Typist nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Virtual assistent
Secretarieel zakelijke dienstverlening (juridisch- en managementondersteuning)
Specialisaties:
- Transcriberen (audio-opnames uitwerken tot verslagen)
- Corrigeren en redigeren van teksten
- Ondersteuning op afstand als virtual assistent
Huureennotulist is gespecialiseerd in het notuleren van vergaderingen.
Alle vergaderingen worden opgenomen en de notulen wordt binnen twee werkdagen toegestuurd.
Opdrachtgevers op dit moment: VvE Metea, Eigen Haard, Ymere, Passend Onderwijs Almere.
Ruim 20 jaar ervaring als directiesecretaresse en 5 jaar als communicatiemanager. Ervaring: notuleren, interviewen, tekstschrijver, mailings, correctie- en redigeerwerk, nieuwsbrieven schrijven, persberichten schrijven, rapporten opmaken, webteksten schrijven.
Uw secretariële steun heeft inmiddels tientallen jaren ervaring met het verwerken van b.v. handgeschreven concepten en bandopnames naar correcte, foutloze tekst. Deze tekst wordt vervolgens, indien gewenst, afgeleverd als een document met een keurige opmaak.
detelefoniste.nl is een secretariaatservicebureau dat het midden- en kleinbedrijf al twintig jaar secretarieel ondersteunt.
Wij zijn gespecialiseerd in het voeren van secretariaten, notuleren, uittypen van ingesproken teksten, telefoonservice, agendabeheer.
FreeXperience biedt opdrachtgevers een oplossing! Is uw (directie)secretaresse/PA langdurig ziek en/of met zwangerschapsverlof? FreeXperience waarborgt continuïteit op de werkvloer door snel te schakelen.
Bel voor een vrijblijvende kennismakingsgesprek.
STIPT telefoonservice. Een professionele oplossing voor het beantwoorden van uw telefoon. Onze vaste telefonistes doen dit vriendelijk correct en met kennis van zaken. De beller zal niet door hebben dat zij niet bij u op kantoor zitten en zo hoort dat ook.
Na 28 jaar in loondienst werkzaam te zijn geweest de grote stap eindelijk gewaagd om voor mezelf te gaan beginnen.
28 jaar ervaring als secretaresse op diverse afdeling, tevens ervaring als management assistente / directiesecretaresse en personeelszaken.
Als zzp'er heb ik een bedrijf in computerdiensten, daarnaast zoek ik aanvullend werk. Secretarieel werk ga ik dan ook niet uit de weg. Blind foutloos typen is geen probleem voor mij.
Ik heb een prettige telefoonstem en ben een klantvriendelijk persoon.
Management ondersteuning in de breedste zin van het woord. Secretaresse/Management Assistent/ EA/PA/Office Manager: 6 jaar interim ervaring, 15 jaar werkervaring.
Een no nonsense attitude, liefde voor het vak, goede werkethiek en een gezonde dosis humor.
Live light office support / vitaliteitscoach. Een combinatie van twee functies, Een jarenlange ervaring als managementassistent / directiesecretaresse / rechterhand / doener / hands on / snel en accuraat / snel van begrip / heeft aan half woord genoeg /
Ik lever ondersteunende diensten van uiteenlopende aard. Ik lever secretariële ondersteuning aan advocatenkantoren en administratieve ondersteuning aan het Museumregister. Daarnaast voer ik de financiële administratie van een aantal bedrijven in het MKB.
Vanuit mijn bedrijf SRPlus werk ik zowel op locatie als vanuit mijn thuiskantoor op afstand voor verschillende opdrachtgevers. De werkzaamheden varieeren van agenda- telefoon en emailbeheer, tot accountmanagement en verdere administratieve werkzaamheden.
Uw HR budget te klein voor een HR professional? Geen probleem. Met de HR Back Up, heeft u altijd een volledige HR team tot uw beschikking, 24 uur per dag, 7 dagen per week!
Altijd uw HR op professioneel niveau, zonder inhuur van dure HR professionals!
Ondersteuning op bestuurs- en directie niveau. Advies op het gebied van professionaliseren en herstructureren van secretariaten, het volledig begeleiden van het opzetten van nieuwe secretariaten. Ook voor trainingen en workshops kunt u bij ons terecht.
MarjoleinInschakelen ondersteunt ondernemers in de organisatie als secretaresse op afstand, maar desgewenst ook op locatie.
Als u op zoek bent naar een ervaren PA, (directie)secretaresse, officemanager, of notuliste bent u hier aan het goede adres!
Vanuit mijn eigen bedrijf kan ik op locatie of bij mij thuis uw administratie bijhouden. Dit betreft zowel alle ondersteunende handelingen op het gebied van de administratie als de afronding. Ook op het gebied van belastingen kunt u bij mij terecht.
Marije Office Management biedt:
- Korte en langdurige vervanging van uw secretaresse
- Ondersteuning bij tijdelijke onderbezetting of drukte
- Integere ondersteuning bij vertrouwelijke kwesties
- Oplossingen voor een gestructureerd secretariaat
Ik bied secretariele ondersteuning aan op allerlei soorten niveau's en binnen zowel grote dan wel kleine bedrijven, nationaal of internationaal. Daarnaast ben ik ook een ervaren notuliste die notulen maakt van diverse uiteenlopende vergaderingen.
22 jaar werkervaring in de volgende specialisaties: personal assistancy
(re) organisatie office-management (tevens uitvoerend)
training houding en presentatie (op basis van jarenlange ervaring als mannequin en opleider tot mannequin-dressman)
Zelfstandig bureau voor organisatie ondersteuning, project- communicatie- secretarieel event ondersteuning. Samenwerking met een netwerk van hoogwaardige professionals.
De naam van Clip & Klaar staat garant voor een hoog kwaliteitsniveau.
Dit werk doe ik erbij als freelancer. Vier dagen in de week werk ik als secretaresse in het LUMC in Leiden. Mijn Nederlands is goed tot zeer goed. Ik ben gewend om een geschreven of ingesproken tekst tot een goede brief, c.q. verslag te maken.
Het beteft een Notuleerbureau. Ik maak notulen|verslagen van vergaderingen. Voorbeelden zijn: notulen van ondernemingsraden, centrale ondernemingsraad, Sport verenigingen, VVEs e.d. het betreft uitgebreide verslagen, maar ook korte verslagen.
Klaar AFH! is ontstaan voor het beheren van zakelijk onroerend goed: administratie/btw aangiftes/renovaties/onderhandelingen etc. Vanwege een herorientatie wil ik tijdelijk in opdracht werken, gekenmerkt door hard werken, doorzetter en snel.
Adsist staat voor flexibele, professionele dienstverlening op maat. Adsist biedt ondersteuning wanneer dat nodig is. Dit kan zijn op afstand of op locatie. Adsist ontzorgt ondernemers en zorgt voor meer rust, meer resultaat en meer omzet.