Typist nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Wie ben ik? Een enthousiaste, ervaren en daadkrachtige ondersteuner die zelfstandig ondernemers op virtuele basis kan helpen hun bedrijf te laten groeien door werkzaamheden op het gebied van dagelijks management uit te voeren, waardoor zij tijd hebben om te werken aan hun bedrijf.
Deze werkzaamheden combineer ik met vervanging van secretaresses bij ziekte of vakantie en het ondersteunen op projecten.
Is uw secretaresse ziek, met zwangerschapsverlof of heeft u anderszins tijdelijke secretariële ondersteuning nodig, bijvoorbeeld in verband met drukke perioden? Ik kan u daarbij helpen. Als freelance juridisch secretaresse verricht ik allerlei voorkomende secretariële werkzaamheden. U kunt hierbij onder andere denken aan het indienen van processtukken, uittypen van dictaten en termijnbeheer.
Admon services is de secretariële duizendpoot voor MKB en non-profit sector!
Als secretariële duizendpoot fungeren wij als sparringpartner en rechterhand en regel de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden, zodat u zich 100% kunt richten op uw eigen werk.
Diensten: Virtual Assistant (VA), Personal Assistant (PA), Projectsecretariaat, Notuleren en Cultuur- & Structuurmanagement.
Na een 10-jarige carrière switch (zorg) wil ik nu weer terug in mijn oude vak, waarin ik 30 jaar werkervaring heb. Ik heb veelal gewerkt als Office Manager bij internationale bedrijven. Een CV kan ik desgewenst overleggen.
In eerste instantie gaat mijn voorkeur uit naar opdrachten op afstand, maar ik houd alles open. Het is echter wel de reden waarom ik mijn vakgebieden daarop heb toegespitst.
Na jaren als directiesecretaresse gewerkt te hebben, ben ik bij een secretariaatsbureau gaan werken. Na een aantal jaar ben ik begonnen als zelfstandig secretaresse. Ik werk voor diverse zelfstandigen, grotere bedrijven, overheidsinstellingen en verenigingen. Hiervoor verzorg ik ofwel het gehele secretariaat, werk ik rapporten uit, tik transcripties, notuleer vergaderingen en werk de notulen uit.
Ik werk 8 jaar als zelfstandig ondernemer in de detailhandel. Ik verzorg hier alle secratariële en adminstratieve werkzaamheden. Ik ben 3 jaar directiesecretaresse in loondienst geweest en wil nu naast mijn werk voor de eigen zaak ook opdrachten voor andere mensen gaan uitvoeren. Dit doe ik sinds januari 2010 ivm de geboorte van mijn zoon. Ik ben accuraat, snel en inventief. Afspraak is afspraak.
High Quality is een middelgroot detacheringsbureau en is al 11 jaar gespecialiseerd in de detachering van tijdelijk financieel personeel en secretarieel personeel. In voorkomende gevallen verzorgen wij ook de werving en selectie van vast personeel. Op dit moment werken er meer dan 60 interim professionals voor ons op MBO en HBO niveau in Noord Holland, Zuid Holland, Utrecht, Brabant en Zeeland.
Ik heb jarenlange ervaring op het bestuurs- en algemeen secretariaat van een bank waar mijn laatste functie personal assistant van de voorzitter van de raad van bestuur was. In die hoedanigheid heb ik de overige secretaresses van het algemeen secretariaat aangestuurd.
Momenteel werk ik overwegend vanuit huis; management ondersteuning van kortdurende projecten, notuleerwerk en transcripties.
Naast mijn werk als theatermaakster en freelance docent theater werk ik graag als typiste/ notuliste. Met een typsnelheid van 400 aanslagen per minuut en een 100% nauwkeurigheid (online typetest Randstad Uitzendbureau) help ik u daarom graag bij het digitaliseren van uw werk. Denk hierbij aan het uittypen en uitwerken van geschreven teksten, interviews, of het notuleren bij vergaderingen, etc.
(Project) Secretaresse met een brede dienstverlening en veel kennis en ervaring.
O.a. ervaring met de volgende programma's:
Word, Excel, Powerpoint, Outlook, SharePoint, Filemaker Pro, File2Share, HummingBird, ProjectPlace. ik heb ruim 10 jaar ervaring als Secretaresse en ben zeer flexibel ingesteld. Ook kan ik zeer goed werken onder tijdsdruk. Alles is te doen....ook het onmogelijke !
Wij zijn een allround secretariaatservicebureau. Wij zetten onze expertise in om ook uw organisatie de meest optimale secretariële ondersteuning te bieden. In overleg kunnen op verzoek van de opdrachtgever ook andere taken worden overgenomen, dat wil zeggen alles wat u van een goede management assistente mag verwachten. Kortom, een "Manus van Alles" en rechterhand op HBO/WO- niveau.
Searchmate is in januari 2000 opgericht. Al bijna 13 jaar hebben wij ons gespecialiseerd op het gebied van verkoop (o.a. vrije kavels) maar ook als directiesecretaresse/personal assistant. Voor ons is communiceren met een bouwvakker net zo eenvoudig als met een commissaris van een beursgenoteerde onderneming. Wij hebben ons bewezen door hard te werken en geen 9 tot 5 mentaliteit te hebben.
Nota Bene Almere schrijft, redigeert en corrigeert teksten. Ik schrijf artikelen voor ondermeer kranten, verenigingsbladen, websites.
Redactie- en correctiewerk van ondermeer artikelen, nota's, brochures en scripties (Nederlands-, Engels-, of Franstalig).
Daarnaast maak ik notulen of verslagen van alle soorten vergaderingen en bijeenkomsten.
Ook het uitwerken van interviews is mogelijk.
Notuleren van vergaderingen.
Secretarieel werk en ondersteuning/ambt. secretaris ondernemingsraden.
Uitwerken juridische transcripties en secretarieel werk bij een jurist.
Het secretarieel logistiek opzetten/inrichten van bedrijven/kantoren.
U kunt altijd een offerte opvragen, waarbij op elke offerte mijn algemene voorwaarden van toepassing zijn. Deze kan ik u op verzoek toesturen.
Als Organizing & Support ZZP-er bied ik management ondersteunende diensten aan ter vervanging van zwangerschaps -, vakantie of ziekteverloven (of anderzijds). Het betreft tijdelijke klussen variërend van korter voltijd tot langer deeltijd.
Door mijn opleiding- en werkachtergrond in verschillende functies ben ik breed inzetbaar.
Bel of mail voor meer informatie! 075 7710710.
Admon services is de secretariële duizendpoot voor iedere ondernemer!
Als secretariële duizendpoot fungeer ik als sparringpartner en rechterhand en regel de werkzaamheden die geregeld moeten worden, zodat u zich 100% kunt richten op uw eigen werk.
Diensten: Virtual Assistant (VA), Personal Assistant (PA), Projectsecretariaat, Notuleren en Cultuur- & Structuurmanagement.
Met ruim 24 jaar ervaring als management assistent en project assistent (veranderingstrajecten) en ruim 3 jaar als zelfstandige in verschillende (kwaliteits)trajecten ben ik voor diverse functies direct inzetbaar. Ik ben een spin in het web, kwaliteitsgericht, heb oog voor detail en kom het beste tot mijn recht in een ontwikkelingsgerichte organisatie waar ik een breed takenpakket heb.
Energieke positief ingestelde secretaresse / office manager die nog weet wat pro actief en oplossingsgericht werken is. Ervaring heeft in commerciële en ambtelijke omgeving, zowel ondersteunend als leidinggevend. Zeer praktische instelling en hand on-mentaliteit.
Voor alle vormen van secretariaatsondersteuning. Specialisme: optimalisering van uw secretariaat en haar werkprocessen.
Ik ben al sinds 1972 werkzaam en ben begonnen op een inkoopafdeling van een groothandel in linnengoed en breigarens. In 1990 ben ik overgestapt naar een journalistenkantoor en heb daar de boekhouding gedaan en teksten uitgewerkt voor de journalist. Sinds 2000 ben ik een eigen bedrijfje begonnen om te helpen bij administraties, boekhouding en vertaalwerk van en naar het Engels en Duits.
Paasman Office Management biedt:
- Management Support
- Ondersteuning bij het uitvoeren van uw personeelsbeleid
- Het opzetten van een management secretariaat
- Het structureren en standaardiseren van uw documenten
- Uitwerken en redigeren van teksten;
- Overige secretariele dienstverlening
Neem vrijblijvend contact met mij op.
Met vriendelijke groeten,
Marjon Paasman
Heijmans Kantoorservice is een allround ondersteuning en werkt voor u. Hoofdactiviteit is secretarieel/administratief. Daarnaast hebben wij een bestand met beschikbare freelancers die wij kunnen matchen met uw werkzaamheden, zodat ook de andere werkzaamheden op kantoor niet blijven liggen! Hebben we niet direct de juiste persoon voor u beschikbaar dan gaan wij graag voor u op zoek!
Als neerlandicus ben ik op zoek naar opdrachten waarbij ik mijn passie voor taal, tekst, kennis en analyseren ruimschoots kan benutten. Ook vind ik het een uitdaging om me in te lezen in de opdrachtgever en me de kennis die daarmee gepaard gaat eigen te maken. Tijdens mijn hele loopbaan heb ik veel en vaak genotuleerd ten behoeve van alle denkbare geledingen binnen een organisatie.
Maatwerk in secretariële ondersteuning; van het notuleren van een enkele vergadering tot het vervangen van een (directie-)secretaresse bij ziekte of zwangerschap tot het voeren van het projectsecretariaat voor langdurige projecten. Zeer ruime secretariële ervaring op alle niveaus in geestelijke gezondheidszorg, corporatiewereld, zakelijke dienstverlening, ingenieursbureaus en bouw.
(Technisch) Virtual Assistent. Ik kan helpen bij:
- Het bouwen van een Online Leeromgeving met Learndash en/of WP Fusion.
- Het bouwen van een Wordpress website met het Divi thema.
- Mailfunnels.
- Inrichten en/of bijhouden van de administratie in Moneybird.
- Notuleren op afstand, via video of live.
- Transcriberen.
- Data entry.
- Opmaken van documenten in Word of Canva.