Typist nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Sträter MKB Support levert flexwerk voor het MKB.
bestaande uit oa secretariaat, backoffice en PR werkzaamheden. Detachering op locatie is uiteraard ook mogelijk. Zowel voor grote als kleinschalige projecten zijn wij flexibel en multifunctioneel inzetbaar.
Wij beschikken over onze eigen, compleet ingerichte kantoorruimte.
Ik heb een zeer brede ervaring als secretaresse en personeelsfunctionaris, zowel in het bedrijfsleven als bij de overheid. Daarnaast heb ik de opleiding medisch secretaresse afgerond. Ik ben op korte termijn inzetbaar voor zowel incidentele als structurele opdrachten. Mijn werkgebied bestrijkt de regio ZO-Brabant/N-Limburg.
Na het VWO heb ik de secretaresseopleiding gedaan en daarna meer dan 25 jaar ervaring opgedaan in internationale bedrijven in functies op executive niveau. Notuleren en transcripties maken kan ik heel goed. Ik vind het ook superleuk om te doen. Notuleren kan helaas alleen in de avonduren, transcripties elk uur van de dag.
A Solution staat voor secretariële en organisatorische ondersteuning op maat. Onze dienstverlening is zeer breed en u kunt met al uw vragen bij ons terecht. Wij leveren een breed scala aan diensten door ervaren en gemotiveerde mensen. Tevens beschikken wij over een groot netwerk van specialisten uit diverse disciplines.
TvD - Office Management Support is een bedrijfsondersteunend bureau gespecialiseerd in secretariele werkzaamheden.
Hieronder kunt u verstaan:
- Het uitwerken van diverse bestanden in office (word, excel e.d.)
- Plannen van vergaderingen
- Organiseren van (bedrijfs)uitjes
- Diverse andere secretariele werkzaamheden
Ik ben freelance P.A./secretaresse met veel ervaring in de juridische wereld. Ik werk op lokatie (regio Amsterdam en omstreken) maar kan in voorkomende gevallen ook vanuit huis werken (ik denk dan aan het uitwerken van dictaten). Mijn specialisme is tekstverwerking en het redigeren van stukken, in Nederlands en Engels.
Momenteel ben ik bijna klaar met mijn opleiding Financieel Administratief Medewerkster, alleen diploma boekhouden nog, die ik half juli ga afronden, en wil ik graag wat extra's verdienen door voor bedrijven en/of instellingen administratief werk uit handen te nemen.
Heel graag zou ik dit vanuit thuis willen gaan doen.
Op dit moment ook Virtual Executive Assistant en al ruim 10 jaar freelancer in de functie van Office manager alsook HR Assistente. Ik heb o.a. voor een CFO gewerkt, verschillende partners in de Consulting , HR Coordinator bij een Consultants bureau en HR Assistente bij de Gemeente. Ik werk zowel parttime als fulltime.
Spirituele bewustwording. Specialisatie: tarotkaarten leggen en duiden. Geen toekomstvoorspellen. Wel kansen en valkuilen aangeven. Kan erg goed luisteren en weet snel de vinger op zere plek te leggen. Kom snel in rustige sfeer tot een diepgaand gesprek waarin mensen meer inzicht in zichzelf en hun problemen krijgen.
Ondernemer, gespecialiseerd in communicatie, schrijven, redigeren, notuleren. Zeer brede interesse.
Naast Getikt! nog vier andere bedrijven en daardoor zeer veel ervaring opgedaan met bedrijfsleven, overheid en non-profit organisaties.
In 22 jaar nog nooit een afspraak niet nagekomen; zeer hoge klanttevredenheid.
Wij zijn een jong bedrijf met veel passie voor secretarieel ondersteunende werkzaamheden.
Kunt u zich niet meer focussen op de hoofdzaken? Of heeft u klussen die tussendoor gedaan moeten worden?
N'adom is de oplossing. Wij nemen de bijzaken van u over, zodat u zich weer volledig kan focussen op de hoofdzaken.
In januari ben ik voor mijzelf begonnen.
Administratie en financiële zaken vind ik heerlijk om te doen. I love it.
Ik heb nog wat tijd over voor kleinere opdrachten of eenmalige klus.
Met ruim 25 jaar ervaring denk ik u goed te kunnen helpen. Ik werk op afstand of het moet in de buurt zijn van Barneveld.
Tekstbureau waar u terecht kunt met allerlei tekstgerelateerde opdrachten.
Corrigeren van teksten, uittypen van teksten, transcriptie, schrijven van teksten.
Manuscripten, boeken, scripties, brieven, folders, flyers, noem het maar op.
Interesse? Neem contact op via 0648469803 of tekstbureaurilana@gmail.com
Mijn specialisme is het redigeren van teksten. Bij het redigeren zijn mijn uitgangspunten: de doelgroep, de boodschap, de opbouw en natuurlijk correct taalgebruik.
Deze specialisatie heb ik in de loop van de tijd verdiept. Zo heb ik begin 2013 een opleiding voor schrijven van webteksten en reclame afgerond.
Ervaren, zelfstandige, pro-actieve (directie)secretaresse; zowel profit a/s non-profit.
Reorganisatie van uw secretariaat
Inventarisatie van uw secretariaat (vraag en aanbod)
Kennis van diverse ondersteuningsprogrammas zoals WordPerfect, Word, Excel, Access, PowerPoint, diverse database programmas, etc.
Ik help particulieren met hun administratie en zorg ervoor dat ze weer overzicht hebben in hun inkomsten en uitgaven.
Daarnaast ben ik als freelancer op projectbasis ruim inzetbaar, dankzij mijn jarenlange ervaring als secretaresse en communicatiemedewerker, voor diverse kantoorfuncties (zie vakgebieden).
Ik ben 20 jaar werkzaam als directiesecretaresse en daarnaast als freelance notulist via mijn eigen bureau Notunet Notuleerservice. Ik heb veel ervaring met het notuleren van Raden van Toezicht, Verenigingen van Eigenaren, bestuursvergaderingen, bewonersavonden zowel in de profit als in de non profit sector.
Wij beantwoorden de telefoon voor bedrijven zonder telefoniste (of tijdens vakanties e.d.) al ruim 25 jaar. Verder voeren wij complete secretariaten van verenigingen en stichtingen (e.d.) en doen daar ook de administratie voor. We houden databases bij, versturen mailings, typen ingesproken bestanden uit etc.
Mediation is zeker aan te raden als emoties en relaties een belang rijke rol spelen. Bij echtscheidingen of andere geschillen hebt u er bijvoorbeeld alle belang bij dat u na de oplossing van het conflict nog met elkaar overweg kunt. En de kans dat dat lukt wordt groter als u sámen naar een oplossing zoekt.
Ruime ervaring als (directie) secretaresse, office manager, account manager, project/ programma coördinator. Ervaring met het opstarten van bedrijven op commercieel en administratief gebied.
Gedreven persoonlijkheid, creatief, organisatorisch sterk, initiatiefrijk, humor, accuraat, flexibel, commercieel.
Productiever vergaderen met Boardroom
Boardroom maakt vergaderen efficiënter. Snel en effectief agendas opstellen, notulen schrijven en actielijsten bijhouden. Het is allemaal even eenvoudig met deze slimme vergadertool. Maak een einde aan stapels papier en lange vergaderingen zonder kop of staart.
ISA OfficeSupport ondersteunt haar relaties niet alleen op het secretariële vlak, maar ook op het gebied van werving en selectie. Indien u kiest voor ISA Office Support kiest u niet alleen voor kwaliteit en een concurrende tariefstelling, maar zeker ook voor Integriteit, Servicegerichtheid en Accuratesse.
GQ-Support specialiseert zich in administratieve en secretariële ondersteuning. Voor onderstaande werkzaamheden ben ik beschikbaar:
- Transcriberen
- Notuleren
- Uitwerken presentaties
- Uitwerken handgeschreven bestanden
- Secretariële werkzaamheden
- (Financieel) administratieve werkzaamheden
Zeer ervaren secretaresse met juridisch achtergrond.
All Support 4 You staat voor optimale secretariele, administratieve en juridische ondersteuning.
Woorden als kwaliteit, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid staan bij mij hoog in het vaandel.
Studeert nog HBO-Rechten in deeltijd (2e jaars).
L. Wolff Sec/Doktersass. biedt kleine & grote ondernemingen ondersteuning en is er op gericht u een zo goed mogelijke service te bieden.
Ook bieden wij aan tijdelijke vervanging van uw secretaresse/doktersassistente of extra ondersteuning b.v. in het geval van zwangerschapsverlof, ziekte, vakantie.