Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten bedrijvengids

Typist nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Hoorn (Noord-Holland)
Ms. Personal staat voor servicegerichte dienstverlening. Uw eigen persoonlijk assistent, die volledig dienstbaar is aan u. Doelgericht, gestructureerd en efficiënt, zo gaat Ms. Personal te werk, waarbij zij uw wensen en belangen als ook de kwaliteit nooit uit het oog zal verliezen. Ms. Personal is er voor zowel particuliere als zakelijke relaties. Specialties: Vakkundig in administratieve en secretariële dienstverlening. Ervaren in (juridisch)adviseren, ondersteunen en bemiddelen met name op het gebied van onroerend goed. Ervaring in het opzetten en ontwerpen van eenvoudige websites, Microsoft Office Pakket en diverse relatiebeheer systemen. Opvoeden en trainen van honden. Sterk in organisatie, planning en communicatie.

Den Haag (Zuid-Holland)
Invite Office en Event Support biedt ondersteuning aan bedrijven op het gebied van secretariaat, office management, projecten en evenementen. Heeft u ondersteuning nodig voor een project of heeft u bij extreme drukte of ter overbrugging van een vakantie of zwangerschapsverlof extra assistentie nodig, dan kan Invite Office en Event Support een oplossing voor u bieden. Op deze manier maakt u gebruik van een extra kracht, echter zit u niet voor een vaste periode gebonden aan extra personeel. De dienstverlening van Invite beperkt zich niet tot het tijdelijk overnemen van de werkzaamheden op het secretariaat, maar kan ook worden gebruikt voor het opzetten van een secretariaat of structuur aanbrengen op een bestaand secretariaat.

Utrecht (Utrecht)
Ik ben een PA en PMO-er in hart en nieren die leergierig, creatief, representatief, eerlijk en verantwoordelijk is en ervan houdt zaken meteen aan te pakken. Ik ben een sociaal en proactief persoon, die zowel uitstekend in teamverband als zelfstandig kan werken. In mijn werk zie ik geen problemen, maar uitdagingen en oplossingen! De laatste jaren heb ik bewezen dat ik operationeel heel sterk ben, zelfstandig projecten kan voeren, mij flexibel kan opstellen in een dynamische omgeving en een spin in het web ben. Mijn kracht zit in: het organiseren, plannen en coördineren van zaken, zoals events, etc.; het versterken van reputatiemanagement en de dialoog met doelgroepen en stakeholders aangaan via Social Media.

Arnhem (Gelderland)
HRH office support verricht voor u graag de volgende werkzaamheden: * managementondersteuning: opstellen correspondentie, plannen van afspraken, agendabeheer, ontvangen en te woord staan van klanten en relaties, organiseren en notuleren vergaderingen en bijeenkomsten; * projectondersteuning: bewaken van acties, voortgang, planning en deadlines, verzamelen en bijhouden van gegevens, signaleren van knelpunten; * organisatie evenementen, zakenreizen, relatiedagen, personeelsfeesten e.d. * verkoop- /marketingondersteuning: opstellen van offertes, bevestigingen en facturatie, mailen en nabellen prospects; * Ook voor het opzetten, begeleiden en reorganiseren van secretariaten kunt u HRH office support inschakelen.

Nieuwendijk (Noord-Brabant)
Boogaard Secretariële Diensten voert alle voorkomende secretariële taken uit. Denk hierbij aan taken als correspondentie en mailings, uitwerken van digitale bandopnamen, databasebeheer, het organiseren en notuleren van bijeenkomsten en nog veel meer.. Met deze activiteiten kunnen wij u op secretarieel gebied optimaal ondersteunen, zodat u zich volledig kunt richten op uw kernactiviteit. Boogaard Secretariële Diensten houdt rekening met de huidige economische omstandigheden, en biedt secretariële diensten aan vanuit de gedachte waarde voor een lage prijs. Wij houden er rekening mee dat ook u het zwaar hebt. Onze kernwaarden zijn betrouwbaarheid, ondersteunend, betrokkenheid en kwaliteitsbewustzijn.

Dedemsvaart (Overijssel)
U wilt een eigen website, maar u heeft geen zin in ingewikkelde informatie en onbegrijpelijke termen? Of heeft u al een website, maar bent u nog niet helemaal tevreden? Professionele design of hobby website. Wat uw wensen ook zijn, WebSign4u kan u helpen. Er zijn allerlei mogelijkheden. En niks is ons te gek. Vertel ons uw wensen en samen maken we de mooiste websites. Heeft u net een bedrijf opgestart? Dan heeft u waarschijnlijk een logo en huisstijl nodig. Ook daarvoor bent u op het goede adres bij WebSign4u. Komen er niet voldoende klanten op uw website? Promotiemateriaal behoort ook tot één van de mogelijkheden bij WebSign4u. Kortom, bij WebSign4u moet u zijn. Wij durven buiten de lijntjes te kleuren.

Tilburg (Noord-Brabant)
Een aantal voorbeelden van de diensten van Backing Business: - vervanging van uw secretaresse tijdens ziekte, vakantie, zwangerschapsverlof - extra ondersteuning tijdens drukke perioden - notuleren van uw vergaderingen - voorbereiding en uitwerking van uw presentaties - organisatie van bedrijfsuitjes, congressen of andere bijeenkomsten - begeleiding van verhuizingen - opstarten van een onderneming - inrichten en verbeteren van bedrijfsprocessen - begeleiding en/of ondersteuning van projecten - opzetten en inrichten van facilitaire processen - begeleiding van communicatie uitingen - onderzoeken van (juridische) vraagstukken - sparringpartner voor al uw ideeën - gegevensbestanden samenstellen en bijhouden

Tilburg (Noord-Brabant)
HS Management Support biedt een compleet pakket professionele interim ondersteuning op het gebied van officemanagement en is inzetbaar bij : - Ondercapaciteit - Organisatie van secretariaten (analyseren werkprocessen en/of coaching) - Scholing in secretariële vaardigheden (workshop) - Tijdelijke projecten en/of invulling bij ziekteverlof - (Her)inrichting van secretariaten - Korte en lange termijn projecten - Organisatie van evenementen - E-assistant (ondersteuning op afstand) - Notuleerservice Specialisaties - (Directie) secretaresse - Projectsecretaresse - Management Assistente - Secretaresse P&O - Bestuurssecretariaat - Organisatie van grote en kleine evenementen - Officemanager - Notulist

Heesch (Noord-Brabant)
Ambtelijk secretariaat voor ondernemingsraden: Secretariële en beleidsmatige ondersteuning (w.o. plannen van afspraken, voorbereiden vergaderingen, notuleren, archiveren, bijhouden van website) Het geven van feedback en het coachen van de leden van de Ondernemingsraad Het redigeren en publiceren van jaarverslagen het bevorderen in algemene zin van een professionele en efficiënt werkende Raad het bewaken van de voortgang van het overleg, procedures en processen participeren in het overleg van het dagelijks bestuur het bewaken van gemaakte afspraken beleidsvoorbereidende ondersteuning aan de ondernemingsraad. informatiebron voor (nieuwe) OR-leden en bestuurder op gebied van wet- en regelgeving

Voorschoten (Zuid-Holland)
Bent u op zoek naar iemand die uw administratieve en/of secretariële werkzaamheden uit handen kan nemen? Dan bent u bij mij aan het juiste adres! Houkes Business Services (HBS) verleent sinds 2007 professionele ondersteuning aan tal van bedrijven en organisaties. HBS biedt een grote mate van flexibiliteit t.a.v. de invulling van uren en de duur van de overeenkomst. HBS kan werkzaamheden verrichten op locatie, maar ook vanuit kantoor HBS. Voor meer informatie kunt u mij bereiken op telefoonnummer 06 22 44 70 02, via e-mail tanja@houkesbs.nl of kijk op www.houkesbs.nl. Houkes Business Services kan uw partner zijn of worden voor vervanging bij ziekte, piektijden, tijdelijke vacatures, projecten, etc.

Barendrecht (Zuid-Holland)
Dutycalls biedt zakelijkedienstverling op gebied van o.a. Business office services & support, coaching & advies en Business events. 14 jaar ervaring in office support in zowel zakelijke diensteverlening als non- profit organinsaties, breed inzetbaar voor diverse administratieve en management ondersteunende opdrachten. Tevens Biedt Duty Calls coaching & advies in diverse disciplines op gebied van bv. persoonlijke effectiviteit, multiculturele & maatschappelijk gerelateerde aspecten, jongeren coaching en intituieve coaching in de talen Nederlands , Engels, Spaans, Papiaments en Italiaans. De sessies worden gegeven via Skype! dus veilig thuis in uw eigen omgeving. Bel of mail voor een afspraak!

Kaatsheuvel (Noord-Brabant)
Top Secretariaatsservice Maria van Dun biedt aan allround secretariële dienstverlening van hoge kwaliteit, met snelheid en flexibele inzet voor wat betreft werktijden. Ruime ervaring in notuleren van met name commissievergaderingen binnen gemeenten, OR-vegaderingen, directievergaderingen en verslaglegging bij rampen(oefeningen) binnen gemeentelijke beleidsteams. Ervaring als ondersteuner bij groot gemeentelijk project. Goed bekend met besluitvormingstrajecten binnen gemeenten. Goede kennis mondeling en schriftelijk van de Duitse en Engelse taal. Nu, maart 2011, 2-daags Tibet-weekend volledig ter hand genomen. Meer informatie via www.topsecretariaat.nl of 06-83672122. Met vriendelijke groet, Maria van Dun

Den Haag (Zuid-Holland)
Vertrouwen en persoonlijke betrokkenheid, dat zijn de uitgangspunten van Uw Secretaresse. Wij zorgen ervoor dat u zich als ondernemer kunt richten op uw core business. Dat doen we met passie en een duidelijk doel; u zoveel mogelijk ontzorgen. Of het nu gaat om secretariële werkzaamheden of privézaken; wij regelen, organiseren en coördineren voor u, we denken graag met u mee. Bij u op locatie, of vanuit ons eigen kantoor. Al vanaf een paar uur per week kunt u Uw Secretaresse inschakelen als secretaresse of personal assistant. Ook voor de afhandeling van uw financiële administratie bent u bij Uw Secretaresse aan het juiste adres. Kortom, Uw Secretaresse is uw volledige back-office op afstand.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Bent u op zoek naar tijdelijke professionele ondersteuning of bent u op zoek naar een organisatie talent, dan bent u bij kimcoomans aan het juiste adres. kimcoomans biedt op freelance basis voor u de oplossing. kimcoomans staat voor u klaar om projectmatig, in deeltijd en/of tijdelijk ondersteunende werkzaamheden van u over te nemen. kimcoomans stelt u in staat om u volledig te concentreren op uw eigen werk: de hoofdzaken, hoofdlijnen en inhoudelijke aspecten. Het uitvoerende werk, de afhandeling van gemaakte afspraken, de belangrijke details, zaken die eens goed uitgezocht moeten worden, regelwerk en overlopende secretariële taken kunt u uit handen geven aan kimcoomans.

Hoofddorp (Noord-Holland)
OfficeAssistance.nl is een bureau voor Virtual Assistance. Ik help ondernemers door hun secretarieel en organisatorisch werk uit handen te nemen zodat ze zich volledig kunnen bezighouden met hun eigen specialiteit. Ik doe dat vanuit mijn eigen kantoor en ben flexibel inzetbaar. U kunt dus altijd van mijn tijd gebruik maken en bent niet gebonden aan een vast dagdeel per week. Ik ben betrouwbaar en communiceer helder, zodat u altijd weet waar u aan toe bent. Door middel van moderne communicatiemiddelen als Skype en gedeelde online werkruimten is het mogelijk om bijna alle werkzaamheden virtueel uit te laten voeren. OfficeAssistance.nl, voor alle kantoorwerkzaamheden waar u zelf niet aan toekomt!

Bussum (Noord-Holland)
SecretariaatsBuro B.V. in Bussum - ook wel SBB genoemd - is gespecialiseerd in professionele secretariële ondersteuning van organisaties in de meest ruime zin van het woord. Het aannemen van de telefoon, het organiseren van congressen of het voeren van een compleet secretariaat, het is voor SBB geen enkel probleem. Wij bieden voor ondernemingen, verenigingen en stichtingen een compleet pakket secretariële diensten gericht op al uw wensen. Wij bedienen onze klanten in heel Nederland. Onze grootste kracht is dat wij werken op de manier die bij u past. Onze ervaren medewerkers hebben er plezier in om al uw secretariële taken uit handen te nemen en deze taken voor u tot in de puntjes te verzorgen.

Harderwijk (Gelderland)
De Tijdfabriek maakt tijd... Voor u! De Tijdfabriek is er voor ondernemers, in het bijzonder ZP-ers, die kansen zien en die met beide handen aanpakken. Ondernemers die van aanpakken weten, die goed werk willen leveren en die willen groeien. Maar op een gegeven moment kan deze groei een belemmering worden. Als u niet meer de kwaliteit kunt leveren die uw klanten van uw gewend zijn. Als u eigenlijk geen tijd heeft voor leuke nieuwe klanten en opdrachten. Geef taken uit handen voordat deze groei u in de weg gaat zitten. De Tijdfabriek is uw eigen PA/secretaresse zodat u zich op uw core-business kunt richten. Voor een paar uur in de week of maand. Afgestemd op uw behoeften. Tot snel!

Middenmeer (Noord-Holland)
Grootjesteksverwerkingis gespecialiseerd in het verwerken van vastgelegde opnames die u uitgetypt wenst te hebben. Van monologen tot groepsgesprekken, van memos tot interviews, wanneer u een opname in transcriptvorm nodig heeft, typt Grootjesteksverwerking het voor u uit. Dit zogeheten transcriberen wordt niet alleen uitgevoerd tegen een zeer scherp tarief, u heeft ook nog eens de garantie dat u binnen 7 werkdagen uw transcriptie ontvangt. De prijs per interview varieert van €12,00 tot €30,00 euro inclusief netjes bewerken afhankelijk van het interview. Ook tik ik handgeschreven teksten over in Word of Office vorm. Dus twijfel niet en vraag Grootjesteksverwerking voor uw opdrachten.

Nijmegen (Gelderland)
Adminion VOF is een klein, veelzijdig en ambitieus kantoor, waar u terecht kunt voor alle zaken die direct te maken hebben met een onderneming. Of u nu werkt als ZZPer, als eigen ondernemer met personeel of voor uw werkgever zaken moet regelen, Adminion kan al uw vragen en wensen aan. Telefoonservice (antwoordservice met uw bedrijfsnaam, een telefoniste op afstand), administratievoering en belastingzaken, brede administratieve en secretariële ondersteuning. Bij ons staat de klant altijd voorop. Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantoren die deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar niet onder lijden

Ik heb ruim 26 jaar ervaring in secretariële en organisatorische ondersteuning bij verschillende bedrijven in de zakelijke dienstverlening. Vanuit mijn bedrijf Hartman advies in stijl vervul ik interim opdrachten maar doe ook veel ad hoc klussen. Ik ben een klantgerichte, representatieve, zelfstandig en accurate ondersteuner op het gebied van secretariële en organisatorische ondersteuning. Dit zie ik overigens zeer breed; ik ben inzetbaar als directiesecretaresse, office- manager, personal assistent maar ook als secretaresse. Ik ben beschikbaar voor drie á vier dagen per week met uitzondering van de vrijdag. Curriculum Vitae en referenties doe ik u graag op aanvraag toekomen.

Capelle aan den IJssel (Zuid-Holland)
Wij zijn een klein ervaren team, die er is voor degene die ons nodig heeft. Wij zijn er om uw secretariaat aan te vullen en werken uit op onze eigen locatie. U heeft geen zorg over een werkplek of sociale lasten. U krijgt een wachtwoord en inlogcode om in te kunnen loggen op onze ftp-site zodat u veilig en snel uw uitgewerkte bestanden binnen kunt halen. Er wordt niet gewerkt met uurtarieven bij het uitwerken van bestanden maar met een tarief op getypt woord. Op de factuur wordt alles uitgesplitst vermeld zodat het voor u makkelijk te controleren valt. Wij werken snel en efficiënt. Door ons in te schakelen kunt u meer tijd en energie steken in zaken waar u zelf goed in bent, net als wij.

Schijndel (Noord-Brabant)
New Mentality houdt zich bezig met: - Secretariaat services - bemiddeling tussen gast gezinnen in Nederland en au pairs uit de Filipijnen. - kennis met MS office pakket, - spreekt Nederlands, Engels en Filippijns - vertaling van Nederlandse teksten naar Engels en anders om - veel ervaring in internationale omgeving - begrijpt het verschil tussen de oosterse en westerse mensen -heel veel ervaring in het organiseren van bijeenkomsten en wat er omheen hang. -heel veel ervaring in organiseren van reizen ( incl. visa aanvraag, vluchten, hotel accommodaties, vervoer en andere activiteiten). - ervaring in projectmatig opdrachten - gastvrij - in staat om klanten/mensen te binden

Langenboom (Noord-Brabant)
Buro Papilio is freelance beschikbaar voor Management Support in de breedste zin van het woord. Voor grote of kleine bedrijven die kampen met een tijdelijk capaciteitsvraagstuk door ziekte, zwangerschapsverlof, vakantieperiode of piekmomenten door extra projecten, biedt Buro Papilio u de helpende hand voor werkzaamheden als Officemanager, PA of managementondersteuner. Of het nu gaat om een korte invulling of juist een langdurige ondersteuning: Buro Papilio pakt aan en lost het op! Is het binnen uw organisatie (bijna) 5 voor 12? Neem dan contact op voor een vrijblijvende kennismaking waarin we samen kunnen bepalen hoe, waar en wanneer Buro Papilio ook uw onderneming kan ontzorgen.

Mierlo (Noord-Brabant)
Als privé-secretaresse op afstand zorg ik ervoor dat jij als zelfstandig ondernemer, onafhankelijke professional of freelance interimmer je tijd maximaal vrij hebt voor de dingen die je graag doet en waarmee jij je geld verdient. Met als uiteindelijk resultaat een hogere eigen declarabiliteit en dus meer omzet! Hoe? Door secretariële of administratieve werkzaamheden op een goedkopere en efficiëntere manier voor jou uit te voeren. Zo kun jij maximaal tijd besteden aan het leveren van toegevoegde waarde voor je klanten. En dat doe ik op afroep, op afstand en op vertrouwen! Dus geen verplichtingen, geen investeringen en geen problemen! Zie ook: www.bogersbusinesssupport.nl

Slagharen (Overijssel)
Ik heb al vele jaren (internationale) ervaring op het gebied van marketing en communicatie, waarbij wervende en creatieve teksten schrijven een van de belangrijkste taken was. Als executive assistant binnen een Amerikaanse holding, als office manager bij een projectontwikkelaar en makelaar, als marketingmedewerker bij een educatieve uitgeverij en marketingmanager bij een Arubaans vakantiewoningen verhuurbedrijf, heeft zij kennis, ervaring en affiniteit opgedaan met verschillende branches en sectoren binnen het MKB. Haar kracht is een combinatie van passie voor de Nederlandse taal en affiniteit met marketing samen met een dosis efficiency en sterk organisatorisch vermogen.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025