een bepaald project? Een vaste kracht in dienst nemen voor een tijdelijk project is vaak onvoordelig. U kunt mij flexibel inzetten op uurbasis. Wanneer het project eindigt, kunt u ook onze samenwerking beëindigen. Zo betaalt u alleen voor daadwerkelijk gewerkte uren. Ook kan het voorkomen dat uw bedrijf acht...

Klijndijk (Drenthe)
U verwacht van uw managementassistent? Organiseren, coördineren, bewaken en uitvoeren Organisatie van kleine en grote projecten/evenementen Coördineren van werkzaamheden in de backoffice Bewaken van informatiestromen en het netwerk van de manager Senioriteit, daadkracht en resultaatfocus in dagelijkse uitvoering van de werkzaamheden. U vindt uw managementassistent? In de persoon van Rosalie Kartner, freelance managementassistent en officemanager. De interim-ondersteuner die met een korte uitleg pro-actief aan de slag gaat en binnen korte tijd de afdeling managed. Waarin onderscheid Rosalie zich van andere ondersteuners? Ik ben zelf manager geweest, wat maakt dat: ik begrijp dat u geen tijd wilt verliezen met inwerken en uitleggen. Die heb ik ook niet nodig. Ik vind snel mijn eigen weg zonder inwerktijd ik begrijp dat u niet overal om moet vragen, maar gefaciliteerd wilt worden. Ik ben uw ogen en oren en zorg d...

Heemskerk (Noord-Holland)
DSP Management Support is in 2007 opgericht door Desiree da Silva Passos, zij levert secretariële diensten, zowel vanuit eigen kantoor als op locatie. Mijn bedrijf is klein en flexibel. Kenmerken als klantgerichtheid, kwaliteit, snelheid, en punctualiteit horen bij mij. Met vriendelijke groet, Desiree da Silva Passos ACHTERGROND & AMBITIES Vanaf het moment dat ik in ondersteunende functies werk heb ik mij zo breed mogelijk ontwikkeld door het vergaren van kennis en werkervaring en is mij ondertussen steeds meer duidelijk geworden waar ik het beste tot mijn recht kom en wat ik leuk vind om te doen. In de loop van de tijd ben ik uitgegroeid tot een volwaardige gesprekspartner op directieniveau en is dat ook waar mijn kwaliteiten liggen en dat wat ik graag doe. Ik heb een sterke motivatie om mezelf te ontwikkelen en datgene te beheersen wat nodig is om mijn vak op hoog niveau uit te voeren. Het ondersteunen op direct...

Alphen aan den Rijn (Zuid-Holland)
U herkent het vast - Het wordt drukker en prioriteiten stellen wordt steeds lastiger. - U ziet kansen om nieuwe projecten voor uw organisatie te werven, maar komt er achter dat u niet voldoende menskracht heeft. - Aangetrokken projecten hebben een goede begeleiding nodig om tot een goed eind gebracht te worden. Maar helaas, het ontbreekt u aan personeel. - U wordt geconfronteerd met stapels werk en komt er niet doorheen. U komt niet toe aan uw eigen werk, omdat andere afdelingen en werkzaamheden uw aandacht vergen. - Er komt een groot evenement aan of uw bedrijf gaat verhuizen. U weet niet hoe u dit moet aanpakken. - Een afdeling een keer goed doorlichten en reorganiseren, vergt veel tijd. Tijd die u niet heeft. - Zoals u ook geen tijd heeft om iemand tot in details in te werken in algemene werkprocessen. Dat wilt u graag overlaten aan een ander. Kortom u heeft behoefte aan een projectmanager om de zaken goed te stroomlijnen ...

Benieuwd wat Egbers Management Support voor u kan betekenen? Graag stel ik mij aan u voor. Mijn naam is Tanja Egbers en met 13 jaar ervaring op het gebied van management ondersteuning en HR- ondersteuning beschik ik over goede vakkennis. Ik kan uw organisatie een tijdelijke secretariele oplossing bieden op interim basis. Door het uitbesteden van werkzaamheden die niet tot uw specialiteiten behoren, krijgt u meer tijd voor uw eigen werkzaamheden. Meer tijd om datgene te doen waar u goed in bent! Ik ben een organisatietalent en door mijn open uitstraling kom ik makkelijk in contact met diverse mensen van de organisatie. Als freelancer kan ik u ondersteuning bieden voor diverse mogelijkheden: Tijdelijke ondersteuning bieden aan directie en management Vervanging assistent(e) tijdens zwangerschapsverlof of ziekte Secretariele ondersteuning in diverse functies HR ondersteuning Verbetering en structuur aanbrengen binnen p...

Castor Assistance is uw rechter- èn uw linkerhand als het gaat om: Welke diensten verleent Castor Assistance? Project Management Ondersteuning: Het maken van rapportages, offertes en urenregistratie. Ondersteunenen van de projectmanager, salesmanager en het bijhouden van de verschillende projecten tevens bewaken van de deadlines. Secretariële dienstverlening: agendabeheer, het uitwerken van verslagen en rapporten, het maken van (dienst) roosters, telefoonservice, inboxbeheer, het maken van spreadsheets, het voorbereiden en maken van powerpoint presentaties, het regelen van conference calls, het boeken van hotels, vluchten en het vervullen van alle andere vervoerswensen. Office Management: online aankopen doen, facturatie en budgetbeheer. Evenementen/ Teambuilding: het regelen van lunches en diners, het verzorgen van teamactiviteiten (ludiek, actief of educatief), het regelen van kleine en grote externe ve...

Het secretariaat vervult een centrale rol in de organisatie, maar is vaak een problematische afdeling met veel parttimers, zwangerschapsverlof, een hoog verloop en weinig continuïteit. Certain biedt de oplossing: een virtueel secretariaat, dat taken zoveel mogelijk persoonsonafhankelijk uitvoert. Secretarieel: agendabeheer/afspraken inplannen, emails screenen en beantwoorden, organisatie- en regelwerk, correspondentie, (digitale) geluidsbestanden uitwerken, etc. Administratief: inboeken van facturen, debiteurenbeheer, bijhouden uren- en onkostenadministratie, etc. Internet, webcare en online PR: namens u twitteren, bloggen, plaatsten van reacties op fora, bijhouden/analyseren wat over uw bedrijf geschreven wordt, affiliate marketingprogramma's opzetten en begeleiden, etc. Marketing en communicatie: vervaardigen van marketingplannen, marktonderzoek uitvoeren, schrijven en redigeren van teksten, opzetten en begeleide...

Amsterdam (Noord-Holland)
Besançon Executive Assistance biedt sinds begin 2006 top-level interim ondersteuning en consultancy en kan binnen uw organisatie diverse rollen vervullen: personal assistant (directie) secretaresse notulist office manager coördinator project assistent Suzanne Besançon is een echte duizendpoot met een talent om zeer snel complexe (onbekende) materie te doorgronden en te begrijpen. Met plezier begeeft zij zich in zeer diverse werkomgevingen (van bouwkeet tot private equity) en weet overal de juiste toon te raken. Kerncompetenties die Suzanne verder typeren: overtuigingskracht, probleemanalyse, organisatiesensitiviteit, onderhandelen, sociabiliteit, voortgangsbewaking, resultaat- en kwaliteiteitsgerichtheid. Portfolio: o.a. Organizer en Notulist bij diverse particulieren en en MKB bedrijven. Programma Assistent Organisatieontwikkeling bij de Haagse Hogeschool (HHS), MA Sportacademie HHS,...

Roosendaal (Noord-Brabant)
Tekstraket is in juni 2002 opgericht door Jessie van Loon (1977), freelance journalist en tekstredacteur. Ze schreef onder andere voor het Algemeen Dagblad, Health, Leef!, Zin, Nursing en diverse andere publieks- en vakbladen. Daarnaast redigeerde ze teksten voor de online medische encyclopedie van TWA Medic-info en heeft ze veel tekstredactie gedaan voor Sdu Uitgevers. Human interest De journalistieke teksten van Tekstraket hebben één ding gemeen: hun human interest-invalshoek. Zonder mensen geen nieuws, geen artikelen, geen lezers. Daarom staan in het werk van Tekstraket mensen centraal, met al hun leuke verschillen, bijzonderheden en interessante verhalen. Gezondheid(szorg) Jessie van Loon schrijft veel over gezondheid en welzijn. Dat dit een breed gebied is, blijkt uit de diversiteit aan artikelen en opdrachtgevers. De onderwerpen variëren van levensverhalen tot nieuwe medische ontwikkelingen, en van bespr...

Driebergen-Rijsenburg (Utrecht)
Frederiks Management Ondersteuning (FMO) is gestart in februari 1999. Vanuit FMO zijn de werkzaamheden die ik uit kan voeren gevarieerd, zoals onder andere: ingezet worden voor het besturen van projecten; het overnemen van managementtaken voor kleinere afdelingen; de functie waarnemen van managementassistente; het uitvoeren van allerlei administratieve werkzaamheden; het verrichten van onderzoek om gegevens te verzamelen; het opzetten van een archief; het voorbereiden van presentaties; het tijdelijk waarnemen van functies; Gedurende 16 jaar ben ik werkzaam geweest binnen de gezondheidszorg, waarvan ongeveer 8 jaar in een managementpositie. Tevens heb ik vele jaren opleidingen gegeven binnen het vakgebied van de gezondheidszorg. Ook ben ik gedurende één jaar docente geweest voor Microsoft basispakketten. De werkzaamheden die toen zijn uitgevoerd zijn zeer uiteenlopend van aard en richtten zich op de va...

Eindhoven (Noord-Brabant)
YPE Office Support wil de dingen voor u structureren, oplossen, reorganiseren, ontzorgen. Dus effectief en efficiënt. Mogelijk wilt u zaken op de rit krijgen waarvoor u mij voor bepaalde tijd inhuurt. Maar als u nadien ook nog begeleiding op afstand wilt, is dit zeker mogelijk. Zowel op uw locatie maar ook vanuit mijn eigen kantoor. Ik kan ervoor zorgen dat u, zich met de essenties van uw bedrijf kunt bezig houden. Geen zorg of aandacht nodig voor alle randverschijnselen.Ik kan uw troubleshooter, sidekick of uw organisator zijn! Organisatie, uitvoering en begeleiding. Ik doe dit op projectbasis. Door mijn kennis en ervaring is het voor mij een uitdaging dit binnen een redelijke termijn te realiseren en wel op topniveau! Kernkwaliteiten: Een dynamisch organisatietalent (efficiënt en effectief) Duidelijke focus op doel, prestatie, klantgerichtheid Sterke helicopterview Kwaliteit: belangrijk om werk goed te doen en al...

Schin op Geul (Limburg)
Maurits Secretariaat & Ondersteunende Diensten (MSOD) levert maatwerk op het gebied van secretariaatswerkzaamheden, managementassistentie en projectondersteuning. Over het algemeen verzorgen wij onze diensten vanuit ons eigen kantoor, ondersteund door het gebruik van moderne multimedia apparatuur. MSOD beschikt over een gedegen kennis van de meest gangbare toepassingen uit het Office-pakket (Word, Excel, Acces, PowerPoint). Daarnaast staat jarenlange ervaring als secretaresse, managementassistente en projectondersteuner garant voor hoge kwaliteit. Ondersteuning wordt geboden in de Nederlandse en de Engelse taal. Maurits Secretariaat & Ondersteunende Diensten (MSOD) kenmerkt zich door ondersteuning op maat. Samen met de opdrachtgevers worden de werkzaamheden, wensen en eisen besproken. De eigen huisstijl, opmaak en lay-out van de opdrachtgevers wordt door MSOD gerespecteerd en doorgevoerd. Door het inzetten van moderne multimedia ...

Harderwijk (Gelderland)
Ik ben Mascha Luchtenberg. Moeder van 2 jongens en samen met mijn Nanny zijn wij een hecht team. Ik heb de verantwoording tav mijn gezin alleen. Naast mijn gezin en werk volg ik ook een studie Juridisch Bedrijfsrecht A. Ik beschikt over ruim 17 jaar ervaring als allround directie-secretaresse/PA. Op freelance-basis ben ik zeer breed inzetbaar. Bijvoorbeeld als professionele assistent of vervanging/aanvulling op uw directiesecretariaat, voor spoedklussen, piekdrukte, geavanceerde PowerPoint -presentaties, projecten of advies. Profiel: hands on, resultaatgericht, snel, gestructureerd, accuraat, flexibel, empathisch, integer, rustig, humor, internationaal en last but not least: zeer klantgericht! Een inwerkperiode is nauwelijks nodig want een half woord is genoeg. Prima support voor een afgebakende periode of voor zeer lange duur en niemand extra op de loonlijst? Wat kan ik voor u betekenen??? vervanging van uw directi...

Leerdam (Zuid-Holland)
JM Diensten & Werken is een jong bedrijfje (januari 2011), maar met een schat aan ervaring in het geven van ondersteuning op kantoor, vooral in de juridische en dienstverlenende sector. Het gaat hier dan om de functies van receptioniste/telefoniste, (juridisch) secretaresse, directiesecretaresse, managementassistente en office manager. Als secretaresse heb ik alle voorkomende werkzaamheden uitgevoerd die onder deze functie vallen, maar ook als managementassistente en office manager heb ik jarenlang gefunctioneerd. In de advocatuur ben ik nog steeds werkzaam als secretaresse, dus de juridische terminologieën zijn mij niet vreemd. In de functie van office manager heb ik ook de taken vervuld die horen bij personeelszaken, administratie en facilitaire diensten. Met andere woorden: een allround duizendpoot staat tot uw beschikking. Uw werkzaamheden kunnen door mij worden overgenomen voor een dag, enkele dagen per week o...

Vleuten (Utrecht)
Inmiddels kan ik bogen op ruim 23 jaar ervaring als allround managementondersteuner, met als basis een afgeronde HBO-opleiding management. Naast vakinhoudelijke vaardigheden bezit ik ook persoonlijke eigenschappen, die samenwerking nog prettiger maken: flexibiliteit, geen 9-tot-5-mentaliteit, gestructureerd werken en een hoge mate van servicegerichtheid. Kortom: ik ben een zeer discrete professional met gevoel voor wat hoort én met gevoel voor humor. U kunt mij onder andere inschakelen voor: Tijdelijke of parttime secretariële ondersteuning Optimaliseren/oprichten van uw receptie of (directie)secretariaat Administratieve ondersteuning bij debiteurenbeheer of facturatie Ondersteuning bij personeelszaken Het oplossen van een (tijdelijk) capaciteitsprobleem Vervanging bij zwangerschapsverlof Het coördineren van bedrijfsverhuizingen Het redigeren van teksten Opstellen en ...

Eindhoven (Noord-Brabant)
Uitstekende en professionele secretaresse met speciale aandacht voor de vormgeving van documenten of bestanden die aan derden worden gestuurd of getoond (brieven, presentaties, brochures, flyers, internet/e-mail). Met ruim 18 jaar ervaring op het gebied van administratieve en secretariële ondersteuning, management assistentie en office management, kunt u met een gerust hart uw secretariële werkzaamheden aan mij overlaten. Op structurele basis, of incidenteel bij piekbelasting binnen uw onderneming bijvoorbeeld. Vertrouwelijkheid, kwaliteit en accuratesse staan daarbij centraal. Alle werkzaamheden worden normaliter op afstand uitgevoerd, maar in onderling overleg kan in de regio Eindhoven Tilburg Breda ook worden gekozen voor dienstverlening op locatie. Alle taken kunnen in het Nederlands of Engels worden uitgevoerd. Een greep uit de werkzaamheden die ik graag voor u verzorg: - Correspondentie: brieven, rapporte...

Westervoort (Gelderland)
Redigeren en corrigeren van rapporten, offertes, correspondentie, etc. in de Nederlandse taal / uitwerken van geluidsopnames of geschreven tekst / notuleren / algemene secretariële vaardigheden. M. Huijzer, Hoofd P&O, MBA afgestudeerd: 'Wie ik zeker niet mag vergeten is Margriet Kochx van Mooi op Orde. De wijze waarop ze alle interviews heeft uitgewerkt is fantastisch en getuigt van een hoge professionaliteit. De contacten in aanloop naar de feitelijke uitvoering gaven me al een hoog vertrouwen en hoge verwachtingen voor een hoge performance. Dit is meer dan waargemaakt!! ' dr. M. de Vaan, de Vaan communicatie: 'Beste Margriet, Inmiddels ben ik een aantal weken geleden op Nyenrode gepromoveerd. Met je correctiewerk heb je een belangrijke bijdrage geleverd aan mijn onderzoeksproject. Dank je wel hiervoor.' A. Berns: 'Voor mijn autobiografisch script wat ik heb geschreven, heeft Margriet de vele grammat...

Beverwijk (Noord-Holland)
Speerstra Office Support is een dienstverlenend bedrijf, gespecialiseerd in ondersteuning van organisaties en bedrijven op secretarieel en administratief gebied. Onze diensten zijn volledig afgestemd op uw wensen en behoeften. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan hierbij voorop. Wij leveren een breed scala aan secretariële en administratieve werkzaamheden, voor zowel kleine opdrachten als voor grote projecten. Speerstra Office Support heeft een eigen locatie met alle benodigde faciliteiten, ook is werken op locatie voor ons geen enkel probleem. Onze diensten: Secretariële diensten - verzorgen van correspondentie - organiseren en notuleren van uw meetings - opmaken en redigeren van teksten - organiseren van symposia, beurzen, trainingen, workshops etc. - opzetten en onderhouden van archieven - schrijven van teksten voor bedrijfsmedia (personeelsblad, brochures etc.) - leveren van presentatiemateriaal Administ...


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049
Bank: Triodos Bank
IBAN: NL54 TRIO 0198 3084 85
BTW-nr: NL8226.06.148.B01

© Offerti 2009-2018