Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Utrecht

Typist in Utrecht nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Leersum (Utrecht)
Mandeor is een bedrijf dat zich richt op gezondheid en vitaliteit bij bedrijven. Naast stoelmassage, biedt Mandeor werkplekonderzoek en vitaliteitsprogramma's aan. De oprichters van Mandeor, de zussen Muriel en Chantal ten Haken, hebben een brede ervaring op gebied van Marketing & Sales en secretariële ondersteuning. Voor korte klussen kunt u hen inschakelen aangezien dit prima te combineren is met hun werkzaamheden voor hun eigen bedrijf.

Baarn (Utrecht)
Rosenthal Office Management biedt professionele secretariële ondersteuning op HBO-niveau. Ons bureau staat voor kwaliteit. Kernwoorden: persoonlijk, flexibel, betrokken. Daarnaast zijn wij specialisten in het brengen van orde en rust op uw kantoor. Wij (re-)organiseren desgewenst uw werkplek en kunnen u helpen bij het structureren van uw inbox. Daarnaast kunnen wij u ook coachen bij het efficiënt verwerken/beantwoorden van uw emailberichten.

Amersfoort (Utrecht)
TEMP staat voor Tijdelijk Extra Management Ondersteuning Projecten. Hieronder valt een breed scala aan activiteiten zoals onder meer organiseren, structureren, administreren, informeren, communiceren, budgetteren, notuleren, redigeren. Kort gezegd een tijdelijke ondersteunende kracht en bindend element achter de schermen. Als freelancer gemakkelijk tijdelijk of op reguliere invalbasis inzetbaar ook voor allerhande kleinere opdrachten.

Wijk bij Duurstede (Utrecht)
Flexibele office support in brede zin. Beschikbaar voor part-time opdrachten, incidenteel of op regelmatige basis. Ook voor redigeren, corrigeren. notuleren en het uittypen van teksten. Ruim 25 jaar ervaring als directiesecretaresse en office manager in de zakelijke dienstverlening. Talenkennis: ik spreek en schrijf uitstekend Nederlands, zeer goed Frans en goed Engels. Snel - flexibel - professioneel

De Meern (Utrecht)
Bedrijven en organisaties kunnen mij inhuren om ad interim diverse events te organiseren en communicatieplannen en -projecten te ontwikkelen en uit te voeren. Daarnaast bied ik ook reguliere managementondersteuning aan. Het organiseren en regelen van een evenement, bedenken van een concept, de locatie, artiesten, gastspreker, het hele uitnodigingstraject etc zijn de leukste zaken om voor een opdrachtgever te mogen uit voeren.

Waverveen (Utrecht)
Binnen een klein maatschap op het gebied van alternatieve geneeswijzen en meditatie vormt mijn onderneming de organisatorische spil. Ik verzorg ik alle secretariële zaken, planning, financiën en boekhouding, marketing en werving en onderhoud de klantcontacten. Ik ben beschikbaar voor tijdelijk, kortlopende opdrachten, zoals het uittypen van interviews, data-entry, maar ook opdrachten waarbij iets meer denkwerk wordt gevraagd.

Houten (Utrecht)
Als virtueel assistent ondersteun ik ondernemers door ze alledaagse werkzaamheden uit handen te nemen op secretarieel, administratief en/of organisatorisch gebied. Worstel jij met een volle mailbox, schoenendoos met bonnetjes, stel jij het nabellen van openstaande facturen steeds uit, of wil je een nieuwsbrief versturen maar weet je niet goed waar te beginnen? Besteed het uit en focus je op dat waar jij goed in bent!

Amersfoort (Utrecht)
Hallo, Als (student) schrijftolk werk ik met een veyboard, een toetsenbord waarmee een hogere typ snelheid wordt word bereikt. Als schrijftolk tolk je dat wat gesproken wordt, simultaan voor een doof/slechthorend persoon. Daarnaast heb ik 2 jaar voor de politie, getuige verhoren woordelijk uitgetypt. Hier heb ik dus veel ervaring in, en zoek nu opnieuw naar soort gelijke opdrachten. Groeten ilse peeters

Amersfoort (Utrecht)
Na een 10-jarige carrière switch (zorg) wil ik nu weer terug in mijn oude vak, waarin ik 30 jaar werkervaring heb. Ik heb veelal gewerkt als Office Manager bij internationale bedrijven. Een CV kan ik desgewenst overleggen. In eerste instantie gaat mijn voorkeur uit naar opdrachten op afstand, maar ik houd alles open. Het is echter wel de reden waarom ik mijn vakgebieden daarop heb toegespitst.

Nieuwersluis (Utrecht)
Searchmate is in januari 2000 opgericht. Al bijna 13 jaar hebben wij ons gespecialiseerd op het gebied van verkoop (o.a. vrije kavels) maar ook als directiesecretaresse/personal assistant. Voor ons is communiceren met een bouwvakker net zo eenvoudig als met een commissaris van een beursgenoteerde onderneming. Wij hebben ons bewezen door hard te werken en geen 9 tot 5 mentaliteit te hebben.

Odijk (Utrecht)
Notuleren van vergaderingen. Secretarieel werk en ondersteuning/ambt. secretaris ondernemingsraden. Uitwerken juridische transcripties en secretarieel werk bij een jurist. Het secretarieel logistiek opzetten/inrichten van bedrijven/kantoren. U kunt altijd een offerte opvragen, waarbij op elke offerte mijn algemene voorwaarden van toepassing zijn. Deze kan ik u op verzoek toesturen.

Amersfoort (Utrecht)
Heb je wel heel veel taken, maar kom je niet toe aan datgene waar jij goed in bent en blij van wordt? Of je hebt tijdelijk extra hulp nodig tijdens/door vakanties, ziekte en zwangerschapsverlof? Verspil niet langer tijd aan het bedenken van een oplossing. Als allround virtual assistant help ik je graag op afstand. Jouw leven vergemakkelijken heeft mijn hoogste prioriteit.

Utrecht (Utrecht)
Pienk, Office professionals is dé specialist in vacatures op HBO niveau en MBO niveau: account manager, binnendienst medewerker, customer service medewerker, secretaresse, office manager, HR Adviseur en méér: Pienk bemiddelt kandidaten op MBO en HBO niveau binnen de volgende disciplines: management ondersteuning & secretariaat, commercie & marketing, administratie en P&O.

Amersfoort (Utrecht)
Als freelance secretaresse, management assistente en office manager ben ik in allerlei rollen op diverse plekken in bedrijven en organisaties inzetbaar. Mijn werkhouding is oplossing gericht, gedreven, creatief en betrouwbaar. Ik beschik over een enthousiaste persoonlijkheid en heb organisatietalent. Tevens heb ik een enorme ervaring in verschillende bedrijfstakken.

Utrecht (Utrecht)
Buro Multa is gespecialiseerd in management ondersteuning in de meest brede zin van het woord. Opdrachten bij zowel profit als nonprofit organisaties op het gebied van management ondersteuning, projectondersteuning (gecertificeerd Prince2) en ondersteuning bij P&O. Daarnaast kan Buro Multa worden ingehuurd voor adviezen en coaching op secretariaatsgebied.

De Meern (Utrecht)
SOLO SUPPORT biedt ondersteuning op MAAT op administratief, secretarieel en organisatorisch gebied. Mijn doel is u werk uit handen te nemen, zodat u zich kunt richten op uw core business! Ik heb 15 jaar ervaring als directiesecretaresse in diverse branches. Mijn persoonlijkheid laat zich omschrijven als open, opgewekt, professioneel en discreet.

Baarn (Utrecht)
Freelancer in secretariële ondersteuning, zoals in de functie van marketing/sales assistant, project manager/assistant, secretaresse, personal assistant of office manager. Voor professionele, tijdelijke ondersteuning (bijvoorbeeld bij zwangerschapsverlof, ziekte of in de vakantieperiode). Zowel fulltime al parttime inzetbaar.

Amersfoort (Utrecht)
Interim secretaresse - congresorganisatie - Engels vertaalwerk. Mijn doel is om organisaties tijdelijk van dienst te zijn: voor de duur van een project, tijdens zwangerschapsverlof, vakantie of drukke periodes. Dit kan zowel op locatie als virtueel. Tevens vertaal ik zakelijke documenten en websites vanuit en naar het Engels.

Houten (Utrecht)
Back Office Help is een bureau dat u ondersteunt in de secretariele afhandeling van werkzaamheden. Zoals: het begeleiden van een projectgroep, het invoeren en updaten van databasebestand, notuleren van uw vergadering (ook op afstand), transcriberen, organiseren van uw personeelsuitje, makelaardij back office handelingen etc.

Nieuwegein (Utrecht)
De werkzaamheden van Professional Office SupporT kunnen bestaan uit tijdelijke opdrachten op het gebied van officemanagement, personal assistance, directiesecretariaat, managementondersteuning en HR assistentie. Deze opdrachten kunnen voor een vaste periode zijn maar ook als eenmalige opdracht of regelmatig terugkerend werk.

Utrecht (Utrecht)
A Solution staat voor secretariële en organisatorische ondersteuning op maat. Onze dienstverlening is zeer breed en u kunt met al uw vragen bij ons terecht. Wij leveren een breed scala aan diensten door ervaren en gemotiveerde mensen. Tevens beschikken wij over een groot netwerk van specialisten uit diverse disciplines.

Breukelen (Utrecht)
Op dit moment ook Virtual Executive Assistant en al ruim 10 jaar freelancer in de functie van Office manager alsook HR Assistente. Ik heb o.a. voor een CFO gewerkt, verschillende partners in de Consulting , HR Coordinator bij een Consultants bureau en HR Assistente bij de Gemeente. Ik werk zowel parttime als fulltime.

Hooglanderveen (Utrecht)
Ruime ervaring als (directie) secretaresse, office manager, account manager, project/ programma coördinator. Ervaring met het opstarten van bedrijven op commercieel en administratief gebied. Gedreven persoonlijkheid, creatief, organisatorisch sterk, initiatiefrijk, humor, accuraat, flexibel, commercieel.

Vleuten (Utrecht)
Adequaat Office Support zorgt ervoor dat u kunt excelleren op het eigen vakgebied. Ik ben flexibel, efficiënt, discreet, zelfstandig en communicatief sterk op alle niveaus. Ruim 24 jaar ervaring in managementondersteunende functies combineer ik met passie voor het directiesecretaressevak.

Zeist (Utrecht)
Tekstbureau De Tekstverwerkster is een startende eenmanszaak, bemand door een vrouw. Per 1 januari 2011 ingeschreven bij de KvK. Reeds 15 jaar werkzaam als secretaresse met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, pro-actief, accurate werkwijze en een zeer hoge typ snelheid (> 360 apm).


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024