Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten bedrijvengids

Typist nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Haarlem (Noord-Holland)
Taakomschrijving: Beheer agenda, notuleren van vergaderingen, afhandelen van correspondentie, bedienen van telefooncentrale, zorg dragen voor een goede communicatielijn tussen de klant, medewerkers en beide directeuren, archiveren, beheer van urenregistratie, beheer van het relatie beheersysteem, verwerken van ziek- en herstelmeldingen, het schrijven van handleidingen, een bijdrage leveren aan een prettige werksfeer.

's-Heer-Hendrikskinderen (Zeeland)
Ik ben een ervaren administratieve kracht in loondienst. Ik werk al meer dan 25 jaar in de (financiële) administratie. Mijn werkervaring is divers. Ik werk veel met Word(2010) en Excel(2010) documenten. Ik ben computervaardig en bezit mijn typdiploma (blind typen). Verder heb ik in 1992 de opleiding Financiële administratie succes vol doorlopen en heb tijdens deze opleiding ook het Praktijk Diploma Boekhouden behaald.

Den Haag (Zuid-Holland)
Mobile Secretary biedt, op afstand of op locatie, alle secretariële dienstverlening die de klant nodig denkt te hebben. Mobile Secretary neemt de zorg die vast personeel met zich meebrengt weg bij de klant. Tevens hoeft de klant geen uitzendkrachten en/of stagiares meer in te werken. De tarieven van Mobile Secretary zijn zeer concurrerend en het werk wordt geleverd door professionals met meer dan 17 jaar werkervaring.

Krommenie (Noord-Holland)
Met ruime kennis en ervaring (19 jr.) bij gerenommeerde (inter-)nationale organisaties kan ik, op ieder niveau, uw tijdelijke ondersteuning verzorgen. Kijk voor meer informatie op mijn Linkedin profiel: http://www.linkedin.com/in/annemiekevandersande Kernwoorden die op mij van toepassing zijn: Zelfstandig gestructureerd efficiënt proactief- collegiaal loyaal stressbestendig-dienstverlenend-representatief.

Houten (Utrecht)
Als virtueel assistent ondersteun ik ondernemers door ze alledaagse werkzaamheden uit handen te nemen op secretarieel, administratief en/of organisatorisch gebied. Worstel jij met een volle mailbox, schoenendoos met bonnetjes, stel jij het nabellen van openstaande facturen steeds uit, of wil je een nieuwsbrief versturen maar weet je niet goed waar te beginnen? Besteed het uit en focus je op dat waar jij goed in bent!

2eBedrijf is de oplossing voor bedrijven en organisaties die op zoek zijn naar een flexibele kracht voor tijdelijke of permanente ondersteuning op secretarieel, administratief, personeel en organisatiegebied. Wij werken ook op projectbasis. In tijden van bewust omgaan met budgetten, is het inzetten van flexibele krachten uiterst efficiënt. Bent u op zoek naar zelfstandig talent? Neem dan contact op met 2eBedrijf!

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Administratieve dienst op afstand voor tijdrovende klussen en (medische)transcriptie (NL). Ik heb in Nederland jarenlang gewerkt als (medisch)secretaresse en ben in 2012 verhuisd naar Noorwegen. Sinds 11-2012 werk ik in de thuiszorg maar mis het werk als secretaresse/typiste nog steeds. ExtraHands is gevestigd in Noorwegen en werkt dus alleen op afstand. Neem contact op via de mail voor telefoon- en adresgegevens.

Huissen (Gelderland)
In de afgelopen 15 jaar heb ik veel werkervaring opgedaan als secretaresse/managementassistente in diverse branches, waaronder de gezondheidszorg en de juridische sector. Ik sta altijd open voor het verzorgen van typwerkzaamheden, notuleeropdrachten en kortlopende secretariële klussen (laatstgenoemde in overleg). Daarnaast heb ik van mijn passie mijn beroep gemaakt: het schrijven van (al dan niet zakelijke) teksten.

Laren (Noord-Holland)
U kunt van mij flexibele en discrete ondersteuning verwachten bij administratieve en organisatorische werkzaamheden, of neem deze geheel van u over (agendabeheer, correspondentie, teksten invoeren, data entry, archivering, mailings versturen, klantenbestand updaten en meer). Wilt u weten wat ik van u kan overnemen zodat u zich weer meer met uw opdrachtgevers kunt bezighouden? Neemt u gerust contact met mij op.

Assen (Drenthe)
Sinds een jaar werk ik als freelance secretaresse/PA. Ik heb een schat aan ervaring als (directie)secretaresse, managementassistent, hoofd secretariaat en juridisch secretaresse in verschillende branches (vooral zorg, advocatuur, onderwijs en overheid). Mijn Nederlands is vanzelfsprekend goed, mijn Engels is uitstekend, Duits is goed. Verder heb ik veel ervaring met het uittypen van dictaten (digitaal en analoog).

Assen (België)
Aangezien mijn passie binnen administratie -  en dan vooral het uittypen van dictaat gelegen is -,  had ik het idee gekregen om hier verder iets mee te doen. Zo is dOfficePro geboren.  Een jong dynamisch en flexibel bedrijf, gespecialiseerd in de uitwerking van transcripties.  Heeft u een uitdaging of kan u extra hulp vanop afstand gebruiken? Aarzel dan niet om mij te contacteren! 

Culemborg (Gelderland)
Goedendag, mijn naam is Christine en heb 28 jaar ervaring op het gebied van secretariële werkzaamheden. Complex agendabeheer, notuleren, organiseren en alle secretariële werkzaamheden zijn bij mij in goede handen. Ik heb vooral veel plezier in mijn werk en werk graag samen in een team maar kan ook prima alleen werken. Voor een kennismakingsgesprek kunt u contact opnemen via christine.c2s-works.nl of 06-58861968.

Amersfoort (Utrecht)
Hallo, Als (student) schrijftolk werk ik met een veyboard, een toetsenbord waarmee een hogere typ snelheid wordt word bereikt. Als schrijftolk tolk je dat wat gesproken wordt, simultaan voor een doof/slechthorend persoon. Daarnaast heb ik 2 jaar voor de politie, getuige verhoren woordelijk uitgetypt. Hier heb ik dus veel ervaring in, en zoek nu opnieuw naar soort gelijke opdrachten. Groeten ilse peeters

Ik ben secretaresse van beroep. Ik ben goed in het maken van afspraken,agendabeheer, bijeenkomsten/vergaderingen/zakenreizen organiseren, notuleren, correspondentie verzorgen, telefoonverkeer, bestellingen, archiveren, projectadministratie enz. Kortom, ik ben een allround secretaresse! Ik ben gemotiveerd en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Verder ben ik betrouwbaar en kan ik zeer snel werken!

Secretaresse Uitzendbureau OfficeStar is de absolute marktleider in Nederland als het gaat om professionele managementondersteuning en notuleerservice. Vanuit 24 vestigingen in Nederland bemiddelen wij kandidaten op VASTE en TIJDELIJKE basis naar opdrachtgevers in het hele land. Daarnaast leveren wij professionele notuleerservice in het hele land. Graag verwijzen wij naar onze website: www.office-star.nl

Breda (Noord-Brabant)
Service2Office begeleidt zelfstandig ondernemers en MKB bedrijven bij organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. Wij nemen de werkzaamheden tijdelijk of structureel uit handen. Wij geven advies over het organiseren en inrichten van de structuur van uw organisatie. Service2Office heeft verschillende medewerkers in dienst, zodat de juiste persoon aan een organisatie gekoppeld kan worden.

@patjella is een freelance administratie kantoor uitgebaat en gevestigd in Opwijk (België) Droeshoutstraat 28. Wij zijn voornamelijk gespecialiseerd in het uittypen van audiobestanden (zowel medisch, juridisch, plaatsbeschrijvingen,...) @patjella staat vooral voor "klant is koning" en de "puntjes op de i" en een gerichte prijs! Transcriberen is een passie en die hebben wij bij @patjella zeker in de vingers!

Amsterdam (Noord-Holland)
Cratos Business Support levert secretaresses, receptionistes, administratief medewerkers op afroep maar kan deze ook voor langere tijd bij uw organisatie detacheren. Tevens leveren wij werving & selectie diensten om voor uw organisatie een geschikte vaste medewerker te vinden. Al onze diensten leveren wij tegen concurrerende tarieven echter staat bij Cratos een goede service en hoge kwaliteit voorop.

Den Haag (Zuid-Holland)
Boek mij als: NOTULIST- voor een helder, kernachtig en toch compleet verslag van uw overleg; TEKSTSCHRIJVER - voor het aantrekkelijk en duidelijk overbrengen van uw boodschap; MANAGEMENTASSISTENT- voor betrouwbare en professionele ondersteuning. Ik heb ruime ervaring opgedaan binnen de overheid en het bedrijfsleven. Omdat ik geen eigen bedrijf heb, wordt mijn verloning gedaan door een payrollbedrijf.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Ruim 25 jaar werkzaam als secretaresse/notulist. Zeer ruime ervaring in het notuleren van diverse vergaderingen, zoals afdelingsoverleggen, vergaderingen bij de vakbond, verenigingen van eigenaren, directie overleggen, bouwoverleggen, bredeschool overleggen, workshops en brainstormsessies. Als secretaresse ervaring met het beheren van secretariaten voor diverse besturen, onder andere theater en cliëntenraad.

Poortugaal (Zuid-Holland)
Secretariele ondersteuning van balie tot personal assistant, hou van aanpakken en heb graag contact met mensen, ook boekhoudkundige ondersteuning, vind receptiewerk erg leuk om te doen. Werkzaam bij diverse bedrijven, Versdirect.nl (concurrent Greenery), Bandimex B.V. (bandenbedrijf), Van Gemert therapie (dyslexie), Hoge School Rotterdam (interviews uiwerken), Bouqetnet (in/ompakbedrijf bloemen Aalsmeer).

Drachten (Friesland)
Naast mijn eenmanszaak 'De Spiraal' werk ik ook als freelancer in de 'secretaresse' branche. Ik ben in de volgende functies werkzaam geweest: verkoopbinnendienst, team-coördinator, management assistente en secretaresse. En ik heb de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan. Ik hou nog steeds van organiseren en regelen, structureren, projecten begeleiden van A tot Z, vandaar dat ik mij aanbied op deze site.

Enkhuizen (Noord-Holland)
Secretarial Services ondersteunt haar klanten op secretarieel gebied. Wij werken op detacheringsbasis bij opdrachtgevers als managementassistent/secretaresse/pa op het gebied van organiseren, werving en selectie, secretariële ondersteuning, notuleren, coaching, opzetten en begeleiden van projecten, databasebeheer, facturatie enz., Verder geven wij cursussen aan secretaresses en ontwikkelen nieuwe cursussen.

Ameide (Zuid-Holland)
Naast mijn baan als management assistente voer ik af en toe een freelance klusje uit. In de extreem drukke perioden van mijn baan werk ik niet op freelancebasis, in de iets rustiger perioden voer ik grote en kleine incidentele klussen uit. Momenteel werk ik alleen transcripties uit. Ik ben in het bezit van een VAR ROW en ben voor de Belastingdienst geen ondernemer, waardoor er geen BTW wordt berekend.

Delft (Zuid-Holland)
VDVS is dé oplossing als uw organisatie secretariële ondersteuning nodig heeft op welk niveau dan ook. Bij bijvoorbeeld pieken in de werkzaamheden, bij taken waar u zelf niet aan toe komt, of bij ziekte, zwangerschapsverlof of vakantie van uw personal assistant/(directie)secretaresse. Ook kan ik u van dienst zijn bij een reorganisatie, bij het opzetten of herinrichten van uw secretariaat of uw archief.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025