Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Flevoland

Typist in Flevoland nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Vraag nu gratis offertes aan »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Urk (Flevoland)
"Moet dat óók nog gebeuren? Dat is altijd zo'n werk.." Denkt u dat ook wel eens of juist vaak als er bijv. een interview ligt te wachten die letterlijk uitgetypt moet worden? Of bij een gedicht dat u keurig netjes op papier wilt hebben? Of een enquête waar u de lay-out perfect van wilt hebben? Of voor..... Voor diverse werkzaamheden naast uw werk bent u hier op het juiste adres. -------------------------- - ervaren typiste in het bezit van type-diploma (blindtypen met tien vingers) - typesnelheid van ruim 470 aanslagen per minuut - uw opgenomen gesprekken letterlijk uitgetypt - uw enquêtes uitgetypt en met stijl opgemaakt - uw teksten, artikelen, advertenties e.d. gecorrigeerd - 'haastklussen' waarvoor u op dat moment niet voldoende personeel heeft - andere opdrachten die nog niet benoemd zijn, maar waarvoor u toch iemand nodig heeft (bijv. enveloppen stapelen, ...

Lelystad (Flevoland)
Ik heb zeer ruime werkervaring als secretaresse en kan al uw secretariële werkzaamheden uit handen nemen. De te verrichten werkzaamheden zal ik vanuit huis voor u uitvoeren en kunnen dezelfde dag al voor u klaar zijn. U kunt uw werkzaamheden digitaal aanleveren of afgeven in Lelystad. Ik ben gespecialiseerd in het verrichten van juridische secretariële werkzaamheden. Diensten: * opstellen en versturen van uw correspondentie; * uitwerken van stukken, rapportages, notulen; * uitwerken van geluidsbestanden (dictafoon) in brief of document; * opstellen en versturen van mailings; * opzetten of bijhouden van uw klantenbestand; * telefonische werkzaamheden; * archiefwerkzaamheden (eventueel op locatie); * agendabeheer (juridisch: roladministratie); * redigeren en corrigeren van uw documenten. Uw voordelen: * u heeft tijdelijk of langdurig ondersteuning bij een project; * ideaal als u geen ruimte heeft voor een extra...

Almere (Flevoland)
Ik bied uw organisatie ondersteuning op secretarieel, administratief en HR gebied, volledig afgestemd op uw specifieke wensen. -------------------------------------------------------------------------- tijdelijke vervanging van directie- en afdelingssecretaressen, office managers en management assistentes. Bijvoorbeeld bij: vakanties, zwangerschapsverlof, (langdurige) ziekte of een overbruggingsperiode bij personeelswisseling; tijdelijke ondersteuning van secretariaten bijvoorbeeld bij: piekdrukte, afgebakende projectwerkzaamheden, reorganisaties, fusies en overnames. Ook het opzetten en inrichten van secretariaten behoort tot de mogelijkheden; flexibele (onregelmatige) secretariële ondersteuning op een kantoorlocatie of op afstand (voor o.a. de startende ondernemers); daarnaast bied ik ook secretariële ondersteuning bij (middel) grote ondernemingen, gemeenten en overheden. -----------------------------------...

Lelystad (Flevoland)
Langs deze weg wil ik mij graag voorstellen. Mijn naam is Nathalie Tiebesl en dit jaar is All About Finance opgericht. Ik werk met veel plezier bij een bank maar sinds 6 jaar ook als begeleider van particulieren en zakelijke ondernemingen. Van mijn hobby wil ik nu mijn beroep maken. All About Finance bied professionele dienstverlening op het gebied van secretarieel- en boekhoudkunig werk. Als ondernemer houdt u graag uw handen vrij voor het uitvoeren van kernfaciliteiten en het geeft u een gerust gevoel dat uw administratie op orde is. U kunt een beroep op mij doen voor een specifieke opdracht maar ook voor regelmatige terugkerende activiteiten. Ik werk vanuit mijn eigen kantoorruimte maar de werkzaamheden kunnen eventueel ook (deels) verricht worden op de locatie van de opdrachtgever. IK BEN ER VOOR: Een ondernemer die zich nog geen secretaresse kan veroorloven. Een secretaresse die hulp kunt gebruiken. Bedrijven die nog ni...

Lelystad (Flevoland)
Freelancer die een linking pin kan zijn tussen de werkvloer en directie/management? Zoekt u een creatieve, praktische denker en doener met een helikopterview die sociaal, integer en communicatief sterk is? Dan bent u bij mij aan het juiste adres. Ik pak met enthousiasme zaken aan en wanneer ik eenmaal aan iets begin, doe ik dat met passie en zet ik ook door totdat ik het gewenste resultaat bereikt heb. Ook kunt u mij vragen voor losse opdrachten, zoals het uitwerken van uw interviews/verslagen, verslaglegging van een van uw vergaderingen, kortweg ondersteuning op afstand. Ik ben in de afrondende fase van de HBO Bachelor Bedrijfskunde-opleiding met specialiteit Managementsupport. Ik volg deze opleiding omdat ik het management van een organisatie breder van dienst wil zijn dan alleen op secretarieel vlak (managementrapportages, meedenken aan oplossingen voor organisatieproblematiek). Door mijn praktische insteek zie ik de zaken mi...

Almere (Flevoland)
WFS Officemanagement staat voor betrouwbare ervaren flexibel in te zetten management ondersteuning. Door jarenlange ervaring in het vakgebied is inwerktijd niet of nauwelijks nodig. WFS Officemanagement kan voorzien in tijdelijke behoefte aan een officemanager, personal assistant, management assistent, HRM-, facilitair- of administratief- medewerker. Inzet is mogelijk vanaf enkele uren tot langere periodes. Geheel naar de behoefte en wensen van de opdrachtgever. WFS Officemanagement biedt als zelfstandig opererende ervaren management ondersteuner op concurrerende wijze diensten aan met een helder uurtarief. WFS Officemanagement werkt samen met andere zelfstandig werkende management ondersteuners van hoog niveau. Door van elkaars diensten gebruik te maken blijft continuïteit gewaarborgd. Informatie bij Floris Schrier +31 (0) 36 8200294 of stuur een email naar floris@wfsofficemanagement.nl

Almere (Flevoland)
Yniot, secretariaatsbureau en instituut voor huiswerkbegeleiding, bijles en cursussen Yniot is een onafhanklijk secretariaatsbureau en instituut voor huiswerkbegeleiding, bijles en cursussen. Wij hebben ruime ervaring en een brede kennis opgedaan als (directie) secretaresse, office manager en met het huiswerkbegleiding/coaching, geven van bijlessen Nederlands, spelling/grammatica, Economie, kantoorpraktijk, toetsenbordvaardigheid, Verkort Schrift Methode (Notuleren) en cursussen. Yniot maakt voor het secretariaat altijd gebruik van de nieuwste technieken en de diensten die u toch al gebruikt zoals bijvoorbeeld Dropbox en Skype (telefoon)

Almere (Flevoland)
Toiny de Wildt is een secretarsse die zich richt op secretariële ondersteuning aan bedrijven, verenigingen, stichtingen, particulieren etc. Je kunt denken aan: - correspondentie - agendabeheer - afsprakenbeheer Wij werken vanuit ons kantoor in Almere en werken landelijk. Daarnaast bieden wij (ook) stagebegeleiding aan stagiaires aan, zoals startende secretaresse, telefoniste etc.. Tevens coachen wij ook secretaresses op de werkvloer. De eigenaar van ToWi Secretariaatdiensten brengt 30 jaar ervaring mee. Wij kunnen ook op ons kantoor in Almere, online (via een beveiligd systeem) werken in het systeem van de klant.

Lelystad (Flevoland)
Ans Hasenaar richtte Pro Domo in 2003 op om met haar jarenlange ervaring en expertise op het gebied van directiesecretariaat, office management en managementondersteuning diverse bedrijven te kunnen ondersteunen. Zij werkte in diverse branches waaronder verzekeringen, techniek, bouw en financiën. Inmiddels heeft zij een aantal waardevolle en zeer tevreden cliënten, waaronder de Koninklijke BAM Groep, Achmea en Eureko, Philips, Atradius Credit Insurance. De kracht van Ans ligt in haar professionaliteit, een sprankelende persoonlijkheid, een flinke dosis ervaring en persoonlijke betrokkenheid bij de organisaties waar zij voor werkt.

Zeewolde (Flevoland)
Na meer dan 20 jaar werkzaam geweest te zijn als office manager/secretaresse ben ik eind 2008 voor mezelf begonnen als secretarieel consultant/interimmer. Ik verzorg onder andere: het opzetten/reorganiseren van uw secretariaat; het schrijven, corrigeren en verzenden van uw brieven, offertes en rekeningen; het nabellen van deze correspondentie; het opzetten of opschonen van uw archief; het maken van afspraken, beheren van uw agenda; het opzetten van een adressenbestand; het notuleren van overleggen/vergaderingen; het uitwerken van geluidsbestanden; Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met mij op.

Lelystad (Flevoland)
Het mooie van office management is ondersteuning in de breedste zin van het woord. De veelzijdigheid van de functie: spil functie, organisatie sensitiviteit, variatie in werkzaamheden van administratief tot netwerker en organiseren van evenementen, plannen, (voorbereiden) overleggen en notuleren, creëren en onderhouden van collegiale en klant contacten. Mijn ervaring van 27 jaar secretariele/administratieve/allround ondersteunende functies bij diverse bedrijven en organisaties maakt mij direct een aanwinst en van meerwaarde voor uw project. Graag ben ik voor mijn werkgever een effectieve en veelzijdige ondersteuner!

Lelystad (Flevoland)
25 jaar ervaring op het vakgebied van secreteresse, projectmanagement en personal assistance, sinds 1999 op zelfstandige basis. Vijf jaar geleden de overstap gemaakt naar schuldhulpverlening. Via interim functies ben ik een brede ervaring aan het opdoen op alle aspecten van dit boeiende vakgebied. Aangezien er momenteel binnen de branche veel onduidelijkheid is over een op handen zijnde wetswijziging, stel ik me weer beschikbaar voor het vak van secretaresse. Belangrijke eigenschappen: pragmatische instelling, gestructureerde werkwijze, managementvisie, professionaliteit.

Lelystad (Flevoland)
Silvia Verhoeven is een organisatorische duizendpoot. Naast brede secretariële ondersteuning organiseert ze bijeenkomsten en structureert ze bedrijfsprocessen. Silvia werkt op projectbasis voor ZZPers en het MKB en zorgt desgewenst zelf voor een geschikte vervanger. Ze vindt de juiste junior secretaresses voor de job, en werkt deze zelf in. Dit geeft opdrachtgevers rust en ruimte. Bel Silvia Verhoeven wanneer u klaar bent om uw secretariële werkzaamheden uit te besteden. Of wanneer u snel overzicht wilt hebben in uw administratie. Tijdelijk of voor de lange termijn.

Almere (Flevoland)
De Nieuwe Secretaresse is uw online secretaresse, te allen tijde fulltime bereikbaar per telefoon, mail en chat. Natuurlijk maakt ook af en toe face to face contact onderdeel uit van dit concept. Dus of u nu voor 5 uur per week of 20 uur per week een secretaresse zoekt; De Nieuwe Secretaresse is er fulltime. Echter, gewerkte tijd wordt per minuut in rekening gebracht. U betaalt dus niet voor beschikbaarheid, maar uitsluitend voor de tijd die daadwerkelijk aan uw bedrijf besteedt wordt. Onze ervaring is dat dit op kan lopen tot een urenbesparing van 30 tot 50%.

Dronten (Flevoland)
Jodinas Recruitment and more houd zich met meer dan alleen recruiten bezig. Een recruitment dat zich gespecialiseerd heeft in kantoorfuncties. Ook voor trainingen en evenementen organisatie kunt u bij Jodinas terecht. Door een laag drempelige dienstverlening met kwaliteit en ervaring is Jodinas de specialist waar u naar zoekt. Onze jarenlange ervaringen in verschillende branches gebruiken wij en zetten dit om in dienstverlening voor u. Door het stukje Flex Arbeid (tijdelijke opdrachten) zet ik mij persoonlijk in voor deze opdrachten.

Almere (Flevoland)
Met veel genoegen verzorg ik diverse secretariële, administratieve en managementondersteunende functies binnen bedrijven in het notariaat, de bouwsector en accountancy. Door mijn brede ervaring ben ik snel inzetbaar binnen een organisatie die werkzaam is in de bovengenoemde sectoren. Naast mijn kennis van de dagelijkse secretaresse werkzaamheden zijn mijn specialiteiten het notuleren van vergaderingen, het coachen van medewerkers en het inboeken van financiële administraties (Afas).

Almere (Flevoland)
Ik heb geen bedrijf, ben gepensioneerd, maar wil niet echt stil zitten. Ben reeds vanaf 1963 in de gezondheidszorg werkzaam geweest als medisch secretaresse urologie, dialyse en heb indien nodig bij vele andere specialisaties bijgesprongen. Verwerk momenteel ook nog expertiserapporten voor medisch adviseurs. Ik schroom niet om lange dictaten te typen. Ik ben in het bezit van een dictafoon, maar werk ook met express scribe dictation.(digitale ingesproken bestanden)

Almere (Flevoland)
A-Choice Almere is opgericht in 2006 en biedt bedrijven professionele management ondersteuning, zowel voor korte eenmalige opdrachten (het notuleren van een vergadering of uitwerken van geluidsbestanden) als voor langdurige opdrachten (het vervangen van een Personel Assistant en/of Office Manager bij ziekte, zwangerschapsverlof enzovoorts). Daarnaast kan A-Choice Almere worden ingezet bij (re-) organisatieprojecten van secretariaten en voor marketing support.

Almere (Flevoland)
Notu-flex secretariaatsdiensten verleent secretariële ondersteuning aan bedrijven en instellingen, in de ruimste zin van het woord en is geheel toegespitst op uw specifieke wensen. Sinds de oprichting in 2001 is Notu-flex gespecialiseerd in het notuleren van vergaderingen voor overheidsinstellingen, woningcorporaties, bouwbedrijven, politiek, ruimtelijke ordening, enz. Door samenwerking met andere secretariaatsdiensten kan Notu-flex vele opdrachten vervullen.

Almere (Flevoland)
Ik ben een freelance trouble shooter die voor opdrachtgevers in de profit en non-profit sector werkt, die ondersteuning kunnen gebruiken op het gebied van officemanagement in de breedste zin van het woord. Ik bied daarvoor ondersteuning op het gebied van HR, officemanagement en het organiseren van allerlei soorten evenementen. Opdrachten los ik op een pragmatische, gedetaileerde en no-nonsense manier op met veel enthousiasme, motivatie en gedrevenheid.

Almere (Flevoland)
Nota Bene Almere schrijft, redigeert en corrigeert teksten. Ik schrijf artikelen voor ondermeer kranten, verenigingsbladen, websites. Redactie- en correctiewerk van ondermeer artikelen, nota's, brochures en scripties (Nederlands-, Engels-, of Franstalig). Daarnaast maak ik notulen of verslagen van alle soorten vergaderingen en bijeenkomsten. Ook het uitwerken van interviews is mogelijk.

Almere (Flevoland)
Amca PD houdt zich bezig met personeelsdiensten in de breedste zin van het woord. Zelf bezit ik ruime ervaring als secretaresse, zowel binnen de commerciele sector als de non-profit. Ervaring met boekhouding, salarisadministratie, projectadministratie. Beheersing van de Nederlandse taal, Engels en Duits ook zeker geen probleem.

Dronten (Flevoland)
Tekstbureau gespecialiseerd in het notuleren van vergaderingen (samenvattend, woordelijk of letterlijk) en de transcriptie van interviews en andere geluidsbestanden. Ook de transcriptie van handgeschreven tekst en het opstellen van brieven en mailings behoren tot de mogelijkheden. Evenals het redigeren en corrigeren van teksten.

Almere (Flevoland)
Wij zijn een jong bedrijf met veel passie voor secretarieel ondersteunende werkzaamheden. Kunt u zich niet meer focussen op de hoofdzaken? Of heeft u klussen die tussendoor gedaan moeten worden? N'adom is de oplossing. Wij nemen de bijzaken van u over, zodat u zich weer volledig kan focussen op de hoofdzaken.

Almere (Flevoland)
Productiever vergaderen met Boardroom Boardroom maakt vergaderen efficiënter. Snel en effectief agendas opstellen, notulen schrijven en actielijsten bijhouden. Het is allemaal even eenvoudig met deze slimme vergadertool. Maak een einde aan stapels papier en lange vergaderingen zonder kop of staart.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049
Bank: Triodos Bank
IBAN: NL54 TRIO 0198 3084 85
BTW-nr: NL8226.06.148.B01

© Offerti 2009-2018