Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten bedrijvengids

Typist nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Montfoort (Utrecht)
Bij veel bedrijven en instanties is notuleren een taak die moeilijk vervulbaar blijkt te zijn. Sinds april 2023 ben ik daarom begonnen als ZZP notulist na ongeveer 25 jaar ervaring te hebben opgedaan in loondienst. Ik ben accuraat, flexibel en beheers de Nederlandse taal goed. Voorbeelden van vergaderingen die ik voor kan notuleren zijn: Raad van Commissarissen Raad van Toezicht ondernemingsraden algemene ledenvergaderingen directieoverleggen congressen adviesraden brainstormsessies werkoverleggen bestuursvergaderingen

Amersfoort (Utrecht)
Ik heb ruim 20 jaar werkervaring. Mijn loopbaan ben ik begonnen bij een verzekeringsbedrijf. Daarna heb ik diverse secretariële en administratieve functies vervuld, mijn laatste functie was projectmedewerkster bij een ingenieursbureau. Dit jaar ben ik gestart met mijn eigen bedrijf. Ik maak ontwerpen die afgedrukt kunnen worden op canvas, poster en tuindoek. Naast het ontwerpen wil ik me graag bezighouden met het uitwerken van verslagen, het maken van rapporten en verdere secretariële werkzaamheden. Ik ben accuraat en werk snel.

Aalsmeer (Noord-Holland)
NWU-Communicatie biedt flexibele ondersteuning op de gebieden officemanagement, communicatie en evenementenorganisatie. NWU-communicatie is opgericht door Nancy Bakker-Wulms. Nancy heeft ruim 15 jaar ervaring opgedaan bij diverse bedrijven in verschillende functies, variërend van officemanager tot communicatieadviseur. Ook met het notuleren van vergaderingen heeft Nancy veel ervaring. Bovendien vindt ze het erg leuk om te doen, ziet ze goed verbanden tussen verschillende onderwerpen en werkt ze de verslagen snel en nauwkeurig uit.

Waalre (Noord-Brabant)
Organizo biedt een organizing service. Voorbeelden waarvoor u kunt Organizo inhuren: - Het opzetten of verbeteren van uw office- en/of personeelsadministratie - Het opschonen en reorganiseren van uw werkplek - Het opzetten of verbeteren van uw archief - Structuur aanbrengen in uw computerbestand - Als u tijdelijk secretariële ondersteuning nodig heeft, bv in geval van ziekte van uw secretaresse - Als u tijdelijk extra secretariële werkzaamheden heeft, bv het opzetten van een handboek, of andere tijdelijke extra werkzaamheden

Emst (Gelderland)
2SupportYou biedt secretarieel administratieve dienstverlening aan ondernemers, verenigingen, particulieren en studenten. Bijvoorbeeld: Uitwerken van correspondentie, klaarmaken en verzenden van mailings, postverwerking, projectondersteuning, inboeken van facturen, BTW-aangifte, inbinden van verslagen en nog veel meer. Het is altijd goed om even contact op te nemen om te kijken wat er allemaal mogelijk is. We hebben ook een eigen transcriptieservice. Meer informatie hierover is te vinden op http://www.transcriptieservice.nl

Geleen (Limburg)
The Lingua Franca Academy is a small but very dynamic company. We provide training, coaching and translations. Everything related to language is our passion. Thanks to our broad network of freelancers, we can provide a wide range of works in various fields : translations, copywriting, rewriting, speech coaching, etc. Our scope not only concentrates on European languages, but we also offer Asian languages such as Malay (Bahasa Melayu) and Chinese (Mandarin). Don't hesitate to contact us for any information you might need !

Valkenburg (Limburg)
Na 20 jaar ervaring met taal en secretariële werkzaamheden voor diverse bedrijven, heb ik in 2010 besloten om zelfstandig door te gaan met datgene waar ik goed in ben: taalondersteuning in de breedste zin van het woord: brieven schrijven, notuleren, klachten afhandelen, corrigeren en redigeren van teksten, teksten schrijven voor website, magazine en nieuwsbrief en verder alle taalwerkzaamheden die een nauwkeurige en serieuze instelling vereisen waarbij de insteek is dat 100% inzet leidt tot 100% tevredenheid bij de opdrachtgever.

Den Haag (Zuid-Holland)
Avoise wordt sinds 2011 gedreven door Angela Vogt en biedt ondersteuning bij alle voorkomende secretariële werkzaamheden, op locatie. Angela heeft sinds 1998 ruime ervaring opgedaan als directie secretaresse en daarna als office manager bij een communicatie adviesbureau. Daar ondersteunde ze de financieel directeur, maar werd daarnaast ingezet bij diverse communicatieprojecten op het gebied van organiseren en uitvoeren van diverse zakelijke bijeenkomsten, maar ook het notuleren van bewonersbijeenkomsten, projectvergaderingen.

Amersfoort (Utrecht)
Training en advisering bij het organiseren en optimaliseren van de werkplek, werkwijze en werkplanning, Tijdens de training krijgt u inzicht in werkprocessen en hoe u die efficienter kunt inrichten, Informatiestromen binnen het bedrijf kunnen efficienter, zoeken wordt vinden, dit bespaart tijd. Ik geef begeleid en adviseer bedrijven bij het opzetten van bibliotheken, archieven en (vak) documentaties, Er ontstaat rust, ruimte en evenwicht, meer tijd voor creativiteit en vrije tijd, hetgeen het bedrijf en prive ten goede komt.

Amsterdam (Noord-Holland)
Met 20 jaar werkervaring waaronder ook vanaf 1998 tot 2003 een secretarieel bureau gerund, kan ik eigenlijk iedere opdracht wel aan. Naast de standaard werkzaamheden van een secretaresse ben ik ook online georiënteerd en kan bijvoorbeeld social media integreren binnen het MKB. Ik ben op freelance basis ook in te huren voor projectwerkzaamheden zoals een verhuizing of een secretariaat reorganiseren. Mijn website www.secretaresse-nieuwtjes.nl die speciaal voor de freelance secretaresse is opgezet is mijn visitekaartje.

Duiven (Gelderland)
In 2005 ben ik afgestudeerd aan het ITV te Utrecht als vertaler Engels. Sindsdien heb ik een aantal boeken vertaald en heb ik technische en algemene vertalingen gemaakt voor het ingenieursbureau waarbij ik werkzaam was als managementassistente. Sinds 1 januari jl. werk ik fulltime als vertaler vanuit mijn vertaalbureau 'Unique Translations'. Ik werk vanuit het standpunt dat een vertaling gericht moet zijn op de doelgroep (voor wie is de tekst bestemd?) en het gebruiksdoel (wat wil een opdrachtgever ermee doen of bereiken?).

Wassenaar (Zuid-Holland)
Sinds jaren verlenen wij ondersteuning met betrekking tot bedrijfsadministraties, waaronder het uitvoeren van transcripties. Wij kunnen u transcripties bieden tegen zeer concurrerende tarieven. Al onze transcriptie medewerkers zijn HBO of WO geschoold en werken uitsluitend in hun moedertaal en zijn bekend met de in uw branche gebruikelijke terminologie. Na uitwerking wordt het document gecontroleerd door een andere collega om zeker te zijn dat uw transcriptie volledig conform het originele geluidsfragment wordt opgeleverd.

Almere (Flevoland)
A-Choice is opgericht in 2006 en biedt bedrijven professionele management ondersteuning met de nadruk op virtual assistance (support op afstand), waarbij de focus ligt op notuleren, transcriberen, organiseren en structureren en het voeren van secretariaten. Echter, A-Choice kan ook ingezet worden voor het vervangen van een Personal Assistant en/of Office Manager bij ziekte, zwangerschapsverlog enzovoorts. Daarnaast kan A-Choice worden ingezet bij (re-) organisatieprojecten van secretariaten en voor marketing support.

Leiden (Zuid-Holland)
Freestyle-NMO is opgericht op 3 november 2009. Als zeer ervaren directiesecretaresse en notulist ben ik vorig jaar als freelance notulist en management ondersteuning begonnen. Ik heb in diverse bedrijven gewerkt, commerciële bedrijven, overheid, ziekenhuis, zorginstelling. Ik heb de laatste jaren gewerkt in non-profit bedrijven en m.n. de gezondheidszorg. Voel me thuis in een spilfunctie en heb ruime ervaring met notuleren, ook op bestuursniveau. Spreek de vreemde talen goed en ben bekend met de medische terminologie.

Helmond (Noord-Brabant)
Heeft u wel eens handen tekort en/of te weinig tijd? Wellicht kunt u werkzaamheden uitbesteden aan Tekst Company. U kunt bij Tekst Company terecht voor o.a.: * Copywriting * Transcripties * Invoer en onderhoud van klant- & relatiegegevens * Verrijking van klant- & relatiegegevens * Response management * Data Entry (numeriek & alfa-numeriek) * Datacleaning * Ledenadministratie * Telefonische werkzaamheden * Tekstverwerking en -opmaak Voor een vrijblijvende passende offerte kunt u altijd contact opnemen!

Genemuiden (Overijssel)
Kornet Zakelijk Dienstverlening biedt op freelancebasis een scala van ondersteunende secretariele diensten aan op het gebied van management en commerciele ondersteuning. De doelstelling van Kornet Zakelijke Dienstverlening is op de kwaliteit en continuiteit binnen uw organisatie te waarborgen of het nu gaat om kortlopende of om langdurige projecten, op locatie of afstand. U bent gegarandeerd van een discrete, accurate en professionele afhandeling van uw opdrachten. Kornet Zakelijke Dienstverlening is er voor U!

Harkema (Friesland)
Als ondernemer houd je waarschijnlijk veel ballen in de lucht. Van verkoop tot uitvoering en van organiseren tot administreren: jij bent van alle markten thuis. Je hebt precies voor ogen hoe jouw bedrijf er over een paar jaar uit moet zien, maar het ontbreekt je aan tijd om hierop te kunnen focussen. Office Support Friesland is opgericht om jou daarmee te helpen. Door werkzaamheden uit handen te nemen creëren we meer tijd voor jou als ondernemer. Zodat jij weer tijd kunt investeren in jouw klant, dienst of product.

Nijmegen (Gelderland)
Adminion is een klein maar ambitieus bedrijf, waar je terecht kunt voor telefoonservice(antwoordservice met uw bedrijfsnaam,een telefoniste op afstand) en voor al uw admininistatie- en belastingzaken. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid voor brede administratieve ondersteuning. Bij ons staat de klant altijd voorop.Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantorendie deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar zeker niet onder lijden.

Roermond (Limburg)
Ervaren secretaresse / management assistente / ambtelijk secretaris Ondernemingsraad / notulist. Als secretaresse veelal gewerkt binnen HR afdelingen van diverse grote en kleine bedrijven en organisaties. Veel ervaring als notuliste in allerlei situaties. Onder andere vakbondsoverleg, Ondernemingsraads- en Overlegvergaderingen, werkoverleg, afdelingsoverleg, bestuursoverleg en jaarvergaderingen Limburgse Bond van Tamboerkorpsen, etc.etc. Notuleren is voor mij een hobby, een manier om creatief met taal om te gaan.

Amersfoort (Utrecht)
Onder de naam KVR werk ik. Mijn strategie is een beperkt aantal terugkerende opdrachtgevers houden, waarmee ik een persoonlijke band opbouw. En via dit netwerk heb ik tot voor kort steeds onafgebroken gewerkt. Maar de tijden veranderen dus ik richt mij nu ook op u. Ik werk als secretaresse, notulist of projectassistent. Door mijn werkervaring in met name de zorg, bouw en welzijn, van uitvoerend tot en met strategisch- of directieniveau, kan ik terugvallen op een brede werkervaring, die ik graag verder uitbreid.

Utrecht (Utrecht)
Student Juridisch Werk is een sterk groeiende dienstverlener voor juridische werkzaamheden. Wij werken o.a. voor bekende advocatenkantoren, financiele instellingen en overheidsinstanties. Student Juridisch Werk werkt louter met high potential studenten en starters tegen een relatief laag tarief (euro 28.50 per uur). Elke student wordt door een ervaren jurist bijgestaan indien nodig. Twijfel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie over onze werkwijze! Met vriendelijke groet, Boudewijn Roelofsz

Krommenie (Noord-Holland)
Voor alle soorten overleggen bieden wij een correcte verslaglegging op niveau. Van Amsterdam tot Rotterdam, van Utrecht tot Maastricht. Onze notulisten (HBO-niveau) hebben een ruime ervaring met notuleren van de volgende overleggen: OR-vergaderingen; MT-vergaderingen; Directievergaderingen; Projectgroep vergaderingen; Bouwvergaderingen; Vergaderingen VVE en Woningcorporaties; Algemene ledenvergaderingen. Top-notulen is een onderdeel van MPI-support, secretariaatsservice (KvK: 56906358)

Noordwijk (Zuid-Holland)
Zeer ervaren professional op het gebied van secretariële ondersteuning. Meer dan 20 jaar ervaring als secretaresse, management assistente en/of programma-assistent bij zeer diverse bedrijven. Bedrijfsactiviteiten: 1. secretariële ondersteuning op afstand; 2. tekstcorrectie van o.a. rapporten, scripties, verslagen, website; 3. digitaliseren van uw (hand)geschreven teksten; 4. typen van transcripties; 5. opmaak van documenten conform huisstijl; 6. dataverwerking (Excel). In het bezit van een VAR-WUO.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Op 1 september 2000 ben ik als freelance secretaresse gestart en heb in de afgelopen 10 jaar verschillende werkzaamheden verricht op het gebied van secretariele en administratieve ondersteuning. Sinds 2009 ben ik aangesloten bij Clip & Klaar waardoor ik grotere opdrachten kan aannemen en continuiteit gewaarborgd is. Sinds 2010 organiseer ik samen met Els Roest een UNIEKE Training Vergadertechniek met Notuleerservice, tijdens het eigen reguliere overleg. De tarieven wisselen door de verschillende werkzaamheden.

Heukelum (Gelderland)
IRIS Belastingconsultancy, uw belastingconsulent speciaal voor particulieren, ZZP'ers en starters. Werkzaamheden: Verzorgen van inkomstenbelasting voor particulieren en kleine ondernemers, aanvragen/wijzigen van huur-, zorg- en kinderopvangtoeslag, kindgebonden budget, omzetbelasting, M-biljet bij emigratie of immigratie, F-aangifte bij overlijden, bezwaarschriften opstellen, startersadvies, advies met betrekking tot het opzetten en bijhouden van administratie en verstrekken van alle overige fiscale adviezen.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025