Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten bedrijvengids

Typist nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Deventer (Overijssel)
Secretarieel, Project management buro Ik bied diensten aan op secretarieel, projectmanagement ondersteunend niveau zoals: - compleet Virtual Office overnemen, gehele secretariaat voeren - telefonische bereikbaarheid overnemen van klant - agendabeheer, en afspraken maken en bevestigen, eventueel hotelboekingen, locaties, vluchten e.d. regelen - mailingen, facturen verzorgen , brieven verwerken, adresbestanden opzetten - geheel administratief ondersteunen bij specifieke projecten - organiseren en ontwikkelen van seminar/congres/bijeenkomst/workshop, gehele traject en als gastvrouw optreden.

Houten (Utrecht)
Organisaties kunnen mijn inschakelen voor het organiseren van congressen, nascholingen, opleidingen, beurzen, events. Tevens bied ik ondersteuning op marketing/communicatie gebied. Tevens ben ik inzetbaar als officemanager. Ik ben een enthousiaste, gedreven, hardwerkende Project / Eventmanager met ruime ervaring in de logistieke organisatie van congressen, seminars, nascholingen, opleidingen, events, marketing- en communicatie activiteiten. Het organiseren zit in mijn bloed. Mijn perfectionisme, toewijding, accuraatheid en gevoel voor verantwoordelijkheid hebben bijgedragen tot succesvolle projecten.

Den Dolder (Utrecht)
ngo office support levert ondersteuning aan start-ups, ngo's en maatschappelijk betrokken ondernemingen die sporadisch extra handen nodig hebben, om zich beter te kunnen focussen op hun missie. Naast office management kan ik ook nieuwsbrieven schrijven, websites bijhouden, teksten vertalen (Nederlands - Engels en andersom), workshops of meetings organiseren. Bovendien ben ik goed in orde aanbrengen in de chaos. Ik heb ervaring in het bedrijfsleven maar ook in non-profit organisaties, in Nederland en in het buitenland. Ik houd ervan om internationaal te werken en verschillende talen te spreken.

Haaften (Gelderland)
Tijdens hectische periodes, zwangerschapsverlof, vakantieperiodes of op het moment dat uw secretariaat toe is aan een (re)organisatie, biedt BLeSS Secretary Services de ondersteuning die op dat moment zo belangrijk is binnen uw organisatie. Dit kan zowel op projectbasis als ad hoc. De werkzaamheden worden, in overleg met u, aangepast aan uw specifieke wensen en/of eisen. Kwaliteit, integriteit, loyaliteit, passie, gedrevenheid en enthousiasme zijn de kernbegrippen voor BLeSS Secretary Services. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van BLeSS Secretary Services, neem dan contact met ons op.

Eemnes (Utrecht)
ViolArt maakt voor zowel bedrijf al particulieren diverse grafische producten. Huisstijlen, logo's, folders, posters, wenskaarten, boeklayout etc. ViolArt kenmerkt zich door frisse, originele ontwerpen. Sinds 2007 werk ik zelfstandig. Voorheen heb ik gewerkt als secretaresse+ bij een groot ingenieursbureau. Behalve secretariele ondersteuning (postverwerking, telefoon, redigeren van offertes en rapportages, verzorgen van mailings, notuleren en verslaglegging vergaderingen etc.), ondersteunde ik de adviseurs bij het maken van presentaties, bijzonder vormgegeven offertes en rapportages, posters etc.

Zoetermeer (Zuid-Holland)
U bent bij mij aan het juiste adres voor de ambtelijke ondersteuning van uw ondernemingsraad, cliëntenraad of klachtencommissie. Deze ondersteuning bestaat uit secretariaatswerkzaamheden, advisering en coaching. Ook voor tijdelijke ondersteuning van een secretariaat of notuleerservice bent u bij mij aan het goede adres. U haalt met mij 25 jaar kennis en ervaring in huis. Mijn affiniteit ligt bij zorg en onderwijs, maar ook in andere branches ben ik goed inzetbaar. Wilt u uw formulieren standaardiseren? Ook daarvoor kunt u een beroep doen op mijn bedrijf. Breng eens een bezoek aan mijn website.

Vollenhove (Overijssel)
Mieke Bos Ondersteuning biedt professionele managementondersteuning en secretariële dienstverlening aan bedrijven en ZZPers. Met Mieke Bos Ondersteuning kiest u voor gemak én professionalisering van uw bedrijf. U kunt al uw tijd aan uw kernactiviteiten besteden, terwijl Mieke de secretariële en organisatorische zaken voor u regelt. Mieke Bos Ondersteuning is flexibel inzetbaar, zowel per uur als per project. Daarnaast biedt Mieke Bos Ondersteuning diverse trainingen en coachingsprogrammas om efficiënt te werken en makkelijker te leven. Mieke Bos Ondersteuning bevordert uw succes!

Berkel-Enschot (Noord-Brabant)
VOOR ENKELE UREN... OF VELE JAREN! Kiest u voor Sepa Secretarieel, dan kiest u voor continuïteit, flexibiliteit en kwaliteit. Ik werk op afstand, maar opvallend dichtbij de klanten. Heeft uw vereniging of stichting een wisselend bestuur en heeft u behoefte aan een vast secretariaat? Ook dan ben ik de oplossing waar u naar zoekt. Correspondentie Uitwerken offertes Debiteurenbeheer Versturen informatie pakketten Klantcontact onderhouden Mailings verzorgen en nabellen Nieuwsbrieven Planning Secretariaat verenigingen Tekstverwerking Redigeren van teksten

Zwijndrecht (Zuid-Holland)
Bims Bouwcomfort is een ervaren bouwbedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige dakkapellen, aanbouwen, kozijnen en veranda's. Wij bieden maatwerkoplossingen die de waarde en het comfort van uw woning verhogen. Met aandacht voor detail en kwaliteit zorgen wij voor duurzame en stijlvolle uitbreidingen die aansluiten bij de stijl en wensen van onze klanten. Ons team van vakmensen begeleidt u van advies tot realisatie, met een sterke focus op klanttevredenheid en hoogwaardige afwerking. Kies voor Bims Bouwcomfort en ervaar de voordelen van vakmanschap en persoonlijke service in elk project.

Berkel en Rodenrijs (Zuid-Holland)
Na 25 jaar als verpleegkundige te hebben gewerkt, nu gekozen om freelance mijn hart te gaan volgen. Ik ben stemacteur geworden, maar omdat daar geen volledig maandsalaris mee te verdienen is, heb ik besloten om mijn (medische) kennis, creativiteit en grammaticale gevoeligheid te gebruiken als (medisch) notulist en (medisch) tekstschrijver. Inmiddels een aantal opdrachten gedaan via Notulerend Nederland, voor grote organisaties zoals RIVM, Trimbos, huisartsenposten en Van Herk Groep. Zoekt u iemand die perfectionistisch, flexibel en creatief is, dan bent u bij mij aan het goede adres!

Dedemsvaart (Overijssel)
Sinds oktober 2017 ben ik werkzaam als ZZP'er/Freelancer op secretarieel, administratief en marketing gebied. Ik ben beschikbaar voor o.a. de volgende werkzaamheden: - boekhouding voor ZZP-ers incl. BTW aangifte - achterstand administratie wegwerken - notuleren van een vergadering, notulist - MS office: documenten opmaken, sjablonen, macro's, huisstijl toepassen - email nieuwsbrieven opstellen (Laposta/Mailchimp) - teksten redigeren - data entry - transcriberen - correspondentie, typen, tekstverwerking, dictafonie, uitwerken audio bijv. interviews of vergaderingen

Hauwert (Noord-Holland)
Als freelance management assistente' kan ik u op heel veel gebieden ondersteunen. Dit kan op locatie of vanuit huis. U kunt hierbij onder andere denken aan: Administratieve ondersteuning Afspraken maken Agendabeheer E-mailbeheer Ondersteuning bij het werken in MS Office Ondersteuning bij projecten Opstellen en uitwerken van presentaties Organiseren van bijeenkomsten, feesten, evenementen en reizen Social Media beheer Taalcorrecties Uitwerken teksten, offertes, interviews, rapporten, (arbeids)contracten Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en meetings

Haaksbergen (Overijssel)
Veelzijdigheid waar u iets aan heeft! Wij hebben ruime ervaring in allerlei branches, zowel commercieel als dienstverlenend. Wij bieden u: Tolk- en vertaaldiensten (o.a. Duits, Engels, Frans, Spaans en Portugees); Duits en Engels zakelijk voor bedrijven; Telefoonservice; Allround secretaresses; Gastvrouwen voor beurzen en evenementen; Receptionistes/telefonistes op locatie of vanuit huis en ervaren Notulisten! Voor meer info verwijzen wij u naar onze website www.jallohtvs.nl of kunt u vrijblijvend kontact opnemen met: Dineke Jalloh 06-10038723 info@jallohtvs

Amstelveen (Noord-Holland)
Empress Management Services is een secretariaatsbureau dat gespecialiseerd is in het uitvoeren van interim secretariële en administratieve werkzaamheden op managementniveau. Deze werkzaamheden kunnen bij u op kantoor worden verricht. Oók voor het laten uitwerken van brieven, audiobestanden, dictaten, rapporten en/of andere verslagen bent u bij ons aan het goede adres! Wij zorgen ervoor dat uw werkzaamheden door ons op een hoogwaardig professioneel niveau worden verricht en staan dan ook garant voor kwaliteit, een accurate uitvoering van uw opdrachten en uiteraard discretie.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Sinds 1986 gewerkt, eerst als typiste, daarna als secretaresse en projectassistent. Daarna gewerkt als manager in de reiswereld. Gestopt vanwege kinderen en weer begonnen, maar dan nu voor mijzelf. Ik beschik over een uitstekende typevaardigheid, goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal, goed gevoel voor lay-out. Verder beheers ik diverse computerprogramma's zoals Word, Excel en Trados. Ik heb in juli 2013 een opleiding Vertaler Engels aan de Hogeschool West-Nederland afgerond en ik werk dit moment voor 15 uur per week als vertaler bij een vertaalbureau in Rotterdam.

IJlst (Friesland)
Ruime ervaring op het gebied van Secretarieel en Office Management opdrachten en alle daarbij voorkomende werkzaamheden, zoals archiveren, plannen en organiseren. Het verwerken van administraties in een boekhoudprogramma behoort tot de mogelijkheid. Daarnaast heb ik een telefoonservice en agenda beheer voor bedrijven die Zorg & Welzijn gerelateerd zijn. Specialismen Kennis van de WOR (Wet op de ondernemingsraden) en kennis van de WMCZ (Wet Medezeggenschap Cliëntenraden in Zorginstellingen) Meerdere jaren als Ambtelijk Secretaris gewerkt bij diverse OR-en Cliëntenraad.

Meppel (Drenthe)
Door als freelancer bij verschillende opdrachtgevers ingezet te worden, kan ik mijn kennis en ervaring optimaal inzetten. Bent u op zoek naar een freelance Projectondersteuner, PMO-er, Planner, Werkvoorbereider,Teammanager/Leidinggevende of secretariële ondersteuning met jaren ervaring in het vak, maak dan een afspraak met mij. Voor meer informatie over mijn bedrijf Hendriks Project Support verwijs ik u door naar mijn website. Graag bespreek ik de mogelijkheden persoonlijk met u door. Bel: 06 16 66 76 86. Werkgebied: Alle provincies behalve Zeeland en Limburg

Pijnacker (Zuid-Holland)
Sinds 2002 groeiend in het vakgebied als Secretaresse, na afronding van mijn Schoevers opleiding. Door tijdelijke opdrachten binnen diverse bedrijfsonderdelen is mijn kennis ruim en ben ik makkelijk inzetbaar. Een inwerkperiode wordt hierdoor ruim verkort. Mijn sterke kanten liggen in het plannen en organiseren. Mijn minder sterke kant ligt in dat ik erg precies en gedreven ben in mijn werk, als ik hierin 'doordraaf' dan kan ik ongeduldig worden omdat ik resultaat wil zien. Wat anderen over mij zeggen: accuraat, spontaan, geen 9-5 instelling, communicatief vaardig

Oudkarspel (Noord-Holland)
Sinds 2009 werk ik als freelance notuliste voor diverse gemeenten in de kop van Noord Holland. Ik notuleer raads- en commissievergaderingen, hoorzittingen etc. Ook notuleer ik voor het bedrijfsleven, zorginstellingen en woningbouwcorporaties. Transcriptie behoort ook tot mijn werkveld, daarbij ben ik niet gebonden aan maximale afstanden, want veelal worden de geluidsbestanden digitaal verzonden. Voor het notuleerwerk op locatie beperk ik mij tot de kop van Noord- Holland. Daarnaast corrigeer of redigeer ik teksten voor websites en help mensen formele brieven op te stellen.

Ambt Delden (Overijssel)
Partner in time. En Passant faciliteert bestuurders, directies, managers, MKB-ers en ZZP-ers, waardoor meer tijd beschikbaar komt voor kerntaken en core business. En Passant functioneert als co-manager. U bepaalt de koers, En Passant denkt mee en faciliteert. Van projectcoördinator tot RvC-secretaris en van office management tot het schrijven/redigeren van (web)teksten. In welke vorm? Dat bepalen we samen; er zijn vele vormen denkbaar. Als freelancer of interimmer, maar ook op projectbasis is mogelijk. Bij u op locatie of in het eigen kantoor van En Passant.

Lelystad (Flevoland)
25 jaar ervaring op het vakgebied van secreteresse, projectmanagement en personal assistance, sinds 1999 op zelfstandige basis. Vijf jaar geleden de overstap gemaakt naar schuldhulpverlening. Via interim functies ben ik een brede ervaring aan het opdoen op alle aspecten van dit boeiende vakgebied. Aangezien er momenteel binnen de branche veel onduidelijkheid is over een op handen zijnde wetswijziging, stel ik me weer beschikbaar voor het vak van secretaresse. Belangrijke eigenschappen: pragmatische instelling, gestructureerde werkwijze, managementvisie, professionaliteit.

Lelystad (Flevoland)
Silvia Verhoeven is een organisatorische duizendpoot. Naast brede secretariële ondersteuning organiseert ze bijeenkomsten en structureert ze bedrijfsprocessen. Silvia werkt op projectbasis voor ZZPers en het MKB en zorgt desgewenst zelf voor een geschikte vervanger. Ze vindt de juiste junior secretaresses voor de job, en werkt deze zelf in. Dit geeft opdrachtgevers rust en ruimte. Bel Silvia Verhoeven wanneer u klaar bent om uw secretariële werkzaamheden uit te besteden. Of wanneer u snel overzicht wilt hebben in uw administratie. Tijdelijk of voor de lange termijn.

Amsterdam (Noord-Holland)
Sacha Romkes is direct effectief en efficiënt inzetbaar door haar jarenlange ervaring als directiesecretaresse in zowel het bedrijfsleven als de non-profit sector, onder meer gedurende 7 jaar bij PricewaterhouseCoopers als partnersecretaresse en in de nonprofit sector als directiesecretaresse bij Plan Nederland en MT Management Assistent bij Greenpeace Nederland. Met haar pragmatische, enthousiaste, positieve en probleemoplossende instelling zal zij u professioneel ondersteunen en uw dagelijkse werkzaamheden aanzienlijk vergemakkelijken, op uw kantoor of op afstand.

Soesterberg (Utrecht)
Gezien mijn jarenlange ervaring als directiesecretaresse kan ik zeggen dat ik snel inzetbaar ben. Ik ben pro-actief, volhardend en accuraat m.b.t. agendabeheer, heb ervaring met het organiseren van evenementen. Als officemanager heb ik ook leiding gegeven aan receptionistes, catering en secretaresses. Ik bezit over een goede dosis humor, ben erg collegiaal en zal altijd een helpende hand bieden. Voor een pilot van het Ministerie van OCW heb ik veel vergaderingen genotuleerd, maar natuurlijk heb ik als directiesecretaresse ook veel bestuursvergaderingen genotuleerd.

Amsterdam (Noord-Holland)
Al 25 jaar ben ik werkzaam als secretaresse en ben ik inzetbaar op vele gebieden. Het overtypen van teksten is geen probleem, mijn typesnelheid is zeer hoog. Ik ben werkzaam bij een woningbouwvereniging als notuliste van VvE-vergaderingen. Tevens word ik vaak ingehuurd als freelance notuliste van VvE-vergaderingen. De notulen zijn binnen vier dagen beschikbaar. Mijn tarief voor het notuleren inclusief uitwerken en reiskosten is € 90. Als u nog vragen heeft dan verneem ik deze graag Ik reken € 90 voor het notuleren en uitwerken van een vergadering.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025