Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten bedrijvengids

Typist nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Zevenaar (Gelderland)
BRUG communicatie is een jong bedrijf met een schat aan ervaring op secretarieel en communicatiegebied. BRUG communicatie is zeer veelzijdig en heeft een groot netwerk van specialisten op grafisch gebied. BRUG communicatie voor al uw wensen op communicatie en secretarieel gebied! En verder: BRUG communicatie verzorgt het maken en bewaken van uw huisstijl. BRUG communicatie verzorgt uw public relations en mediaplanning. BRUG communicatie onderhoudt uw contacten met drukkerijen, uitgeverijen en media. BRUG communicatie hoort graag uw overige wensen!

Almere (Flevoland)
De Nieuwe Secretaresse is uw online secretaresse, te allen tijde fulltime bereikbaar per telefoon, mail en chat. Natuurlijk maakt ook af en toe face to face contact onderdeel uit van dit concept. Dus of u nu voor 5 uur per week of 20 uur per week een secretaresse zoekt; De Nieuwe Secretaresse is er fulltime. Echter, gewerkte tijd wordt per minuut in rekening gebracht. U betaalt dus niet voor beschikbaarheid, maar uitsluitend voor de tijd die daadwerkelijk aan uw bedrijf besteedt wordt. Onze ervaring is dat dit op kan lopen tot een urenbesparing van 30 tot 50%.

Beek (Gelderland)
ATM is een secretaressebureau dat administratieve en secretariële ondersteuning biedt aan kleine en grote(re) ondernemingen, scholengemeenschappen en particulieren. Ontstaan uit een jarenlange ervaring als directiesecretaresse en bekend met alle facetten van het secretaressevak. Daaronder vlat uiteraard een uitgebreide kennis van computerprogramma's zoals Word, Excel en Powerpoint. Daaraan toegevoegd een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. ATM bschikt over een VAR-verklaring, inschrijving Kamer van Koophandel en Belastingdienst.

Den Haag (Zuid-Holland)
Naast het ondersteunen van projecten verzorgt Best Choice ook het notuleren van vergaderingen. Best Choice heeft ervaring met het notuleren van allerlei soorten vergadering. Van commissievergaderingen tot Algemene Ledenvergadering tot 200 personen. Van VVE-vergaderingen tot bewonersbijeenkomsten. De berekende kosten zijn per vergaderuur. Dit is inclusief de uitwerking. Het verslag wordt maximaal binnen vier dagen digitaal naar de opdrachtgever verstuurd en de bandopname wordt drie maanden bewaard en kan uiteraard digitaal of op een USB-stick worden verstuurd.

Apeldoorn (Gelderland)
Secretaresse Ondersteuning is een flexibele organisatie in Apeldoorn die u veel werk uit handen kan nemen. Doelstelling is om, als zelfstandige secretaresse, ondernemers en verenigingen breed te ondersteunen en daarbij kwalitatief bij te dragen aan de organisatie. Dit levert u tijd op die u kunt investeren in uw onderneming of vereniging. De tariefstelling is per uur en de inzet is flexibel, dus u bent vrij om Secretaresse Ondersteuning in te zetten voor kleine administratieve klussen, maar ook om u in projecten te ondersteunen voor een wat langere tijd.

Zandvoort (Noord-Holland)
THsolution! is uw betrokken partner voor het ontwikkelen van verschillende soorten ondersteuning van elke omvang: het verzorgen van uw back office, productiewensen voor (kleine) projecten of ideeën die -door tijdgebrek- op de plank blijven liggen, worden door THsolution! nauwkeurig uitgevoerd! Naast projectmanagement, kunt u ook bij THsolution! terecht voor eventmanagement en interim ondersteuning. Er is een Verklaring Arbeids Relatie (V.A.R) door de fiscus afgegeven, waardoor is gewaarborgd dat u als opdrachtgever geen loonheffing hoeft af te dragen.

Middelharnis (Zuid-Holland)
Ik ben eigenares van een boekhoudkantoor en verzorg de administratie van eenmanszaken en kleine ondernemingen. Ik ben in bezit van: Praktijkdiploma Basiskennis Boekhouden, behaald in 2006. Getuigschrift Houder Administratiekantoor, Bedrijfswetgeving, behaald in 2011. Tevens verricht ik secretarieel werk, want hiervoor ben ik 15 jaar medisch secretaresse geweest en heb met name veel interviews uitgewerkt cq uitgetypt in verband met psychologische onderzoeken aan de Erasmus Universiteit Rotterdam,medische faculteit. NB. Tevens ben ik aloevera-consulente.

Amsterdam (Noord-Holland)
Geesdorp Notariële Ondersteuning biedt administratieve/secretariële ondersteuning aan notariskantoren op het gebied van alle voorkomende werkzaamheden binnen het notariaat. Geesdorp Notariële Ondersteuning is voornamelijk gespecialiseerd en heeft ruim 25 jaar ervaring en kennis in de registergoedpraktijk. Werkzaamheden met betrekking tot de ondernemings- en familierechtpraktijk is tevens bespreekbaar. Geesdorp Notariële Ondersteuning is gewend onder grote druk nauwkeurig, stressbestendig en accuraat te werk te gaan en is flexibiliteit geen onbekend begrip.

Siddeburen (Groningen)
Expertise: Stroomlijnen van secretariële,commerciële organisaties: Wij zijn een commercieel secretariaat, dat meedenkt met de klant en er alles aan doet om meer business voor de klant te realiseren. SpecialtiesOnderzoeken en aandragen van de verbeterpunten van de relationele databases van de klanten, uitwerken van gebruikershandleidingen van deze databases. Neem contact op met UwEigenSecretariaat.nl en laat ons de beslommeringen rondom uw secretariële werkzaamheden van u overnemen, zodat de verhouding tussen uw core business en overhead gezonder wordt!

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Mijn bedrijf bestaat sinds 2001 en heeft zich in aanvang voornamelijk beziggehouden met adm/secr. werkzaamheden op kantoor. De laatste jaren heb ik me vooral toegelegd op het notuleren van vergaderingen bij gemeenten. Ik ben gespecialiseerd in het maken van woordelijke verslagen en transcripties, maar ook andere vormen van verslaglegging komen regelmatig voor. Verder heb ik ruim dertig jaar ervaring als secretaresse op allerlei niveau. De laatste jaren bestond dit vooral uit agendabeheer, telefonisch klantencontact en alle voorkomende secr.werkzaamheden.

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Island Transcriptions is in 2010 opgericht. Na ruim 13 jaar ervaring als customer service mederwerker in het internationale bedrijfsleven, heb ik besloten om mijn eigen bedrijf te starten. Mijn service bestaat uit generale transcripties voor ondernemingen en particulieren die additionele bijstand behoeven voor speciale projecten. Kwaliteit en resultaat staan bij Island Transcriptions op de eerste plaats. Ik bereken op basis van een zeer redelijk uurtarief. Bij grotere projecten (meer dan 5 uur) is een vooraf vastgesteld geruceerd tarief overeen te komen.

Delden (Overijssel)
Ik ben werkzaam als coach. Ik begeleid mensen in loopbaan begeleiding, relaties en problemen op allerlei gebied, middels een aantal mogelijkheden en werkplannen begeleid en motiveer ik mensen Geef al jarenlang les op het gebied van secretarieel en Voedingsdeskundige en Medische basiskennis. Ook het lesgeven bestaat momenteel uit coaching, begeleiden, stimuuleren en motiveren. In 2011 ben ik gestart met een Adviesbureau op het gebied van coaching en een stukje life-style Ik kan goed organiseren, coachen, opleidingen schrijven, notuleren e.d.

Amsterdam (Noord-Holland)
In een notendop: Fidessa Consultancy is een persoonlijk administratie-kantoor, voornamelijk gericht op ondersteuning en administratievoering op een wijze waarop de klant zijn administratie wenst te voeren. Wij richten ons op kleine zelfstandigen en BV's op zeer uiteenlopende vakgebieden. Onze diensten bevatten alle facetten van de administratieve bedrijfsvoering, alsmede het geven van adviezen op datzelfde vlak. Fidessa Consultancy maakt geen reclame, wel is er een website in de maak om onze klanten efficienter te kunnen bedienen in de nabije toekomst.

Uithoorn (Noord-Holland)
Typing: eenmanszaak, gedreven door juriste met ruim tien jaar ervaring als (juridisch) secretaresse. Gespecialiseerd in uitwerken digitale dictaten t.b.v. de advocatuur, maar werk ook transcripties uit op elk willekeurig ander gebied. Na paar jaar verblijf in buitenland, weer terug in Nederland. Inmiddels moeder van twee zoontjes. Werk daarom bij voorkeur van uit huis. Ik hanteer geen hogere avond- of weekendtarieven, slechts voor spoedklussen kan een toeslag gelden. Ingeschreven bij KvK onder nummer 01182246 en in het bezit van VAR-verklaring.

Boekel (Noord-Brabant)
U kunt metAstrid inschakelen voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden, wanneer * uw secretaresse tijdelijk niet beschikbaar is door zwangerschapsverlof, ziekte of vakantie * u (voorlopig) geen secretaresse aan wilt nemen, maar wel secretariële werkzaamheden heeft * uw huidige secretariaat een piek heeft in de werkzaamheden, extra projecten of achterstanden * u interviews, brieven, gespreksverslagen etc. wilt laten uitwerken. Zie hiervoor ook Uitwerkservice.nl Deze werkzaamheden kunnen op de door u gewenste locatie uitgevoerd worden.

Druten (Gelderland)
Studentenklusjes.nl is een nieuw initiatief in het land van Maas en Waal. Maas en Waalse studenten en scholieren staan te trappelen om bij u klusjes te doen in en rondom het huis waar u maar niet aan toe komt. Ons doel is om beide partijen te helpen. Wij willen particulieren meer vrije tijd bieden, zodat zij meer tijd hebben voor leuke dingen. Daarom bemiddelen wij in studenten en scholieren die graag het werk van u overnemen en zo een extra centje bij kunnen verdienen naast hun school of studie. Tevens kunnen ze op deze manier werkervaring opdoen.

Woudenberg (Utrecht)
Als free-lance secretaresse verzorg ik professionele secretariële support voor organisaties en bedrijven op zowel incidentele als structurele basis. Door mijn jarenlange ervaring in diverse secretaresse functies en management-assistent functies, ben ik breed inzetbaar als het gaat om het bieden van secretariële ondersteuning, zoals het verzorgen van correspondentie, notuleren van vergaderingen van uiteenlopende aard, corrigeren en redigeren van teksten, ondersteuning in projecten, etc. Alles uiteraard afgestemd op de wensen van mijn opdrachtgever.

Rhenen (Utrecht)
Na 20 jaar gewerkt te hebben als directiesecretaresse in loondienst besloot ik om 4 jaar geleden als zelfstandige verder te gaan. Ik heb intussen mijn draai gevonden in zowel de commerciele organisaties als, non-profit en semi-profit. Naast alle voorkomende werkzaamheden voor directies, raad van commissarissen etc. ligt mijn kracht in het organiseren en meedenken, het leveren van maatwerk en verbetering van de kwaliteit in het algemeen. Kernwoorden als flexibiliteit, doelgerichtheid, accuratesse en assertiviteit maken daar ook onderdeel van uit.

Amsterdam (Noord-Holland)
Voor al uw typwerk, uitzoekklusjes, invoeren boekhouding, correspondentie, organiseren van uw administratie, kortom, alles waar u zelf geen tijd of zin in heeft kan ik voor u doen. Ik ben een PA met meer dan 5 jaar ervaring! Ruime kennis van Word, Office pakketten, internet, Lotus Notes, SAP, e.a. Voor bedrijven, maar ook prive personen ben ik in te huren. Ik werk vanuit huis of op locatie! Scherp uurtarief! U kunt mij emailen of bellen voor vrijblijvende informatie. Werkzaam in: Alkmaar, Haarlem, Zaanstreek/Waterland, Amsterdam e.o.

Dronten (Flevoland)
Jodinas Recruitment and more houd zich met meer dan alleen recruiten bezig. Een recruitment dat zich gespecialiseerd heeft in kantoorfuncties. Ook voor trainingen en evenementen organisatie kunt u bij Jodinas terecht. Door een laag drempelige dienstverlening met kwaliteit en ervaring is Jodinas de specialist waar u naar zoekt. Onze jarenlange ervaringen in verschillende branches gebruiken wij en zetten dit om in dienstverlening voor u. Door het stukje Flex Arbeid (tijdelijke opdrachten) zet ik mij persoonlijk in voor deze opdrachten.

Angelique van der Moezel bestaat sinds 2001 en voert opdrachten uit op het gebied van management support en project coördinatie. Angelique heeft in de afgelopen 20 jaar veel ervaring opgedaan op dit gebied en is daarom breed inzetbaar. Specialisaties en vaardigheden: organisatorisch vermogen, accuraat, flexibel, positieve instelling, snel schakelend, direct, betrouwbaar, goede contactuele eigenschappen, zelfstandig, initiatiefrijk en creatief Verder: MsOffice, Dreamweaver, NL en ENG in woord en geschrift, ervaring op het gebied van HR

Amstelveen (Noord-Holland)
TopConnect Telefoonservice en secretariële ondersteuning is in 2006 opgericht. Momenteel beantwoort een team van 6 personen de telefoon voor een kleine 100 bedrijven. Wij doen dit met een grote mate van professionaliteit. Bij ons heeft u niet te maken met een groot callcenter, aangezien onze medewerkers vanuit een rustige (vaak thuis) omgeving werken. De secretariële ondersteuning wordt verzorgd door de eigenaar van TopConnect, een senior directiesecretaresse en dit kan op uw locatie of vanuit het goed geoutilleerde kantoor in Amstelveen.

Pijnacker (Zuid-Holland)
Na jarenlange ervaring in de communicatiebranche ben ik werkzaam als Freelance communicatie adviseur en Projectmanager in communicatie. Bedrijven, maar ook communicatiebureaus kunnen mij inschakelen voor communicatie advies en voor het uitvoeren van projecten van A tot Z. Daarnaast is het ook mogelijk om teksten voor bijvoorbeeld rapporten of websites te laten schrijven, redigeren of corrigeren. Tot slot kan ik ingeschakeld worden voor mystery shopping om te onderzoeken of bedrijven of instellingen overkomen zoals de bedoeling is.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Jij bent volop bezig met je onderneming en wil geen tijd en energie steken in administratieve zaken als facturen versturen en je boekhouding bijhouden. Of je wilt workshops en trainingen geven maar ziet op tegen de organisatie daarvan. Ik heb er mijn werk van gemaakt om jou bij deze 'rompslomp' te helpen. Ik neem administratieve en organisatorische zaken uit handen zodat jij je volop op je eigen onderneming kunt concentreren. Jij volgt je passie en weet je verzekerd van een deskundige ondersteuning. Kortom, van het regelwerk ben je af.

Best (Noord-Brabant)
Nieuwsbrieven, webteksten, artikelen, advertorials en interviews; PrimaScript schrijft en herschrijft teksten in duidelijke taal. Teksten die uw boodschap helder overbrengen en altijd to the point, toegankelijk en toegespitst zijn op uw doelgroep. De lezer boeien tot de allerlaatste letter, dat is wat telt. Ook voor vertalingen Frans bent u bij PrimaScript aan het juiste adres. Met het uitstekende taalgevoel en de uitgebreide kennis van de Franse taal en cultuur van PrimaScript raken uw teksten de juiste snaar. Kortom, prima teksten.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025