Typist nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Ervaring met secretariële werkzaamheden in diverse branches.
Momenteel werkzaam als projectsecretaresse bij de organisatie die de bouw van de Sluiskiltunnel
begeleidt.. (24 uur per week)
Veel ervaring met voorbereiden en notuleren van overleggen op diverse niveaus.
Specialisatie: redigeren van teksten en verzorgen van correspondentie.
Secretariële, administratieve en/of bestuurlijke ondersteuning voor de overheid, verenigingen en stichtingen
- Het voeren van een (verenigings) secretariaat
- Notuleren van vergaderingen op locatie
- Redigeren van teksten
- Project ondersteuning
- Direct marketing, zoals het verzorgen van mailingen
- Organiseren van bijeenkomsten
Al 22 jaar werkzaam op directiesecretaresseniveau: allround, ervaren, hoog kwaliteitsbesef, flexibel, efficiënt en effectief, planmatig, organisatorisch, kritisch en afspraak=afspraak. Kortom, voor werkzaamheden op secretarieel gebied, van het uittypen van documenten, notuleren tot het organiseren van evenementen kunt u bij mij terecht.
Ik werk onder andere als freelance verslaggever voor een regionaal dagblad. Daarnaast schrijf ik regelmatig columns voor tijdschriften. Ik werk één dag per week voor een mediationpraktijk, waarvoor ik regelmatig opdrachten thuis uitwerk. Dit werk bestaat uit het redigeren van ouderschapsplannen, schrijven van brieven en dossiervorming
Secretary@Home betekent het op afstand uitwerken van digitaal ingesproken opnames zoals, juridische stukken, interviews een vergadering enz. Binnen de vooraf met u afgesproken termijn ontvangt u de uitwerking per mail retour. Indien u wenst dat het document direct wordt uitgewerkt in uw huisstijl/sjabloon dan is dat uiteraard mogelijk.
Jarenlange ervaring als secretaresse.
Vakgebieden:
Transcripties, tekstverwerking, spreadsheets, Powerpoint presentaties maken.
Talen:
Nederlands
Engels
Snelle levering. Accurate uitwerking.
Kan alleen werken op afstand opdrachten accepteren.
Ben privé persoon, er wordt geen btw berekend.
Studenten 20% korting !!!
Interim Management Assisitance in de breedste zin van het woord. Van Office Management, secretaressevervanging, management assistent, personal assistent, HR adviseur/medewerker, opzetten administratie cq secretariaat.
Flexibel, efficiënt, hands-on, pro-actief, communicatief, zelfstandig en zelfstartend en graag de spin in het web.
Als freelance ondersteuner ben ik gespecialiseerd in het verlenen van management ondersteuning aan bedrijven, verenigingen en stichtingen en kleine zelfstandigen.
Op freelance basis kan secretariële, administratieve en organisatorische ondersteuning worden verleend. Daarnaast kunnen zakelijke evenementen aan mij worden uitbesteed.
Korte lijnen, betrokken en no-nonsense. Het zijn belangrijke trefwoorden voor Bien Sûr, hét bureau voor werving & selectie van vaste banen.
Bien Sûr heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een allround en ervaren wervingsbureau voor verschillende vakgebieden. Wij bemiddelen voor functies op mbo+, hbo en academisch niveau.
Organisatie (internationale) beursdeelname.
Relatie evenementen.
Open huis dagen.
Onderhouden van content op uw website, spellingscontrole, checken op de werking en fouten.
Het verzorgen van uw (digitale) nieuwsbrief en eventueel de verspreiding daarvan.
Het schrijven van pers/ nieuwsberichten en aanleveren aan de media.
Freelancer in secretariële ondersteuning, zoals in de functie van marketing/sales assistant, project manager/assistant, secretaresse, personal assistant of office manager.
Voor professionele, tijdelijke ondersteuning (bijvoorbeeld bij zwangerschapsverlof, ziekte of in de vakantieperiode).
Zowel fulltime al parttime inzetbaar.
Amca PD houdt zich bezig met personeelsdiensten in de breedste zin van het woord.
Zelf bezit ik ruime ervaring als secretaresse, zowel binnen de commerciele sector als de non-profit.
Ervaring met boekhouding, salarisadministratie, projectadministratie.
Beheersing van de Nederlandse taal, Engels en Duits ook zeker geen probleem.
Interim secretaresse - congresorganisatie - Engels vertaalwerk.
Mijn doel is om organisaties tijdelijk van dienst te zijn: voor de duur van een project, tijdens zwangerschapsverlof, vakantie of drukke periodes.
Dit kan zowel op locatie als virtueel.
Tevens vertaal ik zakelijke documenten en websites vanuit en naar het Engels.
Tekstbureau gespecialiseerd in het notuleren van vergaderingen (samenvattend, woordelijk of letterlijk) en de transcriptie van interviews en andere geluidsbestanden. Ook de transcriptie van handgeschreven tekst en het opstellen van brieven en mailings behoren tot de mogelijkheden. Evenals het redigeren en corrigeren van teksten.
En/En assistentie biedt ondernemers de ondersteuning die ze verdienen, door die werkzaamheden over te nemen die veel tijd in beslag nemen, die je niet leuk vindt of waar je minder goed in bent. Als je samenwerkt met En/En assistentie krijg je weer tijd om je volledig te focussen op je corebusiness en je bedrijf te laten groeien.
Ondernemende, kordate en enthousiaste vrouw met een HBO werk- en denkniveau over de volle breedte, die van aanpakken weet. Door de verschillende functies en opleidingen is er kennis en ervaring op het gebied van office management, managementondersteuning, relatiebeheer, verhuur- en bewonerszaken, leidinggeven, en projectvoering.
Gespecialiseerd in het uitwerken van geluidsopnamen: (medische) brieven, radioprogramma's, interviews, vergaderingen, Handelingen van de Tweede Kamer.
Niveau: HBO/WO.
Talen: Nederlands en Engels.
Ervaring: 20 jaar secretariële werkzaamheden; 9 jaar zelfstandig ondernemer.
Kennisgebieden: Geneeskunde, Geschiedenis, Literatuur.
Telia Support kan worden gezien als de personal assistant van iedere ondernemer. Door goede samenwerking met zeer sterke partners worden uw zakelijke uitdagingen altijd door een expert behandeld. Wij begeleiden starters en MKB bedrijven in alle facetten van ondernemen van juridischadvies tot het organiseren van een openingsfeest.
Ik heb bij diverse uitgeverijen gewerkt van redactrice tot directie-secretaresse, als foreign rights`manager' en als coordinator co-producties, als directie-secretaresse in het bedrijfsleven en de laatste 15 jaar als vertaalster van (31) boeken en als interim-secretaresse op advocatenkantoren. Ik ben dus van alle markten thuis.
Wij verzorgen al uw secretariële, financiële en vertaaldiensten. Als ZZP'er en ondersteund door het IT-bedrijf S.C.S.S. kunnen wij u op verschillende gebieden tot dienst zijn. Zo verzorgen wij onder andere transcripties, redigeeropdrachten, vertaalwerk. Voor het complete pakket verwijzen wij u naar onze site: www.ajuda-sfv.nl.
Door jarenlange ervaring in het internationale bedrijfsleven beschikt Salotte over veel kennis op secretarieel en administratief gebied. Salotte heeft daarnaast veel ervaring in het uitwerken van interviews/geluidsbanden/verhoren (politie) etc.
Naast een opleiding tot secretaresse heb ik een opleiding tot schrijftolk gevolgd.
Adequaat Interim management support/office management voor max. 32 uur per week door hiaten in uw bezetting als gevolg van bijv. sabbaticals, personeelsstop, zwangerschaps- en/of ouderschapsverlof, (langdurige) afwezigheid bij ziekte, etc.
Betrouwbaar, snel, flexibel, veelzijdig, gedegen, efficient, collegiaal, harde werker.
Back Office Help is een bureau dat u ondersteunt in de secretariele afhandeling van werkzaamheden. Zoals: het begeleiden van een projectgroep, het invoeren en updaten van databasebestand, notuleren van uw vergadering (ook op afstand), transcriberen, organiseren van uw personeelsuitje, makelaardij back office handelingen etc.
De werkzaamheden van Professional Office SupporT kunnen bestaan uit tijdelijke opdrachten op het gebied van officemanagement, personal assistance, directiesecretariaat, managementondersteuning en HR assistentie. Deze opdrachten kunnen voor een vaste periode zijn maar ook als eenmalige opdracht of regelmatig terugkerend werk.
Het Nederlands Debat Instituut verzorgt trainingen in overtuigende communicatie. In onze programma's leert u krachtig presenteren, helder argumenteren, kritisch luisteren en scherp reageren en krijgt in inzicht in uw persoonlijke spreekstijl en handvatten om maximaal succesvol te communiceren: meer zeggen met minder woorden.