Typist nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Al jaren (sinds 1990) geef ik trainingen bij gemeentes, bedrijven etc. op het gebied van notuleren, algemene taalvaardigheden en lever maatwerk. Dit gebeurt zowel incompany als individueel.
Ook geef ik NT2 (maatwerk).
Door mijn ruime ervaring op administratief/secretarieel/projectmatig gebied ben ik ruim inzetbaar voor diverse werkzaamheden.
U kunt een beroep op mij doen voor eenmalige opdrachten of voor tijdelijke opdrachten.
Ik zorg als Organisator, Personal of Management Assistant voor helderheid op de werkvloer en in directiekamers. Met heldere communicatiestijlen, begrijpelijke teksten en het stroomlijnen van administratieve processen.
12 jaar ervaring met het voeren van een secretariaat (van vereniging of stichting), met het notuleren van vergaderingen, organiseren van bijeenkomsten/evenementen en alle andere voorkomende secretariële werkzaamheden.
Ik kan goed organiseren, coördineren, secretariaat voeren, notuleren.
Ik ben accuraat, inventief, creatief en een snelle werker.
Op velerlei gebied heb ik de nodige ervaring, zie voor meer informatie mijn website.
Voresco is een internationaal makelaar/ontwikkelaar op het gebied van onroerend goed. Wegens het geringe aantal nationale werkzaamheden, stelt de directie haar secretaresse beschikbaar voor werkzaamheden voor derden.
Uitgetypt.nl is gespecialiseerd in het transcriberen van vastgelegde geluidsopnamen. Wij werken o.a. monologen, interviews en/of groepsgesprekken uit in een woordelijke, letterlijke en/of samenvattende transcript.
Bij Regel jij het maar kunt u terecht voor opdrachten die te maken hebben met het uitwerken van offertes, verslagen, adresbestanden, marketingacties en alle overige werkzaamheden die vanuit huis te verrichten zijn.
Representatieve, betrouwbare en deskundige ondersteuning op organisatorisch, secretarieel en administratief gebied. HBO-gediplomeerd. In het bezit van Var-wuo. Werkgebied: stad Utrecht met een straal van 15 km.
Assistant@Work richt zich op de ZZP'er en kleine MKB om de secretariële, administratieve en vooral commerciële activiteiten over te nemen, zodat zij zich volledig op hun eigen hoofdactiviteiten kunnen richten.
Vele jaren ervaring in het notuleren van vergaderingen van gemeenteraden, commissievergaderingen van gemeenteraden, woningbouwverenigingen, patientenverenigingen, etc.
Vakkundig, professioneel, betrouwbaar.
Ik ben zangdocente, maar voordat ik me ging toeleggen op zingen heb ik Schoevers Officemanagement gedaan en 5 jaar als secretaresse bij verschillende bedrijven gewerkt. De laatste 2 jaar als junior-adviseur.
Uitvoeren van secretariaatswerkzaamheden, managementondersteuning, projectondersteuning, office werkzaamheden, P&O ondersteuning en ondersteuning bij evenementen.
Sterk regel- en organisatievermogen.
Professionele freelancer gespecialiseerd als Personal Assistant, Directiesecretaresse, Management Assistente, Projectsecretaresse. Daarnaast ervaren in (her)structureren van secretariaten, archieven, etc.
Cornerstone Advies beschikt over langdurige ervaring in de financiële
als secretariële branche.
Flexabiliteit, alsmede inlevingsvermogen in de klant is een belangrijk
onderdeel van de dienstverlening.
Alle voorkomende administratieve handelingen van behandelen van e-mails, bijhouden van agenda's, bijhouden en aanvullen van CRM gegevens, uitwerken van verslagen, maken van handleidingen, mailings enz,
Werkzaam als freelance secretaresse voor diverse opdrachtgevers o.a. ING Real Estate, Ballast Nedam, Stadsdeel Oud Zuid Amsterdam, woningstichting Eigen Haard.
ruim 15 jaar ervaring als secretaresse.
Lantana Marketingservices houdt zich bezig met 2 takken van sport:
-Opzetten, uitvoeren en rapporteren van marktonderzoek
-Notuleren van vergaderingen, secretariële en organisatorische werkzaamheden
Fair Point is gespecialiseerd in het opzetten van administraties en boekhoudingen. Het voeren van administraties en boekhoudingen en het verzorgen van BTW-aangiften.
Service is persoonlijk en gericht.