Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten bedrijvengids

Typist nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Assendelft (Noord-Holland)
Lotus Support is een onderdeel van Lotus Events. Lotus Events is een full service evenementen bureau dat privéfeesten, huwelijken en bedrijfsevenementen organiseert. Lotus Support is gespecialiseerd in freelance secretariële ondersteuning of project management. Ik heb kennis van alle onderdelen van Microsoft Office, Sharepoint, Viso, Oracle, Powerpoint, etc. Ik heb een cursus Project Management afgerond. Ik heb de afgelopen 10 jaar in verschillende ondersteunde posities gewerkt van PA voor de directie, PM voor de CTO binnen een internationale onderneming, Office Manager tot Director Service Planning & Office Support. Aangezien ik de laatste 6 jaar bij een multinational heb gewerkt waar de voertaal zowel mondeling als schriftelijk engels is, spreek ik de taal vloeiend.

Nieuw Vennep (Noord-Holland)
Na ruim 10 jaar ervaring op te hebben gedaan in binnen- en buitenland in o.m. de arbeidsbemiddeling, marketing en sales en administratieve functies ben ik nu als zelfstandig ondernemer actief vanauit huis. Ik kan u ondersteunen op - administratief gebied ( uitwerken van presentaties, offertes, documenten, rapporten etc) - telefonische werkzaamheden (aannemen van telefoon, tijdelijke hulp bij bereikbaarheid etc), - marketing en communicatie werkzaamheden w.o. contentmanagement van de website, maken van presentaties in powerpoint en het opstellen teksten), - Boekhoudkundige werkzaamheden, - HRM werkzaamheden w.o. recruitment, advies bij personeelsvragen. Ik beschik uiteraard over de modernste apparatuur w.o. laptop, mobiele en vaste telefoon, internetaansluiting, scanner en fax

Mildam (Friesland)
Hoi! Ik ben Ineke, jouw veelzijdige virtual assistant met een passie voor alles wat te maken heeft met structuur en duidelijkheid. Of je nu worstelt met het optimaliseren van werkprocessen, het beheren van de HR-administratie of je gewoon iemand nodig hebt die jouw notulen tot in de puntjes verzorgt – ik sta klaar om te helpen! Met mijn ervaring in de bouwsector betekent dat ik precies weet hoe ik processen soepel kan laten verlopen en mijn kennis is ook perfect voor o.a. VvE-beheerders en andere bouw gerelateerde bedrijven. Van personeelsplanning tot automatiseringen, ik zorg ervoor dat alles op rolletjes loopt, met een gezonde dosis humor om de boel luchtig te houden. Klaar om samen te werken en jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen? Laat het me weten!

Mijn naam is Claudia Kranendonk en ik ben al ruim 12 jaar werkzaam als secretaresse. Mijn huidige functie is directiesecretaresse bij een Architecten Bureau, maar mijn hart ligt bij het uitwerken van interviews etc. Via mijn vorige werkgever, de Hogeschool Rotterdam, werk ik voor onderzoeksopdrachten regelmatig interviews uit. Ik werk met het transcriptieprogramma F4. Aangeleverde digitale bestanden (via yousendit.com) kunnen naar wens worden uitgewerkt: letterlijk, woordelijk enz. Mijn gemiddelde uitwerkingstijd is 6 a 7 uur per uur interview. Afhankelijk van de geluidskwaliteit van de opname. Uiteraard geef ik mijn ontvangen verdiensten op aan de belastingdienst en werk ik met een VAR-verklaring. U kunt altijd contact met mij opnemen over uw wensen en/ of verwachtingen.

Nijkerk (Gelderland)
Assistant4U ziet graag een tevreden klant, die zich kan richten op zijn/haar kerntaken. Als Professional Office Organizers brengen wij structuur aan in tijd, taken en ruimte met als doel een betere kwaliteit van werken. Hoe dan? Van opgeruimd bureau tot blijvende gedragsverandering, door: 1. Structureren 2. Organiseren 3. Vastleggen 4. Onderhouden Resultaat: - minder werkdruk en stress, beter timemanagement - toegankelijke informatie en hanteerbare archieven - meer efficiënte werkgewoonten door het structeren van workflowprocessen - effectieve verwerking van informatiestromen, zoals e-mail - het indelen van werkzaamheden, overzicht, structureren van informatie - betere samenwerking! Bel voor meer informatie: 06 - 54 92 79 57

Garderen (Gelderland)
Monique Appels: geboren 1964, secretaresse sinds 1985 - freelancer sinds 2010, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en in bezit van VAR Opleiding: Directiesecretaresse (Instituut Schoevers) Notuleren (Instituut Schoevers) NIMA Marketing-A Ervaring: Typiste/Receptioniste Afdelingssecretaresse Directiesecretaresse/Office manager Waarom kiezen voor secretaresse Monique: Professionele rot in het vak dus accuraat, proactief, discreet en met uitstekende communicatieve eigenschappen. Ruime praktijkervaring waardoor weinig inwerktijd nodig is. Flexibel inzetbaar en in bezit van de modernste communicatiemiddelen. Afspraak: Secretaresse Monique werkt in de regio Veluwe of vanuit huis. Afspraak maken kan op (06) 54395797 of per e-mail

Nijmegen (Gelderland)
Click to edit position descriptionWitteveen Werkt voor u! Heeft u ook wel eens het gevoel dat u niet toekomt aan de zaken die echt belangrijk zijn voor uw organisatie? Administratie, 'eventjes iets uitzoeken', het invoeren van data.....het zijn klussen die 'stiekem' veel tijd in beslag nemen. Zou het niet heerlijk zijn als u deze klussen kan uitbesteden aan een betrouwbare professional? Witteveen Werkt neemt u deze klussen graag uit handen zodat u zich volledig kunt concentreren op de zaken die echt belangrijk zijn. Witteveen Werkt voor u! Betrouwbaar, nauwkeurig en snel! Slechts enkele voorbeelden van wat Witteveen Werkt voor u kan doen: * Administratieve ondersteuning * Agendabeheer * Eventmanagement * Verslaglegging vergaderingen * Websitebeheer

Kennis: Rechten.Sudie 3e jaar HBO rechten Kennis: medische terminologie (via de opleiding doktersassistente) Kennis: telefoon etiquette. Cursus communicatieve vaardigheden gericht op telefoon. Kennis: Computer: goed bekend met Office (w.o. Word, Excel) ------------------------------------------------------------------------- Ervaring: Typen: ca. 240 apm. Zeer snel en foutloos. Ervaring: met dictafoon. Ervaring met secretaresse werkzaamheden ca. 10 jaar. ------------------------------------------------------------------------- Ik reken 20 euro (all-in) per uur specialistische teksten:Rechten, Medisch en 15 euro (all-in) per uur andere teksten. Ik beschik over een computer en modem en ik kan direct aan de slag. U kunt mij bereiken: t.ringma@hotmail.com

Aalsmeer (Noord-Holland)
Sinds 1989 ruime secretariele ervaring in loondienst, luchtvaartsector tot niveau secretaresse / personal assistant hoofd bedrijfsonderdelen en reorganisatie teams. Sinds 1999 ervaring als assistent personeelsadviseur, personeelsfunctionaris, reintegratiemanager in loondienst. Vanaf 2005 eigen selectie- en afsprakenbureau op het gebied van marketing, communicatie, reclame in consument-/medisch-/zakelijk segment. Wegens terugloop werkzaamheden is er ruimte om werkzaamheden erbij te doen. Ik werk met vaste free lancers op gebied van recruitment, secretarieel en administratief. Er is voldoende ervaring op het gebied van het uitwerken van notulen, interviews, verslagen, het maken van afspraken, bemiddeling, werving en/of p&o advisering. Marianne Smulders

Bladel (Noord-Brabant)
Verlenen van flexibele inzetbare secretariële, administratieve, telefonische, verkoopondersteuning (telesales) in de ruimste zin van het woord. Ondersteuning wordt verleend zowel structureel, incidenteel als projectmatig waarbij kwaliteit, klantgerichtheid en commercieel resultaat als belangrijke uitgangspunten worden gehanteerd. Specialisatie secretarieel: notuleren, transcriptie van geluidsbestanden op het medisch/specialistische vlak zoals Expert Input Meetings, symposia, congressen, Phase I,II en II trials en het (her)structureren van secretariaten. Specialisatie sales/telefoon: telefonische acquisitie, het genereren van kwalitatieve verkoopafspraken, marktonderzoek, omzetverhoging, leadgeneratie, databasebeheer, bereikbaarheidservice, customer service.

Driezum (Friesland)
Tom Bakker is een veelzijdige professional met een achtergrond in het bedrijfsleven, het onderwijs en de gemeentelijke overheid. Hij heeft een academisch werk- en denkniveau, hij gaat voor kwaliteit en hij heeft gevoel voor verhoudingen. Betrouwbaar en integer is hij iemand die je om een boodschap kan sturen. Hij kan goed luisteren, goed analyseren en goed schrijven. Onder de naam Bakker Bestuursondersteuning heeft Tom zich gespecialiseerd in het maken van notulen van vergaderingen en overleggen en verslagen van bijeenkomsten, zowel voor de overheid als voor het bedrijfsleven. Daarnaast is hij beschikbaar voor het verzorgen van mailings, het beheren van adressenbestanden, het invoeren of bewerken van data en andere voorkomende administratieve werkzaamheden.

Haarlem (Noord-Holland)
Ik ben sinds 2007 freelance directiesecretaresse. Ik ervaar dit als een enorm leuke uitdaging om elke keer weer een toevoeging en goede vervanging te zijn voor de onderneming waarvoor ik werkzaam ben. Mijn specialiteit is dan ook dat ik mij ontzettend snel kan aanpassen aan de situatie waarin ik mij bevind en dit met heel veel plezier doe. Doordat ik een Friezin ben heb ik een nuchtere instelling en dit resulteert zich in het feit dat ik erg stressbestendig ben en altijd enthousiast. Ik heb jarenlang als PA/sales secretaresse gewerkt en heb dus een commerciële achtergrond. Maar ik heb ook gemerkt (door mijn werkervaring bijvoorbeeld bij Menzis zorgverz.) dat ik werken bij een non-profit organisatie ook erg interessant vind. Ik heb geen personeel in dienst.

Steenbergen (Noord-Brabant)
Notuleerservice Dictum verzorgt voor overheden, semi-overheden, bedrijven en particulieren de verslaglegging/notulering van vergaderingen en bijeenkomsten. Wij maken verslagen van allerlei soorten vergaderingen. Ook werken we geluidsbestanden uit tot verslagen. Ons werkgebied beslaat geheel Nederland en Vlaanderen. Nadat u contact met ons heeft gelegd, kunnen wij in principe binnen enkele dagen op uw verzoek inspelen. Ons bureau is flexibel, accuraat, kwaliteitsgericht en snel. Dienstverlening gebeurt tegen een voor u betaalbare prijs. Notuleerservice Dictum stelt zijn verslagen op in modern Nederlandse teksten die helder en duidelijk zijn. De wijze van verslaglegging bepaalt u zelf. Klik op verslagvormen voor de mogelijkheden die wij u kunnen bieden.

Delft (Zuid-Holland)
Mijn naam is Linda Bitzberger-Kloppers en ik heb LJAdvantage opgericht in juni 2010. Ik ben een allround (directie) secretaresse en werk sinds kort als ZZP'er. Mijn uitdaging en drijfveer ligt in het aannemen van korte opdrachten. Mijn doel is om iets goeds neer te zetten in een relatief kort tijdsbestek. Ik ga er voor de volle 100% voor en door mijn ervaring, enthousiasme, positieve instelling en vakkennis kan ik een opdracht tot een succes maken en afronden. Ik kan zelfstandig, maar ook als teamplayer goed functioneren. Verder ben ik pragmatisch ingesteld, analytisch sterk, doelgericht en nieuwsgierig. Tevens is de Engelse en Franse taal geen enkel probleem. Beide talen spreek ik vloeiend. Kortom: LJAdvantage is uw voordeel in zakelijke dienstverlening!

Alkmaar (Noord-Holland)
Easy Trainingen & Opleidingen Trainingen in persoonlijke ontwikkeling, communicatie,commerciële vaardigheden, leiderschap, P&O, secretarieel en Nederlandse Taal. Onze trainers zijn praktisch, resultaatgericht, persoonlijk en enthousiast. Ze hebben zelf ervaring opgedaan op deze vakgebieden of zijn daarin nog steeds werkzaam, waardoor veel gebruik wordt gemaakt van voorbeelden uit de eigen praktijk. Er worden diverse werkvormen toegepast . De training kenmerken zich door een interactieve, informele setting, waarin ruimte is voor humor, reflectie, persoonlijke aandacht en kritiek. Van de deelnemers wordt een actieve houding gevraagd, waardoor interactie ontstaat in de groep. Deelnemers kunnen direct met de theorie aan de slag in hun eigen praktijk.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Bij PerfecType kunt u terecht voor het professioneel laten transcriberen van diverse audio-/videobestanden (zakelijk, psychologisch, commercieel, medisch, juridisch, focusgroepen, vergaderingen, online meetings, et cetera). Geluidsopnames kunnen zowel woordelijk als letterlijk getranscribeerd worden. Er is geen limiet aan het aantal aanwezige sprekers of de duur van het bestand. Indien gewenst, kunt u uw bestand geanonimiseerd laten transcriberen. Persoonsgegevens worden anoniem in het bestand verwerkt, waardoor niets uit het transcript herleidbaar is tot de aanwezige personen/organisatie(s). U ontvangt uw bestand binnen maximaal vijf werkdagen. Indien u het bestand met spoed wenst te ontvangen, is het mogelijk om deze al binnen 24-48 uur te ontvangen.

Montfoort (Utrecht)
Wie ben ik in een notendop? Mijn naam is Lisa van Rooijen, ik houd ontzettend van leren, en heb dan ook een hoop studies achter de rug. Daarnaast heb ik een hart voor reizen en de wereld ontdekken. Momenteel werk ik als freelancer op verschillende gebieden, voornamelijk in de zorg en op secretarieel gebied. Relevant voor hier, is dat ik gespecialiseerd ben in academisch Engels en Nederlands, en dat ik dan ook in beide talen foutloos transcribeer. Door mijn opleidingen heb ik veel ervaring van het geven, transcriberen en analyseren van interviews. Door mijn werkervaring binnen het transcriberen en vertalen, heb ik deze ervaring nog verder uitgebreid. Wat persoonlijke interesses: Milieu, duurzaamheid, voeding, permacultuur, reizen, DIY.

Soest (Utrecht)
Onder een goede secretariële ondersteuning wordt verstaan iemand die breed inzetbaar en zelfstartend is. Iemand die in no time een verlengstuk van de organisatie is en alles regelt op een onzichtbare manier. Van het wegwerken van achterstanden tot het optimaliseren van bestuurssecretariaten. Allround assistentie biedend. Een ondersteuner pur sang! Door de vele jaren ervaring, opgedaan in de profit en non-profit sector, MKB maar ook internationale organisaties, zie ik het telkens weer als een uitdaging de spilfunctie in te nemen. Natuurlijk, door mijn hands-on mentaliteit vergezeld van humor en een dienstverlenende attitude, lijkt het vanzelfsprekend dat ik vanaf mijn jongste jaren, met veel plezier, ervoor kies secretaresse te zijn!.

Leersum (Utrecht)
Het Notuleercentrum is hét kennis- en expertisecentrum op het gebied van notuleren in Nederland. Het Notuleercentrum zet ruim 100 notulisten in en heeft een landelijke dekking. Veel opdrachtgevers maken gebruik van de diensten van Het Notuleercentrum BV vanwege de grote capaciteit aan notulisten of vanwege de moeilijkheidsgraad van de te notuleren bijeenkomsten. Het Notuleercentrum heeft een zakelijke relatie met haar opdrachtgevers, waarbinnen het persoonlijke contact een belangrijke rol speelt bij de onderlinge communicatie. Door op een doordachte wijze gebruik te maken van (internet-)technologie worden bedrijfsprocessen steeds verder gestroomlijnd waardoor ook in de toekomst een goede prijs-/prestatieverhouding gewaarborgd blijft.

Geachte opdrachtgever, Omdat ik in het buitenland (Argentina) woon, kan ik u vanzelfsprekend niet van dienst zijn bij opdrachten tot het notuleren van vergaderingen in Nederland. Ik ontvang graag opdrachten tot het uitwerken van concepten etc. Daarnaast verricht ik correctie- en vertaalwerk (Nederlands, Engels). Ik vind het uitdagend om teksten te corrigeren op taal/stijlfouten. Ik ben accuraat. In 1986 was ik Secretaresse van het Jaar. Gedurende ruim 25 jaar heb ik gewerkt in het bedrijfsleven in Nederland. In 2004 ben ik tezamen met mijn echtgenoot verhuisd naar Argentina, een geweldig land om in te leven. Via de moderne communicatiemiddelen staan wij in contact met de andere delen van de wereld. Ik zie uw opdracht graag tegemoet!

Zwolle (Overijssel)
Na mijn wo-studie Toegepaste Taalkunde een afwisselende en gevarieerde loopbaan; van onder andere baliemedewerker en managementassistent bij de Rabobankorganisatie, docent Nederlands en directiesecretaresse bij Cibap vakcollege voor verbeelding, officemanager/eindredacteur bij Veurinc, directie-assistent bij de Zwolse theaters naar mijn eigen bedrijf: Willeke de Boer Tekstcorrectie & Office Support. Ik help u uit de brand als u (tijdelijk) omhoog zit op het gebied van: tekstcorrectie en eindredactie, projectondersteuning, planning, notuleren en secretarieel werk. Ik bied ondersteuning vanuit huis én op locatie. Specialismen: notuleren, officemanagement, project- en beleidsondersteuning, correctie en eindredactie teksten

Ede (Gelderland)
Ik ben je virtual assistant (VA), als jij dat wilt. Ik ondersteun je op afstand en pak alle randzaken op waar jij geen tijd voor hebt, of geen zin in hebt. Zo zorg ik ervoor dat jij je kan focussen op je werk. Heerlijk toch? Als ondernemer (of startende ondernemer) komt er veel op je af. Niet alleen de verkoop en uitvoering van je dienst of product, maar ook veel randzaken. Aan deze zaken kun je veel tijd kwijt zijn, waardoor je minder tijd en focus overhoudt voor je eigenlijke werk. Ik help je graag met het structureren en organiseren van jouw zaken. Denk bijvoorbeeld aan het beheer van je website, nieuwsbrieven, social media, administratieve handelingen, klantcontact, voorbereiden beurzen of presentaties, agenda- en email beheer.

Rosmalen (Noord-Brabant)
Als zelfstandig ondernemer ben ik beschikbaar voor bedrijven, instellingen en iedereen die voor korte of langere tijd de hulp van een kundige, hardwerkende secretaresse nodig heeft. Ik heb minimale inwerktijd nodig en zorg voor maximale kwaliteit. Ik ben goed in organiseren, het oppakken van projecten, agendabeheer, notuleren, uitzoekwerk, corrigeren en/of opstellen van teksten. Alle voorkomende secretaressewerkzaamheden pak ik vlot op en de knelpunten die er zijn worden snel opgelost. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in de volgende functies; secretaresse Human Resources, directiesecretaresse en afdelingssecretaresse. Ook ben ik flexibel in mijn werkzame uren per week en ik ben beschikbaar voor zowel korte als langere projecten.

Haastrecht (Zuid-Holland)
Sinds 1998 verricht ik werkzaamheden op allerlei secretarieel gebied. De laatste jaren heb ik mij meer toegelegd op het typen van wiskundige formules en het verzorgen van de layout. Het betreft (veelal technische) rapporten, verslagen en cursussen die in de huisstijl van de klant gezet moeten worden. Sinds 2009 ben ik gecertificeerd schrijftolk. Een schrijftolk is een doventolk voor dove/slechthorende mensen die geen gebarentaal kennen. Met behulp van een veyboard kan op spreeksnelheid getypt worden. De dove/slechthorende klant kan dan op de aangesloten laptop meelezen wat er gezegd wordt. Deze werkwijze kan uiteraard ook gebruikt worden bij het typen van interviews/transcripties. Met vriendelijke groet, Marja Timmermans

Castricum (Noord-Holland)
Ervaren, accuraat, internationaal. Duits - Engels - Frans Secretariële dienstverlening en office management ondersteuning voor bedrijven en instellingen. Ondersteuning op secretarieel en administratief gebied, om ondernemers te helpen bij de positieve ontwikkeling van hun bedrijf, vereniging, klein en middelgroot adviesbureau, advocatenkantoor, (semi-) overheid of stichting enz. Per opdracht of regelmatig per week, alles is bespreekbaar. Vanuit eigen kantoor en ook op locatie bij opdrachtgever. Alle moderne apparatuur èn software aanwezig, grote deskundigheid in alle MS Office software, diverse boekhoudpakketten, websitebeheer, digitale Nieuwsbrieven/e-letters. Actueel - veel gevraagd: professionele digitale nieuwsbrieven!.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025