Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten bedrijvengids

Typist nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Amsterdam (Noord-Holland)
Voor al uw kantoor-ondersteuning: Flexibele professionele office support op uw kantoor of vanuit mijn eigen kantoor. Voor korte of langere tijd, incidenteel of regelmatig. Uitwerken van concepten; uittypen, redigeren en/of bewerken van teksten; correspondentie; organiseren, voorbereiden & notuleren van vergaderingen; organiseren & boeken van zakenreizen; telefoonbeantwoording; update & beheer van databestanden; verzorgen en/of redigeren van uw digitale nieuwsbrief, etc. Geen telemarketing.

Vollenhove (Overijssel)
Structuur Secretariaat is een bureau voor tijdelijke secretariële ondersteuning en notuleerservice. U kunt hierbij denken aan de volgende diensten: correspondentie, projectsecretariaat, notuleren van vergaderingen en bijeenkomsten, agendabeheer, het maken van presentaties, het verzorgen en versturen van mailingen en nieuwsbrieven, het invoeren en verwerken van gegevens en archivering. De kernwaarden van Structuur Secretariaat zijn: Kwaliteit - Flexibiliteit - Integriteit - Persoonlijk - Zorgvuldig

Appeltern (Gelderland)
Secretariële dienstverlening op locatie of op afstand, notuleerservice, corrigeer- en redigeerserverice, transcriptieservice. Tijdelijk een (extra) secretaresse nodig? Denk dan aan Bereteksten.nl. Op afstand of op locatie ondersteun ik uw secretariaat, directie, bestuur of projectmanagement. Dit kan op allerhande bases: incidenteel eens per week, per maand, per jaar op ad hoc basis op projectbasis spoedopdrachten, ook buiten kantoortijden (Bereteksten.nl is een dienstverlening van Concinnity)

Middenbeemster (Noord-Holland)
Voor alle secretariële werkzaamheden die op afstand kunnen worden uitgevoerd zoals bijvoorbeeld het uitwerken van dictaten in het Nederlands en het Engels ben ik u graag van dienst. Ik heb 25 jaar ervaring als directiesecretaresse. Opleiding: Schoevers Directie Secretaresse + Schoevers Europees Secretaresse. Ook ben ik gediplomeerd beëdigd vertaler - u kunt daarom ook bij mij terecht voor vertaal- en correctiewerkzaamheden in het Nederlands en het Engels, waaronder ook juridische teksten, contracten, enz.

Leiden (Zuid-Holland)
Secretaresse met een hands-on-mentaliteit, proactief ingesteld, stressbestendig en goed in het bewaken van acties en het vaststellen van prioriteiten. Kan goed met vertrouwelijke zaken omgaan. Daarnaast veel aandacht voor het persoonlijke contact: (klant)vriendelijk, open en met oog voor detail. Ruime ervaring met bestuurs- en directiesecretariaat, 1-op-1 ondersteuning, allround secretariaat voor kleinere ondernemingen. Affiniteit met sectoren ICT, techniek, tuinbouw, pharmacie, automotive industry.

Zeist (Utrecht)
SPSuPPort biedt ondersteuning aan bedrijven, instellingen en organisaties. O.a. met officemanagement, managementassistentie, projectondersteuning, secretariaat en/of administratie. Van incidentele tot structurele opdrachten, kort of lang durend. Bijvoorbeeld tijdens de zwangerschap of ziekte van de secretaresse, ter ondersteuning van een marketingcampagne, voor het notuleren van vergaderingen (ook in de avonduren) etc. Op afstand of op locatie. Heel praktisch en flexibel. Alles is bespreekbaar.

Hoorn (Noord-Holland)
IDA Interim Development Advice heeft een sterke visie en focus op de ontwikkeling en groei van ondernemers en professionals. De naam is ontstaan vanuit mijn eigen naam Ida van Praag en staat voor persoonlijke en zakelijke ontwikkeling. Mijn missie is het ondersteunen van bedrijven en ondernemers bij secretariële taken op alle vakgebieden als virtueel assistent of project assistent. Daarnaast ben ik werkzaam als (bestuurs)notulist en onderzoeksassistent of transcriber bij studie- of marktonderzoeken.

De Krim (Overijssel)
Sinds 2021 ben ik gestart als virtueel assistent. Als virtueel assistent zal ik alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit handen willen nemen vanuit huis. Mijn doelgroep zal de ondernemer (ZZPer, klein MKB, vereniging) zijn, zodat hij zich meer kan richten op andere zaken binnen zijn onderneming. Daarnaast heb ik via het NHA een cursus wordpress afgerond. Neem vooral contact met mij op voor vragen, ik ben erg leergierig, wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen in de toekomst.

Surhuisterveen (Friesland)
Diensten voor de kleine zakelijke (ZZP) markt Dienstverlening: - Secretariële en administratieve werkzaamheden - Notulist - Examenleider VCA, Examenleider Buitenwacht - Toezichthouder bij examens Hoog- en laagspanning Bij langdurige ziekte en/of vakantie in uw bedrijf: Secretariële- en of administratieve ondersteuning bieden Diensten voor de particuliere markt Organiseren van privé-administratie Hulp aanbieden bij aanvraag zorg- en of huurtoeslag.

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Opleidingen: Secretaresse opleiding Schoevers, diploma 1990 LOI opleiding juridisch secretaresse, diploma 1992 LOI opleiding Europees secretaresse, certificaat 1993 Werkervaring: Juridisch secretaresse bij een werkgeversorganisatie Bestuurssecretaresse bij een vakbond Ik ben nu zzp-er en werk vanuit huis. Ik heb veel ervaring in het uitwerken van teksten/concepten zowel schriftelijk als ingesproken. Ik heb een uitstekende kennis van de Nederlandse taal, werk nauwkeurig, snel en efficient.

ELAN is er voor iedere ondernemer die het (te) druk heeft. ELAN werkt al ruim 12 jaar zij aan zij met succesvolle ondernemers d.m.v. praktische ondersteuning op maat en als sparringpartner bij bedrijfsprocessen. Kwaliteit van werk en heldere communicatie zijn kenmerkend. Wat jij aangeleverd krijgt is altijd vormgegeven in een herkenbare, professionele stijl. Voor de ondernemer die iemand zoekt die aan één woord genoeg heeft is ELAN Virtual Assistant Services bij uitstek gepast.

Jubbega (Friesland)
Wij zijn sinds 1998 een vaste waarde voor bedrijven die voor een korte of langere periode een betrouwbare en flexibele secretaresse zoeken. Bijspringen in geval van ziekte, drukte of verlof op directie-, projectsecretariaten of administraties is voor ons geen probleem. Door de jarenlange ervaring gaan wij geruisloos op in uw organisatie. Verder verzorgen wij de notulen van directie, bouw, werkvergaderingen. Zonder een lange inwerkperiode gaan wij aan de slag. Referenties op aanvraag te verkrijgen.

Steenwijk (Overijssel)
Zoekt u een assistent met kwaliteiten als: perfectionistisch, accuraat, kwaliteitgericht, gevoel voor tekst en stijl, zeer goed in de Nederlandse taal, betrokken, enthousiast en plezierig in de omvang?? Dan heeft u haar nu gevonden! Met No Distance Support bied ik ondersteuning op locatie of op afstand. Het liefst heb ik opdrachten voor een aantal uur in de week voor een korte of langere periode. Mijn doel is een goede relatie op te bouwen zodat u op elk moment een beroep op mij kan doen.

Beek (Limburg)
Admedico is gespecialiseerd in: secretariaatswerkzaamheden tekstverwerking notuleren ledenadministraties mailings medische correspondentie ambtelijk secretariaat Maatwerk voor een scherpe prijs De diensten van Admedico kunnen volledig worden aangepast aan uw wensen. Admedico werkt, al naar gelang uw wensen, vanuit haar eigen kantoor of vanuit uw kantoor. U kunt Admedico inhuren voor bepaalde of onbepaalde tijd, voor een vast of variabel aantal uren dan wel op oproepbasis.

Emmen (Drenthe)
Met mijn ervaring op administratief/commercieel/inkoop en organisatorisch gebied kan ik uw bedrijf ondersteunen zodat u zich met uw core business kan bezighouden. Uw vraag; Met mijn passie en brede ervaring gegarandeerd een sluitend dossier, protocol en/of oplossing. Professioneel en vertrouwd. Directe communicatie Vrijblijvende intake Kernwaarden: Betrouwbaar betrokken en betaalbaar. Pro actief Persoonlijk Professioneel Administratie abonnement al voor € 50,= per maand

Veenendaal (Utrecht)
Mirjam Knegt verleent als eigenaar van MK Office Support freelance secretariële diensten in de breedste zin des woords (van het niveau afdelingssecretaresse t/m niveau PA) Dit doet zij zowel op locatie als vanuit haar eigen kantoor. U kunt hierbij denken aan vervanging bij ziekte of zwangerschapsverlof, maar ook aan advisering bij het opzetten of herinrichten van uw secretariaat. Ook voor het notuleren van vergaderingen of het uitwerken van geluidsbestanden kunt u Mirjam Knegt benaderen.

Almere (Flevoland)
Met veel genoegen verzorg ik diverse secretariële, administratieve en managementondersteunende functies binnen bedrijven in het notariaat, de bouwsector en accountancy. Door mijn brede ervaring ben ik snel inzetbaar binnen een organisatie die werkzaam is in de bovengenoemde sectoren. Naast mijn kennis van de dagelijkse secretaresse werkzaamheden zijn mijn specialiteiten het notuleren van vergaderingen, het coachen van medewerkers en het inboeken van financiële administraties (Afas).

Heerenveen (Friesland)
Na 20 jaar werkzaam geweest te zijn als secretaresse in diverse branches ben ik november 2009 gestart als freelance secretaresse onder de naam Pride Secretaressediensten. Een bedrijf kan mij inhuren als zij tijdelijke ondersteuning nodig heeft ivm ziekte, verlof of drukte. Maar ook voor het uittypen van scripties, verslagen, bandopnames. Tevens ben ik veelal ingehuurd door particulieren om weer orde in de papierchaos te brengen, ook voor hulp bij het opstellen van brieven naar instanties.

Gieten (Drenthe)
Bloeks administratieve en secretariële dienstverlening is opgericht in 2007 en gevestigd in Gieten. Bloeks kan u van dienst zijn als uw bedrijf in een situatie komt waarbij administratieve en/of secretariële ondersteuning nodig is. Aarzel niet om contact op te nemen met Bloeks wanneer een vaste arbeidskracht in uw bedrijf een tijdje komt te vervallen, u een drukke periode heeft of starter bent. Wanneer u Bloeks inschakelt bent u gegarandeerd van flexibiliteit, betrokkenheid en kwaliteit!

Hoevelaken (Gelderland)
Jarenlang werkzaam geweest als secretaris en adviseur bij diverse bedrijven. Sinds 10 jaar heb ik deze werkzaamheden ondergebracht in mijn eigen onderneming. Communicatie is mijn sterkste eigenschap, zowel mondeling als schriftelijk, en taaltechnisch ben ik zeer goed onderlegd. Redactionele werkzaamheden, alsmede correctie- en redigeerwerk zijn mij op het lijf geschreven. Daarnaast heb ik jarenlange ervaring met het opstellen van brieven, jaarverslagen, rapporten, persberichten. etc.

Amsterdam (Noord-Holland)
Ik ben een ervaren en gecertificeerde coach. In mijn praktijk begeleid ik particulieren naar een gezonde leefstijl door gezonde voeding, mindful eten, meer beweging en voldoende ontspanning. De huidige leefstijl van de client wordt geanalyseerd. Vervolgens ontvangt de client een leefstijlplan en vindt coaching plaats om het doel(en) te bereiken. In 4 maanden wordt een gewichtsverlies van 10% tot 15% bereikt. Op dezelfde wijze kan ook gewichtstoename worden gerealiseerd.

Amsterdam (Noord-Holland)
Heeft u handen te kort, is een van uw medewerkers tijdelijk niet aanwezig, ik kan voor u inspringen, overnemen en assisteren daar waar nodig. Ik ben een ervaren all-round office manager, prettig in de omgang, een absolute selfstarter en resutaatgericht. Vanwege mijn ervaring ben ik breed inzetbaar, tevens kan ik ook projecten aannemen zoals het opzetten van een administratieve afdeling, verhuizingen intern en extern, organiseren van bedrijfsuitjes of bedrijfsevenementen.

Veenendaal (Utrecht)
Kirala Support biedt management en secretariële ondersteuning op de gebieden waar u dat nodig heeft, snel, flexibel, accuraat en betrouwbaar, op locatie of op afstand, voor kleine en grote organisaties. Kirala Support biedt u een oplossing op maat. U kunt Kirala Support inhuren voor afzonderlijke opdrachten, voor korte of lange periodes, regelmatig terugkerende werkzaamheden, als vaste back-up van uw secretariaat of voor alleen het opvangen van piekbelasting binnen uw bedrijf.

Den Haag (Zuid-Holland)
Virtuele Assistent Online is uw virtuele assistent. Wij kunnen online elke denkbare klus uit handen nemen. Zonder hoge personeels- en reiskosten of langdurige contracten. Incidenteel of structureel, waarbij u een keuze kunt maken uit verschillende pakketten. Wij zijn er voor ondernemers, maatschappen en ZZP-ers en die hun uren liever declarabel besteden, of waarde hechten aan een betere work/life balance. Wij zijn er ook voor bedrijven die willen bezuinigen op overheadkosten.

Weert (Limburg)
BLINCK Organisatie & Ondersteuning biedt secretariële ondersteuning / management assistentie aan kleine tot middelgrote bedrijven. Door jarenlange ervaring ben ik van alle markten thuis: van projectmanagement tot data-entry, van het organiseren van (internationale) vergaderingen of evenementen tot notuleren en agendabeheer. Een van de specialisaties is het omgaan met teksten, zowel op inhoudelijk vlak als op grammaticaal- en spellinggebied, ook in het Frans, Engels en Duits.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025