Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Overijssel

Typist in Overijssel nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Vraag nu gratis offertes aan »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Deventer (Overijssel)
Misschien bent u ook wel altijd aan het rennen van de ene klus naar de andere, heeft u eigenlijk geen tijd om uw website bij te houden, maakt u de facturen tussen de bedrijven door en verstuurt u die spoedoffertes of langverwachte rapporten dan toch maar met hier en daar een foutje. Iedere ondernemer herkent de administratieve rompslomp die nu eenmaal hoort bij een eigen bedrijf. En omdat u al die bijzaken nu zelf moet doen, ziet u uw kostbare tijd wegglippen. Shift F7 richt zich op deze drukbezette ondernemers om al die zaken op te pakken en te regelen, zodat u meer tijd hebt voor het echte werk. Vrijwel alles kan geregeld worden via e-mail en internet. Wie is Shift F7? Ik ben Jeanine Kremers-Verhoeven, opgegroeid in een ondernemersgezin en de kracht achter Shift F7. Mijn jarenlange ervaring als (project)secretaresse heb ik onder andere opgedaan bij een gerenommeerd organisatieadviesbureau en een gezondheidsadviescentrum. In me...

Zwolle (Overijssel)
ROKS OrganisatieAdvies Telefoonservice en Bureaudiensten zijn onderdeel van ROKS OrganisatieAdvies, een landelijk opererend bureau en een samenwerkingspartner van professionele organisaties die niet of in beperkte mate beschikken over eigen mensen voor de uitvoering van ondersteunende taken. Onze opdrachtgevers zijn beroeps- en brancheverenigingen, tijdelijke of permanente samenwerking- verbanden van bedrijven maar ook innovatieve ondernemers. Zij kenmerken zich door specifieke ondersteuningsbehoeften en kiezen er bewust voor om deze continu flexibel in te regelen. In het kader van kostenbesparing een zeer aantrekkelijke werkwijze aangezien u geen vaste kracht in dienst heeft. Betalen doet u als de telefoon daadwerkelijk gaat. Persoonlijke instructies Het telefoongesprek wordt conform uw instructies aangenomen. Wij noteren direct de gegevens en de boodschap van de beller. U ontvangt een belbericht per e-mail. Iedere klant mag zi...

Steenwijk (Overijssel)
UP Flexsupport is úw partner voor secretariële en administratieve kantoorondersteuning in de regio Steenwijkerland, Drenthe en Friesland Ik sta klaar voor de drukke ZZP'er, ondernemer, het MKB en stichting of vereniging, die hun secundaire arbeidstaken willen uitbesteden of hierin ondersteuning kunnen gebruiken. Kwaliteit, professionaliteit, betrouwbaarheid en continuïteit staan bij mij voorop! Of het nu gaat om het maken van afspraken, het onderhouden van klantencontacten, het organiseren van scholingen of workshops of het redigeren van teksten, UP staat voor opwaarts in al haar facetten en is er om uw bedrijf optimaal naar buiten te laten treden en groei te stimuleren. Dankzij mijn uitgebreide kennis op het gebied van Officemanagement, ben ik zeer veelzijdig inzetbaar. Ik heb maar één missie en dat is all-round kantoorondersteuning bieden en administratieve processen professionaliseren en o...

Zwolle (Overijssel)
Antwoordservice TASNL Telefoonantwoordservice Nederland U wilt graag dat uw klanten op een vriendelijke en correcte wijze te woord worden gestaan en verder geholpen worden. U bent graag goed bereikbaar en vindt een professionele en adequate beantwoording van alle telefoongesprekken van het grootste belang. Dit eerste contact bepaalt immers de eerste indruk en vormt daarom mede het gezicht van uw organisatie. Dankzij onze jarenlange ervaring met klantenservice en telefoonantwoordservice begrijpen wij het belang van optimale bereikbaarheid en correcte dienstverlening. Wij zijn ons bewust van het belang van een eerste indruk. We staan daarom garant voor een professionele beantwoording van ieder telefoongesprek, verbinden op correcte wijze naar u door of helpen de klant zoveel mogelijk zelfstandig verder. Onze medewerkers zijn tijdens kantooruren altijd bereikbaar en dat geeft u meer vrijheid om uw tijd in te delen. Wij geven alle...

Losser (Overijssel)
* Interim-diensten op het gebied van: - managementondersteuning - ondersteuning bestuur - begeleiding en coaching van secretarieel medewerkers - reorganisatie van uw secretariaat * Support & services: - projectondersteuning - waarnemen van stichtings- en verenigingssecretariaten - ondersteuning van ondernemingsraden - notuleren van vergaderingen * Advisering - optimalisatie van uw secretariaat - werving en selectie van medewerkers Na mijn opleiding als directiesecretaresse ben ik ruim 20 jaar werkzaam geweest als officemanager (regionaal verantwoordelijk voor meerdere vestigingen) en managementassistente (directieniveau). In mijn loopbaan heb ik ruime ervaring opgedaan op het vlak van uitvoeren en aansturen van ondersteuningsactiviteiten voor: - het secretariaat - de interne (bedrijfs-)organisatie - projecten Daarnaast heb ik als leidinggevende in de omgang met een team van officemanagers en secretariaten en b...

Dedemsvaart (Overijssel)
U wilt een eigen website, maar u heeft geen zin in ingewikkelde informatie en onbegrijpelijke termen? Of heeft u al een website, maar bent u nog niet helemaal tevreden? Professionele design of hobby website. Wat uw wensen ook zijn, WebSign4u kan u helpen. Er zijn allerlei mogelijkheden. En niks is ons te gek. Vertel ons uw wensen en samen maken we de mooiste websites. Heeft u net een bedrijf opgestart? Dan heeft u waarschijnlijk een logo en huisstijl nodig. Ook daarvoor bent u op het goede adres bij WebSign4u. Komen er niet voldoende klanten op uw website? Promotiemateriaal behoort ook tot één van de mogelijkheden bij WebSign4u. Kortom, bij WebSign4u moet u zijn. Wij durven buiten de lijntjes te kleuren.

Slagharen (Overijssel)
Ik heb al vele jaren (internationale) ervaring op het gebied van marketing en communicatie, waarbij wervende en creatieve teksten schrijven een van de belangrijkste taken was. Als executive assistant binnen een Amerikaanse holding, als office manager bij een projectontwikkelaar en makelaar, als marketingmedewerker bij een educatieve uitgeverij en marketingmanager bij een Arubaans vakantiewoningen verhuurbedrijf, heeft zij kennis, ervaring en affiniteit opgedaan met verschillende branches en sectoren binnen het MKB. Haar kracht is een combinatie van passie voor de Nederlandse taal en affiniteit met marketing samen met een dosis efficiency en sterk organisatorisch vermogen.

Genemuiden (Overijssel)
Uw SECRETARIAAT en/of ADMINISTRATIE op afstand geregeld en in vertrouwde handen? Ik werk op uurbasis tegen een vast tarief van 35,00 per uur excl. BTW. Met ruim 6 jaar ervaring als directiesecretaresse bij twee werkgevers, heb ik het nodige in huis. Bij mijn eerste werkgever heb ik het secretariaat volledig opgezet. Daarnaast werk ik inmiddels anderhalf jaar als zzp'er. Wat kunt u o.a. van mij verwachten? - Klantgerichtheid - Accuratesse - Integriteit - Improvisatievermogen - Probleemoplossend vermogen Ook kunt u mij benaderen voor een tijdelijk project en/of ad-hoc klus. Neem voor meer informatie contact op via: leeuwenbroek@solcon.nl

Enschede (Overijssel)
Professionele ondersteuning voor organisaties die in control willen zijn. Vanuit onze kennis en ervaring ondersteunen wij organisaties op het gebied van personeelszaken en leveren wij vrijwel alle uiteenlopende diensten zoals u van een professionele managementassistent verwacht. Onze flexibele inzetbaarheid is ideaal voor kleinere organisaties, wij nemen u werk uit handen, zodat ù meer tijd overhoudt voor uw primaire werkzaamheden. Ook grotere organisaties kunnen bij ons terecht, u kunt ons inzetten op piek momenten of voor specifieke projecten. Dit alles organiseren wij vanuit een eigen kantooromgeving, of desgewenst bij u op locatie.

Rijssen (Overijssel)
Margreet Koster is een zeer ervaren officemanager/directieassistent. Zo is zij o.a. PA van Gerdi Verbeet, oud-voorzitter van de Tweede Kamer en van Wim Meijer, oud-CdK en -staatssecretaris. Daarnaast werkt zij voor NieuwBeeld, het bedrijf van Rob Schouten, Ward de Meulemeester, Mark Waaijenberg en oud-staatssecretaris Wim Meijer. Fort-Support is een dienst van Text & Event en biedt een brede expertise op het gebied van officemanagement. Van persoonlijk assistent tot het notuleren van vergaderingen en/of het organiseren van een evenement. Text & Event een tekstbureau voor tekst en communicatie in de breedste zin van het woord.

Hengelo (Overijssel)
KADE is een praktijk voor relatie therapie, counseling en training. Ik ben een betrokken, deskundige en bevlogen trainer op het gebied van methodisch handelen. persoonlijke ontwikkeling en persoonlijke effectiviteit. Ik train professionals en de OR in de non- profit. Mijn werkervaring bestaat uit: onder andere; TBS - Vrouwenopvang - HBO Onderwijs, GGZ, Kinder en Jeugdpsychiatrie. Mijn opdrachtgevers zijn onder andere: HBO MIZ, HBO Psychologie, Gemeente Hengelo - Almelo, Maatschappelijk werk instellingen. LIVIO, SOLIS etc. Voor meer informatie en reacties op mijn manier van werken verwijs ik graag naar mijn website.

Almelo (Overijssel)
Wij bieden voor ondernemingen, verenigingen en stichtingen een compleet pakket secretariële diensten aan op al uw wensen. De secretariële ondersteuning verzorgen wij op afstand, vanuit ons kantoor. Via e-mail en telefoon wordt contact onderhouden. Indien noodzakelijk kunnen wij ook opdrachten bij u op locatie uitvoeren. Zelfs voor kleine opdrachten kunt u ons inschakelen. Secretaressediensten.nl ondersteunt u onder andere bij de volgende werkzaamheden: - Agendabeheer - Archiveren - Notuleren - Postbehandeling - Presentaties maken - Tekstverwerking - Telefoonbehandeling - Verzorgen van mailings

Deventer (Overijssel)
Secretarieel, Project management buro Ik bied diensten aan op secretarieel, projectmanagement ondersteunend niveau zoals: - compleet Virtual Office overnemen, gehele secretariaat voeren - telefonische bereikbaarheid overnemen van klant - agendabeheer, en afspraken maken en bevestigen, eventueel hotelboekingen, locaties, vluchten e.d. regelen - mailingen, facturen verzorgen , brieven verwerken, adresbestanden opzetten - geheel administratief ondersteunen bij specifieke projecten - organiseren en ontwikkelen van seminar/congres/bijeenkomst/workshop, gehele traject en als gastvrouw optreden.

Vollenhove (Overijssel)
Mieke Bos Ondersteuning biedt professionele managementondersteuning en secretariële dienstverlening aan bedrijven en ZZPers. Met Mieke Bos Ondersteuning kiest u voor gemak én professionalisering van uw bedrijf. U kunt al uw tijd aan uw kernactiviteiten besteden, terwijl Mieke de secretariële en organisatorische zaken voor u regelt. Mieke Bos Ondersteuning is flexibel inzetbaar, zowel per uur als per project. Daarnaast biedt Mieke Bos Ondersteuning diverse trainingen en coachingsprogrammas om efficiënt te werken en makkelijker te leven. Mieke Bos Ondersteuning bevordert uw succes!

Haaksbergen (Overijssel)
Veelzijdigheid waar u iets aan heeft! Wij hebben ruime ervaring in allerlei branches, zowel commercieel als dienstverlenend. Wij bieden u: Tolk- en vertaaldiensten (o.a. Duits, Engels, Frans, Spaans en Portugees); Duits en Engels zakelijk voor bedrijven; Telefoonservice; Allround secretaresses; Gastvrouwen voor beurzen en evenementen; Receptionistes/telefonistes op locatie of vanuit huis en ervaren Notulisten! Voor meer info verwijzen wij u naar onze website www.jallohtvs.nl of kunt u vrijblijvend kontact opnemen met: Dineke Jalloh 06-10038723 info@jallohtvs

Ambt Delden (Overijssel)
Partner in time. En Passant faciliteert bestuurders, directies, managers, MKB-ers en ZZP-ers, waardoor meer tijd beschikbaar komt voor kerntaken en core business. En Passant functioneert als co-manager. U bepaalt de koers, En Passant denkt mee en faciliteert. Van projectcoördinator tot RvC-secretaris en van office management tot het schrijven/redigeren van (web)teksten. In welke vorm? Dat bepalen we samen; er zijn vele vormen denkbaar. Als freelancer of interimmer, maar ook op projectbasis is mogelijk. Bij u op locatie of in het eigen kantoor van En Passant.

Delden (Overijssel)
Ik ben werkzaam als coach. Ik begeleid mensen in loopbaan begeleiding, relaties en problemen op allerlei gebied, middels een aantal mogelijkheden en werkplannen begeleid en motiveer ik mensen Geef al jarenlang les op het gebied van secretarieel en Voedingsdeskundige en Medische basiskennis. Ook het lesgeven bestaat momenteel uit coaching, begeleiden, stimuuleren en motiveren. In 2011 ben ik gestart met een Adviesbureau op het gebied van coaching en een stukje life-style Ik kan goed organiseren, coachen, opleidingen schrijven, notuleren e.d.

Genemuiden (Overijssel)
Kornet Zakelijk Dienstverlening biedt op freelancebasis een scala van ondersteunende secretariele diensten aan op het gebied van management en commerciele ondersteuning. De doelstelling van Kornet Zakelijke Dienstverlening is op de kwaliteit en continuiteit binnen uw organisatie te waarborgen of het nu gaat om kortlopende of om langdurige projecten, op locatie of afstand. U bent gegarandeerd van een discrete, accurate en professionele afhandeling van uw opdrachten. Kornet Zakelijke Dienstverlening is er voor U!

Dalfsen (Overijssel)
Mijn secretariaat kantoor is in 1990 opgericht. Sindsdien heb ik voor diverse opdrachtgevers het secretariaat gevoerd (waaronder gebruikersverenigingen), evenementen georganiseerd, vergaderingen genotuleerd, etc. De persoon achter de eenmanszaak is een harde werker, zet graag de puntjes op de i, de zaken op de rit en heeft een brede belangstelling. Uitdagingen in het werk enthousiasmeren haar. Ze is een pro-actief persoon, zelfstandig, accuraat, zeer sociaal vaardig en heeft een HBO werk- en denkniveau. BHV-er.

Vollenhove (Overijssel)
Structuur Secretariaat is een bureau voor tijdelijke secretariële ondersteuning en notuleerservice. U kunt hierbij denken aan de volgende diensten: correspondentie, projectsecretariaat, notuleren van vergaderingen en bijeenkomsten, agendabeheer, het maken van presentaties, het verzorgen en versturen van mailingen en nieuwsbrieven, het invoeren en verwerken van gegevens en archivering. De kernwaarden van Structuur Secretariaat zijn: Kwaliteit - Flexibiliteit - Integriteit - Persoonlijk - Zorgvuldig

Steenwijk (Overijssel)
Zoekt u een assistent met kwaliteiten als: perfectionistisch, accuraat, kwaliteitgericht, gevoel voor tekst en stijl, zeer goed in de Nederlandse taal, betrokken, enthousiast en plezierig in de omvang?? Dan heeft u haar nu gevonden! Met No Distance Support bied ik ondersteuning op locatie of op afstand. Het liefst heb ik opdrachten voor een aantal uur in de week voor een korte of langere periode. Mijn doel is een goede relatie op te bouwen zodat u op elk moment een beroep op mij kan doen.

Zwolle (Overijssel)
Onder de naam BuroOnline bied ik secretariële en/of administratieve dienstverlening aan. Mijn doelgroep is hierbij erg breed: van ondersteuning in projecten binnen de techniek, tot duizendpoot binnen een organisatie in de zorg. Daar waar behoefte is aan ordening, overzicht en structuur op secretarieel en/of administratief gebied binnen de organisatie kan een beroep gedaan worden op BuroOnline. De dienstverlening kan variëren van 1 uur per maand, tot maximaal 32 uur per week.

Steenwijkerwold (Overijssel)
Ik bied u ondersteuning op het administratieve vlak en het secretariële vakgebied. Op organisatorisch gebied kan ik u ook van dienst zijn en draai mijn hand niet om voor het neerzetten van een goed marketingplan of zelfs een website in WordPress . Maar ook voor webtekst, tekstredactie en tekstcorrectie kunt u bij mij terecht. Geef werk uit handen aan een betrouwbare partner zodat u zich zonder zorgen volledig kunt richten op uw belangrijkste taken.

Oldemarkt (Overijssel)
Van huis uit ben ik jurist. Reeds in die hoedanigheid bezig geweest met vertalingen van en naar het Engels. Voor mijn studie Rechten heb ik 10 jaar gevlogen als stewardess, waardoor ik zeer vaardig ben in het Engels. Als jurist veel gewerkt met asielzoekers waardoor mijn vaardigheid in het Frans inmiddels zeer goed is. Vertalen is iets wat ik met veel plezier doe. Vertaal op regelmatige basis artikelen vanuit het Frans voor "Getting the voice out".

Zwolle (Overijssel)
Bij SecretariaatsWinkel bent u op het juiste adres voor secretariële ondersteuning, bijvoorbeeld het uitwerken (transcriberen) van audiobestanden, interviews, een verslag van een vergadering of discussie, een bezoekverslag of een boek. SecretariaatsWinkel wordt geleid door Anneke Veenhof en staat voor deskundigheid, flexibiliteit, kwaliteit, accuratesse en verantwoordelijkheid in brede zin.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049
Bank: Triodos Bank
IBAN: NL54 TRIO 0198 3084 85
BTW-nr: NL8226.06.148.B01

© Offerti 2009-2018