Typist nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Het Service Bureau Verenigingen Nederland SBVN B.V. is sedert het jaar 2000 actief en in de afgelopen 20 jaar zijn diverse opdrachten afgerond, die allen van zeer uiteenlopende aard waren. Het SBVN wordt gekenmerkt door veelzijdigheid, waardoor alle facetten van een opdracht compleet kunnen worden uitgevoerd. Secretariële werkzaamheden zijn daarin een vast onderdeel geweest, met name voor non-profit organisaties. Voorbereiding van vergaderingen, notuleren van (grote) vergaderingen en de uitvoering c.q. het in uitvoering wegzetten van de besluiten behoort tot de standaard werkzaamheden. Het SBVN heeft veel kennis en ervaring met verenigingen en een flexibele instelling.
Met ruim 25 jaar ervaring als directiesecretaresse en office manager ken ik het klappen van de zweep. Ik leen mezelf nu o.a. uit als interim secretaresse aan bedrijven waar een werkplek tijdelijk moet worden opgevuld door bijv. zwangerschapsverlof, ziekte of een openstaande vacature.
Inzetbaar voor tijdelijke functies (ook voor langere tijd) als Office Manager, Bureau Manager, Management Assistente, Directie Secretaresse, Persoonlijk Assistente, Project Assistent e.d.. Beschikbaar tot 40 uur per week.
Zelfstandig en tevens een enthousiaste teamplayer. Betrouwbaar en kan goed met vertrouwelijke zaken omgaan. Taalvaardig een kei. Energiek, jeugdig en nog steeds leergierig.
U schakelt mij in voor zowel incidentele als structurele opdrachten op het gebied van secretariële ondersteuning, (seo) webteksten, webredacteur en administratie.
In de loop der jaren heb ik mij ontwikkeld tot een accurate duizendpoot, die het best functioneert binnen het Midden- en Kleinbedrijf.
Het accent van mijn werk ligt op het schrijven van tekst voor het internet, waarbij ik zoekmachinevriendelijk schrijven hoog in het vaandel draag.
Om het vak nog beter onder de knie te krijgen ben ik momenteel bezig met een studie webredacteur. In de kennis die ik hierbij opsteek laat ik u graag delen.
Deze informatie en meer vindt u op
www.tekstschrijver-algra.nl
Sinds mijn afstuderen aan de Landbouwuniversiteit in Wageningen heb ik mij beziggehouden met het schrijven van artikelen, o. m. bij de Grote Spectrum Encyclopedie. Daarna heb ik mij een aantal jaren gewijd aan mijn gezin.
In 1995/96 heb ik mij omgeschoold tot Europees secretaresse en in 1998 ben ik begonnen met het notuleren van allerlei soorten vergaderen via mijn eigen bedrijf Notuleerservice Hilversum; in 2008 is dat uitgebreid met vertaalwerk (Duits, Engels, Frans) en redactioneel werk. Momenteel notuleer ik voor verenigingen, ondernemersnetwerken en gemeentes en vertaal ik juridisch/zakelijke teksten. Ook schrijf ik stukjes voor allerlei organisaties.
Zelfstandig secretaresse alias vertaler met een internationale achtergrond,
pakt met plezier uw opdrachten op die een (ver)taalkundig hoog niveau vereisen.
Ik ben inzetbaar voor de talen Nederlands, Spaans en Italiaans, die ik wegens mijn meertalige opvoeding, academische opleiding en werkervaring tot in de finesses beheers. Freelance ervaring heb ik onder meer opgedaan in het transcriberen van (medische) rapportages; vertalen
van non-food artikelen voor een importbedrijf t.b.v. de Spaanse markt; opzetten van internationale correspondentie voor de overheid en diverse
corrigeer- en redigeerwerkzaamheden zowel in opdracht van particulieren als bedrijven.
YIC Consult is een organisatie die zich richt op coaching en training.
Zowel de coachingsdiensten als de trainingen zijn in te zetten voor het gehele Human Resource traject van selectie, doorstroom, motivatie, persoonlijke ontwikkeling, performance verbetering, (preventie)verzuimmanagement en uitstroom.
Wij coachen en trainen voor zowel organisaties als particulieren.
YIC Consult stelt zich steeds opnieuw tot doel om de persoonlijke wensen en ontwikkeling van cliënten op een juiste wijze af te stemmen op de mogelijkheden in en belangen van de (werk)omgeving. Wij bieden maatwerk, gericht op specifieke wensen van u als persoon of van de organisatie.
Uw SECRETARIAAT en/of ADMINISTRATIE op afstand geregeld en in vertrouwde handen?
Ik werk op uurbasis tegen een vast tarief van 35,00 per uur excl. BTW.
Met ruim 6 jaar ervaring als directiesecretaresse bij twee werkgevers, heb ik het nodige in huis. Bij mijn eerste werkgever heb ik het secretariaat volledig opgezet. Daarnaast werk ik inmiddels anderhalf jaar als zzp'er.
Wat kunt u o.a. van mij verwachten?
- Klantgerichtheid
- Accuratesse
- Integriteit
- Improvisatievermogen
- Probleemoplossend vermogen
Ook kunt u mij benaderen voor een tijdelijk project en/of ad-hoc klus.
Neem voor meer informatie contact op via:
leeuwenbroek@solcon.nl
Vi.a.Vi is opgericht door Anneriek Verhoef en Pauline Veltman. Beiden hebben jarenlange ervaring op het gebied van het voeren van (project)secretariaten. Samen met een team professionele medewerkers, verzorgen zij notulen voor de rijksoverheid, alsmede de provinciale en gemeentelijke overheid. Daarnaast verrichten zij velerlei secretariële werkzaamheden voor zowel profit- als nonprofitorganisaties. Te denken valt daarbij aan agendabeheer, telefoonbeantwoording, administratie, correspondentie, websitebeheer, organiseren van bijeenkomsten, reorganiseren van secretariaten, verslaglegging e.d.
Vi.a.Vi is ook 's avonds en in het weekend inzetbaar.
SvS Organisatie- en ManagementOndersteuning biedt incidentele of structurele ondersteuning bij de bedrijfsvoering.
Wij kunnen bij u de onrust wegnemen die veroorzaakt wordt door alle stapels papier waar u niet meer doorheen komt. Geef maar aan waar wat staat en we gaan gelijk aan de slag. Een lange inwerktijd is niet nodig, uit ervaring weten we gauw genoeg hoe de processen binnen uw organisatie werken.
Mocht er een werknemer wegvallen door zwangerschapsverlof of andere oorzaak dan kunnen we in dit gat springen. U hebt niet te maken met een arbeidscontract en aanverwante zaken, maar u betaalt alleen de uren die besteed worden aan uw organisatie.
Gedegen journalistieke reportages met een vleugje visuele antropologie.
In samenwerking met andere professionals van tijdschriften en vakbladen, radio-, televisie- en actualiteitenprogramma's maak ik reportages die informeren, onthullen en verbazen.
Actief bezig met antropologie in de journalistiek en journalistiek in antropologie: lezingen, gastcolleges, spreker en debatten.
Specialties
Onderzoeksjournalistiek, reportages, onderzoek, research, documentaires, advies, culturen, subculturen, religie, Afrika, Organisatie Antropologie, Visuele Antropologie, Culturele Antropologie, culturele antropologie, journalistiek, verslaggeving, communicatie
Ik ben in mijn werk zeer stressbestendig en flexibel en kan goed het overzicht bewaren. Ik ben een persoon die initiatief neemt, weinig sturing nodig heeft, onafhankelijk opereert en sterke communicatieve en tekstuele vaardigheden heeft. Mijn jarenlange ervaring als notulist, maakt dat ik mij snel en goed in kan leven in elke materie.
Heeft u een notulist nodig in de regio Noord-Holland? Ik neem u de volledige zorg van uw verslaglegging uit handen en doe dat met een scherp gevoel voor service, detail en betrouwbaarheid. U bent verzekerd van uitstekende notulen geschreven vanuit een objectief standpunt.
Uw verslagen stralen professionaliteit uit!
Coeur Vaillante is gespecialiseerd in het ondersteunen van startende initiatieven/bedrijven.
Het adviseren op gebied van secretariaten, administraties en archieven.
PA werkzaamheden voor CEO's nationaal en internationaal.
Organiseren van evenementen zoals bedrijfsevenementen, jubilea, teambuilding dagen. Geven van workshops/trainingen in kantoor vakken en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.
Buiten de eigen hier boven beschreven expertise opgebouwd in 33 jaar ook in staat door middel van een breed netwerk directe oplossingen te bieden op vragen en het inhuren van extra handen of te wel veel mogelijkheden vanuit 1 aanspreekpunt.
Bent u op zoek naar tijdelijke ondersteuning in verband met vakantie of zwangerschapsverlof, bij topdrukte of een interne reorganisatie? Dan bent u bij LS, office management aan het goede adres.
Ik ben een dienstverlener op het gebied van management ondersteuning, organisatie en secretariaat. Bij ondersteuning denk ik niet alleen aan uitvoerende werkzaamheden, maar ook en vooral aan meedenken, initiëren en coördineren. Bijvoorbeeld voor wat betreft het opzetten van een efficiënt werkend secretariaat. Of het organiseren van een evenement, vergadering of bijeenkomst waarbij ik het overzicht houd, zodat u zich kan bezig houden met uw core business.
Yniot, secretariaatsbureau en instituut voor huiswerkbegeleiding, bijles en cursussen
Yniot is een onafhanklijk secretariaatsbureau en instituut voor huiswerkbegeleiding, bijles en cursussen.
Wij hebben ruime ervaring en een brede kennis opgedaan als (directie) secretaresse, office manager en met het huiswerkbegleiding/coaching, geven van bijlessen Nederlands, spelling/grammatica, Economie, kantoorpraktijk, toetsenbordvaardigheid, Verkort Schrift Methode (Notuleren) en cursussen.
Yniot maakt voor het secretariaat altijd gebruik van de nieuwste technieken en de diensten die u toch al gebruikt zoals bijvoorbeeld Dropbox en Skype (telefoon)
Hostess & Management Services een eenmanszaak die zich specifiek richt op "tijdelijke" freelance opdrachten op het gebied van management ondersteuning, back & front office activiteiten en gastvrouw op beurzen en/of evenementen.
Hostess & Management Services kenmerkt zich door haar jarenlange ervaring (19 jaar), kennis met diverse branches, plannen/organiseren, communicatieve vaardigheden, vakbekwaamheid, professionaliteit, aanpassingsvermogen, doelgericht, creativiteit, fllexibel, servicegericht, accuraat, continuiteit, discretie en eerlijkheid.
Kortom... "Ontzorgen is het sleutelwoord" en succesfactor bij Hostess & Management Services.
12 jaar ervaring als jurist op directiesecretariaat, bedrijfsjurist en advocaat. Nu bied ik als ZZP juridische en secretariele ondersteuning: opdrachten kunnen variëren van het organiseren en notuleren van vergaderingen, het creëren (dan wel handhaven) van orde en overzicht, opzetten van archiefstructuren en het maken van procesbeschrijvingen tot het maken van bijv. (aandeelhouders)overeenkomsten, corporate governance documentatie, procuratieregelingen, voeren van incassoprocedures en assisteren bij aanbestedingsprocedures. Maar ook de gebruikelijke secretariele taken kunnen worden uitgevoerd: correspondentie en telefoon en ontvangen van klanten.
Via diverse vertaalbureaus richting een miljoen woorden vertaald, tot volledige tevredenheid van de klant. De helft Ned-Eng, en de helft Eng-Ned. Zeer diverse opdrachten uitgevoerd: van commerciële (web)teksten tot technische handleidingen, van medische apparatuur tot industriële liften, van algemene voorwaarden tot management rapportages en meer. De grootste opdracht tot nu toe was 75.000 woorden, het betrof de gehele bedrijfsdocumentatie van een organisatie-adviesbureau. Tot op heden vooral via vertaalbureaus gewerkt, nu op zoek om via deze weg direct aan opdrachtgevers te komen en zelf een netwerk op te bouwen van tevreden, loyale klanten.
Al een aantal jaren ben ik -na mijn opleiding bij Hogeschool Schoevers- werkzaam als secretaresse/managementassistent. Notuleren behoort in mijn baan tot een van mijn hoofdtaken. Ik houd ervan een helder en leesbaar verslag af te leveren. Een die je niet ongelezen in de kast opbergt, maar die uitnodigt om gelezen te worden.
De afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan met het notuleren van o.a.:
- bestuurs- en ledenvergaderingen;
- MT-overleggen bij de overheid;
- overleggen binnen het bedrijfsleven.
Kortom: heeft u iemand nodig die plezier heeft in haar taken én natuurlijk goed werk aflevert, dan heeft u aan mij de juiste persoon!
ETNG Office Management is opgericht door Elly Tang. Met haar achtergrond als bedrijfsadviseur, gespecialiseerd in het ontwikkelen en onderhouden van kwaliteitsmanagementsystemen, weet zij als geen ander hoe belangrijk een gestructureerde interne organisatie is voor elke organisatie die streeft naar kwaliteit, klantgerichtheid en klanttevredenheid.
ETNG Office Management biedt professionele ondersteuning, advisering en begeleiding bij het organiseren en structureren van uw interne organisatie. ETNG Office Management is flexibel inzetbaar voor een korte of lange periode en voor enkele uren of enkele dagen per week op uw of op eigen locatie.
Muijen Secretariaatsdiensten is een eenmanszaak. Ik heb jarenlange ervaring in de profit- en non-profit sector als (directie) secretaresse en notulist. Door die ervaring ben ik in staat om mij snel in te werken bij een nieuwe opdrachtgever. Ik ben voor korte en lange periodes inzetbaar bijvoorbeeld ter ziektevervanging, zwangerschapsverlof, tijdelijke opvulling van een vacature of bij periodes van grote drukte. Als notulist notuleer ik alle soorten van vergaderingen: gemeenteraden, commissievergaderingen, bouwvergaderingen, OR-vergaderingen, etc.
Ik ben sinds kort ook werkzaam (als ZZP'er) als ambtelijk secretaris van een ondernemingsraad.
Na een jarenlange ervaring als directie-secretaresse besloot ik iets heel anders te gaan doen, een catering. Maar al snel merkte ik, dat ik m.n. het notuleren van vergaderingen erg mis.
Ik heb altijd gewerkt in de (geestelijke) gezondheidszorg/onderwijs en ik heb ervaring met bestuurlijke overleggen, maar ook met cliënt-/patiëntbesprekingen. Ik ben enorm nieuwsigerig en vind het leuk om bij bedrijven en instellingen 'in de keuken' te kijken, maar vertrouwelijkheid staat bij mij voorop. Natuulijk pas ik mezelf en mijn verslagen heel makkelijk aan aan wat vanuit een organisatie gevraagd wordt.
Kortom: ik ben erg benieuwd naar uw opdracht!
Onze klantenportefeuille is divers. Wij bedienen zowel maatschappelijke organisaties, als organisaties in het (semi)commerciële speelveld. Daarbij leveren wij een groot scala aan diensten op de gebieden:
administratie, jaarrekening en belastingen;
Backoffice ondersteuning (secretarieel en administratief);
Coaching MKB-ondernemers;
Organisatieadvies en interim management;
Op dit moment verzorgen wij onder andere voor een aantal ZZP-ers de financiele administratie, hun BTW aangiften en IB aangiften (inclusief jaarrekeningen). Daarnaast verlenen wij diensten aan diverse woningcorporaties op het gebied van financiën en interne controle.
Professionele ondersteuning voor organisaties die in control willen zijn. Vanuit onze kennis en ervaring ondersteunen wij organisaties op het gebied van personeelszaken en leveren wij vrijwel alle uiteenlopende diensten zoals u van een professionele managementassistent verwacht. Onze flexibele inzetbaarheid is ideaal voor kleinere organisaties, wij nemen u werk uit handen, zodat ù meer tijd overhoudt voor uw primaire werkzaamheden. Ook grotere organisaties kunnen bij ons terecht, u kunt ons inzetten op piek momenten of voor specifieke projecten. Dit alles organiseren wij vanuit een eigen kantooromgeving, of desgewenst bij u op locatie.
Margreet Koster is een zeer ervaren officemanager/directieassistent. Zo is zij o.a. PA van Gerdi Verbeet, oud-voorzitter van de Tweede Kamer en van Wim Meijer, oud-CdK en -staatssecretaris. Daarnaast werkt zij voor NieuwBeeld, het bedrijf van Rob Schouten, Ward de Meulemeester, Mark Waaijenberg en oud-staatssecretaris Wim Meijer.
Fort-Support is een dienst van Text & Event en biedt een brede expertise op het gebied van officemanagement. Van persoonlijk assistent tot het notuleren van vergaderingen en/of het organiseren van een evenement.
Text & Event een tekstbureau voor tekst en communicatie in de breedste zin van het woord.
Karin Maree van Context geeft juridisch en tekstueel advies.
Karin heeft een universitaire juridische opleiding voltooid en heeft jarenlang ervaring opgedaan als bedrijfsjurist, secretaris en adviseur bij diverse organisaties.
Context legt overeenkomsten, algemene voorwaarden, teksten en notulen duidelijk en tijdig vast en voorkomt op die manier conflicten. Kernwaarden zijn betrokkenheid, duidelijkheid en vertrouwen.
Voordelen van de werkwijze van Context:
preventief (door in een vroegtijdig stadium afspraken op een juiste manier vast te leggen)
kostenbesparend
betrokken
snel inzetbaar
op basis van opdracht