Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Noord-Holland

Typist in Noord-Holland nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Amsterdam (Noord-Holland)
SECRETARESSE * ASSISTENT* ADMINISTRATIE*GASTVROUW* Ik ben een ervaren (virtuele) secretaresse werkzaam in de ondersteuning van directie en projecten. Nu mijn kinderen ouder zijn, kan ik naast mijn contract een aantal uur aan de slag als freelancer. Heeft u een 'to do' lijstje waar u zelf niet aan toe komt en die u graag zou willen uitbesteden, neem dan gerust contact op. Dit is al mogelijk voor een paar uur of meer uren per week. (ook in de avond en weekend beschikbaar) Voorbeelden van werkzaamheden: * complex agendabeheer * afspraken inplannen * e-mailbeheer/-beantwoording * correspondentie * uittypen van teksten * kopieerklussen * presentaties voorbereiden * administratieve werkzaamheden * up-to-date houden klantenbestand *receptie werkzaamheden *gastvrouw Ik heb ruim 15 jaar ervaring in secretariële en administratieve ondersteuning.

Aalsmeer (Noord-Holland)
EBSD is een secretariaatsservicebureau met een zeer ruime ervaring in het notuleren van (vertrouwelijke) vergaderingen van o.a. Raden van Bestuur/Toezicht/Commissarissen, gemeenteraden, ondernemingsraden (o.a. 25 jaar als ambtelijk secretaris), Verenigingen van Eigenaren, etc. Daarnaast bent u ook aan het juiste adres voor het organiseren van bijeenkomsten, het coachen en begeleiden van uw administratief medewerkers, het opzetten of reorganiseren van uw secretariaat en alle werkzaamheden die bij het voeren van een secretariaat horen. Ook voor vertalingen, het uitwerken van digitale geluidsbestanden e.d. kunt u bij ons terecht. Ons motto is: u vraagt en wij kijken op welke manier wij u het beste en op de meest efficiente wijze van dienst kunnen zijn. Hoewel EBSD in principe een eenmanszaak is, kunnen wij putten uit een breed scala aan freelance medewerkers.

Purmerend (Noord-Holland)
Professioneel directiesecretaresse, PA, managementassistente, officemanager, notulist en transcribent. Secretariële/administratieve ondersteuning op hoog niveau t.b.v. directie en management, Board, leden Raad van Bestuur, College van Bestuur, Raad van Toezicht, burgemeester & wethouders, commissies, raden, OR, etc. Brede ervaring in zeer diverse branches; profit en non-profit. Ruime kennis van Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Groupwise, Sharepoint, One Note, Lotus Notes, Visio en Internet. Uitstekende kennis van het Nederlands, goede kennis van het Engels en Duits en matige kennis van het Frans. Spaans op beginnersniveau. Trefwoorden: enthousiast, gemotiveerd, professioneel, zelfstandig, doortastend, communicatief, flexibel, stressbestendig, integer, proactief en voorzien van een goed humeur. Referenties en uitgebreid cv beschikbaar.

Heemskerk (Noord-Holland)
Tijd voor een nieuwe uitdaging dus net begonnen als freelancer. Wat neem ik mee? Meer dan 23 jaar administratieve ervaring in allerlei vakgebieden. Van datatypiste tot officemanager en van klantenadviseur KCC tot receptioniste. De laatste drie jaar heb ik wat opleidingen gevolgd als copywriter , schrijven voor het web/seo en redigeren van teksten. Uw "paperwork problems" zijn mijn uitdaging. Kwaliteit, service en eerlijkheid staan hoog in het vaandel. Wat kan ik voor u betekenen? Al uw administratieve rompslomp neem ik u graag uit handen. Gegevens invoeren, telefonisch contact met klanten, chatten, het kan allemaal. Een mooie nieuwsbrief voor uw personeel? Een blog of E-zine nodig? Tekst voor uw webpagina? Of wilt u uw tekst gecorrigeerd hebben? Ook daarvoor bent u bij Pauline Paperwork Solutions aan het goede adres.

Amsterdam (Noord-Holland)
Als all round secretaresse werk ik voor kleine zelfstandigen. Verzorg de facturering, boek de in- en uitgaande posten in (bank/kas), doe BTW aangiften en zorg dat het geheel netjes en compleet is voor de accountant. Ik heb ruime en diverse ervaring als (directie)secretaresse en ben veelzijdig. O.a. ervaring opgedaan bij de Volkskrant (affiniteit met media en gezondheidszorg). Ik ben 10 jaar zelfstandig geweest in de film, tv, videobranche als regieassistente en producer. Vanzelfsprekend beheers ik de gangbare computerprogramma's. Ik ben flexibel, oproepbaar, voor tijdelijke en regelmatig terugkomende werkzaamheden. Goed gevoel voor organiseren en automatiseren. Kan goed plannen. Beheers de Engelse taal uitstekend. Ik zoek partime werk c.q. opdrachtgevers op secretarieel en adminsitratief gebied in Amsterdam.

Assendelft (Noord-Holland)
Lotus Support is een onderdeel van Lotus Events. Lotus Events is een full service evenementen bureau dat privéfeesten, huwelijken en bedrijfsevenementen organiseert. Lotus Support is gespecialiseerd in freelance secretariële ondersteuning of project management. Ik heb kennis van alle onderdelen van Microsoft Office, Sharepoint, Viso, Oracle, Powerpoint, etc. Ik heb een cursus Project Management afgerond. Ik heb de afgelopen 10 jaar in verschillende ondersteunde posities gewerkt van PA voor de directie, PM voor de CTO binnen een internationale onderneming, Office Manager tot Director Service Planning & Office Support. Aangezien ik de laatste 6 jaar bij een multinational heb gewerkt waar de voertaal zowel mondeling als schriftelijk engels is, spreek ik de taal vloeiend.

Nieuw Vennep (Noord-Holland)
Na ruim 10 jaar ervaring op te hebben gedaan in binnen- en buitenland in o.m. de arbeidsbemiddeling, marketing en sales en administratieve functies ben ik nu als zelfstandig ondernemer actief vanauit huis. Ik kan u ondersteunen op - administratief gebied ( uitwerken van presentaties, offertes, documenten, rapporten etc) - telefonische werkzaamheden (aannemen van telefoon, tijdelijke hulp bij bereikbaarheid etc), - marketing en communicatie werkzaamheden w.o. contentmanagement van de website, maken van presentaties in powerpoint en het opstellen teksten), - Boekhoudkundige werkzaamheden, - HRM werkzaamheden w.o. recruitment, advies bij personeelsvragen. Ik beschik uiteraard over de modernste apparatuur w.o. laptop, mobiele en vaste telefoon, internetaansluiting, scanner en fax

Aalsmeer (Noord-Holland)
Sinds 1989 ruime secretariele ervaring in loondienst, luchtvaartsector tot niveau secretaresse / personal assistant hoofd bedrijfsonderdelen en reorganisatie teams. Sinds 1999 ervaring als assistent personeelsadviseur, personeelsfunctionaris, reintegratiemanager in loondienst. Vanaf 2005 eigen selectie- en afsprakenbureau op het gebied van marketing, communicatie, reclame in consument-/medisch-/zakelijk segment. Wegens terugloop werkzaamheden is er ruimte om werkzaamheden erbij te doen. Ik werk met vaste free lancers op gebied van recruitment, secretarieel en administratief. Er is voldoende ervaring op het gebied van het uitwerken van notulen, interviews, verslagen, het maken van afspraken, bemiddeling, werving en/of p&o advisering. Marianne Smulders

Haarlem (Noord-Holland)
Ik ben sinds 2007 freelance directiesecretaresse. Ik ervaar dit als een enorm leuke uitdaging om elke keer weer een toevoeging en goede vervanging te zijn voor de onderneming waarvoor ik werkzaam ben. Mijn specialiteit is dan ook dat ik mij ontzettend snel kan aanpassen aan de situatie waarin ik mij bevind en dit met heel veel plezier doe. Doordat ik een Friezin ben heb ik een nuchtere instelling en dit resulteert zich in het feit dat ik erg stressbestendig ben en altijd enthousiast. Ik heb jarenlang als PA/sales secretaresse gewerkt en heb dus een commerciële achtergrond. Maar ik heb ook gemerkt (door mijn werkervaring bijvoorbeeld bij Menzis zorgverz.) dat ik werken bij een non-profit organisatie ook erg interessant vind. Ik heb geen personeel in dienst.

Alkmaar (Noord-Holland)
Easy Trainingen & Opleidingen Trainingen in persoonlijke ontwikkeling, communicatie,commerciële vaardigheden, leiderschap, P&O, secretarieel en Nederlandse Taal. Onze trainers zijn praktisch, resultaatgericht, persoonlijk en enthousiast. Ze hebben zelf ervaring opgedaan op deze vakgebieden of zijn daarin nog steeds werkzaam, waardoor veel gebruik wordt gemaakt van voorbeelden uit de eigen praktijk. Er worden diverse werkvormen toegepast . De training kenmerken zich door een interactieve, informele setting, waarin ruimte is voor humor, reflectie, persoonlijke aandacht en kritiek. Van de deelnemers wordt een actieve houding gevraagd, waardoor interactie ontstaat in de groep. Deelnemers kunnen direct met de theorie aan de slag in hun eigen praktijk.

Castricum (Noord-Holland)
Ervaren, accuraat, internationaal. Duits - Engels - Frans Secretariële dienstverlening en office management ondersteuning voor bedrijven en instellingen. Ondersteuning op secretarieel en administratief gebied, om ondernemers te helpen bij de positieve ontwikkeling van hun bedrijf, vereniging, klein en middelgroot adviesbureau, advocatenkantoor, (semi-) overheid of stichting enz. Per opdracht of regelmatig per week, alles is bespreekbaar. Vanuit eigen kantoor en ook op locatie bij opdrachtgever. Alle moderne apparatuur èn software aanwezig, grote deskundigheid in alle MS Office software, diverse boekhoudpakketten, websitebeheer, digitale Nieuwsbrieven/e-letters. Actueel - veel gevraagd: professionele digitale nieuwsbrieven!.

Hoorn (Noord-Holland)
Ms. Personal staat voor servicegerichte dienstverlening. Uw eigen persoonlijk assistent, die volledig dienstbaar is aan u. Doelgericht, gestructureerd en efficiënt, zo gaat Ms. Personal te werk, waarbij zij uw wensen en belangen als ook de kwaliteit nooit uit het oog zal verliezen. Ms. Personal is er voor zowel particuliere als zakelijke relaties. Specialties: Vakkundig in administratieve en secretariële dienstverlening. Ervaren in (juridisch)adviseren, ondersteunen en bemiddelen met name op het gebied van onroerend goed. Ervaring in het opzetten en ontwerpen van eenvoudige websites, Microsoft Office Pakket en diverse relatiebeheer systemen. Opvoeden en trainen van honden. Sterk in organisatie, planning en communicatie.

Hoofddorp (Noord-Holland)
OfficeAssistance.nl is een bureau voor Virtual Assistance. Ik help ondernemers door hun secretarieel en organisatorisch werk uit handen te nemen zodat ze zich volledig kunnen bezighouden met hun eigen specialiteit. Ik doe dat vanuit mijn eigen kantoor en ben flexibel inzetbaar. U kunt dus altijd van mijn tijd gebruik maken en bent niet gebonden aan een vast dagdeel per week. Ik ben betrouwbaar en communiceer helder, zodat u altijd weet waar u aan toe bent. Door middel van moderne communicatiemiddelen als Skype en gedeelde online werkruimten is het mogelijk om bijna alle werkzaamheden virtueel uit te laten voeren. OfficeAssistance.nl, voor alle kantoorwerkzaamheden waar u zelf niet aan toekomt!

Bussum (Noord-Holland)
SecretariaatsBuro B.V. in Bussum - ook wel SBB genoemd - is gespecialiseerd in professionele secretariële ondersteuning van organisaties in de meest ruime zin van het woord. Het aannemen van de telefoon, het organiseren van congressen of het voeren van een compleet secretariaat, het is voor SBB geen enkel probleem. Wij bieden voor ondernemingen, verenigingen en stichtingen een compleet pakket secretariële diensten gericht op al uw wensen. Wij bedienen onze klanten in heel Nederland. Onze grootste kracht is dat wij werken op de manier die bij u past. Onze ervaren medewerkers hebben er plezier in om al uw secretariële taken uit handen te nemen en deze taken voor u tot in de puntjes te verzorgen.

Middenmeer (Noord-Holland)
Grootjesteksverwerkingis gespecialiseerd in het verwerken van vastgelegde opnames die u uitgetypt wenst te hebben. Van monologen tot groepsgesprekken, van memos tot interviews, wanneer u een opname in transcriptvorm nodig heeft, typt Grootjesteksverwerking het voor u uit. Dit zogeheten transcriberen wordt niet alleen uitgevoerd tegen een zeer scherp tarief, u heeft ook nog eens de garantie dat u binnen 7 werkdagen uw transcriptie ontvangt. De prijs per interview varieert van €12,00 tot €30,00 euro inclusief netjes bewerken afhankelijk van het interview. Ook tik ik handgeschreven teksten over in Word of Office vorm. Dus twijfel niet en vraag Grootjesteksverwerking voor uw opdrachten.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Met ruim 25 jaar ervaring als directiesecretaresse en office manager ken ik het klappen van de zweep. Ik leen mezelf nu o.a. uit als interim secretaresse aan bedrijven waar een werkplek tijdelijk moet worden opgevuld door bijv. zwangerschapsverlof, ziekte of een openstaande vacature. Inzetbaar voor tijdelijke functies (ook voor langere tijd) als Office Manager, Bureau Manager, Management Assistente, Directie Secretaresse, Persoonlijk Assistente, Project Assistent e.d.. Beschikbaar tot 40 uur per week. Zelfstandig en tevens een enthousiaste teamplayer. Betrouwbaar en kan goed met vertrouwelijke zaken omgaan. Taalvaardig een kei. Energiek, jeugdig en nog steeds leergierig.

Hilversum (Noord-Holland)
Sinds mijn afstuderen aan de Landbouwuniversiteit in Wageningen heb ik mij beziggehouden met het schrijven van artikelen, o. m. bij de Grote Spectrum Encyclopedie. Daarna heb ik mij een aantal jaren gewijd aan mijn gezin. In 1995/96 heb ik mij omgeschoold tot Europees secretaresse en in 1998 ben ik begonnen met het notuleren van allerlei soorten vergaderen via mijn eigen bedrijf Notuleerservice Hilversum; in 2008 is dat uitgebreid met vertaalwerk (Duits, Engels, Frans) en redactioneel werk. Momenteel notuleer ik voor verenigingen, ondernemersnetwerken en gemeentes en vertaal ik juridisch/zakelijke teksten. Ook schrijf ik stukjes voor allerlei organisaties.

Amsterdam (Noord-Holland)
Vi.a.Vi is opgericht door Anneriek Verhoef en Pauline Veltman. Beiden hebben jarenlange ervaring op het gebied van het voeren van (project)secretariaten. Samen met een team professionele medewerkers, verzorgen zij notulen voor de rijksoverheid, alsmede de provinciale en gemeentelijke overheid. Daarnaast verrichten zij velerlei secretariële werkzaamheden voor zowel profit- als nonprofitorganisaties. Te denken valt daarbij aan agendabeheer, telefoonbeantwoording, administratie, correspondentie, websitebeheer, organiseren van bijeenkomsten, reorganiseren van secretariaten, verslaglegging e.d. Vi.a.Vi is ook 's avonds en in het weekend inzetbaar.

Heerhugowaard (Noord-Holland)
Ik ben in mijn werk zeer stressbestendig en flexibel en kan goed het overzicht bewaren. Ik ben een persoon die initiatief neemt, weinig sturing nodig heeft, onafhankelijk opereert en sterke communicatieve en tekstuele vaardigheden heeft. Mijn jarenlange ervaring als notulist, maakt dat ik mij snel en goed in kan leven in elke materie. Heeft u een notulist nodig in de regio Noord-Holland? Ik neem u de volledige zorg van uw verslaglegging uit handen en doe dat met een scherp gevoel voor service, detail en betrouwbaarheid. U bent verzekerd van uitstekende notulen geschreven vanuit een objectief standpunt. Uw verslagen stralen professionaliteit uit!

Amsterdam (Noord-Holland)
Via diverse vertaalbureaus richting een miljoen woorden vertaald, tot volledige tevredenheid van de klant. De helft Ned-Eng, en de helft Eng-Ned. Zeer diverse opdrachten uitgevoerd: van commerciële (web)teksten tot technische handleidingen, van medische apparatuur tot industriële liften, van algemene voorwaarden tot management rapportages en meer. De grootste opdracht tot nu toe was 75.000 woorden, het betrof de gehele bedrijfsdocumentatie van een organisatie-adviesbureau. Tot op heden vooral via vertaalbureaus gewerkt, nu op zoek om via deze weg direct aan opdrachtgevers te komen en zelf een netwerk op te bouwen van tevreden, loyale klanten.

Grootebroek (Noord-Holland)
ETNG Office Management is opgericht door Elly Tang. Met haar achtergrond als bedrijfsadviseur, gespecialiseerd in het ontwikkelen en onderhouden van kwaliteitsmanagementsystemen, weet zij als geen ander hoe belangrijk een gestructureerde interne organisatie is voor elke organisatie die streeft naar kwaliteit, klantgerichtheid en klanttevredenheid. ETNG Office Management biedt professionele ondersteuning, advisering en begeleiding bij het organiseren en structureren van uw interne organisatie. ETNG Office Management is flexibel inzetbaar voor een korte of lange periode en voor enkele uren of enkele dagen per week op uw of op eigen locatie.

Amsterdam (Noord-Holland)
Tot 2009 goedlopend secretariaatsbureau gehad. Deels overgedragen aan dochter. Daarna twee jaar in loondienst gewerkt, maar ik ben liever zelfstandig. Sinds januari 2012 weer beperkt beschikbaar als freelance secretaresse/secretariaatsmedewerker. Kennis van: MS Office: Outlook, Word, Excel en Powerpoint (matig) Ervaring met alle mogelijke secretariaatswerkzaamheden, zoals agendabeheer, relatiebeheer, notuleren van overleggen met VvE's, directeuren, raden van bestuur en raden van commissarissen. Tevens ruime ervaring in het notuleren van hoorzittingen landelijk. Vervanging secretaresses op afdelings-, directie-, en bestuursniveau.

Purmerend (Noord-Holland)
InChallenge is gespecialiseerd in secretariele, management en projectondersteuning. Ook functies met een andere benaming die de secretariele lading bedekt. InChallenge biedt de oplossing waarbij u op flexibele wijze gebruik kunt maken van onze diensten als het gaat om: *Vervanging van vaste medewerkers (bij ziekte of zwangerschapsverlof) *Assistentie nodig is bij grote of tijdelijke projecten en evenementen * Een (tijdelijke) toename in werkdruk *Of heeft u iemand nodig ter overbrugging bij een nog niet ingevulde vacature Kortom wij nemen graag uw zorg uit handen door het leveren van een optimale dienstverlening.

Monnickendam (Noord-Holland)
Zasburg Office Support is opgericht in 2008. Eigenaresse Nancy Zasburg heeft een HEAO IM/CE diploma en ruim 20 jaar werkervaring. Specialisme: notuleren van bouwgerelateerde vergaderingen. Werkzaamheden: secretariele dienstverlening zoals uitwerken teksten, telefoonservice, agendabeheer, inplannen afspraken, behandelen correspondentie, notuleren diverse vergaderingen, klantenservicewerkzaamheden, redigeren teksten, organiseren van kleine evenementen, etc. etc. Ook is tijdelijke vervanging van uw secretaresse tijdens ziekte of vakantie of op interimbasis gedurende langere tijd mogelijk. In het bezit van VAR-wuo.

Loosdrecht (Noord-Holland)
Tweetalige secretaresse (Nederlands, Engels), met ervaring in bestuurlijke en zakelijke omgevingen in binnen- en buitenland. Alle algemeen voorkomende kantoortaken, inclusief complex informatie-, documenten- en agendabeheer, event- en reismanagement, ITC, nieuwe media, social networking, e.d. Werkgebied: online virtual assistance; midden Nederland en Amsterdam. Gespecialeerd in verslaglegging, met ervaring in politiek en management, MTs, Raden van Bestuur, verenigingen, gemeentebestuur. Goede organisatorische, contactuele en communicatieve vaardigheden, efficiënt archiefbeheer, effectieve oplossingen.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024