Typist nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Vanaf januari 2001 hebben mijn man en ik samen een interieurbouwbedrijf. Inmiddels hebben wij 5 werknemers in dienst en verzorg ik alle secretariële, personeels- en managementtaken binnen ons bedrijf.
* opzetten en uitvoeren van secretariaten
* management- en projectondersteuning
* notuleerservice
* transcriptieservice
* notuleertraining
* schrijven van teksten en persberichten
* redactiewerk
Ik ben een snelle en vakkundige notuliste die met name veel ervaring heeft in het notuleren van VvE's. Op dit moment werk ik als freelance notuliste voor een grote woningbouwvereninging in Amsterdam.
Sinds 2009 een eigen zaak in office management. Daarvoor eigen praktijk als diëtist, daarvoor gewerkt als directiesecretaresse bij o.a. Philips, Gemeente Veldhoven, TU Eindhoven, Grootverbruik Ahold.
Freelance secretaresse voor invulling van tijdelijke ondersteuning. Denk hierbij aan (directie)secretaresse, managementassistent, office manager, PA, back office, front office, projectondersteuning
FacSimile Transcripties ondersteunt u op eenvoudige wijze bij het snel en accuraat uitwerken van interviews, notulen, verslagen, diagnoses en andere zaken die schriftelijk moeten worden vastgelegd.
De helpende secretariële hand bij uw dagelijkse werkzaamheden. Voor meer informatie : www.secretarieleduizendpoot.nl
Speciaal voor de ondersteuning van makelaarskantoren:
www.makelaarsupport.nl
Ook onder hectische omstandigheden weet ik mijn prioriteiten te stellen. Ik ben een zelfstandig werker en houd van duidelijkheid. Mijn sterke kanten zijn: accuraat, zorgvuldig en dienstverlenend.
Snel iemand nodig die notulen opstelt, een vergadering begeleidt of een project/ klus afrondt? Daarvoor neem je contact op Wondersteuners! Snel, resultaatgericht en met een hoop positieve energie.
Ik ben sinds 1998 eigenaar van IMVR Data- en Tekstverwerking.
Mijn specialisatie is het notuleren van allerlei soorten vergaderingen, uitwerken van ingesproken teksten, interviews, films etc.
Gespecialiseerd in het notuleren van vergaderingen, boekhouding en daarnaast inzetbaar voor alle secretariële werkzaamheden.
Ik werk volledig op afstand daar ik in Spanje woonachtig ben.
Fondsenwerving in de culturele sector,
freelance juridisch secretaresse
tekstschrijver
beschik over dicteerapparaat (kleine dictaatbandjes uitwerken)
Typesnelheid 381 aanslagen per minuut.
Ervaren secretaresse met VAR-verklaring, flexibel inzetbaar voor het notuleren van vergaderingen, het schrijven/redigeren/corrigeren van teksten, scriptiebegeleiding en secretariaatsservice.
Als ervaren Freelancer met verschillende opdrachtgevers in verschillende branches.
Ervaring: Office Manager, Directiesecretaresse en Personal Assistent.
PatyPlanner en Personal Shopper.
Voor het uittypen van uw interviews, transcriptie van uw geluidsbestanden, uitwerken van geluidsopnames etc.etc. in correct Nederlands, binnen afgesproken tijd en tegen een redelijk tarief .
Isa is een backofficekantoor met onder andere secretariaat diensten. Omdat er diverse medewerkers zijn is uw secretariaat altijd aanwezig.
In overleg zijn bijna alle werkzaamheden mogelijk.
Mijn vakgebied is taalbeheersing:
- voor het uitwerken interviews en transcripties,
- als corrector voor foutloze teksten,
- als redacteur om informatie te ordenen en te structureren.
Secretariële ondersteuning op directie- en board niveau, vele jaren ervaring met name op juridisch-financieel en internationaal gebied.
Voor meer gegevens kunt u contact met mij opnemen.
Ik ben een ervaren secretaresse met veel notuleerervaring. Daarnaast ben ik beschikbaar als freelance secretaresse voor al uw tijdelijke opdrachten of voor de duur van een bepaald project.
Ondersteuning voor Ondernemingsraden (ambtelijk secretaris), projecten of management.
Tevens inzetbaar als (ad hoc) notuliste.
Zie voor uitgebreide werkervaring mijn linkedin profiel.
Ik wil mij aanmelden als "professional" voor het uittypen van interviews, scripties, uitwerken ingesproken teksten.
Het zou om een bijverdienste gaan.
Kan dat op deze manier?
allround backoffice werkzaamheden, d.w.z. ondersteuning bij marketing campagnes, beantwoorden van e-mails, afhandelen van prijsvragen en het verzorgen van alle secretariële werkzaamheden.
DrenOfficeSupport is met name gespecialiseerd in verslaglegging van diverse vergaderingen, is zeer vakkundig en kan zich snel verplaatsen in uw wensen.
Zie ook: www.drenofficesupport.nl