Typist nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Ik heb veel ervaring op directiesecretaresseniveau in diverse branches. Ik ben momenteel drie dagen per week werkzaam en heb nog wel wat tijd over voor diverse klussen.
Werkzaam als freelance notulist sinds 2006 naast een baan in loondienst als directiesecretaresse. Naast notuleerservice kan ik ook correctie- en redigeerwerk leveren.
Beschikbaar op dinsdag en donderdag van 8.30 tot 14.00 uur voor licht administratieve werkzaamheden.
Archivering en telefoondiensten.
Kennis van MS Office en Exact.
Een organisatiebureau voor de logistieke organisatie van evenementen en congressen, en voor de ondersteuning van bedrijven op secretarieel en administratief gebied.
Hiervoor verwijs ik u graag naar mijn website. U kunt ook mijn brochure opvragen via info@committedmanagementsupport.nl
Hartelijke groet
Daniëlla van Maldegem
Ik zou het liefst van thuis uit willen werken, ik denk dan vnl aan het uittypen van dictaten, verslagen etc. Ik heb er ervaring mee, ook in het Frans en Engels.
Ik heb ruim 7 jaar als secreteresse voor een registeraccountant gewerkt. Daarna ben ik nog bijna 3 jaar werkzaam geweest als projectsecretaresse ik de wegenbouw.
Senior support professional die breed inzetbaar is op het gebied van Facility Management, Office Management en in de ondersteuning van C Suite-level managers.
Ik ben Officemanager van beroep en heb meer dan 7 jaar ervaring binnen de ondersteunde sector. Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn LinkedIN pagina.
Ruim 30 jaar ervaring als Directiesecretaresse Raad van Bestuur internationale bedrijven. Veel a.i. werkzaamheden en reorganisaties secretariaten doorgevoerd.
AKAD begeleidt en coacht secretaresses en administratief medewerkers naar een effectieve werkwijze en een optimale communicatie met werkgever en/of collega's
meer dan 25 jaar werkervaring als officemanager, secretaresse bij diverse werkgevers. Gespecialiseerd in kleine tot middelgrote bedrijven. Spin in het web.
Voor informatie van mijn bedrijf verwijs ik u graag naar mijn website: www.secretarieleduizendpoot.nl.
Specialisatie: makelaardij. www.makelaarsupport.nl
Sinds 2008 actief als zelfstandige gespecialiseerd in secretariële werkzaamheden, communicatie en verbetertrajecten van secretariaten en facilitaire zaken.
Kiki de Boer-Uw Secretaresse is gespecialiseerd in het notuleren van vergaderingen en het uitvoeren van secretaresse werkzaamheden in diverse organisaties.
Ik werk nauwkeurig en snel en spreek de taal die u wilt uitdragen. Ik heb jarenlange ervaring in de profit en non-profit sector, in binnen- en buitenland.
Als Personal Assistant heb ik meer dan 20 jaar werkervaring in binnen- en buitenland en in diverse branches.
Tevens ben ik coach/counsellor en mediator.
Het ondersteunen van ondernemingen en organisaties op het gebied van projectmanagement, secretariële en ondersteunende werkzaamheden en office management.